Na topie

GTA V będzie największym przebojem 2012 – mówi analityk EEDAR

Autor:
Czarny Iwan

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Producenci: Rockstar

Czekamy niecierpliwie na grę

Pierwszy trailer GTA V ujawniony w listopadzie zeszłego roku - GTA V wraca do Kalifornii, zobacz trailer - rozpalił branżę i graczy na całym świecie. Rockstar nadal nie podało jednak daty premiery, chociaż pogłoski mówią o późnej wiośnie lub wczesnym lecie.

AA

Kiedy piąta odsłona bestsellerowego cyklu zostanie wydana, szybko stanie się najlepiej sprzedawaną grą roku.” - mówi Jesse Divinich – wiceprezydent Analyst Services działającego w ramach Electronic Entertainment Design and Research, w skrócie EEDAR.

W rozmowie z serwisem IndustryGamers odnośnie prognoz na rok 2012, Divnich stwierdził, że według jego oceny to właśnie GTA V a nie Call of Duty, wygeneruje najlepszą sprzedaż aktualnego roku. „Jest oczywiste, że GTA V będzie jednym z największych tegorocznych wydarzeń, ale poszedłbym w swoich prognozach nawet dalej. Oczekuję, że GTA V zaliczy największą tegoroczną sprzedaż." - Dodał Divinich.

gra GTA V samochód z gameplaya
Odpicuj moją brykę!

Call of Duty: Modern Warfare 3 po raz kolejny pobiło własny rekord sprzedaży, o czym pisaliśmy m.in. w informacji Call of Duty: Modern Warfare 3: sprzedano 6,5 mln gier. To na pewno potężna produkcja, ale jednocześnie dość mocno eksploatowana w kolejnych, szybkich premierach. Z kolei seria GTA jest wyrobioną, doskonałą marką, która rzeczywiście posiada rzesze „uśpionych” fanów, którzy czekają z olbrzymią niecierpliwością na ruch Rockstar Games.

Przypomnijmy, że Grant Theft Auto IV miało premierę na początku grudnia 2008 roku. To dawno. Z kolei hurraoptymistyczna ocena odnośnie kontynuacji hitu z Rockstar nie jest pierwszą. Warto w tym miejscu przytoczyć wiadomość opartą na wyliczeniach innego analityka, Arvinda Bhatia - GTA V: w rok sprzedane zostanie 25 mln egzemplarzy. Powyższe spekulacje mają swoje uzasadnienie z jeszcze jednego powodu - jak dotychczas GTA IV sprzedało się w gigantycznej ilości 20 milionów kopii. Garść informacji na temat prognoz kolejnego guru analizy, tym razem z firmy Wedbush Morgan, można przypomnieć sobie tutaj: Gry z przyszłości.

Odnośnie ewentualnej, wspomnianej na wstępie, daty premiery GTA V, dyskusje również trwają już od wielu miesięcy. Pisaliśmy o tym m.in. w informacji, pt. GTA V: data premiery gry odszukana przez fanów w trailerze? Tymczasem pozostaje nam tylko czekać na premierę gry. Pytanie, czy GTA V pobije najlepiej sprzedającą się grę w historii, która wygenerowała miliard dolarów w zaledwie 16 dni, pozostaje otwarte.  
 

Więcej o grach:

Źródło: industrygamers

produkt roku 2011/12

Odsłon: 20523 Skomentuj newsa
Komentarze

123

Udostępnij
  1. angelboy
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2012-01-02 13:39

    zapewne będzie ale tylko w gronie posiadaczy serii GTA :) osobiście lubie GTA ale żeby uważać ją za najlepszą to nie sądzę zważywszy że temat jest już oklepany i z nowej gry robi się teoretycznie dodatek :) poza fabułą i zmianą miejsca nie spodziewałbym się kokosów aczkolwiek na razie mi styka GTA IV

    Skomentuj

    1. angelboy
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-01-02 14:38

      ach i Ci głupio mądrzy fanboje którzy minusują co się da i się chowają, szkoda tylko że nawet nie starają się zrozumieć wypowiedzi :) leszcze zakichane ...

      Skomentuj

      1. KamilSTI
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:54

        Ja się poniekąd z tobą zgodzę, gdyż boję się że oprócz grafiki i lokalizacji Rockstar nic nie zmieni... Dobrze wiedzą że maja wypracowana markę i wystarczy zrobić lekki lift a i tak się nieźle sprzeda.
        Pozostaje trzymać kciuki i liczyć na to że twórców poniesie wena ;)

        Skomentuj

        1. kamaleon
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2012-01-02 16:31

          Bzdura, popatrzcie sobie na rozwoj GTA. W koncu dostaniemy GTA prawie tak wielkie jak San Andreas na silniku IV. :D

          To bedzie piekna gra, rockstar w kazdej odslonie dawal rewolucyjne zmiany, a w V zapowiada sie klimat troszeczke zajezdzajacy Vice City, ktore bylo najlepsza czescia jezeli chodzi o klimat, nie swiat. :D

          Skomentuj

          1. angelboy
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2012-01-02 19:34

            tak jak kolega wyżej powiedział :) "rockstar zrobi lekki lifting" i otrzymasz coś co i tak kupisz bo to GTA :) ja nie kupuje gier dlatego że są fajne, ładne, superowe ale dlatego że mnie wciągają na długi czas i nie żal mi wydanej kasy :) ale tutaj bardziej chodzi o kwestię najlepszej gry - bo skoro zrobią lifting lekki zmienią lokalizację i fabułę to i tak się zajebiście sprzeda a co za tym idzie zostanie uznana za najlepszą nie dlatego że taka jest ale dlatego że się rozejdzie się w kilkunasto milionowym nakładzie ;)

            Skomentuj

          2. Boncorek
            Oceń komentarz:

            8    

            Opublikowano: 2012-01-02 19:51

            Lekki lift? Coś się chyba pomyliło. Każda kolejna część GTA robi ogromny krok naprzód. Nawet jeszcze nie wiesz jaka będzie Piąteczka a już zakładasz, że GTA IV tylko w innej lokacji i z inną fabułą (tak jakby Rockstar kiedyś już zastosował tylko "lifting" w serii gta) . Na bank następna część będzie miała nowe elementy względem IV, inaczej rockstar strzeliłby sobie w stopę i wartość jego najcenniejszej marki spadłaby na łeb!

