Na topie

GTA V trzecią najdroższą grą w historii

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Zapewne ani producent, ani wydawca nie rozpamiętują jednak wydanych pieniędzy.

GTA V gra

AA

Do sieci trafiły informacje zdradzające nam, ile pieniędzy Rockstar Games zainwestowało w Grand Theft Auto V. Zapewne większość osób domyśla się, że całkiem sporo, ale czy ktoś jest w stanie pokusić się o wskazanie dokładnej sumy?

Na wszystkie działania związane z przygotowaniem gry oraz jej promowaniem przeznaczono łącznie 268 milionów dolarów. Może robić to wrażenie, ale jednocześnie nie mówimy tutaj o rekordzie.

268 milionów dolarów plasuje GTA V na piątym miejscu w rankingu najdroższych produktów branży rozrywkowej. Jeśli chodzi natomiast o rynek gier, to GTA V ląduje o dwa oczka wyżej, ustępując jedynie Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz Destiny, które pozycji lidera może nie oddać jeszcze bardzo długo.

Zapewne ani producent, ani wydawca nie rozpamiętują jednak wydanych pieniędzy. Wystarczy przypomnieć, że gra wypracowała 800 milionów dolarów przychodu w ciągu 24 godzin od premiery (na konsolach poprzedniej generacji). Dodając do tego późniejszą sprzedaż, w tym także wersji na PS4 i Xbox One oraz zbliżający się debiut na PC można być pewnym, że GTA 5 to w pełni udana inwestycja.

Źródło: vg247, videogamesblogger

Odsłon: 18570 Skomentuj newsa
Komentarze

67

Udostępnij
  1. kitamo
    Oceń komentarz:

    45    

    Opublikowano: 2015-04-11 12:46

    nie ma sie wiec co dziwic ze robia pielgrzymke po wszystkich platformach

    Skomentuj

    1. Akatzuky
      Oceń komentarz:

      7    

      Opublikowano: 2015-04-11 15:33

      GTA 5 pobilo wszystko co było do pobicia , kogo obchodzi ile kto wydał, liczy sie ile zarobił, a Destiny to padaka już na pierwszy rzut oka szybko padnie i ledwo wyrówna straty takich gierek jest mnóstwo

      Skomentuj

    2. killerek132
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-04-11 19:34

      Nie no, leżę i kwiczę, stary ale poleciałeś xD

      Skomentuj

  2. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    26    

    Opublikowano: 2015-04-11 12:51

    http://www.jeuxactu.com/gta-5-mazette-on-y-a-joue-sur-pc-en-4k-98126.htm

    wrażenia z francuskiej stronki. Goście są zaszokowani jak wielka różnica w grafice jest względem wersji na "next geny", nie spodziewali się takiej, bo nawet wiele lokacji zostało przebudowanych. Zachwalają też optymalizację, ponieważ nawet na Core 2 Duo + 9800GT grać się da bez żadnych problemów, nie podano jedynie ustawień (zgadywać można, że chodzi pewnie o odpowiednik detali ps3)

    http://i.imgur.com/t7a4oYh.png
    http://i.imgur.com/ye9J0cg.png

    rekomendowane ustawienia są do "HIGH" i 60fps przy 1080p. Jeśli to okaże się prawdą, to będzie to najlepszy port z ps4, jaki kiedykolwiek świat widział :)

    http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/325qnh/i_summarized_this_german_pcgames_article_that/

    Tutaj jeszcze parę ciekawostek. W tym artykule również komentują, że różnica względem wersji na ps4 jest mocno odczuwalna, znacznej poprawie uległ horyzont i ten robi podobno teraz olbrzymie wrażenie, dodali nowe szczegóły tupu 20 dodatkowych zwierząt, usprawnili jeszcze bardziej wnętrza aut. Goście są ogólnie zachwyceni grafiką i tez samą optymalizacją.

    http://www.pcgames.de/GTA-5-Grand-Theft-Auto-5-PC-219948/Specials/Vor-dem-Test-In-4K-gespielt-Ein-Must-Have-fuer-PC-Spieler-1154980/galerie/2356916/?fullsize

    Swoją drogą ten screen z użyciem prawie 6GB Vramu jest z użyciem MSAAx8 i chyba rozdzielczości 4K, ciekawy natomiast jestem zużycia pamięci przy 1080p i z FXAA.

