Gry

Killzone 3: będzie 70 minut cut-scenek

przeczytasz w 1 min.

Twórcy Killzone 3 wyraźnie pragną, aby ich produkcja nie była tylko zwykłym FPS-em. Zapowiadają ogromną fabułę, w której znajdzie się łącznie aż 70 minut przerywników filmowych.

 Warto przeczytać:
 

A oto jak Crysis 2 wygląda na konsolach

Trzecia odsłona serii Killzone ma się nieco różnić od swoich poprzedniczek. Według twórców, a więc studia Guerilla Games, „trójka” nie będzie tylko porządną pierwszoosobową strzelanką, ale i grą fabularną. A jeśli fabuła to przerywniki filmowe, których długość po zliczeniu wynieść ma ponad godzinę. Jeśli będą rzecz jasna dobrze zmontowane mogą tylko polepszyć już i tak dobrze zapowiadającą się grę, a że potrafią robić filmiki udowodnili już poprzednim zwiastunie.

To jednak nie jedyna zmiana. Killzone 3 ma być znacznie ostrzejszy i mniej grzeczny niż jego poprzedniczki. Niejednokrotnie w głośnikach usłyszymy przekleństwa, czy zobaczymy wyścielone trupami i krwią lokacje. Dlatego też PEGI i ESRB jednogłośnie stwierdziły, że Knajnowsze dzieło Guerilla Games jest odpowiednie wyłącznie dla pełnoletnich graczy. Gwoli przypomnienia – tytuł trafi wyłącznie na konsolę PlayStation 3, a premiera zaplanowana jest na 28 stycznia.

Źródło: eurogamer

Komentarze

90
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    0
    Aaaa...
    A ja myślałem, że w newsie jest te 70 minut cut-scenek :(
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Killzone 3 pokaże call of duty co to jest FPS.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        @aleurwal:
        Nic nie pokaże, to jest tylko gierka na PS3, rozgłosu nie zdobędzie...
        • avatar
          wildthink
          0
          Zamiast grać będziemy filmy oglądać - pewnie jeszcze nie da się ich pominąć. W Killzone 4 będziemy oglądali 2 godziny reklam.
          • avatar
            cura666
            0
            Lubie cutscenki i rozbudowana fabule ale niestety swiat KZ zupelnie nie przypadl mi do gustu.
            • avatar
              b1tzz
              0
              Half-Life 2 nie miał cutscenek i jakoś fabułą bije większość gier... Żałośnie trochę to brzmi, jakby twórcy nie mieli już czego pokazać, to chwalą się, że nagrali filmików -_-
              • avatar
                hideo
                0
                gierka będzie rządzić i trzeba będzie kupić :)
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Miałem dla KZ3 kupić znów PS3, ale dałem sobie spokój... szkoda, na PC wyglądało by jeszcze lepiej a i tak wygląda Uber-Imba.
                  • avatar
                    tjntjntjn
                    0
                    70 minut filmików??
                    To już nie za wiele grania zostanie. Patrząc, że teraz gry FPS są coraz krótsze (około pięciu godzin grania-cała gra), to po odjęciu tych 70 minut zostaje około 3,5 godziny. A gra pewnie będzie kosztować "majątek", jak to przystało na konsole.

                    I po co to?? Ja kupuję grę, aby w nią grać a nie oglądać "filmiki w grze".
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Nic specjalnego. Crysis 2 zmiecie ten szajs w pył.
                      • avatar
                        jonny2003
                        0
                        Powiem wam coś o tych filmikach na PS3, gdyż niedawno stałem się jej posiadaczem.
                        Filmiki w takich grach jak np Uncharted 2 , God Of War 3, Yakuza 3 itp są niby na engine gry, ale nie są w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że są one wyrenderowane na silniku gry i zapisane na płytę w formie filmiku. Dlatego też niektóre gry na PS3 zajmują 20-40 GB, gdyż połowa to filmiki na płycie(jak ktoś skopiował gry przy pomocy jailbreaka na dysk to może podejrzeć ile co zajmuje)
                        I tutaj dochodzimy do sedna sprawy czyli tego co się okazało, że PS3 jest ZA SŁABA, aby pociągnąć te filmiki w czasie rzeczywistym gdyż miałyby one po 5 klatek. Twórcy GOW3 to przyznali. Są one nagrane nie dlatego, żeby zachować filmowy charakter, tylko dlatego, że konsola nie pociągałby ich no i trzeba jakoś udowodnić że Blue Ray się przydaje i zapchać czymś płytę
                        Co innego gdy w grze widzimy postać z daleka i jest jatka a co innego gdy widzimy filmiki z przybliżeniami i nieco poprawianą grafiką. Ale oczywiście fanboje tacy jak wulfen sie tymi filmikami podniecają i wmawiają wszystkim że to real time.
                        Co nie zmienia faktu że te gry w trakcie jatki i tak wyglądają bardzo dobrze(mam na myśli Uncharted 2 i GOW3)
                        Mnie to wali bo mam X360, PS3 i PC dlatego mogę być obiektywny.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          [quote]premiera zaplanowana jest na 28 stycznia.[/quote]
                          Chyba na 26 lutego.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Wulfen - ty cholero!!!!!! :) przez ciebie sprzedalem xbox360 i kupilem PS3 160GB

                            lepiej bys sie nie mylil co do niej!!!!
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              moorell

                              problem tylko jest taki ze dzisiejsze karty graficzne sa za slabe by zastosowac teselacje na wszystkich obiektach wlacznie z displacement mappingiem. Byc moze gdyby nie multiplatformowosc to rzeczywiscie bylo by wiecej gier z dx 11 ale nie sadze by teselacja byla wykorzystana w wiekszym stopniu niz np stalker czy dirt 2, czyli tu przeteselowana flaga tam kaluza i na tym koniec. gdy uzyjemy ekstremalnej teselacji i displacement mappingu jak w nowym 3d marku dzieki ktorym powierzchnie nabieraly niesamowitej szczegolowosci wydajnosc leci na leb na szyje. w trzecim tescie nawet gtx580 w sli nie daje rady utrzymac 30 klatek na sekunde i to zaledwie w 720p. a teraz co by sie stalo gdyby dodac do tego postacie, efekty czasteczkowe?
                              nawet taki metro gdzie teselacja jest w duuzo mniejszym stopniu wykorzystana ma ogromne wymagania, dlatego uwazam ze nawet gdyby gry byly robione od poczatku z mysla o pctach i dx11 to obecnie mamy za slabe karty graficzne zeby zobaczyc w pelni mozliwosci dx11, do tego mysle ze trzeba minimum trzykrotnie mocniejszych kart graficznych niz obecnie mamy, niemniej na pojedynczych wybranych obiektach mozna spokojnie teselacji uzywac juz teraz.

                              jesli chodzi to tekstury w ragu to zastanawiam sie dlaczego sa az tak slabe. moznaby tu zrzucic wine na konsole ale w wielu innych konsolowych grach sa znacznie lepsze. dziwna sprawa.