Na topie

Neill Blomkamp przygotowuje filmowy zwiastun Anthem [AKT.]

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Nominowany do Oskara reżyser filmów „Dystrykt 9”, „Elizjum” i „Chappie” dołaczył do Bioware oraz EA w celu przygotowania wyjątkowego materiału wideo promującego grę Anthem.

  • Neill Blomkamp przygotowuje filmowy zwiastun Anthem [AKT.]
A A

EA nigdy nie oszczędza na kampaniach promujących gry. Ze sporym rozmachem realizowana jest również ta dotycząca Anthem. Zaangażowano do niej nawet posiłki spoza BioWare.

I to nie byle jakie. EA poinformowało bowiem, iż filmowy zwiastun Anthem przygotowuje, we współpracy z Bioware oraz EA. Neill Blomkamp. Wypada w tym miejscu przypomnieć, iż to nominowany do Oskara reżyser filmów „Dystrykt 9”, „Elizjum” i „Chappie”.

Materiał tworzony na potrzebny Anthem zatytułowano „Conviction”. Blomkamp ma tutaj ożywić ogromny świat Anthem własną, oryginalną historią osadzoną dekady przed wydarzeniami, które przedstawi fabuła gry. Widzowie będą mieli możliwość obcowania z unikalnym stylem Blomkampa, który tworzy fotorealistyczne efekty wizualne i łączy je z rzeczywistym światem.

„Byłem naprawdę zachwycony tym niesamowitym światem, jaki BioWare stworzył, gdy po raz pierwszy zobaczyłem Anthem. Conviction przedstawia narrację, która obejmuje piękny i wciągający świat, gotowy do eksploracji przy użyciu potężnych Javelinów. Świat, w którym na każdej skalnej półce i każdej dolinie czai się niebezpieczeństwo.” - Neill Blomkamp

Poniżej możecie zobaczyć krótką zapowiedź „Conviction”. Pełen zwiastun zostanie opublikowany 14 lutego.


Premiera Anthem odbędzie się natomiast 22 lutego. Gra trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Abonenci Origin Access Premier zagrają już 15 lutego. Subskrybenci EA Access i Origin Access Basic będą mogli cieszyć się od tego dnia 10-godzinną wersją demo.

AKTUALIZACJA, 17.02.2019

Pełny materiał okazuje się trwać niespełna 4 minuty. Jak wypada i czy może zachęcać do zainteresowani się grą? Oceńcie sami.

„Reżyser Neill Blomkamp, Oats Studios i BioWare przedstawiają aktorski film krótkometrażowy osadzony w świecie Anthem, kilkadziesiąt lat przed wydarzeniami przedstawionymi w grze."


Źródło: EA, Anthem Game

Odsłon: 13110 Skomentuj newsa
Komentarze

29

Udostępnij
  1. Sharimsejn
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2019-02-12 22:56

    "Jeśli" gra będzie nieciekawa to nic jej nie pomoże.

    Skomentuj

    1. Sharimsejn
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2019-02-12 23:13

      EDIT. Kiedy Dystrykt 10? :C

      Skomentuj

  2. Makkk
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2019-02-13 08:32

    Ten trailer nie pomoże przywrócić mocnego zainteresowania tą grą, jak podczas pierwszego ogłoszenia. Pomogą jej pozytywne recenzje. Na razie to wszystko wygląda jakbym już gdzieś widział. Uwielbiam Sci-Fi, ale wolę, jak się wyróżnia na tle innych.

    Skomentuj

  3. JanuszJestem
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-02-13 10:44

    Ta gra nie jest zła. Myślę, że recenzje będą pozytywne. Jest tylko jedno ale... ta gra nie przyciągnie graczy na dłużej. Nie dość, że zawartości jest niewiele to jeszcze jest strasznie monotonna. Stawiam, że większość graczy nigdy nie wróci do tego tytułu po przejściu głównego wątku. I to z dwóch powodów. Pierwszy, brakuje zawartości na endgame (w becie/demo można było przejść jeden z endgamowych rajdów - trwało to z 20 minut na hardzie, takich rajdów ma być 3 na premierę). Drugi powód, to wyjście też innych gier jak Metro czy Division 2, które zgarnie sporo osób z Anthema. Division 2 może i będzie miało swoje bolączki na start, jakieś bugi itd. Ale jest to gra która zdecydowanie ma większe predyspozycje do przyciągnięcia na 100 czy 200 godzin niż Anthem. W sumie drugi powód wynika z pierwszego po trosze, no ale taka prawda. W Anthem nie będzie co robić po skończeniu wątku głównego i to będzie gwóźdź to trumny Bioware.