    Tak więc dobrze, że nie ograłem wersji ps4 :). Po wersji na ps3 zagram teraz w gta5 w prawdziwie super jakości

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:16

      jesli pokrywa sie to choc w polowie z prawda to mozna byc zadowolonym. Chodzi mi glownie o optymalizacje.
      Spodziewalem sie duzych zmian w oswietleniu ktore na ps4 jest dosc statyczne, ale jak bedzie sporo zmian w detalach i obektach to mozna czuc sie sytym.

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2015-04-11 13:23

        Ta francuska stronka wspomina również poprawę oświetlenia. Skoro ograłeś wersje ps4, to będziesz mógł nam tu napisać później jakie zmiany zaszły dokładnie.

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:19

      recomended settings is high ...
      Czyli mozna spodziewac sie jakiej oprawy ? na high bedzie raczej zblizona do ps4, a jeszcze jest veryhigh i ultra.

      jesli high obsluzy w fhd 660tka to bedzie dobra optymalizacja.

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-04-11 13:24

        Ja myślałem, że jak 780GTX da radę przy high (pewnie detale z ps4) i 60fps to będzie dobra optymalizacja, a tu niby już 660 daje rade. Wydaje mi się, że główną przeszkodą na ps4 był sam proc (jeśli chodzi o te 60fps), nie gpu.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-11 13:46

          Wiesz to wszystko zaskakujące, bo np GTA 4 wygląda sporo gorzej niż GTA 5 na PS4, wczoraj nawet sobie w domu porównywałem, ja widać optymalizacja przy GTA 4 kuleje, jeżeli PS4 radzi sobie z GTA 5, to powinna sobie poradzić bez problemu z GTA 4.


          A jak wiemy GTA 4 na nawet dobrym sprzęcie potrafi przycinać, więc panowie z ROCKSTAR musieli zrobić kawał dobrej roboty przy GTA5 na PC.

          Skomentuj

          1. BariGT
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-11 14:22

            Tia, GTA4 na dobrym sprzęcie przycinała 6 lat temu. Obecnie będzie śmigać na średnim lapku. Optymalizacja owszem była fatalna na PC ale to i tak nic do tego co się dziłao na X360 - gdzie samochody czy budynki wyrastały nagle spod ziemi a niewielki karambol powodował slajdy.

            Skomentuj

          2. AlcatrazX
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 11:15

            Mi działało płynnie na evga gtx 460 + core i5-4670k później wymieniłem na zotac gtx 770 i klatek było więcej ale bez wielkich zmian dla oka. Więc coś miałeś nie tak z optymalizacją PC.

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 14:26

            Gta4 chodziło gorzej względem gta5 na ps3, a też wyglądało dużo gorze, w 5'e na PC dodatkowo pewnie dodali obsługę większej ilości rdzeni, więc to akurat nie dziwne, że gra może chodzić lepiej. Dodatkowo gta4 na PC miało memory leaki, co sprawiało, że fps w tym samym miejscu był raz 60-80, a innym razem 35fps.

            Skomentuj

          4. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 15:46

            Na PS3 GTA 5 ma tylko lepsze cienie i draw distance względem GTA 4 i tylko tyle, pod innymi aspektami GTA 4 bije GTA 5 + obsługuje 1080p nawet jeśli upscal to i tak na dużym tv GTA 4 wygląda niebo lepiej lepsze oświetlenie .

            Narazie gracze PC cieszą sie bo nie mają porównania, ale jak ofercie 5 kilka razy zaczniecie dostrzegać dużo elementów gdzie niestety nie udało sie pobić poprzedniej części, no i ten model zniszczeń i fizyka a raczej brak no ale hej konsola ma ograniczoną bryłe, albo fizyka albo grafika. Eh czekam na GTA 6 .

