Gadżety

Internetowy Doradca Komputronika

przeczytasz w 3 min.

Firma Komputronik stworzyła wirtualny dom oraz wirtualnego doradcę dla użytkowników nowoczesnych technologii. To element kampanii promocyjnej pod hasłem "Komputronik - Mistrzowie Doradztwa", która potrwa do 10 października br. Goście nowego serwisu mogą wziąć udział w konkursie, w którym wartość głównej wygranej wynosi 50 000 zł.

 Warto przeczytać:
 

Nowy serwis internetowy wpisuje się w strategiczne plany Komputronika na najbliższe lata. Firma chce w ten sposób utrzymać pozycję lidera w specjalistycznej obsłudze klientów.

"Idea wirtualnego doradcy to element całościowej strategii Komputronik SA, która zakłada koncentrację na doradztwie oraz usługach, a nie jedynie sprzedaży sprzętu IT i elektroniki użytkowej. Niedawno wprowadziliśmy do oferty naszych salonów nowe usługi: konfigurację komputerów i naprawy pogwarancyjne. Teraz z kolei oferujemy nowy rodzaj wirtualnego doradztwa dla użytkowników Internetu. Jesteśmy przekonani, że w ten sposób utrzymamy czołową pozycję na rosnącym rynku e-sprzedaży w Polsce. Tym bardziej, że z badań rynkowych, do których mamy dostęp wynika, że dla klientów kupujących w sieci coraz większą wagę odgrywa zaufanie do e-sklepu i sposób obsługi" - mówi Maciej Piotrowski, Wicedyrektor Marketingu Komputronik SA.

W serwisie internetowym Twój Doradca Komputronik na użytkowników nowoczesnych technologii czeka e-doradca Artur, który oprowadza ich po Nowoczesnym Domu Komputronik. Wraz z nim goście serwisu odwiedzają salon, kuchnię, domowe biuro, pokój dla dzieci, a nawet łazienkę i garaż. W każdym z pomieszczeń znajduje się typowy sprzęt komputerowy, elektronika użytkowa, a także produkty RTV oraz AGD. Na żądanie Artur omawia m.in. różnice pomiędzy różnymi typami telewizorów, doradza w doborze komputera czy nawigacji i stara się przybliżyć użytkownikom elektroniki te kwestie technologiczne, które mogą sprawiać kłopot w dobie coraz szybszego rozwoju rynku.

Serwis Twój Doradca Komputronik wyposażono ponadto w konfigurator sprzętu w czterech różnych kategoriach: Komputery, RTV, AGD i Mobilne. Użytkownik wybiera interesującą go grupę, a po odpowiedzi na kluczowe pytania otrzymuje listę produktów, które najlepiej odpowiadają jego oczekiwaniom i potrzebom. Wybór dokonywany jest spośród ponad 20 000 produktów z oferty internetowego sklepu Komputronik.pl. Po znalezieniu idealnego sprzętu dla siebie, klient może wydrukować jego specyfikację i udać się z nią do najbliższego salonu Komputronik lub dokonać zakupu w Komputronik.pl.

Każdy gość serwisu Twój Doradca Komputronik, który do 10 października zrobi zakupy za minimum 50 zł brutto, ma szansę wygrać sprzęt o wartości aż 50 000 zł. Klient sam może wybrać rodzaj nagrody, dobierając swój wymarzony sprzęt w Nowoczesnym Domu Komputronik z pomocą wirtualnego doradcy. Warunkiem uczestnictwa jest wskazanie niecodziennej czynności, w której użytkownik czuje się mistrzem. Komputronik SA będzie sprawdzał, czy uczestnik konkursu rzeczywiście posiada wskazaną przez siebie umiejętność. Szczegółowe informacje na temat konkursu zamieszczono na stronie www.komputronik.pl/doradca.