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-02-13 11:47

      Tyle, że Anthem to nie jest gierka f2p, która ma zarabiać na micro, a zwykłe pudełko za €60. Oczywiście, że fajnie jak gracze zostaną na dłużej i będą kupować skiny i dlc, ale jak nie to nic się nie stanie. Ważne, żeby sprzedaż pudełek na premierę była dobra i to myślę jest dla EA większym priorytetem niż jakiekolwiek utrzymywanie tych graczy na dłużej. Zostaną to fajnie, nie to nie. Najwyżej się zrobi Anthem 2 i sprzeda jeszcze raz po €60.

      Skomentuj

      1. JanuszJestem
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2019-02-13 12:03

        Division też za darmo nie rozdają. A Anthem ma być rozwijany i mają się pojawiać nowe raidy z czasem i dodatkowe javeliny itd. Więc skoro zapowiadają, że do gry będą dorzucać dość istotne elementy, a nie tylko kosmetyczne skiny, to wnioskuję, że raczej by chcieli utrzymać gracza na dłużej. W takim AC:Odyssey jest jasne, że będą dlc, ale dalej jest to gra single player, którą większość ukończy raz. Zresztą Anthem nie nadaje się na singla, sami twórcy podkreślają, że gra zyskuje na coopie i jest to niejako nieodzowny element gry, bo na singla może być za trudna, i przede wszystkim walka będzie długa, bo nie ma dostosowywania poziomu do ilości graczy. Mam wrażenie, że Anthem sam nie wie czym chce być. Wątpię, żeby się zadowalająco sprzedał... no może na konsolach. Na PC jest trend grania w gry multi i tu Anthem niewiele oferuje.

        Zresztą wątpię, żeby ludzie jakoś ochoczo kupowali jak będzie dostęp w ramach Origin Access. Za kilkadziesiąt złotych takiego "singla" kto będzie chciał to w miesiąc ogra i tyle.

        Skomentuj Historia edycji

        1. projectdarkstar
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2019-02-14 08:30

          Miłośnicy FPS teraz jarają się tym, co MMOwcom znudziło się już dawno temu :D

          Oglądałem gameplay z Anthem i wygląda jak każda inna gra. Nie ma w sobie nic szczególnego. Podobna do Destiny, z którą też był hype a potem, no cóż, wszyscy wiemy.

          Skomentuj

          1. JanuszJestem
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-02-14 09:36

            Moim zdaniem Anthem jest lepszy od Destiny 2. W sumie to na 2 płaszczyznach. Pierwsza to budowa świata i jego zawartość. W Destiny jest pusto, nieskomplikowanie i nudno. Anthem tu chyba przoduje przynajmniej takie wrażenie odniosłem w demo/beta. A druga rzecz to różnorodność w mechanikach rozgrywki. Zmiana javelina faktycznie dużo wnosi do sposobu walki, poruszania się itd. Bronie też się od siebie bardziej różnią. Destiny wiało nuda. Każdą klasą gra się bardzo podobnie a różnice w specjalnych umiejętnościach niewiele wnoszą.

            Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-02-13 13:12

      jeszcze za wcześnie by oceniac czy jest nudna czy nie bo nie znamy całego contentu.

      Skomentuj

      1. JanuszJestem
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2019-02-13 14:04

        No właściwie to znamy. Praktycznie od każdej osoby która była na zamknietych pokazach itd jest głos, że niby wszystko spoko, ale na dłuższą metę nuda, bo każda misja wygląda tak samo. A grając w drużynie człowiek bardziej skupia się na samej rozgrywce i rozmowach ze sobą, a nie na fabule, która prowadzona jest na bieżąco podczas właściwej rozgrywki. Nie mówiąc już o tym, że z przypadkowymi osobami będzie jeszcze trudniej, bo wielu leci na pałę przed siebie, bo może już to robili raz czy dwa, albo ich to nie obchodzi. A w tym demo/becie jak ktoś z drużyny dotrał do kolejnego checkpointu to ciebie automatycznie teleportowało do niego jak byłeś daleko.