            Skomentuj

          5. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:06

            Ja porównuje gta5 z ps3 do gta4 również na konsoli (wiadomo, że ice enchancer na pc to inna sprawa). Przy takim porównaniu ja widziałem bardzo dużo róznic względem części 4'ej.
            -większa rozdzielczość (pełne 720p)
            -brak blura ograniczającego rozdzielczość głębi obrazu
            -lepsze tekstury (włącznie z bumpmappingiem)
            -dużo lepsza woda, łącznie z refrakcją światła i realistycznymi falami
            -zdecydowanie lepsze oświetlenie, cienie, plus efekty atmosferyczne (śnieg genialnie wyglądał)
            -widocznie lepsze modele aut, to samo z ich shadarami
            -lepiej wykonane modele postaci
            -znacznie większy zasięg rysowania
            -lepsza płynność (gta4 18-30fps, gta5 24-30fps)

            To tak tylko z pamięci przywołałem, a wersja na PC będzie i tak jeszcze dużo lepiej wyglądać względem tego co było na ps3 i nawet ps4. A co natomiast do modelu fizyki, to wystarczy walnąć albo potrącić jakieś przechodnia, i jeszcze zobaczyć jak wpada na innych, to wszystko w gta5 jest dużo lepiej wykonane niż w 4'e. nie przypaść

            Skomentuj

          6. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:29

            Tylko że twoje argumenty opierają sie na gustach, tobie sie może podobać czerwone auto a mnie zielone, imho sportowe auta wyglądają lepiej w GTA 4. Jest nas tylko dwóch a mamy zupełnie odwrotne spojrzenie na te gry, ja chciałem raczej nawiązać nie do gustów a do strony technicznej, mówisz że GTA 4 chodzi nie fajnie, a do dzisiaj nie ma gry z lepszą fizyką, wtedy to był wielki krok do przodu a teraz Rockstar znów zrobiło krok w tył, chodzi gorzej bo fizyka jest liczona w czasie rzeczywistym a w GTA 5 zawsze każde auto będzie tak jeździć bez żadnych sprężyn czy podbić + model zniszczeń to jeszcze inna bajka. Tak jak mówie, albo grafika albo fizyka, ja z miłą chęcią wróciłem do GTA 4 bo można nadrobić modami graficznymi, a w GTA 5 żaden mod nie doda ci fizyki. Dziękuje.

            Skomentuj

          7. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:48

            Specjalnie napisałem o rzeczach, które łatwo sprawdzić, a ty się wykręcasz gustami. Co zaprzeczasz, że gta 4 w wersji na ps4 miało mniejsza rozdzielczość ?

            Albo wykonanie wody, w gta4 była to płaska "plama oleju", a w gta5 miała autentyczne fale plus uwzględnili nawet refrakcje światła w zależności od głębi).

            http://cs3.gtaall.com/screenshots/4dc09/2013-09/original/004204efc2bc55a7b53b117b1997819b2555fd8e/34437-1353668126-enb2012-11-23-10-34-19.jpg

            http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/IVVMybdoKk616j1Cpzr0tQ_0_0.jpg

            Dla mnie różnica widoczna jest od razu.

            Skomentuj

          8. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:48

            Chodziło oczywiście o gta 4 w wersji na ps3, na ps4 ta gra nie wyszła.

            Skomentuj

          9. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 17:07

            https://www.youtube.com/watch?v=0jhFDScU35Q

            http://i.minus.com/ibusJkstGMrE36.gif
            http://i.minus.com/iuFcqVGLs4RLL.gif

            A tu odnośnie jeszcze fizyki. Jak widać, ragdoll jest oddane bardzo dobrze.

            Skomentuj

          10. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 17:17

            No dobrze przecież mówie że jest lepszą grafika w GTA 5 ale nie była tego warta, za pare efektów wow wooooda jakbym nie wiem ile czasu na niej spędzał a auto dalej jedzie jak cegła, wole gorszą oprawę która sobie oprawie niż kastrata bez fizyki, Euphoria w GTA 5 to chyba to logo na pudełku, poza tym porównujesz gre z 2008 i 2013 roku więc chyba oczywiste że lepsza grafika czym sie podniecasz, tak jakbyś mówił że GTA 4 ma lepszą grafike od GTA 2 , serio co ty nie powiesz?

