• benchmark.pl
  • Gry
  • Metro Exodus zza kulis - pierwszy odcinek z serii „Making of”
Gry

Metro Exodus zza kulis - pierwszy odcinek z serii „Making of”

przeczytasz w 1 min.

Już tylko miesiąc dzieli nas od premiery gry Metro Exodus – najbardziej ambitnego projektu studia 4A Games, które zaprasza nas za kulisy produkcji w swoim 3-odcinkowym cyklu „Making of”.

Metro Exodus to jedna z najgorętszych premier tej zimy. Twórcy z ekipy 4A Games od wielu miesięcy ciężko pracują, by dostarczyć nam produkcję pod wieloma względami niezwykłą i postanowili zaprosić nas za kulisy. W sieci pojawił się już pierwszy z trzech zaplanowanych odcinków z cyklu „Making of”.

Pierwszy odcinek został poświęcony zespołom 4A Games z Kijowa i Malty – ich motywacjom, celom i priorytetom, jakimi kierują się przy produkcji gier z serii Metro, nawiązującej do literackiego uniwersum wykreowanego przez Dmitrija Głuchowskiego. Poznajemy też najważniejsze osoby zaangażowane w produkcję.

Sami twórcy przybliżają również historię powstania najnowszej odsłony o podtytule Exodus, zwracając uwagę na to, jak bardzo ambitny i duży jest to projekt. Zresztą co tu dużo mówić, zobaczcie i posłuchajcie sami:

Podobało się? Spieszymy zatem poinformować, że odcinek drugi zostanie opublikowany w przyszłym tygodniu. Sama gra natomiast zadebiutuje na rynku 15 lutego w wersjach przeznaczonych na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy też o wyjątkowej edycji kolekcjonerskiej i zaprezentowanym ostatnio zwiastunie fabularnym.

Źródło: Techland, VG247

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    piotreeeek
    4
    Co tu dużo gadać, szykuje sie kolejna gra, która po raz kolejny tylko potwierdzi graficzną dominacje PC.
    • avatar
      bart-ben
      0
      Na XOX liczę na fajerwerki - w końcu to odpowiednik gxt 1070 a czasem nawet wyżej (Forza Motorsport 7 , Shadow otTR). Kroi się gra roku 2019.
      • avatar
        DragonRed
        0
        Po co pisać o graficznym zabójcy jakim będzie wersja na PC jak to normalne a kto porównuje Xbox One X czy PS4Pro ze stacjonarką czy , niektórymi laptopami mającymi ponad 10TF mocy obliczeniowej w pojedynczej precyzji to typowy troll.
        Po co podjudzać jak nie ma sensu.
        Rynek konsol ale tych mocnych i stacjonarnych ma AMD ponieważ oni są w stanie najtaniej dostarczyć CPU + GPU.Switch nie biorę pod uwagę bo z tą konsolą przenośno/stacjonarną jest jak z Apple.Płacić sporo kasy za coś co jest słabsze w ogólnej ocenie od konkurencji.
        Pytanie jest na jak długo PC będzie z tyłu po pojawieniu się nowych generacji konsol jak PS5 czy Xbox pod pseudonimem Scarlett.