        Zresztą sam grałem to widzę, na co tę grę stać. Jedno przejście fabuły max i może wypróbowanie paru javelinów w boju. Jak będą na premierę tylko 3 raidy i nie wiadomo kiedy będą następne... Destiny 2 też ucichło bardzo szybko. Bieganie z punktu do punktu i wybicie fal przeciwników. Ile razy można to samo robić. Jeszcze żeby tych raidów na premierę było 10... a tak... 10 to może będzie za pół roku jak nie dłużej.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2019-02-14 00:00

          zobaczymy, licze na jakies ciekawe rozwiazania.
          Fakt jest duzo w tym co mowisz prawdy ze gra z randomami moze nie byc w ogole atrakcyjna.

          Skomentuj

          1. JanuszJestem
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-02-14 09:39

            No mam nadzieję, że się nie zawiedziesz i coś dla siebie ciekawego znajdziesz. Ja wykupiłem na miesiąc Origin Access Premier, żeby sobie pograć w coś nowego do premiery Division 2. Jak nie będzie problemów z serwerami jak przy demo/becie to może nawet jeszcze dziś późnym wieczorem odpalę.

            Skomentuj Historia edycji

          2. pablo11
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-02-17 22:01

            W tą grę można zagrać 10h w Basicu (tylko przez przez przeglądarkowy sklep) lub za 60zł przez miesiąc. To są grosze w porównaniu z innymi grami AAA. Moim zdaniem jedna z lepszych propozycji, szczególnie że dostajemy w Origin Accessie prawie wszystkie gierki EA.
            Pudełka moim zdaniem nie ma sensu kupować, bo ta gra jest zbyt krótka.

            Skomentuj

      2. q3aki
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2019-02-18 20:28

        no wlasnie, ze znamy, premier access i jedziesz. Duzo juz tutaj koledzy powiedzieli, niestety daleko do idealu.

        Skomentuj

    3. pablo11
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2019-02-18 00:15

      Co do The Division 2, to osobiście nie twierdzę, że obierze graczy Anthemowi. Dla mnie Anthem to dosyć przyjemna gra, natomiast The Division 2 nie grałbym, nawet gdyby mi płacili. Dlaczego ?? Inteligentny producent nie przewidział trybu FPP, a ten tryb TPP, który jest mi nie odpowiada, pląsanie ekranu itp. Ściągnąłem grę kilkadziesiąt GB, pograłem 5 minut, wyrzuciłem. W Anthem bym zagrał, ale mam problemy z kartą AMD i brakiem kompatybilnych sterownikow, po części EA i AMD dało dupy w tej kwestii.

      Skomentuj

      1. pablo11
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-02-18 00:16

        W demo i chwile w pełną grałem.

        Skomentuj

        1. JanuszJestem
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-02-18 13:21

          A ja uważam, że wszyscy głodni multi-coopa-pve będą do premiery Division 2 tak znudzeni Anthemem, że po Division sięgną choćby z czystej ciekawości. Grałem dużo w ten weekend w Anthema - możesz sobie zobaczyć spostrzeżenia, bo je opisałem na dole. I w sumie już wszystko w tej grze widziałem. Po jednym weekendzie! To już zamknięta beta Division 2 pokazała więcej zawartości niż Anthem będzie miał przez najbliższe pół roku (optymistycznie zagładam, że w tym czasie dodadzą jakieś nowe raidy). A to był tylko wycinek tego co tam będzie. Daj spokój Anthem to porażka po całości. Gdyby nie Origin Access i musiałbym tą grę kupić za pełną cenę to bym sobie teraz pluł w brodę, że tak zmarnowałem pieniądze.

          Skomentuj Historia edycji

  4. Balrogos
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2019-02-13 16:43

    Przeciez ta gra to szrot :D a oni film robio?

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2019-02-13 23:58

      a masz juz gre?