            Skomentuj

          11. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 17:26

            Poza tym konsekwentnie unikasz tematu fizyki i modeli zniszczeń bo wiesz że mam racje spoko

            Skomentuj

          12. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 17:43

            Powyżej wstawiłem linki ukazujące ragdoll w gta5, więc nie pisz, że unikam tematu. Moim zdaniem wygląda to świetnie, a już sam ruch zwierząt to coś niesamowitego. Co do natomiast modelu jazdy i zniszczeń to absolutnie nie patrzysz na to w obiektywny sposób. To nie jest tak, że model fizyki uwzględnia mniej rzeczy (tzn. że jest uboższy), jest wręcz przeciwnie (w jak w gta5 auta można znacznie bardziej zezłomować, nawet koła odpadają), problem tylko w tym (i tego zdajesz się nie dostrzegać), że w gta4 auto po pierwszym dzwonie traciło połowę części, a w gta5 trwa to dłużej (auta mają jak gdyby więcej "energii"), i na to samo trzeba 2x czy nawet 3x dzwonów. Wciąż to jednak auto w gta5 jesteś w stanie bardziej zezłomować, trwa to po prostu więcej czasu, i jest podyktowaną zmianą w mechanice gry (gta5 jest znacznie bardziej dynamiczniejsza, a przy dużej prędkości łatwiej o crashe). Gdyby auta w gta5 psuły się tak szybko jak w gta4, to z gry byłyby nici przy obecnej mechanice. Jestem jednak przekonany, że dla takich jak ty i tak wyjdą mody, które upodobnią odbiór fizyki z gta5 do tej z gta4.

            Coś takiego jest jednak w stanie zmienić prosty mod, bo to kwestia tylko

            Skomentuj

          13. killerek132
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 19:46

            Ja zgadzam się z przedmówcą, zdecydowanie GTA 4 posiadało rewelacyjną fizykę, każde odbicie samochodu, zarzut,wyskok to kwintesencja fizyki, czysta przyjemność. Potrafiłem odpalić czasem IV żeby tylko sobie pojeździć. Co do V części, nie liczyłem ze fizykę poprawią, ale liczyłem że chociaż zostawią z IV, i Rockstar zrobiło faktycznie niestety krok w tył, fizyka jest ale zdecydowanie nie umywa się do tej z IV.

            Skomentuj

          14. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 20:10

            No ja akurat uważam inaczej, gta4 odrzuciło mnie totalnie przez nienaturalny model jazdy i była to pierwsza część tej marki po której żałowałem wydanych pieniędzy. Model jazdy nie był wcale realistyczny tak jak piszecie (to można powiedzieć o modelu jazdy w mafii 2), a co najważniejsze nie dawał mi frajdy. Auta bujały jak resoraki (albo nawet łódź na morzu), a sam ich ciężar był przesadzony do takiego stopnia, że w gta4 nawet sportowe auta wypadały z zakrętów przy absurdalnie małej prędkości. Sprawiało to, że w gta4 cała gra sprowadzała się do przesadnego używania hamulców przed absolutnie każdym zakrętem, cała gra później wydawała mi się strasznie ślamazarna, zero dynamiki.

            W gta 5 silnik fizyki działa na podobnych zasadach, zmienili jedynie wartość danych odpowiadających za przeciążenia, czy przyśpieszenie. Tak więc auta wciąż się bujają, wciąż wpadają w poślizgi, wciąż trzeba czasem hamować, jest to jednak wszystko lepiej zbalansowane. Oczywiście wy macie mieć prawo swoje zdanie, i uważacie, że to w gta4 było lepiej, ale gdyby większości osób podobał się model jazdy w gta4, ale rockstar na pewno wiedział co robi wprowadzając zmiany, po prostu większość osób chciała tej zmiany (a po pozytywnym odbiorze części 5 widać, że się nie mylili). Dodam jednak, że dla mnie najlepszy model jazdy we wszystkich sandboxach wciąż jest w mafii 2, ta gra połączyła wszystko idealnie.