            Skomentuj

          3. angelboy
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-01-02 22:00

            nie wiem czy gadasz sam ze sobą ale ok ... nie przeczę że nie będzie miał nowych elementów bo to oczywiste ale jak na moje to z całej serii ogromnym postępem było GTA 3 ... ale skoro ziomek chcesz się czepiać to się uczepimy teraz nawet drobnostki :) GTA Advance - gra która wyszła tylko na Gameboy'a i w której jedynym nowym elementem była tylko broń :) ...

            Skomentuj

          4. Boncorek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-01-03 07:00

            No i co w związku z GTA advance? Rockstar lubi wydawać gry na różne platformy to chyba dobrze nie? Nie będziemy porównywali przecież głównej wersji na PC z wersją na jakiegoś GEJM BOJA.

            Skomentuj

          5. angelboy
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-01-04 01:07

            ja po prostu podałem przykład "lekkiego liftingu" gdzie rzekomo mówiłeś że nigdy tego nie zastosowali :) a tu proszę ... i owszem uczepiłem się mega pierdoły ale to tylko po to aby potwierdzić to czego próbowałeś się zaprzeć ...

            Skomentuj

          6. Boncorek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-01-05 16:29

            Mi i tak chodzi o główne części GTA wydawane na aktualne generacje konsol i PC, BO O NICH BYŁA MOWA. Sam wiesz, że te na przenośne konsolki to zupełnie inna bajka, chociaż na tamtym polu najprawdopodobniej GTA też zawsze szło do przodu (nie wiem, nie nie grałem w gta advance). Czepiasz się jak to stwierdziłeś o drobnostki, tylko, że ja nie czepiam się o drobnostkę, bo gadanie, że seria nie robi z części na część żadnego postępu to nie JEST DROBNOSTKA. III, Vice City, San Andreas, IV - każda, z tych części wprowadzała wielkie pozytywne zmiany, podważ to i nie wyjeżdżaj mi tutaj z GTA Advance (bo to tak jakbyśmy chcieli porównać najnowszego NFS'a na PC do jakiejś stare wersji asphalta na komórki sprzed 5 lat). Chcesz gadać o postepie na polu mobilnym, porównaj sobie GTA advance do Vice City Stories na PSP. Dziękuję.

            Skomentuj

          7. bullseye
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-01-02 19:35

            Hm z tego co wiem IV w porównaniu do SanAndreas była okrojona praktycznie ze wszystkiego. Mniejsze miasto, mniej pojazdów, gorsza fabuła, mało misji dodatkowych, brak mozliwości rozwoju postaci.

            Skomentuj

          8. Boncorek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2012-01-02 20:11

            Chyba nie grałeś nigdy w żadną z tych gier, jeżeli twierdzisz, że IV to krok do tyłu. Moim zdaniem aktualna część jest takim samym przełomem dla poprzednika jak GTA 3 dla GTA 2. Co z tego, że miasto zmniejszyli (a raczej wyrzucili góry i tereny wiejskie) skoro miasto w IV zostało perfekcyjnie przedstawione, żywa metropolia, której jeszcze nigdy nie było w tej serii... Wszyscy przechodnie inni, a nie kilku tych samych, ciągle powtarzających się i poruszających się jak kołki... Fizyka w gtaIV lata świetlne przed tą w San Andreas, tak samo grafika (tak tak, znam tych co jęczą, że optymalizacja słaba i gra tnie - jak chcą grać na 9600 GT i Athlonie 64 X2 to niech się nie dziwią). System strzelania został mocno usprawniony - pierwszy raz użyto osłony. Fabuła, równie dobra jak w SA, klimacik nawet trochę lepszy (ale niestety nie tak dobry jak w Vice City, bo tam klimat Miami lat 80 został ukazany perfekcyjnie i naprawdę trudno powtórzyć ten sukces). Co do modyfikacji gracza - to jest tylko mały dodatek do rozgrywki nie aż tak ważny, przecież GTA to nie The Sims. Ale jeżeli naprawdę tęsknisz ża masą ciuszków i fryzurek to nie martw się, na pewno to jeszcze w jakiejś części powróci.

            Skomentuj

          9. aleurwal
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-01-03 00:05

            Vice City > SA > GTA IV

            Skomentuj

    2. mati9423
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-03 10:11

      No i bardzo dobrze, bo co w tej grze miałoby być zmienione ? Ta gra to fenomen ze względu na to jaka jest. Zmiana fabuły i lokacji i wproawdzenie kilku drobnych zmian to wszystko co oczekują fani od Rockstara. Pozdrawiam

      Skomentuj

  2. KOXsu
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2012-01-02 13:40

    Vice City i San Andreas były najlepsze! Mam nadzieję że kontrola postaci będzie taka jak we wcześniejszych wersjach, a nie tak mułowata jak w GTA IV

    Skomentuj

    1. abovePL
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-01-02 13:42

      Zwróć uwagę, że GTA IV znacznie odbiega od pozostałych części. Tamte są old schoolowe przez sterowanie i strzelanie. GTA IV, to coś zupełnie świeżego w tej serii. I nie potrafiłbym teraz zagrać w GTA V ze sterowaniem a'la GTA 3. Technologia i gry idą do przodu, więc najwyższy czas stanowczo je urealnić.