      Skomentuj

  5. Siderion
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-18 08:41

    Główny zły jak z reklam Wedla ;)

    Skomentuj

  6. FajeraPL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-18 09:04

    Pograłem w betę i gram teraz w EA Access.
    Sama gra wygląda naprawdę dobrze, mechanika jest dobra.
    Świat wygląda naprawde pięknie. Efekty w grze naprawdę stoją na bardzo wysokim poziomie. Muzyka i udźwiękowienie super.

    To co na ten moment jest na duży minus:
    - problemy z połączeniem. Często wyłączane serwery.
    - zminimalizujesz okno, gra od razu rozłącza sesje i wczytuje do pulpitu głównego.

    Na ten moment jestem mocno ZA. Co będzie dalej - wszystko zależy od twórców.
    Kto nie jest pewny zakupu może przetestować grę w Origin Access na PC albo EA Access na Xbox.

    Skomentuj

    1. patol1984
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-18 11:15

      Na mnie też grafika, efekty, modele, animacje i krajobrazy robią mega wrażenie, dawno nie jarałem się tak żadną gierką ;D
      Rozłączyło mnie 2 razy, a z minimalizowaniem nie mam problemu na szczęście. Za to przy włączaniu mapy 2 razy gra mi się powiesiła.
      Ogólnie gra bardzo przypomina mi andromedę, główny wątek jest spoko, ale poboczne jak w andromedzie, takie nudne zapchaj dziury ;D
      Ale jestem pozytywnej myśli, oby gra nie zdechła.

      W trakcie gry napotkałem takiego małego zonka:
      https://imgur.com/a/L5isT7i

      Skomentuj

  7. JanuszJestem
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-18 12:50

    Pograłem w weekend w Anthem i muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony po całości. Ogólnie nie byłaby to zła gra gdyby nie jedna rzecz. Loading screen! Nic w tej grze nie można zrobić bez loading screena. Chcesz zobaczyć co masz w inventory - idź do konsolety i załaduj oddzielny widok. Chcesz przed misją zmienić broń - musisz przejść do "kuźni". Biegasz sobie po mapie w formie Free Roam i pomyślałeś sobie, a zrobiłbym jakąś misję... Musisz wrócić do miasta przejść przez jeden czy drugi loading screen, podsumowanie tego co zdobyłeś. Wejść z powrotem do miasta, wejść do javelina, wybrać misję, załadować się na mapę... Latasz sobie w misji i widzisz coś ciekawego w oddali i chciałbyś tam podlecieć zobaczyć skoro już tu jesteś... no niestety jesteś poza granicami misji i będziesz teleportowany za kilka sekund. Skoro tak ucinają rozmiar dostępny w misji to dlaczego w dalszym ciągu jak mam wlecieć do dowolnej "jaskini" to mam kolejny loading screen? Po prostu masakrycznie archaiczny system gry.

    Do tego jeszcze takie rzeczy jak to, że podczas misji jako że eksploracja jest całkowicie poblokowana to jak grasz z randomowymi ludźmi z matchmakingu i zostaniesz trochę w tyle a ktoś poleci do obszaru misji to już masz odliczanie że za chwilę cię przeniesie.

    Niby tak chwalili ten świat i jego eksplorację a podczas misji nie możesz za wiele zwiedzić. A jak pójdziesz na Free Roam to nie bardzo wiadomo co tam robić. Niby masz jakieś losowe wydarzenia ale one zawsze są w stałych miejscach i praktycznie zawsze takie same. W sumie zdarzyło mi się, że jak latałem bardziej bocznymi przejściami to przez dobre 20 minut nie widziałem nic poza żyjątkami ze świata.

    Rodzajów misji jest dosłownie kilka - na palcach 1 ręki można policzyć i jest to nudne i nieangażujące w ogóle.

    Główny wątek niezachwyca a z każdym powrotem do miasta jakieś losowe pogadanki o niczym z przypadkowymi npc to zapychacz czasu gry, bo w mieście poruszasz się z prędkością żółwia co bardzo kontrastuje z resztą rozgrywki. Do tego kwestie dialogowe do wybrania jedna lub druga, które nie mają najmniejszego znaczenia. A w wątku głównym nie ma ich w ogóle.

