Technologie i Firma

No Fluff Jobs - portal pracy w IT - po odświeżeniu

przeczytasz w 1 min.

Największy w naszym kraju portal z ogłoszeniami o pracę w branży IT został poważnie odświeżony. Po pięciu latach obecności na rynku serwis No Fluff Jobs zmienił logo i identyfikację wizualną, a także wzbogacił się o wiele nowych funkcji.

W ciągu pięciu lat istnienia serwisu No Fluff Jobs z bazy ofert pracyIT skorzystało ponad 3 mln użytkowników, którzy wysłali ponad milion aplikacji, odpowiadając na przeszło 20 tysięcy ogłoszeń. Popularność rośnie i dlatego też właściciele podjęli decyzję o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej i szaty graficznej – wszystko to, by było nowocześnie i przejrzyście.

Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda nowe logo No Fluff Jobs. Celem autorów było to, by przykuwało uwagę oraz było proste, wyraźne i dostosowane do współczesnych standardów. 

No Fluff Jobs logo

„Nie trudno jest wydać setki tysięcy na rebranding. Często jednak marki, zlecając tą pracę dużym firmom zewnętrznym ryzykują, że ich tożsamość w całym procesie zniknie. Dlatego postawiliśmy na współpracę z kreatywnymi ludźmi - dwoma Art Directorami z Butch Studio, którzy razem z naszym zespołem grafików oraz marketingu wypracowali wizerunek, który w pełni oddaje to kim jesteśmy” – skomentowała Magdalena Ciszewska, Dyrektor Marketingu No Fluff Jobs.

Sfera wizualna to jedno, ale serwis No Fluff Jobs doczekał się również odświeżenia pod względem funkcjonalności. Autorzy przygotowali interesujące narzędzia: rekruterzy wykorzystają nowy panel użytkownika i kreator tworzenia ogłoszeń, pracodawcy – nowe sposoby prezentacji ich profili oraz opcje zarządzania nimi, a kandydaci – zaawansowane filtry wyszukiwania. Niezmienna pozostaje natomiast obowiązująca na portalu zasada, wymuszająca na publikujących oferty przedstawianie widełek płacowych…

„Nadal jesteśmy jedynym w Polsce portalem, który nakłada na firmy taki wymóg - bo tylko taka radykalność prowadzi do zmiany standardów w rekrutacji IT, a prawie robi wielką różnicę. Z dumą obserwujemy jaką rewolucją wywołało nasze podejście i ile firm zmieniło swoją politykę w tej kwestii - dzięki nam widełki w ogłoszeniach dla branży IT stały się zdrową normalnością” – dodała Magdalena Gawłowska-Bujok.

Źródło: No Fluff Jobs

Warto zobaczyć również:

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kozraf
    0
    Przyznam szczerze ze jestem milo zaskoczony. Na codzien pracuje w UK w branzy IT od 10 lat i zawsze irytowal mnie fakt braku widelek w polskich ogloszeniach o prace - a tu prosze.

    Portal rowniez fajnie przemyslany, nowoczesny - brawo dla osob stojacych za odswierzona wersja portalu!