      Skomentuj

      1. KOXsu
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-01-02 20:31

        Tylko że GTA IV miało sterowanie typowe pod konsole, a nie pod mysz. Te powolne ruchy i zachowanie bohatera było odrażające jak dla mnie. Może niektórzy lubią symulatory, ale bez przesady.

        Skomentuj

      1. Jozio
        Oceń komentarz:

        16    

        Opublikowano: 2012-01-02 14:43

        jeb*ny rasista :D! Ja tam do CJ'ta nic nie mam ;)

        Skomentuj

        1. Boncorek
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2012-01-02 20:18

          Dokładnie, ja też nie CJ równy ziom :)! Luis Lopez z GTA:IV Ballad of Gay Tony też równiacha! :D

          Skomentuj

      2. samuraj1983
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:00

        Sopel 86 pies cie jebał rasiasto!!!!!!!

        Skomentuj

          1. SoundsGreat
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2012-01-02 15:33

            A w którym momencie CJ ćpał? Bo jeśli dobrze pamiętam to działał nawet przeciw Kartelowi narkotykowemu, wyrzucał dilerów z terytorium, gra ukazywała jak w tamtym czasie crack (nie ten crack, którego połowa z nas używała do odpalenia gry) niszczył ludzi.

            Skomentuj

          2. impulse_101
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2012-01-02 21:54

            ty juz go nie wybielaj...

            Skomentuj

          3. SoundsGreat
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2012-01-02 23:39

            Był gangsterem jak każdy bohater każdej części tej serii, ale nie dam powiedzieć, że był narkomanem.

            Skomentuj

          4. impulse_101
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2012-01-03 22:21

            nie zrozumiales zartu :P

            Skomentuj

          5. aleurwal
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2012-01-03 00:09

            A gdzie CJ ćpał człowieku on własnie walczył z narkomanami widac że sie nie znasz na GTA

            Skomentuj

        1. Michur
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2012-01-02 20:43

          Śmieszy mnie wasza poprawność polityczna i wielkie minusowanie Sople86 powiedział co uważał i tyle. Jakoś nie słyszałem o białym, który by się burzył gdy czarnuchy mówią "białas"
          Przez ciągłe robienie z czarnych ofiar dochodzi do absurdów jakich świat jeszcze nie widział: http://www.wprost.pl/ar/8824/Szalenstwo-politycznej-poprawnosci/?I=943

          Skomentuj

      3. LelleQ
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:09

        Właśnie dzięki temu, że grało się "czarnym", to ta gra była tak klimatyczna. Te całe wojny gangów.. ahh :)

        Skomentuj

      4. simong
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:53

        Ilu znasz bialasow z Compton ? xD

        Skomentuj

      5. force
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2012-01-02 16:03

        Ja bym wolał grać indianinem :D

        Skomentuj

        1. Wielkikatz
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-01-02 16:18

          Fajny pomysł, byłaby to dodatkowa specjalizacja czarodziej, wymyśliłoby się jakieś ataki z duchami przodków i rewolucja w grach akcji gotowa :D

          Skomentuj

      6. Medykoo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-03 19:13

        Jak widzę wasze komentarze to mnie krew zalewa. I nie mówię tu tylko o rasistowskich, a o większości. Jaki sens ma prowadzenie rozmowy z człowiekiem który pisze takie komentarze tyko po to aby zwrócić uwagę na siebie?


        PROPONUJE OLAĆ I ODPOWIADAĆ TYLKO NA KONSTRUKTYWNE WYPOWIEDZI! ; )

        Skomentuj

    2. aleurwal
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-01-02 18:03

      San Andreas jest najlepiej sprzedającą sie grą na Playstation 2 az 18 milionów.

      Skomentuj

    1. SoundsGreat
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-01-02 13:59

      Masz rację. Jeśli GTA V "napędzane" będzie tak samo jak IV (nie koniecznie chodzi mi o silnik, a np o pamięciożerność) to przy cztero-krotnie większym świecie gry będziemy mieli problem. Dla mnie największym pytaniem jest czy grze podoła, tak świetnie sprawujące się w grach, Intel Core i3 2100/2120. Może ktoś mnie wyśmiać, ale dla tej właśnie gry będę budował nowy komputer :P

      Skomentuj

      1. Jozio
        Oceń komentarz:

        -6    

        Opublikowano: 2012-01-02 14:47

        Jeżeli będzie wbudowane ENB i inne dodatki co są w 4 aby było realistycznie, to myślę że dzisiejsze komputery nie starczą na normalną grę :) ( dobrze zbudowany ENB w GTA 4 wymaga i7 i GTX580 )

        Skomentuj

        1. LelleQ
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2012-01-02 15:14

          Jesteś bardzo zabawny :)

          Skomentuj

          1. SoundsGreat
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2012-01-02 15:28

            Wbudowane ENB ;D Najpierw może poczytaj czym dokładnie ono jest ;) Bez spinek tylko, sam rok temu nie wiedziałem :)

            Skomentuj

          2. LelleQ
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2012-01-02 18:54

            Doskonale wiem co to jest ENB ;)

            Skomentuj

    2. kbrbabzbtb
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2012-01-02 14:11

      Moim zdaniem możesz się mylić co do wymagań. Jak ta gra będzie zrobiona na obecne generacje konsol, które jak wiemy to zamknięta konstrukcja ;)....to można się spodziewać, że kolejna część będzie miała wymagania na poziomie poprzedniej części. To jest podobna sytuacja co ze Skyrim i Oblivion. Wygląda nieco lepiej niż poprzednik ale zupełnie nia ma mowy o koszeniu sprzętu swoimi wymaganiami tak jak to miało miejsce w przypadku poprzednika.