    Skomentuj

    1. JanuszJestem
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2019-02-18 13:04

      Ogólnie żal, po przejściu głównego wątku nie widzę w tej grze nic co miałoby mnie przyciągnąć na choć chwilę dłużej. Robienie tych samych 3 raidów na krzyż też nie napawa optymizmem. A samo latanie i walka nie jest aż tak ekscytująca, żeby chcieć w tej grze mierzyć się z coraz to wyższym poziomem trudności. Gdzie na wyższym poziomie wszystko ma tyle punktów życia, że nie jesteś w stanie tego zabić a za to ty giniesz od 1 strzału. Do tego super-ataki przechodzące przez ściany czy autonamierzane... katorga.

      Plusy w tej grze jakie widzę to, samo latanie i strzelanie jest w miarę przyjemne póki się rozwija postać i testuje różne bronie i umiejętności specjalne. Z czasem zaczyna nudzić i nie ma tu miejsca na masterowanie skilla. A drugi plus to ładna grafika i projekt świata. I to by było na tyle.

      Ogólnie nie dałbym tej grze więcej niż 6/10 oceniając jako produkcję multiplayer-coop. Oraz 4/10 oceniając jako single player. Jest nudna a trudność w grze nie skaluje się z ilością graczy. Więc jak chcecie lepszy ekwipunek to trzeba iść na wyższy poziom trudności gdzie samemu nie da się grać, gra wymusza i premiuje coop. Raidów nawet nie możesz samemu zrobić czy nawet we 3, zawsze musi być matchmaking, żeby ci tego 4tego randoma dorzuciło.

      Fabuła jest miałka a do tego te loading screeny powodują, że między zadaniami spędzasz tyle czasu na łażeniu po mieście i loading screenami, że niewiele się pamięta o co w ogóle chodzi. Szczególnie jak po kazdej wizycie w mieście są co najmniej 3 osoby z którymi jest do przeprowadzanie jakaś gadka-szmatka. Niezależnie czy zrobiłeś jakąś misję i pchnąłeś fabułę do przodu czy tylko byłeś na free roam przetestować broń czy skille.

      Zawód straszny...

      Skomentuj

      1. patol1984
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2019-02-18 13:58

        Loading jakoś mnie nie odpycha, ale te drętwe, nic nie wnoszące dialogi są irytujące, ogólnie bije zbyt dużą zniewieściałością od prawie wszystkich NPC jak na środowisko, w które zostali rzuceni.
        Jak to pułkownik miles z avatara rzekł "Jak zmiękniesz to Pandora cię zeżre i wysra", w miejsce pandory trzeba by wstawić anthem/hymn czy coś.

        Skomentuj

        1. JanuszJestem
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-02-18 15:00

          Jak na grę, która była promowana jako duży otwarty świat, którego eksploracja będzie taka fantastyczna, to ograniczenie świata w trakcie misji czy loading screen do każdego możliwego elementu gry włącznie z ekwipunkiem, to jest tragicznie i archaicznie.

          Nawet gry wyścigowe mają dynamiczne otwarte światy gdzie free roam nie jest oddzielną instancją świata i w każdym momencie możesz wziąć udział w dowolnej aktywności, bez skakania po hubach i menu przeplatanymi ekranami ładowania.

          Skomentuj Historia edycji

        2. FajeraPL
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2019-02-19 11:10

          Faktycznie dialogi to u mnie od razu leci pomiń pomiń pomiń. Nic nie wnoszą i nie chce mi się czytać. Irytuje też to ciągłe bieganie z tej piwnicy do misji. Ogólnie jak strzelanie i sam świat jest fajny - to samo podejście do tematu przed misjami powinno być bardziej angażujące. A tak to wygląda: idź do ziomka, ziomek da ci misje, powie ci jakie to jest ważne i w ogóle i leć do javelina i misja. Loadingi przy dłuższym graniu faktycznie zaczynają mnie po mału irytować. Gram równolegle w Metro i tam za pierwszym razem loading jest dłuższy, a potem idzie szybciej.

          Skomentuj

  8. mike278
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2019-02-18 19:03

    Gdzieś mam grę, jak wiele innych. Ale film pełnometrażowy bym sobie obejrzał gdyby Szanowny Neill był łaskaw taki popełnić.

    Skomentuj

    1. FajeraPL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-19 11:13

      A znając jego podejście do tematów sci-fi byłby to hicior.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!