            Skomentuj

          15. Akatzuky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 15:46

            Na PS3 GTA 5 ma tylko lepsze cienie i draw distance względem GTA 4 i tylko tyle, pod innymi aspektami GTA 4 bije GTA 5 + obsługuje 1080p nawet jeśli upscal to i tak na dużym tv GTA 4 wygląda niebo lepiej lepsze oświetlenie .

            Narazie gracze PC cieszą sie bo nie mają porównania, ale jak ofercie 5 kilka razy zaczniecie dostrzegać dużo elementów gdzie niestety nie udało sie pobić poprzedniej części, no i ten model zniszczeń i fizyka a raczej brak no ale hej konsola ma ograniczoną bryłe, albo fizyka albo grafika. Eh czekam na GTA 6 .

            Skomentuj

        2. Wielka Owca
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-11 13:54

          Ja liczę że na swojej przedpotopowej karcie pogram na very high albo nawet ultra w 1080p. Przy czym mnie zupełnie wystarczy 40-30 FPS. Wszak GTX 660 TI jest gdzieś na poziomie podkręconego GTX580... Pytanie tylko ile ta gra vRAMu potrzebuje bo na niektórych screenach nawet po kilka GB wciąga...

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:35

            a czym ten pasjenata sina ultra łyka ok 5,7GB vram

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 16:38

            super tnie komentarze.

            A czy jako pasjonata grafiki liczysz ze na 2GB vram pograsz ?
            na ultra to masz 5,7GB vram zjedzone z tego co widac a nie wiadomo jeszcze jaka rozdzielczosc. Ale nawet gdyby to bylo 4k to przy zjechaniu do FHD wiele sie nie oszczedzi.

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 18:24

            Tylko że na tym screenie masz MSAAx8. Zobacz sobie jakie Max Payne 3 miał zużycie z MSAAx8, ponad 2x takie. Strzelam, że do fullHD i FXAA gta5 będzie potrzebować "tylko" jakieś 3-4GB :D

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 18:29

            no tak ale dla mnie albo jest wszysttko na maksa i mowimy wtedy o ULTRA, albo ustawiamy sobie tekstury na ultra i a reszte na normal i tez mowimy o ULTRA.
            Zalezy co wybierzesz za sluszne.

            Skomentuj

          5. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 19:08

            MSAA jest takim downsamplingiem, ale masz rację, max ustawienia, to max ustawienia. Tak samo w wieśku 2 max ustawienia uwzględniały ubersampling, a tu dopiero titanX poradzi sobie w 60fps.

            Swoją drogą ostatnio testowałem różne techniki AA i jednak największe wrażenie zrobiło na mnie 16xQCSAA + filtrowanie półprzezroczystości (bitmapy). Różnica względem nawet MSAAx4 jest widoczna, a co dopiero FXAA/SMAA (na te już patrzeć nie mogę). Te qcsaa uwzględnia więcej danych koloru, przez co "fine details" (subtelne szczegóły na teksturach) w głębi sceny są znacznie bardziej widoczne, przy FXAA nie ma ich natomiast prawie wcale :D

            Skomentuj

    3. raffal81
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:43

      Mimo że ograłem wersję na PS4 , to z chęcią sprawdzę wersje na PC ;)

      Skomentuj

    4. frigoris
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 14:39

      jeśli to prawda, to na mojej i3 2120 i gtx750 powinno chodzić przynajmniej na średnich :) normalnie bajka...teraz tylko czekać do premiery

      Skomentuj

    5. chudyzam
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-11 19:45

      Coś pięknego :) Czyli jednym słowem brutalny gwałt w biały dzień na fantastycznych "next-genach" dokonany przez PCa. :)

      All hail glorious PC race ^^

      Czekamy na bicie piany przez nadwornego trolla Larrę Croft :)

      Skomentuj

    6. arial_adriano
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-13 10:24

      Dobrze napisane i ogólnie dzięki bo lubię takie smaczki i newsy przed premierą poczytać, tym bardziej że czekam na swój egzemplarz gry. Niemniej chciałem tylko dodać że na łamach strony eurogamer.pl pojawił się wczoraj artykuł, w którym ktoś z Rockstar stwierdził że edycja PC była planowana od początku i nazywanie jej portem z konsol jest błędem - mało tego w którejś części wypowiedzi ów pracownik stwierdził że to next-genowe wersje są portem tego z PC :)

      Skomentuj

  3. Ari93
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-11 12:55

    Yyyyy... A jak ma się ten news do tego z 2013r?
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/gta-v-gra-produkcja-koszta-265-mln-dolarow.html
    destiny rozumiem ale cod mw2?