Źródło: Komputronik

Polecamy artykuły:
Proste Eyefinity - Sapphire Radeon HD 5770 Flex Twoja pamięć podręczna - test 15 pendrive'ówInternetowi terroryści

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Hmm, musze niestety powiedzieć, że 2/2 próby kontaktu z "doradcą" zakończyły się histerycznym atakiem śmiechu spowodowanym "profesjonalizmem" jegomościa. Rozumiem, że mistrzostwo to cel długoterminowy?
    • avatar
      Tomecek
      0
      Głosujcie na mój pomysł. P R O S Z Ę

      http://doradca.komputronik.pl/konkurs/galeria-pomyslow/single/570/?ideas[o]=&ideas[d]=
      • avatar
        dolph
        0
        Gratuluje profesjonalizmu :)))

        po 1min testu kliknalem w opis 1 wybranego urzadzenia i co? przenioslo mnie do strony home (doradca.komputronik.pl)

        dokladnie to samo stanie sie jak klikniemy w cechy produktu

        czy na prawde firma ktora do wykonala, lub zleceniodawca (komputronik) nie sa w stanie poswiecic 1h na testy ???? tylko oddajecie ludziom takie niedorobki :(((

        a skoro taki byk znalazlem po 1min... to nie chce myslec co jeszcze tam nie dziala

        tips: wykonuje sie testy na kiku browserach, zle dziala pod IE
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ale papka marketingowa. Wstyd!
          • avatar
            maker
            0
            Moje odczucia:
            1. Irytujacy koles (Czesc jestem Artur!)
            2. Na tym etapie powinien juz wyjsc ze strony, ale z ciekawosci co bedzie dalej :>
            3. Nie chce debilnych rad!
            4. Prezentacja bardziej nadaje sie do kupna mieszkania/domu niz do kupowania sprzetu rtv/agd (kazde mieszkanie wyglada inaczej)
            5. Ukrylem doradzce uff...
            6. Przechodze dalej
            7. Boze znow widze tego kolesia (bardziej irytujace niz realu)
            8. Klikam podpowiedz doradzcy...
            9. Klikam ponownie...
            10. Acha to trzeba klikna ta wyzej...
            11. Bylem naprawde cierpliwym klientem

            Podsumowanie:
            Niech komputronik poprawi aktualny sklep internetowy...
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Uśmiałem się z tego, co niektórzy są w stanie zrobić dla kasy lol Zaraz ktoś obnaży się publicznie lub zrobi sobie tatuaż na czole z logo Komputronika :]

              • avatar
                HemaN
                0
                Sprzedawcy w sklepach Komputronik, w których zdarzało mi się bywać, wykazywali się wyjątkowym brakiem profesjonalizmu. Ci ludzie nie mają zielonego pojęcia o komputerach. Ale jedno trzeba im przyznać - owijać w okół palca niezorientowanych klientów potrafią jak mało kto. Zamiast wydawać pieniądze na tą bezsensowną kampanię mogliby wreszcie zainwestować w szkolenia swoich pracowników, zrobić coś ze stroną internetową, która bez przerwy się sypie albo po prostu obniżyć ceny. Jedno trzeba Komputronikowi przyznać - dzięki rozbudowanej sieci sklepów nie ma problemów z oddaniem czegoś na gwarancję. Na plus można by też zaliczyć konfigurator gdyby nie jeden feler. Nie wiem dlaczego z poziomu konfiguratora ilość dostępnych części jest mniejsza, niż gdy normalnie przeglądamy sklep. Czyżby świadome działanie prowadzące do wybierania jedynie słusznych produktów?
                • avatar
                  CougarV6
                  0
                  Zamiast inwestować w to pośmiewisko, powinni wreszcie sprawić by ich sklep wyglądał po ludzku. Póki co nawigowanie w tym kombajnie przypomina odwiedziny na interii czy innym móżgotrzepie.
                  Swoją drogą tylko czekać aż zaczną sprzedawać meble, żywność i ubrania.
                  No ale my tu się śmiejemy a klientów przybywa. Widać taki sklep jest potrzebny.
                  • avatar
                    Gasek
                    0
                    http://doradca.komputronik.pl/konkurs/galeria-pomyslow/single/562/

                    głosujcie, nie jest wymagana rejestracja;)

                    (wiem, jest literówka)
                    • avatar
                      Rafal_0
                      0
                      Ten doradca komputrionik jest beznadziejny, aż szkoda pisać.