Na topie

Niespodzianka, PES 2018 najładniejsze na PC

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Konami wreszcie zadba o graczy korzystających z PC. To oni otrzymać mają najbardziej zaawansowaną wersję PES 2018.

  • Niespodzianka, PES 2018 najładniejsze na PC
A A

Konami od lat stara się przeciwstawić serii FIFA, ale Pro Evolution Soccer pozostaje w cieniu. Powody do narzekania mieli przede wszystkim korzystający z PC, co tym roku ma się to wreszcie zmienić.

Przypomnijmy, że ostatnimi czasy komputerowe odsłony tej serii były hybrydą wersji na konsole obecnej i poprzedniej generacji. W tym roku ma być zdecydowanie lepiej. Producent zapowiedział bowiem, iż PES 2018 będzie najładniejsze na PC właśnie.

Nie podano niestety bliższych szczegółów, powinniśmy poznać je jednak w najbliższych tygodniach. Ujawniono jedynie, że nawiązana została współpraca z firmą NVIDIA i tym samym oczekiwać należy najlepszej optymalizacji na kartach graficznych GeForce.

A skoro już przy PES 2018 jesteśmy, warto wspomnieć o poniższym materiale wideo. Redakcja IGN pochwaliła się dość obszernym zapisem rozgrywki. Premiera gry we wrześniu, także na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360.


Źródło: IGN

Odsłon: 5788 Skomentuj newsa
Komentarze

37

Udostępnij
  1. Kotowaru
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2017-06-17 18:57

    "niespodzianka" :)

    Skomentuj

    1. ZubenPL
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2017-06-17 20:55

      Wszystkie poprzednie PESy na PC były portami z XBOXa 360 więc wyglądały znacznie gorzej niż robiona od podstaw wersja na nową generacje konsol.

      Skomentuj

      1. musslik
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2017-06-18 13:22

        Zgadza się, ale osobiście nie rozumiem tych dywagacji związanych z oprawą graficzną. Kiepska gra z piękną grafiką w 4k to dalej kiepska gra jest ;)

        Skomentuj

      2. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-06-20 12:04

        porty portami, ale jak będzie z dostępnością serwerów dla tej wersji PES ?

        Skomentuj

  2. kryspin34
    Oceń komentarz:

    -5    

    Opublikowano: 2017-06-17 19:54

    Mam wrażenie, że ten tytuł jak i cały artykuł został napisany, aby sprowokować jakąś dyskusję. Przecież to chyba oczywiste, że grafika na PC będzie lepsza. Niesprawiedliwe byłoby, gdyby ktoś zapłacił 4000zł za sprzęt, i dostał to samo na konsoli za 1000zł.

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-06-17 20:21

      Ubisoft obniża płynność gier na PC na polecenie Sony i Microsoftu?

      Wspomniany pracownik zaskoczył wszystkich stwierdzeniem, że firmy Microsoft oraz Sony naciskają na deweloperów z Ubisoftu, by wersje pecetowe tworzonych produkcji miały blokadę 30 klatek na sekundę.

      http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88310



      Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

      Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".


      http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/




      The Division finalnie z dużo gorszą grafiką. Powtórzy się sytuacja jak z Watch Dogs?

      „Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”

      „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

      http://pclab.pl/news58390.html








      Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

      W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce. Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
      http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html


      Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...
      http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

      Skomentuj

      1. ZubenPL
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2017-06-17 20:51

        Co do Unity, to działa i działało od początku w 60fpsach na PC.

        Co do wiedźmina oryginalna wypowiedzieć jest taka.

        "Wtedy okazało się, że konieczne jest wybranie innego silnika renderującego, który lepiej wyglądał i działał nie w tylko w tym jednym fragmencie, ale całym świecie gry. To samo tyczy się efektów środowiskowych, cząsteczkowych oraz rozmiarów tekstur. Wyposażony we wszystkie dodatki Wiedźmin wyglądał genialnie, ale był niegrywalny na praktycznie każdej maszynie."

        Czyli bez downgrade’u mieliśmy by kolejnego Gothica 3 czyli grę nie grywalną na każdym możliwym sprzęcie przez wiele lat.

        A co do PESa to w porównaniu z Fifą ta gra jest po prostu szpetna.

        Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-06-17 23:36

          ZubenPL

          A świnki lataj :D


          Już wiemy co zrobić, żeby Wiedźmin 3 na PC wyglądał jak w 2013 roku

          http://www.komputerswiat.pl/gamezilla/newsy/2015/20/juz-wiemy-co-zrobic-zeby-wiedzmin-3-na-pc-wygladal-jak-w-2013-roku

          Skomentuj

          1. kbrbabzbtb
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-18 10:09

            No na tych screenach wygląda nieziemsko. Generalnie można by powiedzieć, że nic nie stało na przeszkodzi by dać dodatkowe opcje dla entuzjastów na pc. Ale trzeba też pamiętać, że firma dzisiaj dając takie opcje ryzykuje mega hejt ze strony laików, że gra nie ma optymalizcji bo mi na tych ustawieniach dla entuzjastów skacze na gtx 1060.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-06-18 11:43

            taa niezemsko i zapewne identycznie jak na E3 poza tym .. .ze zmienili renderer gry.

            Tak samo jak sweetfx zmienia jakość grafiki na lepsza. no na bank zmienia.

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-18 14:57

            kitamo

            Specjalnie dla ciebie.

            https://youtu.be/bwKB1BC0UzE

            https://youtu.be/x4oN6LWQMMY

            Oczywiście ty jesteś ślepy i nie widzisz różnicy tak jak nie widzisz doczytującej się trawy w Horizon ZeroGraficzne Dawn :D

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-06-18 22:04

            no super, filtr niebieski oraz sztuczny bloom. A gdzie renderer z E3 ?

            Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-06-17 20:54

        Ty sie chlopie do zrodla wpierw doczłap i przejrzyj je zamiast powtarzac bzdury zinterpretowane przez pseudoredaktorow (zeby nie bylo na BMK tez ich sporo).
        Jesli idzie o The Division :

        https://www.youtube.com/watch?v=P0ufksZxTWQ
        13:14
        Zapytanie było o aspekty nie graficzne, a ogolne - czy dało by się zrobić na PC tą grę lepiej. A własciwie czy jakiekolwiek ograniczenia zwiazane z konsolami wplynely na zmiany w grze w stosunku do tego co mieli w planach. I odpowiedz brzmiala ze tak ale tu nie chodziło o grafikę tylko aspekty samego gamplay i pewne rozwiazania ktore istotne są przy sterowaniu to po pierwsze, oraz ilosci graczy na instancję to po drugie.
        Odpowiedział także ze wersje PC traktuja jako osobną platformę.
        I nie pytaj skąd to wiem, bo wiem to dosłownie z pierwszej ręki.
        Miał być patch dla ps4 ograniczający oswietlenie do totalnego ssao bez dodatkowych odbic by zwiekszyc FPS ale nie zrobili go z prostego wzgledu - przerosło ich to totalnie.
        Nie zrobili tez 60fps dla ps4 pro tylko dowalili lepsze oswietlenie oraz 4k bo taka zmiana dała by zbyt duzą przewagę dla graczy posiadających zwykła ps4.

        Jesli idzie o wiedzmina 3 to :
        "Jeśli nie wydalibyśmy naszej gry na konsole, nie byłoby Wiedźmina 3 w obecnej formie. Ujmę to najprościej, jak się da - zwyczajnie nie byłoby nas na niego stać, gdyż konsole umożliwią większy przychód, a za tym idzie większy budżet na grę, pozwalający na stworzenie tego ogromnego świata.
        Tworzenie tytułu wyłącznie na pecety - tak, prawdopodobnie byłby lepszy pod względem grafiki, ale nic poza tym. Podobnie, jakbyśmy skupili się tylko na wersji na Xboksa czy PlayStation. Ale nie stać nas na taką grę."

        tak brzmi tak wypowiedz a nie jak zmianipulowany tekst ktory przytoczyłes.
        Tu zawazył budzet, a zmiana renderera ktory na tak duza skale okazał by się fiaskiem była dla nich czyms normalnym bez znaczenia jaka to będzie platforma.
        Na E3 pokazali kawałek gry i tyle.

