Aplikacje mobilne

Instagram zapewni właścicielom ostatnich iPhone'ów nowe... reklamy

przeczytasz w 1 min.

Dzięki technologii 3D Touch reklamy wzniesione zostaną na nowy poziom. Cieszycie się?

Instagram

Instagram ma się obecnie całkiem dobrze, może pochwalić się systematycznie rosnącą liczba użytkowników, i nie może dziwić, że cały czas pojawiają się w głowach twórców pomysły na nowe funkcje. Kolejna z nich związana jest jednak z elementem mało lubianym przez użytkowników, a niestety coraz powszechniejszym również na Instagramie.

Mowa oczywiście o reklamach. Okazuje się, że Instagram planuje wykorzystanie technologii 3D Touch, która znalazła zastosowanie w smartfonach iPhone 6S i iPhone 6S Plus. Dzięki niej urządzenia są w stanie rozpoznać siłę nacisku na ekran, co daje w wielu aplikach spore możliwości, a korzystającym z mobilnej wersji Instagrama zapewnić ma niespotykane nigdzie indziej reklamy.

Założenia są proste. W reklamie zawierającej kilka produktów można będzie, poprzez mocniejsze naciśnięcie wybranego miejsca na ekranie, wybrać ten najbardziej interesujący i otworzyć sekcję prezentującą więcej informacji, zdjęć czy nawet materiał wideo, o ile takowy zostanie przez reklamodawcę przygotowany. Swoją rolę odgrywać ma tutaj także integracja z Apple Pay, dzięki której możliwe będzie błyskawiczne dokonanie zakupu.

Oficjalnie potwierdzono, że nowe rozwiązanie jest obecnie testowane. Kiedy trafi do aplikacji na iOS? Jeszcze nie wiadomo.

Źródło: theverge, cultofmac

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Q'bot
    11
    Dostaną błogosławieństwo od Japka, to wierni fanatycy nawet złożą wdzięczne podziękowania za łaskawe wyświetlenie reklamy, jako jedynych na świecie ;)
    • avatar
      Snack3rS7X
      0
      Nie miałbym nic przeciwko takim serwisom jak Instagram czy Facebook, gdyby nie miały swojego ogromnego udziału w współczesnej sieci i gdyby nie dominowały innym swojego życia
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Reklamy będą kierowane głownie do Amerykanów bo oni mało co używają programów do blokowania reklam.
        W Europie jest inaczej bo około 60% internautów używa adblocków i tempo to będzie rosło i za parę lat będzie to już 80-90%.
        W Europie za 10-20 lat internet będzie wolny od reklam, bo my jesteśmy bardziej świadomi, a reklamodawcy powrócą do telewizji, prasy, bilbordów itd.