Na topie

Był już smartfon Pepsi, teraz pora na KFC

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Smartfony

Kategoria: Mobile Telefony Smartfony Producenci: Huawei

KFC świętuje 30 lat obecności na rynku chińskim. W nietypowy sposób, ponieważ firma nie kojarzy nam się przecież ze smartfonami.

  • Był już smartfon Pepsi, teraz pora na KFC
A A

Pamiętacie smartfona z logo Pepsi? Wykorzystywanie tego typu urządzeń w szeroko pojętej branży spożywczej musi się opłacać, ponieważ właśnie zdecydowała się na to inna firma - KFC.

Oczywiście nie oznacza to, że za jakiś czas prócz kubełka kurczaka kupić będziecie mogli w restauracjach tej sieci smartfona. Jego pojawienie się to jeden ze sposobów świętowania 30 lat obecności KFC na rynku chińskim, urządzenie pojawi się na w Państwie Środka w limitowanym nakładzie 5000 egzemplarzy.

KFC smartfon

Zapewne domyślacie się, że KFC nie przygotowało smartfona samemu. Zdecydowano się na współpracę z Huawei i wykorzystano jeden z jego modeli. Konkretnie Enjoy 7, a zatem potencjalni właściciele liczyć będą modli na dość solidną specyfikację. Obejmuje ona między innymi 5,5-calowy ekran HD, procesor Qualcomm Snapdragon 425, 3 GB RAM i 32 GB przestrzeni na dane. Do tego kamerki 13 Mpix i 8 Mpix oraz bateria 3020 mAh, a zatem mowa o w pełni funkcjonalnym urządzeniu.

Pod kątem KFC dobrano kolorystykę, dodano kilka tapet oraz aplikacji. Jedną z nich ma być K-music, która pozwoli zmienić muzykę w restauracji. Nie sprecyzowano jednak, czy panować ma tu absolutna dowolność. Skłaniamy się raczej ku opcji wyboru piosenki z dostępnego katalogu.

Zainteresowani zapłacą za smartfona około 160 dolarów. Tyle samo, ile za standardowego Enjoy 7.

Źródło: phonearena

Odsłon: 2839 Skomentuj newsa
Komentarze

8

Udostępnij

Smartfony w marketplace

  1. Silver
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-07-12 19:27

    Nieźle hamburgery mają w głowach. Rozumiem dedykowanie do telefonu case, ale nie by poszli po całego smartfona. Kto to kupi?

    Skomentuj

    1. drcocaina
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 19:31

      Nie wyrażę się dosłownie ale każdy Amerykanin, który zaczyna i kończy Swój dzień w fast-food czyli jakieś ponad 50% (strzelam bo najnowszy statystyk nie czytałem).

      Skomentuj

      1. Silver
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2017-07-12 20:17

        Ogólnie do nich nic nie mam, bo to są także przedsiębiorczy ludzie i potrafią pozytywnie patrzeć na świat, myśleć o przyszłości niż lamentować nad tym co było. Bardziej poraża mnie sens takich działań, o których mowa w newsie.

        Skomentuj Historia edycji

  2. drcocaina
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 19:28

    To już kolejnej tak amerykańskiej marki jak KFC nie stać na wypuszczenie telefonów sygnowanych logiem firmy z Cupertino? Przecież wszyscy chcą mieć ich smartphone. Przecież drób faszerowany jabłkiem jest zarąbisty.

    Skomentuj Historia edycji

  3. kokosnh
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2017-07-12 19:37

    apple już pewnie składa pozew ?
    Co jak co, ale to aż się rzuca kopiowaniem iphona.

    Skomentuj

  4. supervisor
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 23:19

    Chętnie kupiłym ten telefon, gdyby nie logo. Szukałem fajnego czerwonego/beżowego telefonu z dobrą specyfikacją dla mamy, ale trudno znaleźć coś odpowiedniego.

    Skomentuj

    1. kokosnh
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-13 17:28

      patrz apple w (product)red TM

      Skomentuj

    2. hexenisalive
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-14 06:36

      Naklejka z serduszkiem na plecki i będzie Ok.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!