      Skomentuj

      1. B4rt_
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-01-02 17:58

        Mam nadzieje, że tak będzie :) Jednak nie wiem czemu niektórzy ludzie w GTA 4 ustawiali wszystkie suwaki na 100. Przecież to te suwaki były najbardziej zasobożerne, ale nie ma to jak szpan wszystko na fulla i jedziemy.

        Skomentuj

        1. aleurwal
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-01-02 18:05

          zebys wiedzial, pewnie ci brakło pamięci na grafie i zazdrosny :)

          Skomentuj

          1. B4rt_
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-01-02 20:47

            Tutaj też racja :) Mój radek nie daje rady, ale (zawsze jest jakieś ale) suwaki naprawdę mocno żrą FPSy, dlatego nie rozumiem ludzi, którzy dają wszystko na fulla, a potem zakładają tematy na forach "czemu gra mi tnie".

            Skomentuj

  3. SoundsGreat
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-01-02 13:54

    Przez tą grę miliony znowu biegać będą na poprawki :P

    Skomentuj

    1. DyndaS
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-01-02 16:17

      Ja przez Skyrim już muszę

      Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:02

      Podaj lepszy tytuł bo ja jakoś nie mogę na nic wpaść, tylko proszę nie dawaj dawnych hitów, które do dziś nie doczekały się kontynuacji.

      Skomentuj

        1. Michur
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-01-02 16:20

          Niestety ale mnie nie przekonałeś mimo, że podałeś całkiem niezłe tytuły to żadna z tych gier nie ma tak zaawansowanego świata, który w każdej części daje coraz więcej możliwości. Ta gra łączy w sobie wszystkie możliwe gatunki.

          Skomentuj

        2. makajev
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2012-01-02 19:37

          to co podałeś to sam syf dziecko, widać, że nie masz wgl gustu

          Skomentuj

          1. aleurwal
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2012-01-03 02:00

            Sopel hahah jestes smieszny jakiegoś nowego Skyrima porownujesz do GTA które jest od tylu lat i każda częśc rozpierdala system od pokoleń niestety masz wypaczony gust co widac po innych komentarzach. GTA każdy zna a skyrim to jakiś syf

            Skomentuj

          2. maciek2555
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2012-01-03 17:04

            Nowego skyrima porównuje do nowego gta i słusznie. Pierwsze GTA, które jest od tylu lat zostało wydane w 1997roku, a pierwsze elder scrollsy w 1994. To z mojej strony na razie na tyle

            Skomentuj

    2. LelleQ
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:20

      Seria GTA to klasa sama w sobie. Każda część ma ogromną grywalność. Panowie z R* znają się na rzeczy i nawet gównianą optymalizację czwartej części można im wybaczyć :)

      Skomentuj

  4. rosomakos
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-02 14:16

    Najważniejsze byśmy już teraz w niusach niesłyszeli zapowiedzi w stylu że wersja konsolowa nie będzie znacząco różnić się od wersji na PC , bo to będzie znaczyło śmieszną jakość wobec dobrych kart graficznych .

    Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-01-02 14:48

      Przecież GTA4 na PC i konsoli graficznie to 2 różne gry wątpię by w V części to się zmieniło.

      Skomentuj

  5. Yoonger
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-02 14:39

    Seria GTA ma to czego żadna inna gra nie posiada i nie będzie posiadać, czyli swoboda. Może dlatego niektórzy uznawaja ja za najlepsza grę w historii. No i nie można ja porównywać do FPS-ow czy innych gatunków.

    Skomentuj

    1. rogigor
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2012-01-02 14:57

      No faktycznie. Skyrim czy Oblivion w ogóle swobody nie posiadają...

      Skomentuj

      1. LelleQ
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:22

        Nie ma to jak porównanie gry akcji TPP z RPG...

        Skomentuj

        1. rogigor
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2012-01-03 11:40

          " to czego żadna inna gra nie posiada i nie będzie posiadać"

          Odnosiłem się do tego zdania, a szczególnie słowa ŻADNA geniuszu.

          Skomentuj

          1. LelleQ
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-01-03 15:58

            A co mnie to obchodzi? Nigdzie o tym nie wspomniałeś. Poza tym określenie "swoboda" można interpretować na różne sposoby.

            Skomentuj

        2. impulse_101
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-01-04 20:22

          TPP to nie gatunek tylko widok kamery.

          Skomentuj

    2. Michur
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-01-02 14:58

      Dokładnie a wymagania biorą się stąd, że coś to wszystko musi policzyć w przypadku GTA IV jest to procesor (na starym radku 4850 czy Geforece 9800 można spokojnie śmigać na średnich). Rewelacje kolegi Ave20 typu:

      "To jeden tytuł, kompletnie nie powala chociażby samą grafiką i na rynku jest od grom znacznie "ładniejszych" tytułów"

      to kompletne idotyzmy jak można porównywać grafikę całkiem różnych z założenia gier?

      Skomentuj

  6. Yoonger
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-02 14:59

    Nie trybisz tematu. Swoboda nie oznacza tylko otwarty świat.

    Skomentuj

    1. rogigor
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:14

      To daj przykłady swobody którą miało GTA a której nie miał Skyrim.

