• benchmark.pl
  • Gry
  • Iron Harvest, czyli husaria i mechy na jednym polu bitwy
Gry

Iron Harvest, czyli husaria i mechy na jednym polu bitwy

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-11-04

Znamy już tytuł strategii czasu rzeczywistego w niesamowitym świecie 1920+.

Kilka miesięcy temu polski artysta Jakub Różalski zapowiedział, że wykreowanego przez niego uniwersum 1920+ będzie tłem dla nowej gry strategicznej z elementami erpega. Właśnie poznaliśmy jej tytuł i pierwsze szczegóły.

1920+, czyli alternatywna wersja historii najnowszej

Wykreowane przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+ jest iście fascynujące. Przedstawia ono alternatywną wersję wydarzeń po roku 1920. Po zakończeniu I wojny światowej dochodzi do rewolucji technologicznej i na ziemiach Europy Środkowo-Wschodniej obok siebie istnieją mechy, husaria, partyzanci i dzika zwierzyna. Mieszanka równie wybuchowa, co klimatyczna.

1920+

Świat 1920+ to w dużej mierze science fiction i historical fiction, ale trudno zamknąć go w takich schematach. Są tutaj bowiem także nawiązania do faktycznych wydarzeń (takich jak Bitwa Warszawska), jak również całkowicie fantastyczne elementy (jak konwersacje ze zwierzętami czy kontrolowanie wiatru).

Iron Harvest, czyli niezwykła strategia

Zapowiedziana właśnie gra Iron Harvest przeniesie graczy do świata 1920+. Dowiedzieliśmy się, że nad produkcją czuwa niemiecki KING Art. Gra ma być strategią czasu rzeczywistego, przypominającą mechaniką rozgrywki takie serie jak Company of Heroes, Dawn of War czy Men at War.  Wśród najważniejszych cech, obok klimatu, wymieniane są: swoboda rozgrywki, system osłon, dynamiczna destrukcja i rozmach.

Fabularnie gra skoncentruje się na konflikcie, z walką o wpływy w tle, pomiędzy trzema frakcjami: Saxony Empire (dobrze rozwinięte, ale skrzywdzone warunkami rozejmu imperium), Polania Republic (ogromna republika z rozwiniętym rolnictwem i powoli modernizowaną armią) oraz Rusviet (potężne państwo, w którym panują jednak rewolucyjne nastroje).

Gra Iron Harvest powstaje z myślą o komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Premiera planowana jest na rok 2018.

Źródło: Iron Harvest

marketplace

Komentarze

5
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Zapowiada się ciekawie, nawet bardzo ciekawie.


    Za to trzeba przyznać ze pan Różalski concept art'y potrafi robić konkretne:
    https://www.artstation.com/artist/jakubrozalski
    Zaloguj się
    12
  • avatar
    Trzeba przyznać, że dzieła Różalskiego robią naprawdę wielkie wrażenie. To aż prosi się, o ukazanie w jakiś sposób całego uniwersum, a myślę, że zrobienie tego za pomocą gry jest dobrym sposobem. Równie fajnie byłoby jakby stworzył we współpracy z Bagińskim jakiś film/animację.
  • avatar
    Czekam
  • avatar
    Na tym drugim zdjęciu te Mechy wyglądają jak z Warhammera 40k. Bardzo przypominają Onager Dunecrawler z armii Skitarii.