Internet

Na reklamy online wydano najwięcej

przeczytasz w 1 min.

Wielka Brytania stała się pierwszym krajem, w którym reklamodawcy wydali więcej pieniędzy na reklamy online niż na emitowane w telewizji.

Z raportu opracowanego przez Internet Advertising Bureau (IAB) wynika, że przez pierwsze pół roku reklamodawcy zdołali wydać już 1,75 miliarda funtów na reklamy internetowe. To o 4,6% więcej niż w ubiegłym roku.

Obecnie 23,5% pieniędzy reklamodawców powędrowało na ogłoszenia online - oczywiście w samej Wielkiej Brytanii. Reklamy emitowane w telewizji pochłonęły 21,9% marketingowego budżetu.

Pomimo sukcesu, IAB uważa, że jest jeszcze miejsce na wzrost. - Możemy jeszcze zobaczyć wzrost do poziomu 30%, a na reklamy online firmy mogą wydać łącznie 4 lub nawet 5 miliardów funtów każdego roku - powiedział dyrektor AIB Guy Phillipson.

Dla przypomnienia, w 1998 r., kiedy IAB opracowywało pierwsze badania, na reklamy online przeznaczono zaledwie 19,4 miliona funtów. Rynek reklam internetowych rozwija się w zatrważającym tempie.

Źródło: PC Pro.co.uk

 

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    "Rynek reklam internetowych rozwija się w zatrważającym tempie."

    Na szczęście są takie narzędzia jak Adblock, dzięki którym możemy z tym walczyć :)
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Ja wszystkie rekalmy blokuje, wszytko.... nic nie ma. Mam swiety spokoj.
      Najgorszy byl Onet.pl
      Niech sobie wydaja pieniadze...;)