      Skomentuj

      1. SoundsGreat
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:30

        Swobodę Skyrim ma większą. Tu nie tylko decydujesz co robisz, w Skyrim decydujesz nawet które wątpi fabularne podejmiesz :)

        Skomentuj

      2. vandal-
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2012-01-02 15:40

        można jeździć taksówką.

        Skomentuj

        1. Mariousz1
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2012-01-02 16:04

          W skyrim możesz sam jeździć koniem albo skorzystać z usług woźnicy z powozem. Czyli takie średniowieczne TAXI :)

          Skomentuj

      3. Yoonger
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-01-02 16:03

        rogigor już wspomniałem, ze nie powinno się porównywać GTA do innych gatunków.

        Skomentuj

      4. Michur
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-01-02 16:39

        Jazda wszelkimi pojazdami samochody, motocykle
        Latane helikopterami, bitwy powietrzne
        Skoki spadochronowe
        Uliczne bójki, strzelaniny, pościgi,pływanie
        Tryby gier Mafia team work, team deathmatch, deathmatch, tryb gangów true war, wyścigi moto, auta heli motorówki
        Wszystko to okraszone bardzo dobrą fizyką i niesamowitym klimatem
        Gta daje mnóstwo możliwości w multi nie są rzadkością przypadki gdzie pięciu kolesi jednocześnie wyskakuje z heli pędzącego z maksymalną prędkością bez spadochronu chcąc trafić do przydomowego basenu 5x5m.
        Wykonywanie misji w tej grze wiele osób zaczyna po 2 i więcej tygodniach spędzając czas na poznawaniu świata.

        Skomentuj

        1. Boncorek
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-01-02 20:33

          No i można zjeść hamburgera, iść z dziewczyną na randkę albo z kumplem do baru, albo nawet na disco co się pojawiło w dodatku do IV. :D Do tego pełno mini gier (bilard, dart, kręgle, CYMBERGAJ XD, golf itd...) Miasto jest przeogromne i wspaniałe, pierwsze 10h grania spędziłem z otwartą szczeną i podziwiałem jak wspaniale zrobili to miasto wzorując się na NY (mówię o Liberty City IV, ale w poprzednich częściach efekt był ten sam). Zachowanie przechodniów, które z części na część jest coraz bardziej realistyczne. To jest to :)

          Skomentuj

          1. Michur
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2012-01-02 20:51

            Można jeszcze korzystać z neta i upalać motocykle na wszelki możliwy sposób, ewentualnie wziąć auto i pobawić się w carmagedon;)

            Skomentuj

    2. rogigor
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:43

      Płynność to nie kwestia platformy a portu - jak będzie dobry to Pecetowcy dostaną jak zawsze wersję z lepszą grafiką i DLC (np L.A. Noire).

      Śmieszne jest to jak ślepo wierzysz, że konsole technologicznie wyprzedzą PC. Nie mówie, że konsole są złe - sam mam xboxa + PC i obie platformy są super, każda ma swoje plusy i minusy. Ale czego by nie mówić - sprzętowo PC póki co (i pewnie zawsze) są górą.

      A ja głupi karmię trola...

      Skomentuj

  7. Saper666
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-02 15:04

    Pewnie zaraz sie dowiemy, że tylko w GTA da sie jeździć samochodem i strzelać do ludzi ;d

    Skomentuj

  8. game4you
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2012-01-02 15:29

    GTA 5 miało premiere 29 KWIENIA 2009
    W grudniu byla premiera PC

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:42

      Coś mnie ominęło?

      Skomentuj

      1. hideo
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-01-02 16:33

        Ty chyba mnie też haha ;) a może game4you to przybysz ze świata równoległego? Stephen Hawking i Michio Kaku zapewne byliby tematem zainteresowani :)

        Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2012-01-02 17:05

          Nie ukrywam moi ulubienia autorzy o fizyce teoretycznej. Szczególnie książki Kaku potrafią dać niezłego kopa po ich przeczytaniu ;)

          Skomentuj

    2. Lightning
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-02 17:02

      A skąd ty taką datę wytrzasnąłeś?

      PS: Jeśli liczyć wszystkie dotychczasowe gry GTA to jest ich 6.

      Skomentuj

      1. Boncorek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-02 20:42

        Koledze może się 4 z 5 pomyliło... tylko data nadal nie pasuje bo GTA 4 zostało wydane w kwietniu 2008 a nie 2009 (a PC w grudniu 2008).

        Skomentuj

        1. Lightning
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2012-01-02 22:59

          Coś dużo tych błędów popełnił, no ale chyba masz rację.

          Skomentuj

  9. sony75
    Oceń komentarz:

    -10    

    Opublikowano: 2012-01-02 15:37

    Zrobią to na PS4 a PC-towcy będą się pocić ze stresu że tytuł nie chodzi jak trzeba a na konsoli będzie śmigać aż miło :)

    Wystarczy pierwszy lepszy ex na nową konsolę i wykosi graficznie wszystko.
    Gran Turismo6 Killzone4 i Uncharted4 już w produkcji normalnie miazga graficzna będzie żadna karta graficzna do pieca za masę kasy nie uratuję tonącego titanika zwanym PC :))

    Skomentuj

    1. rogigor
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2012-01-02 15:43

      Płynność to nie kwestia platformy a portu - jak będzie dobry to Pecetowcy dostaną jak zawsze wersję z lepszą grafiką i DLC (np L.A. Noire).

      Śmieszne jest to jak ślepo wierzysz, że konsole technologicznie wyprzedzą PC. Nie mówie, że konsole są złe - sam mam xboxa + PC i obie platformy są super, każda ma swoje plusy i minusy. Ale czego by nie mówić - sprzętowo PC póki co (i pewnie zawsze) są górą.

      A ja głupi karmię trola...