    Skomentuj

    1. Michur
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 17:27

      Brak dostępu:) zapytam z czystej ciekawości co tam było?

      Skomentuj

    1. Wielka Owca
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:57

      Ja jestem pasjonatem grafiki właśnie i mnie bardziej interesują tekstury, oświetlenie i to jak finalnie gra działa oraz wygląda, bardziej nawet niż sam gameplay.

      Ktoś się jara fabułą, ktoś grafiką, ktoś muzyką, a ktoś wszystkim na raz. Co Ci do głowy przyszło żeby od razu wszystkich od gimbazy wyzywać?

      Skomentuj

      1. chudyzam
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-04-11 19:40

        Przecież to troll jest :>

        Skomentuj

  4. Qantex
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2015-04-11 13:32

    A GTA V na PC na Steamie kosztuje aż 240 zł.

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:38

      To jest trochę niesprawiedliwe, wersja pudełkowa 150zł, steam 240 zł, a przecież nie dostajesz nośnika i musisz to sobie wszystko pobrać.

      Skomentuj

      1. neo937
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-11 13:46

        Ale Gaben jakiś profit musi mieć... Zwłaszcza że tylko steam oferuje sprzedaż GTA na steam (tj. na allegro klucza nie znajdziesz taniej)

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-04-11 16:41

          a nie pomyslales ze to wina kursu dolara ?

          Skomentuj

          1. neo937
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 20:09

            A nie pomyślałeś że co platforma to inna cena? Pudło z RGSC kosztuje 150zł...

            Skomentuj

          2. Qantex
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-11 20:34

            Cena jest w euro a nie w dolarach baranie.

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-12 18:05

            a baranie nie zwrociles uwagi ze euro przeliczane jest z dolara ?
            wejdz na rosyjski i zobacz sobie jakie tam sa ceny i porownaj bo tam masz przeliczane takze z dolara. a nie z euro na ruble.
            nie masz pojecia to nie zabieraj glosu

            Skomentuj

          4. mdj777
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 09:02

            Klucze do GRA 5 zapewne pojawią się po premierze. Wtedy na takim keye.pl czy w innym miejscu będzie można kupić cyfrową wersję w normalnej cenie. Steam strasznie zawyża ceny. Jeśli tak nie będzie to będzie klops ;(

            Skomentuj

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 11:18

            pojawi sie, juz w sumie mozesz cyfrowke kupic jak dobrze sie rozejrzysz. Bedzie taniej bo nie ma region locka.

            Skomentuj

  5. B_M84
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2015-04-11 13:42

    informacje z dupy
    GTA V to JEST najdroższa gra w historii
    COD MW2 - budżet wynosił 50 milionów
    Destiny - ta gra nawet nie wyszła więc co to ma do rzeczy?

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:48

      Destiny nie wyszła ? że niby jak ??? chyba coś przespałeś, albo ja ;P

      Skomentuj

    2. neo937
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-04-11 13:51

      Budżet szóstego Coda to ~250mln$, 50 na produkcję i 200 na promowanie. A że Destiny nie wyszło to podejrzewam, że masz na myśli pecety, natomiast koszt produckji Destiny wyniósł 140mln$, czyli plasuje się na pierwszym miejscu. Polecam wejść na stronkę:

      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop

      Skomentuj

    3. Ladros
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 23:33

      50mln$ to koszty produkcji, a budżet to 250mln$ (bo 200mln$ poszło na promocję).

      Skomentuj

  6. czarnobrody
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-04-11 14:06

    Co to jest przy takich zyskach.