        Nie spotkałem się jeszcze z tajnymi zmowami zeby Sony placilo komus za to zeby gry na PC wyglądały gorzej - sony nie musi dopładac do sukcesu swojej konsoli. On jest bezwarunkowy nawet jesli na PC bedziesz mial 4k i 240fps. To po prostu zupelnie inna platforma.
        To pecetowcy nie umieją sobie wytłumaczyc ze zysk ze sprzedanych gier w wielu przypadkach jest znacznie nizszy niz na konsoli i dlatego ciezko jest pominac ten fakt wydawcy

        Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-06-17 23:42

          kitamo oświecony człowieku inaczej.

          „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

          http://pclab.pl/news58390.html


          Pomyśl tym swoim małym rozumkiem najlepiej tak z godzinkę to może coś wymyślisz.


          Wartość pecetowego rynku gier wyniosła w tym roku prawie 36 mld dolarów.

          " Z danych wynika, że PC jest naprawdę silną platformą, która generuje przychody wielokrotnie wyższe niż wszystkie konsole łącznie."
          http://pclab.pl/news72407.html


          Jak ja kocham cię kompromitować.

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-18 00:16

            Hehehehehe pięknie go zaorałeś :DDDDD i tak trzymaj :)

            Skomentuj Historia edycji

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-06-18 09:53

            no faktycznie poslugujac się pclabem do poparcia swych teorii orasz jak ja pierdziu.
            Zwlaszcza jak nie rozumiesz tego co wklejasz w szczególności ostatniego linku gdzie mowa tu o f2p bo gwiazdki to już przy znaczku PC nie jesteś w stanie dostrzec.
            idz trollu pisać bzdury razem z Piotrusiem tam gdzie ktoś was będzie sluchal bo tu już spaleni jesteście.

            Skomentuj Historia edycji

          3. kryspin34
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-18 11:02

            Słuchaj, z nim to nawet nie ma co się spierać, i tłumaczyć dla niego te teksty, bo on i tak uwierzy w to w co chce uwierzyć. Zresztą nawet szkoda czasu na te artykuły, wystarczy spojrzeć na źródła:
            1) transkrypt z jakiejś szkolnej prezentacji, gdzie niby pracownik ubisoftu się wypowiadał. Tam nawet nazwy szkoły nie podali, chyba że na reddicie.
            2) wywiad z wysoko postawionym pracownikiem ubisoftu, którego imienia nie znamy
            3) kolejna wypowiedź pracownika ubisoftu, który nie podaje swojego imienia

            Jedyne co jest wiarygodne to wywiad z eurogamera o Wiedźminie, którego część dotycząca konsol i pctów została tragicznie przetłumaczona. Co do reszty, takie coś może zrobić każdy, zwłaszcza zwolennik teorii spiskowej "Konsole spowalniają rozwój technologiczny i ograniczają gry na PC". Zmyślić jakąś wypowiedź, i powiedzieć że to są słowa pracownika ubisoftu, który nie chce podać swojej tożsamości.

            Jeżeli chodzi o sedno sprawy. Jak dla mnie to mogliby wcale nie wydawać gier na PC. Sprzedaż na komputery osobiste jest najmniejsza, przynosi najmniejsze zyski. 1 gra sprzedana na PC na 5 sprzedanych na konsolach, to już jest dobry wynik. Ludzie grający na PC powinni być szczęśliwi, że dostają cokolwiek, biorąc pod uwagę dzisiejszą sytuację na rynku. Nie sądzę, aby gracze PC byli w pozycji by stawiać jakieś wymagania i robić pretensje o cokolwiek, skoro przynoszą producentom najmniejsze zyski.

            Skomentuj

          4. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 14:48

            kryspin34

            Ale ty jesteś głupi. Chyba kolejny nick PogromcaBlacharni aka PS4MasterRace.

            30% sprzedawanych gier multiplatformowych AAA jak np: Wiedźmin 3 jest na PC.

            Oczywiście jesteś za tępy żeby to zrozumieć i dla ciebie 10 milionów dodatkowego zarobku nie interesuje.

            Mam dla ciebie radę.

            Idź graj w gry a nie wypowiadaj się o biznesie.

            Skomentuj

          5. kryspin34
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-18 16:06

            Wow! Brakuje ci sensownych argumentów, dlatego sięgasz po wyzwiska?

            Z jakiej strony wziąłeś te dane? Z 4 liter? Poza tym ty chyba nie widzisz różnicy między zrozumieć a uwierzyć. Chyba nie sądzisz, że wszystko co napiszesz jest faktem, i ludzie MUSZĄ ci uwierzyć, a jeżeli tego nie robią, to tylko dlatego bo nie zrozumieli co napisałeś?