      Skomentuj

    2. makajev
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-02 19:39

      pojebało Ci się coś w bani debili. Tonące to masz konsole. Nic już nie wyjdzie nawet ten syf last of us nie masz szans. Metro je pochłonie. Z resztą zwykłe 2033 wygląda lepiej. A teraz idz szmato grać w swoje niby exy. Ciekaw czy gównianie ps4 przebije wgl starego crysisa z 2007 roku.

      Skomentuj

    3. impulse_101
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-01-02 21:57

      Tylko ze na xboxie wcale to milo nie smiga, wrecz przeciwnie jest tragedia..

      Skomentuj

  10. Szymon331
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-01-02 15:42

    Czytając komentarze jednego jestem pewien. Gra wywołuje niesamowite emocje i wiązane są z nią naprawdę duże oczekiwania.

    Osobiście uwielbiam sandboxy i już teraz wiem że w nową GTA zagram nie dla misji/fabuły a dla skakania na motorze po mieście i do tworzenia chaosu na ulicach ;)

    Skomentuj

  11. hideo
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-01-02 15:56

    to co mówi ten analityk to akurat nietrudno przewidzieć, to każdy wie kto spojrzy w historię GTA

    Skomentuj

  12. Mariousz1
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-01-02 16:12

    Dla mnie nie ważne jaki gatunek. Jak jest masa możliwości i otwarty świat, nieliniowa fabuła - to gra z serii must have! Grafika może być lepsza lub gorsza, najważniejsze jest to żebym nie był prowadzony przez grę jak po sznureczku do celu. Jak już jestem prowadzony po sznureczku do celu to choć taktyka w jakimś stopniu powinna pozostać w wyborze dla gracza. Czy chcę atakować od przodu, czy może z boku, a może od tyłu (bez skojarzeń proszę ;) ) Dobrym przykładem takich ograniczonych gier to właśnie niektóre COD (zaznaczam niektóre), gdzie w "single" można było napierać na wroga tylko od przodu i to jeszcze dostępna szerokość obszaru poruszania się wynosiła 3m. Śmiech na sali :)

    Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-01-02 16:30

      zgadzam się odnośnie fabuły, dlatego tak bardzo podoba mi się L.A. Noire! (gra mi się to równie dobrze a może i lepiej niż w GTAIV co jest dla mnie totalnym zaskoczeniem pozytywnym!), ogólnie gry Rockstara są świetne!

      Skomentuj

    1. Mariousz1
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-02 16:18

      Pewnie na nowych GMA pokroju HD 2000, 3000 i przyszłych z IvyBridge powinno jakoś chodzić. Bo na starszych to raczej problem by chyba był.

      Skomentuj

  13. eryk1310
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-02 16:16

    oby tylko optymalizacji niespier***

    Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-01-02 16:43

      biorąc pod uwagę, że GTAV wyjdzie jeszcze na ps3/360 a pecety dziś to nie te same co w 2008r to nie ma szans na zepsucie GTAV pc, no chyba że dodadzą coś za szybko jak DX11 w Batmanie...

      Skomentuj

      1. impulse_101
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-02 21:59

        przeciez to tez bedzie na RAGE'u wiec co juz wszyscy placza ze im moze nie pojsc ...jak 4ka dziala to 5ka da rade:)

        Skomentuj

  14. Lightning
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2012-01-02 16:59

    Wg mnie GTA V przebije MW3, ponieważ cała serię GTA uwielbiają niemal wszyscy gracze (nie ma kontrowersji tak jak w przypadku CoD i BF). Fabuła znakomita, gameplay długi, miasto ogromne, duża swoboda działania, świetny klimat no i ze zdjęć wnioskuję, że i grafika jest na wysokim poziomie.

    Skomentuj

  15. CertyfikatyCztery4
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-02 17:21

    GTA 5 kupie, to już pewne :)Los Santos > cale liberty city

    Skomentuj

  16. Patrick.
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-02 17:34

    Nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na kolejną odsłonę z serii Grand Theft Auto !

    Skomentuj

  17. Piotrek1701
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-01-02 18:07

    Ja mam nadzieje, że będzie wieś i ciągniki oraz kombajny oczywiście:) W San Andreas zabawa kombajnem była przednia :D

    Skomentuj

  18. pzilk
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-02 18:16

    hitem na pewno będzie GTA V ale czy sprzeda się tak dobrze to chyba zależy również od ceny.

    Skomentuj

    1. Lightning
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-02 20:11

      No poniżej 100 zł. ciężko będzie zejść (+- 2 zł.)

      Skomentuj

  19. mwlupus0
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-01-02 20:58

    Bohaterem gry na 100% będzie Claude z GTA III.
    Tommy- podtatusiały grubasek i on ma być bohaterem?
    Tak samo CJ. W tym czasie miałby ze 40 lat.
    Jest jeszcze jedna możliwość: Nico z IV ale to mało możliwe.
    Grafika- cud, miód i maliny. Zaawansowana fizyka. Dodatkowe opcje.

    Lubię to!
    Pozdrawiam

    Skomentuj

  20. [PROTOTYPE]
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-02 21:47

    Nooo ale o tej grze to mozna pogadac :) Jakis tam ciec cos wspomnial o killzone 4 unharted 4 i chyba gran turismo 6 lol. Tych gier niema w planach nawet a ten juz sie jara. PS4 wydajnie buhaha smiech na sali, ten fiut probuje na siebie zwrocic uwage bo go zazdrosc zzera ze dostanie okrojona graficznie produkcje bo inaczej konsola sie bedzie ksztusic. A my pecetowcy bedziemy zachwycac sie pieknym swiatem GTA V. A konsolowych FANBOYOW bedzie zazdrosc zzerac.

