• benchmark.pl
  • Gry
  • Mad Max zadebiutuje w tym roku - twórcy rezygnują z wersji na PS3 i Xbox 360
Gry

Mad Max zadebiutuje w tym roku - twórcy rezygnują z wersji na PS3 i Xbox 360

przeczytasz w 1 min.

Twórcy nie chcą iść na kompromisy i rezygnować z elementów, których słabsze platformy nie byłyby w stanie dźwignąć.

Mad Max gra

Avalanche Studios już od dłuższego czasu pracuje nad grą Mad Max, ale na nadmiar materiałów z nią związanych z pewnością nikt nie narzeka. Lada chwila powinniśmy doczekać się jednak nowych wieści.

Mad Max będzie tematem przewodnim nowego numeru magazynu Game Informer, a w tego typu przypadkach zawsze dowiadujemy się wielu ciekawostek związanych z rozgrywką w zbliżających się tytułach. Wspominamy o tym jednak niejako przy okazji, ponieważ już teraz poznaliśmy bardzo ważne informacje.

Producent zapowiedział bowiem, iż gra dostępna będzie jedynie na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One. Odpuszczono natomiast z przygotowywanie wersji na PlayStation 3 i Xbox 360, co tłumaczone jest dość krótko. Twórcy nie chcą bowiem iść na kompromisy i rezygnować z elementów, których słabsze platformy nie byłyby w stanie dźwignąć.

Na tym jednak nie koniec wartych odnotowania kwestii. Poznaliśmy bowiem także datę premiery gry. Mad Max zadebiutuje 1 września w USA i 3 dni później w Europie. Jak widać nie ma obaw prze konkurencją, bo przecież w tym samym terminie w ręce graczy oddany zostanie Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

Pozostaje nam teraz czekać na więcej informacji, jakimi podzieli się ze światem Game Informer. Z pewnością im się przyjrzymy.

Źródło: dsogaming

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    9
    i dobrze
    te konsole juz sie do niczego nie nadaja
    • avatar
      Lara_Croft
      2
      Wiąże olbrzymie nadzieje z tą grą. Ostatnim dobrym tytułem w tych klimatach był niedoceniony RAGE.
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Mogliby jeszcze z wersji PC zrezygnować wtedy byłbym zupełnie spokojny.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          I bardzo dobrze że zrezygnowali z konsol. Pomijam kwestie wydajnościowe bo szkoda słów, ale zwróćcie wreszcie uwagę na istotne sprawy, jak:
          1. Producent konsoli odbiera twórcy aplikacji większość należnych mu uprawnień. poczytajcie sobie zasady licencjonowania na konsole.
          2. Gry na konsole są sporo droższe od wersji pecetowych, które powiedzmy wyglądają tak samo.
          3. Użytkownik w przypadku gier sieciowych jest zmuszony do płacenia producentowi konsoli dodatkowego haraczu za "rozgrywkę sieciową".

          To są niepodważalne wady. co prawda producenci konsol zaczęli promować użytkowników różnymi "gratisami", ale powiedzmy sobie szczerze. są to produkcje na które użytkownik jest skazany, a nie chce je posiadać w danym momencie.
          nie zdziwiłbym się, gdyby na jednej sztuce dla konsoli producent gry/aplikacji zarabiał mniej niż na tańszej wersji pecetowej.

          Dla mnie konsola to pomyłka. jedyna jej zaleta to łatwość uruchomienia i instalacji. ale środowisko jest zasadniczo jednoaplikacyjne. pomimo zaawansowania technologicznego, w zasadzie nie da się na konsoli zrobić wiele więcej poza graniem, a szkoda. coś tam microsoft pracuje z oskubaną wersją win10 na XO. zobaczymy co z tego wyniknie.
          • avatar
            Dragonik
            -1
            W sumie powinni zrezygnować z konsol i zrobić killera na PC
            • avatar
              miedzianek
              -2
              Tak czy siak będzie w 30FPS,bo nie udźwignie tego ani PS4,ani X0
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Powinni zrobić film na podstawie tej gry.