            Pokaż mi twoje źródło z tymi 30% na gry AAA, i będziemy kontynuować dyskusję.

            Skomentuj

          6. blebleble
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-06-18 18:51

            kryspin34

            Nie brakuje mi sensownego argumentu bo już ci go napisałem.

            Ja stwierdzam fakt.

            Jesteś głupi.

            To może ty mi pokaż źródło które daje dowód na to, że na PC nie opłaca się robić gier.

            Jesteś głupi podwójnie.

            Skomentuj Historia edycji

          7. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 19:04

            To może zacznijmy od tego, żebyś mi pokazał, gdzie napisałem, że na PC nie opłaca się robić gier.

            btw. Daj sobie spokój z takimi argumentami typu "głupi jesteś" albo "masz za mały rozumek żeby to zrozumieć". To tylko pokazuje jak dziecinny jesteś. Właściwie w momencie, gdy piszesz takie coś, przegrywasz dyskusję. Nikt nie będzie cie brał na poważnie, jak będziesz się tak zachowywał. To nie podstawówka, gdzie lepsze "teksty z bluzgatora" dają ci jakąkolwiek przewagę.

            Skomentuj

          8. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-06-18 21:25

            kryspin34

            Ty na serio masz kisiel zamiast mózgu przez te gry.

            Naprawdę mam ci tłumaczyć jak 2 letniemu dziecku?

            Napisałeś cytuję:

            "Jak dla mnie to mogliby wcale nie wydawać gier na PC. Sprzedaż na komputery osobiste jest najmniejsza, przynosi najmniejsze zyski. 1 gra sprzedana na PC na 5 sprzedanych na konsolach"

            Więc mój wniosek z tej wypowiedzi jest taki, że sugerujesz iż na PC nie opłaca się robić gier.

            I ty chcesz prowadzić dyskusje, a nawet nie wiesz co sam piszesz?

            Mój argument był taki:

            "30% sprzedawanych gier multiplatformowych AAA jak np: Wiedźmin 3 jest na PC."

            a nie że jesteś głupi.

            To, że jesteś głupi to stwierdziłem fakt bo tylko głupek może pisać takie bzdury które sobie sam ubzdurał.

            Mój argument powołując się na Wiedźmina 3 oparłem na tym.

            http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94146

            A zacytuje jeszcze jedno:

            "Wartość pecetowego rynku gier wyniosła w tym roku prawie 36 mld dolarów.

            " Z danych wynika, że PC jest naprawdę silną platformą, która generuje przychody wielokrotnie wyższe niż wszystkie konsole łącznie."
            http://pclab.pl/news72407.html"

            Usiądź, i zastanów się jakie wypisujesz brednie.

            Skomentuj

          9. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 21:46

            Czyli dla ciebie stwierdzenie, że wydawanie gier na PC przynosi najmniejsze zyski, oznacza że jest to nieopłacalne? Logiczne. Wiesz co to znaczy zysk? ze zarobiłeś więcej niż zainwestowałeś. Tego słowa użyłem.
            Poza tym napisałeś o grach AAA, wszystkich grach, Wiedźmin to był tylko przykład. Na upartego znalazłbyś grę AAA, której sprzedaż na PC wynosiłaby 5-10%, to znaczy że wszystkie gry sprzedają się w ten sam sposób? Zresztą, nic dziwnego, że Wiedźmin sprzedał się w 30% na PC. Pewnie bardzo duża część nabywców na tę platformę to Polacy, u których pc dominuje.

            Co do tego, że PC jest silną platformą, to ja się z tobą zgadzam. Jak połączysz graczy doty, lola i csgo, to będziesz miał więcej osób niż nabywców konsol nowej generacji, ale to nijak ma się do sprzedaży gier wydawanych przez Rockstar, Ubisoft czy EA. To, że masz setki milionów posiadaczy PC, którzy chętnie grają w darmowe gierki, nie znaczy że nagle zaczną grać w gry, za które trzeba zapłacić.

            Skomentuj

          10. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 23:03

            Chyba dalej nie dociera do twojego Kisielu w głowie więc zacytuje jeszcze raz to co napisałeś.