    Skomentuj

    1. zdzisiek664
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2012-01-02 22:03

      sorry ale to ty brzmisz jak fanboy ,śmiałbym się gdyby nie wydali wersji na PC wtedy nie było by żadnych super-mega-hiper-ultra detali i grafiki i było by ci chyba smutno... :)

      Skomentuj

    2. sony75
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2012-01-02 23:05

      Mało wiesz są w produkcji czaisz bazę łeb ci urwie będzie piękne deptanie pieca :) A skręcać to ciebie skręca i krew zalewa że nie wygrał żaden tytuł z pieca w kwestii grafiki.

      I co leszczu B... stara konsola rozmiażdżyła twój nowiuśki blaszany sprzęt z mega kartą grafiki za grubą kasę :))

      I dobrze by było jakby GTA5 nie wyszło na PC-ty widzę miny blaszanych a tym bardziej twoją bezcenne :)))

      Skomentuj

      1. cipher
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2012-01-03 14:50

        Umrzyj. A te swoje antagonizmy i krótkowzroczność zabierz ze sobą.

        Skomentuj

  21. tanakov
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-02 21:48

    Probably the best GTA in the world :)

    Skomentuj

  22. [PROTOTYPE]
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-01-02 23:29

    My przynajmiej niedostajemy okrojonych wersji jak wy; i co? lyso ci ty arogacki szczeniaku.

    Skomentuj

    1. kbrbabzbtb
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2012-01-03 09:09

      No nie, my dostajemy porty z tego co robią dla nich i pod ich potrzeby. Czasem porty ze znikającymi texturami. Mega wypas ;)

      Skomentuj

      1. Michur
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-01-03 10:26

        Przypadek GTA to port, który znacznie przewyższa swoją wersję konsolową.

        Skomentuj

  23. patrick25567
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-01-03 02:17

    Moim zdaniem kazdy gatunek ma swoje zalety. FPS sa dla ludzi ktorzy lubia strzelac strzelac i jeszcze raz strzelac, RPG sa dla ludzi ktorzy lubia fantazje jakas tam magie itp. A GTA jest tu po to zeby tych wszystkich ludzi polaczyc ;))).

    PS: Pecetowcy i konsolowcy PEACE !!

    Skomentuj

  24. Ralphie
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-03 07:06

    Myślę że tu będziemy grać chińczykiem takim jak w kac wegas :P

    Skomentuj

  25. gicior
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-03 14:30

    Przedtem pisaliście,że premiera w marcu?! To jak to w końcu sami nie wiecie o jo joj:)

    Skomentuj

  26. sebastianf11
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-03 14:47

    Gra nawet nie wyszła a już obawy przed wydajnością...
    Wystarczy posiadać konsolę i gra będzie hulać lub zainwestować w swoją konfigurację jeżeli ma się obawy co do wydajności obecnej jednostki.

    Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-03 20:09

      Chyba nie grałeś w GTA na konsloli.

      Skomentuj

      1. sebastianf11
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-03 21:53

        Przeszedłem na xklocku oraz na piecu :)

        Skomentuj

        1. Michur
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-01-04 16:32

          To teraz się podziel doznaniami jakie były na ixe bo ja oprócz pikselozy to nic więcej nie zobaczyłem.

          Skomentuj

  27. Lankers
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2012-01-03 14:56

    Co jak co :)
    Ale nic Cod'a nie pobije...
    Cod'a kupują fani strzelanek, i kupują go dla Multiplayera.
    A GTA to zawsze gra której najlepszym atutem było single, a nie multi.
    I co najwyzej ale GTA moze pobic rekordy w sciaganiu na torrentach.
    Poniewaz malo znam ludzi ktorzy zaplaca 140 zl tylko za to zeby zagrac kilka godzin w gre na singlu.
    Tak samo, mimo ze lubie Assassin's Creed'a, smiechem bylo by kupienie go kiedys za 140 zl, skoro przeszedlem kazda czesc w 5-7 godzin.

    Skomentuj

    1. cipher
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2012-01-03 16:55

      Kilka godzin? W GTA IV grałem jeszcze długo po skończeniu wszystkich misji. Kupiłem tę grę bodaj za 150 zł i nie żałuję.
      Poza tym porównujesz GTA do COD? Genialnie...

      Skomentuj

      1. Sn1PeR
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2012-01-03 17:08

        Święta prawda. Przeszedłem GTA SA ponad 2 lata temu, a wciąż czasem lubię popykać, a w GTA IV pewnie będę też czasem grał po wyjściu "v" bo GTA to klasyk i nawet CoD tego nie pobije.

        Skomentuj

      2. Boncorek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-01-04 00:02

        10/10 GTA Vice City, San Andreas, IV oraz dodatki cały czas mam na kompie zainstalowane i często lubię sobie w weekendy popykać :)

        Skomentuj

    2. Michur
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-03 20:16

      Pojechałeś po bandzie chłopcze na mojej półce obok podstawy Gta 4 i dodatków leżą dwa Cody i jakoś do niech nie zaglądam a serwery w Gta są zawsze pełne i nie ma znaczenia czy zaczynasz grę o 12 w południe czy o 3 rano, gra masa osób często dochodzi do sytuacji że ludzi wywala z serwerów bo maksymalna ilość graczy zostaje przekroczona tak więc nie szerz swoich nieprzemyślanych teorii tylko mów to co naprawdę wiesz.

      Skomentuj

  28. Babajagarox
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-03 21:24

    O RLY?

