• benchmark.pl
  • Gry
  • Mirror’s Edge Catalyst oferować ma w pełni interaktywny świat
Gry

Mirror’s Edge Catalyst oferować ma w pełni interaktywny świat

przeczytasz w 1 min.

Wygląda na to, że w świecie Mirror’s Edge Catalyst nic nie będzie przypadkowe. Bardzo dobrze wróży to rozgrywce.

Mirror’s Edge Catalyst

Dłuższy czas nie pojawiały się informacje związane z nowym Mirror's Edge. Twórcy najwyraźniej postanowili o grze jednak przypomnieć i zdradzili pewien całkiem istotny szczegół związany z rozgrywką.

Sara Jansson ze studia DICE poruszyła w ostatnim wywiadzie kwestię świata, jaki zostanie tutaj oddany do dyspozycji graczy. Zapowiedzi mogą się podobać, ponieważ ma być on nie tylko sporych rozmiarów, ale jednocześnie w pełni interaktywny, a bohaterka będzie mogła udać się w dowolnie wybrane przez siebie, a w sumie to przez gracza, miejsce.

„Nie ma obiektu w środowisku, który powstałby tylko dla samej obecności. Wszystko jest tutaj elementem rozgrywki. Wszystko pozwala na interakcję. W poprzedniej grze były to tylko niektóre przedmioty, a bohaterka nie mogła dostać się we wszystkie miejsca. W Catalyst się to zmieniło. To dodaje wolności.”

Wszystko brzmi bardzo optymistycznie, ale w kontekście otwartości świata warto przypomnieć o tym, co ujawnione zostało już wcześniej. Zanosi się bowiem na to, że kolejne części mapy udostępniane będą wraz z osiąganymi postępami.


Premiera Mirror's Edge Catalyst odbędzie się na początku przyszłego roku. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One.

Źródło: mirrorsedge, gamesradar, eapolska

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kokosnh
    7
    no liniowość rozgrywki to była największa wada tej serii, jeśli się tego pozbyli to będzie dobrze.
    • avatar
      kitamo
      3
      No tytul zapowiada sie zacnie, byle by nie spartolili grywalnosci poprzez mase nowych udziwnien
      • avatar
        BARTOL48
        2
        Po tym filmiku widać, że sporo skryptów :(
        • avatar
          Maxdamage
          0
          1. Znowu "wyładnili" Faith i nie wygląda już jak maoryska prostytutka- głosy feministek jednak nie są tak ważne jak PINIĄŻKI ;)

          2. Te skrypty, te pokazywanie gdzie iść, te "widowskowe" cutscenki, te żółte sfero-znajdźki. Typowe naleciałości z konsoli.

          Wygląda dobrze ale poczekamy po premierze i zobaczymy.