Gry

Mechy z lat 20. XX wieku na zwiastunie Iron Harvest

przeczytasz w 1 min.

A w ich towarzystwie – piechota. Takie oto niecodzienne połączenie serwują nam Niemcy ze studia KING Art w swojej strategii Iron Harvest.

Choć wciąż wiadomo o niej niewiele, Iron Harvest jest jedną z najbardziej intrygujących gier będących obecnie w produkcji. Dlaczego? Ano dlatego, że raczej nieczęsto mamy okazję podziwiać pola bitew, na których równocześnie występują polska piechota, niedźwiedzie i mechy…

Autorem tej alternatywnej wersji historii, a konkretnie uniwersum 1920+, jest Jakub Różalski. To właśnie w takim świecie osadzona została strategia czasu rzeczywistego z elementami RPG, nad którą czuwa niemieckie studio KING Art. Ekipa zapowiada rozgrywkę wzorowaną na Company of Heroes i Dawn of War – z równie mocnym klimatem, swobodą rozgrywki i dynamiką. Jeśli zaś chodzi o tło fabularne, to poznamy historię konfliktu pomiędzy Saxony Empire, Polania Republic i Rusviet.

Twórcy pochwalili się nowym zwiastunem, który wyraźnie pokazuje, jak będzie wyglądało połączenie tak odmiennych na pozór klimatów, stanowi wprowadzenie do opowieści, a także przedstawia ujęcia autentycznej rozgrywki (w wersji alfa). Jeśli trzeba by podsumować to w kilku słowach, można by rzec, że wygląda to dokładnie tak, jak zapowiadano. Zresztą nie musicie wierzyć na słowo, poniżej możecie to zobaczyć sami:

Premiera Iron Harvest na PC, PlayStation 4Xbox One odbędzie się w przyszłym roku.

Źródło: KING Art Games. Ilustracja

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    stach122
    6
    Kuźde, naprawdę dobrze to wygląda. Marzyłem o takiej strategii kiedy zobaczyłem obrazy Jakuba. Jak widać marzenia się spełniają, zobaczymy jak wyjdzie gotowy produkt :)
    • avatar
      patol1984
      0
      Wygląda obiecująco, mam nadzieje, że ta destrukcja otoczenia to nie tylko kilka skryptów w kampanii a prawdziwa fizyka na całej mapie ;d
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Jestem zaskoczony bo wygląda to naprawdę ładnie i sam pomysł na miejsce akcji też fajny, oby tylko sie udało twórcom tej gry.