    Skomentuj

  29. drumlin
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2012-01-04 01:30

    Nie podniecajcie się tak bo nie ma czym co z tego ze masz pełne serwery dzieciarni marne to jako gra sieciowa. A na singla nawet by obeszło ale nie jeden wymiękł przez te wymogi. I nie wspominajcie o starych gta co kogo obchodzi ze zmarnowałeś pól swojej młodości na 1 grę ja zaliczyłem w tym cisze wiele innych różnych gatunków. Fani gta to przepraszam nielicznych odmieńców ale to ograniczone ortodoksyjne niedorozwoje jak zacięta płyta z tym gta nic więcej nie ruszą zwijają się w męczeniach jak by ich demon opętał jak słyszą o strategi. GTA zmarnowało młodość zbyt wielu młodym ludzią. GRA ma cel celem jest dominacja a gta to gra dla nieudaczników oni nie chcą wygrać nie chcą być najlepsi oni chcą po prostu grać bez ambicji bez celu bez trudu na kodach najlepiej po prostu marnują czas

    Skomentuj

    1. cipher
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-01-04 09:28

      Haha, dawno się tak nie ubawiłem. To brzmi jak przemówienie jakiegoś fanatyka: to gra dla nieudaczników! Bez ambicji! Nie chcą wygrać, nie chcą być najlepsi!
      Skrzywdził Cię ktoś z producentów, czy coś w tym stylu?
      Ja jestem fanem GTA, a jednak ortodoksyjnym niedorozwojem nie dam się nazwać. W przeciwieństwie do Ciebie nie przeżywam tego tak bardzo i gram po to, żeby się rozerwać i spędzić miło wolny czas. Czy to mnie czyni człowiekiem bez ambicji?

      Poza tym "młodym ludzią"? Wróć do szkoły. Przy okazji też dowiedz się, co to przecinek.

      Skomentuj

    2. Michur
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-01-04 09:39

      Widzę gorzkie żale kolega wylewa, że gra po premierze nie poszła, lub jechali na multi jak ostatniego lamusa. Przykra sprawa i te teksty o zmarnowanej młodości, pewnie nastał czas podsumowań cierpień młodego Wertera ale takie jest życie "kill or be killed, Capitalism style"
      To że w GTA są cheaterzy to normalka wszędzie są ja mam swoją grupę której się trzymam i są to nie tylko dzieciaki ale ludzie w poważnym wieku a sama gra ma w sobie więcej strategi niż by się wydawało bo wcale nie trzeba być najlepszym strzelcem by wygrywać ale co ja Ci tu będę prawił o tak oczywistych rzeczach jak zajebistoćś GTA skoro czytając twoje teksy:

      "zwijają się w męczeniach jak by ich demon opętał jak słyszą o strategi"

      nie trudno się domyśleć, że masz nierówno pod sufitem.

      Skomentuj

      1. drumlin
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2012-01-04 10:54

        Jest rok 2003 kompy zaczynają taniec wielu ludzi je kupuje i zaczynają grac niestety internet ciągle jest drogi i nieliczni go mają. Nie ma allegro nie ma dobrych graf ani dostępu do gier nie ma nawet wiedzy na temat gier jakie są jak się w nie gra masa młodych ludzi w tym ja i moi kumple odkrywają to ale trudny los odkrywców bo to tępe istoty do końca nie wiem z czego to wynikło chyba jak moda jakoś zdobyli gta a ze gra była prosta chodź wszystkim cielą to grali rok dwa trzy cztery aż się nie ożenili mi się znudziło po godzinie zacząłem szukać dalej odkryłem wiele gatunków gier i każdy miał swój urok. Potem, gdy w roku 2006 i potem internet stał się dostępny i mogliśmy pograć razem jak kiedyś za młodu nażyliśmy zostałem sam,moi kumple nie byli w stanie, każda nowa gra ich przerażała. Historii jak moja jest w całej Polsce wiele nie mówcie ze nie znacie takich. W małych miasteczkach i wisach nie ma innych mze w miastach są rozwinięci fani gta ale nie tu każdy z moich znajomych jak tylko zaczynał grać w to zamieniał się w takie zombi to było straszne wyobraźcie sobie są takie legendy jak doom 3, far cry, HL 2, Medieval 2 a oni że wolą pojeździć, w gta

        Skomentuj

        1. cipher
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2012-01-04 11:05

          Niezwykła historia. Łezka się w oku kręci...
          Ile kolega by sobie zażyczył za prawa do ekranizacji?
          I jeszcze "Historii jak moja jest w całej Polsce wiele nie mówcie ze nie znacie takich.".

          I brawo, aż siedem przecinków! Potrzebnych byłoby ze trzy razy więcej, ale i tak jest poprawa.

          Moja rada jest taka: przestań się tak emocjonować tymi grami. Graj dla czystej przyjemności, a nie będziesz miał takich problemów. Gra ma być odskocznią od życia, tymczasową rozrywką - nie odwrotnie.

          Skomentuj

  30. naugrim
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2012-01-04 08:50

    Niech już tak tego nie rozdmuchują bo znowu wyjdzie coś jak Duke Nukem Forever

    Skomentuj

  31. mefisto7
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-01-04 23:28

    owszem będzie hitem ale jednym z największych bo największym hitem będzie oczywiście Diablo III to jest prawdziwy hit, gra która powstawała tyle lat to musi być hicior z pewnością nie zawiedziemy sie na Blizzardzie. Choć w niektórych regionach np w USA gdzie większość graczy to konsolowi cassulae z pewnością królować będzie GTA (a zresztą Diablo i tak nie będzie na konsolach przynajmniej nie teraz) ale w Europie i reszczie świata Diablo z pewnością zrobi większą furorę jestem tego pewien, poporstu pozamiata i bez gadania

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!