            "Jak dla mnie to mogliby wcale nie wydawać gier na PC. Sprzedaż na komputery osobiste jest najmniejsza, przynosi najmniejsze zyski. 1 gra sprzedana na PC na 5 sprzedanych na konsolach"

            Podaj mi źródło (nie twój kisiel w głowie) na poparcie tej tezy, że sprzedaż gier na Konsole jest 5:1 względem PC.

            I poczytaj sobie bo bardzo ciekawe.

            Czy nadchodzi era PC?

            https://gamedot.pl/article,felieton,pc-master-race

            Może zrozumiesz jakie brednie wypisujesz. A jeśli nie to niestety, ale potwierdzisz swoją głupotę.

            Skomentuj

          11. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-19 00:12

            Cytowanie tego co napisałem, to nie odpowiedź na moje pytanie. Nie napisałem, że produkcja gier na PC jest nieopłacalna, tylko że jest mniej opłacalna względem konsol.

            Zresztą dyskusja z tobą jest taka, że nie odpowiadasz na pytania, argumenty nieodpowiadające tobie pozostawiasz, czepiasz się jednej rzeczy jak rzep psiego ogona, i ciągle używasz argumentów ad personam.

            Jako źródeł używałem vgchartz. Z tego co się orientuję, to dane które tam są, to jedynie sprzedane wersje w formie fizycznej. Jeżeli chodzi o formę cyfrową, to można sprawdzić na steamspy, bo sam steam nie udostępnia danych o sprzedaży. Dajmy takie GTA, było tyle płaczu i lamentu, robienia, a na samym PS4 GTA 5 sprzedało się przynajmniej 2x więcej sztuk niż na PC. Poza tym producenci sprzedając grę na steamie zarabiają dużo mniej, bo duża część z tego idzie do steama.

            Czy nadchodzi era dla PC?

            Pewnie, że tak. Dla gier f2p, esportu, profesjonalnych graczy itp. Ale nie dla gier AAA. Nie zastanawiałeś się nigdy, dlaczego nie powstała gra AAA tylko na PC, a na konsole masz mase wysokobudżetowych exclusivów? Odpowiedź chyba jest oczywista.

            Skomentuj

          12. Jake_24
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-19 13:38

            "Jeżeli chodzi o sedno sprawy. Jak dla mnie to mogliby wcale nie wydawać gier na PC. Sprzedaż na komputery osobiste jest najmniejsza, przynosi najmniejsze zyski. 1 gra sprzedana na PC na 5 sprzedanych na konsolach, to już jest dobry wynik. Ludzie grający na PC powinni być szczęśliwi, że dostają cokolwiek, biorąc pod uwagę dzisiejszą sytuację na rynku. Nie sądzę, aby gracze PC byli w pozycji by stawiać jakieś wymagania i robić pretensje o cokolwiek, skoro przynoszą producentom najmniejsze zyski" - nie sądzę, że wydawcy charytatywnie, z dobrego serca wydają gry na PC - to są firmy nastawione na zysk i to jak największy, jak najmniejszym kosztem. Gdyby zysk z wersji PC był znikomy lub wcale by go nie było, to nikt nie zrobiłby gry na tę platformę. Poza tym, nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale pierwszy Wiedźmin wyszedł tylko na PC i jakoś zarobił na kolejną część - jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

            Skomentuj

          13. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-19 17:58

            Jake_24

            Nie napisałem, że zysk jest znikomy, albo wcale go nie ma. Napisałem, że spośród trzech platform, sprzedaż na PC jest najmniejsza. Robiąc grę, twórcy głównie nastawiają się na sprzedaż na konsolach. Sprzedaż na PC to tylko mała inwestycja, żeby dorobić trochę więcej. Na pewno im się opłaca, ale nie wiesz, czy nie opłacałoby im się bardziej porzucenie wersji PC, nie męczenie się z optymalizacją, i poświęcenie tego czasu na kolejną grę. Wiadomo, zarobiliby mniej, ale mieliby więcej czasu, aby wydać kolejną grę szybciej. Pewnie firmy nie chcą podejmować tego ryzyka, a ci którzy chcą wydają exclusivy, które często są świetnymi grami, i osiągają bardzo dobre wyniki w sprzedaży. Masz takie gry na PC? Na PC może wyjdzie jedna taka gra na kilka lat jak Simsy albo może jeszcze Overwatch. Reszta gier to albo bardzo tanie gry albo f2p, które zarabiają na siebie nie przez sprzedaż, ale przez turnieje, oglądalność na twitchu, mikropłatności itp.