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 14:52

      Wiele ludzi pisze, że w gta4 były lepsze zniszczenia, ale trzeba to sprostować. To w gta5 auta tracą więcej części, nawet wgniecenia są widoczniejsze. Natomiast zmiana względem gta 4 jest taka, że auta mają więcej "energii", tzn. aby zobaczyć te same zniszczenie co w gta4 to trzeba 2x przywalić w ścianę, a nie raz. Gta5 jest znacznie bardziej dynamiczne, więc w sumie nic dziwnego, że zdecydowali się na taką zmianę, choć też pewnie wyjdą jakieś mody, co przyśpiesza proces złomowania aut.

      Skomentuj

      1. AlcatrazX
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-13 11:35

        Więcej "energii"? Tzn zjadły pożywne śniadanie i mają więcej energii na cały dzień? :P Ja bym powiedział, że są pancerne jak limuzyna Obamy. Mam nadzieję, że mody to zmienią bo pancerność pojazdów w gta v mnie drażni. Jeśli gra porywa sie na realistyczny ragdoll to dlaczego uszkodzenia aut są tak nierealistyczne? :P

        Skomentuj

  7. koshin
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-11 14:35

    Aż dziwne że nie piszecie o tym iż gry praktycznie nie można pobrać przez social club. Co chwilę zrywa połączenie , i transfer max 100 KB

    Skomentuj

    1. koshin
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 15:26

      Przecież to 2 rożne gry. Ogrom świata - rzut izometryczny .

      Skomentuj

    1. R2rr0
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-11 14:57

      Pillars powstało za kasę graczy, więc o czym ty mówisz. Poza tym lepsza w czym? Chyba w ilości błędów, o których ostatnio się wszędzie pisze :D

      Skomentuj

    2. neo937
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-04-11 15:32

      Ale stary, co ty porównujesz? Oldschoolowego RPG do gry akcji z trzeciej osoby? Nie wszystkim fanom Baldur's Gate musi podobać się GTA i na odwrót.

      Skomentuj

    3. chudyzam
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 19:42

      1. Pillar faktycznie rewelacja i arcydzieło (ale co to ma do rzeczy)
      2. W GTA5 nie grałem, seria mnie nie bardzo interesuje
      3. Jesteś idiotą i nie wiem czemu dziwisz się, że Cię minusują. Chociaż nie, wiem czemu. Bo jesteś idiotą :)

      Skomentuj

    4. kosiarz007
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-04-11 19:50

      Nie odpowiadajcie temu gościowy, bo on pied**i o tym PoE przy każdej grze.

      Skomentuj

  8. Kieresz
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2015-04-11 16:03

    LOL w co wy wierzycie....ze na kompie o wydajnosci ps4 gra nagle bedzie chodzic 60fps? czytac 2 razy plynniej niz na analgicznej konsoli???.....chyba na pocietych detalach.....gtx 660 bueheheheh trzymajcie mnie.....

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 16:42

      tak jak napisali - gracz bedzie mogl sobie wybrac na czym mu zalezy. mozesz zjechac z tekstur i zostawic sama trawe, albo zjechac z cieni i grac bez nich ale w 60fps.
      Mozliwe.

      Skomentuj

    2. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-11 16:51

      Możliwe, bo nie jest powiedziane, że ograniczyli fps z uwagi na GPU na ps4, to równie dobrze procesor mógł nie wyrabiać na te 60 fps więc dali locka na 30.

      Skomentuj

  9. rTech
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-12 11:43

    Jak mają to robić pod Xbox One to ja podziękuje :)

    Skomentuj

  10. randallandhopkirk
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-12 12:22

    Swoja drogą gdyby na każdą platformę zrobili zupełnie inną wersję GTA 5 to zarobiliby x (w miejscu x podstaw ilość platform) razy więcej kasy :-D

    Skomentuj

  11. Logox
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 17:07

    No nieźle poszaleli :?

    Skomentuj

  12. shoken
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 19:49

    super gra .jak kiedys zostane poslem to napewno zagram

    http://aszdziennik.pl/114121,sejm-poslowie-brali-pieniadze-na-paliwo-a-kilometry-robili-grajac-w-grand-theft-auto

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!