            Co do Wiedźmina. O ile mnie pamięć nie myli, to dopiero po trzeciej części CD Projekt się wybił. Poza tym firma firmie nie równa. Dla niektórych ułamek budżetu innej firmy umożliwi stworzenie świetnej gry.

            Skomentuj

          14. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-06-18 14:54

            kitamo

            Cytuje to co napisałeś:

            "To pecetowcy nie umieją sobie wytłumaczyc ze zysk ze sprzedanych gier w wielu przypadkach jest znacznie nizszy niz na konsoli i dlatego ciezko jest pominac ten fakt wydawcy"

            Pisałem ci wiele razy. Nie udawaj, że jesteś mądry bo ci to nie wychodzi :D
            No chyba Ty nie rozumiesz co sam piszesz i to co odpisują inni. Bo tam masz łącznie wszystko.

            Nie moja wina, że na konsolach nie gra się w największe gry takie jak League of Legends które generuje 1,7 mld przychodu rocznie.

            Masz za mały rozumek żeby to zrozumieć.



            Skomentuj Historia edycji

          15. kryspin34
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-18 16:49

            Wiesz, że twórca Candy Crush Saga jest bogatszy od Sama Housera, twórcy GTA? Pewnie kolejne GTA wydadzą jako facebookowa gra, no chyba że mają zbyt mały rozumek, żeby to zrozumieć.

            1.7 mld przychodu a ile dochodu? 100 milionów? 50? 10? No chyba, że nie odróżniasz przychodu od dochodu biznesowy znawco.

            Poza tym, na pewno firmy tworzące gry wieloplatformowe, których głównym atutem jest singleplayer, sugerują się tym ile zarabiają gry f2p na PC, które można zliczyć na palcach jednej ręki, i które właściwie ciężko przebić. Minęły lata zanim CSGO osiągnęło jakąkolwiek popularność. Pierwsze lata to peak 20-30k graczy dziennie, mimo że gra pochodzi od Valve. Gry jak dota, lol, csgo to nie wzory do naśladnowania, to konkurencja. Nie ma takiego czegoś, że ktoś przejdzie dote i potem może kupić i zagrać w twoją grę. Ktoś musi zrezygnować z doty, żeby grać w twoją grę. To zasadnicza różnica.

            Skomentuj

          16. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 18:53

            Głupi jesteś.

            Napisałem ci wyżej.

            Skomentuj

          17. Chiny_X
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-06-18 17:27

            Jakim trzeba być za przeproszeniem idiotą, żeby twierdzić, że sprzęt w konsoli pokroju najtańszego i7/buldozera z grafiką radeon HD7850 nie ma wpływu na pogorszenie grafiki na PC.

            Skomentuj

          18. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-06-18 18:10

            "no faktycznie poslugujac się pclabem do poparcia swych teorii orasz jak ja pierdziu."

            Lepiej napewno podeprzeć się twoimi teoriami, a najlepiej tymi w których rzekomo kupiłeś na premiere PS4Pro w media markt za 1499zł, choc nikt tam nie słyszał nawet wtedy o takiej cenie buahahahahhahaha

            Skomentuj

          19. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-18 23:30

            nikt, to jestes ty kmiocie.

            Skomentuj

    2. Zioło
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-06-18 19:02

      Tylko że na PC jest sporo gier które są okrojone w porównaniu z konsolami

      Skomentuj

  3. Dragonik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-17 23:00

    Dopiero zauważyli gdzie drzemie moc :)

    Skomentuj

  4. djbixo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-18 11:27

    dla wyznawców teorii spiskowych ze sony i majcro dali w łapę

    Wersja PC była hybryda przez kilka lat z powodu silnika FOX ENGINE bo nie został on stworzony do gier sportowych tylko do gier 3D z otwartym światem i łatwiej było skupić się na 2 platformach nauczyć się zaimplementować i ulepszać ale już to ogarnęli i teraz wersja PC wygląda najładniej i to był priorytet w tym roku Adam Bhatti w wywiadzie dla IGN na E3

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!