Audio

Plantronics to teraz Poly - prosta nazwa i konkretny cel

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2019-03-18

Plantronics przekształca się w Poly i zamierza wykorzystać wszystkie swoje możliwości, by zaoferować klientom komplet rozwiązań do efektywnej pracy i relaksu.

Czas pożegnać Plantronics i przywitać Poly – to nowa spółka technologiczna, która jest wynikiem połączenia wspomnianego producenta i firmy Polycom (należącej do niego od 2018 roku). 

Plantronics to marka, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. W jej portfolio znajdują się solidne, dobrze brzmiące i nieźle wycenione słuchawki dla graczy, na co dzień i do biura. Przede wszystkim te ostatnie cieszą się w ostatnich latach dużym uznaniem. Wśród pracowników firmy znajdują się zaś takie osobistości jak Jaap Haartsen (będący jednym z ojców technologii Bluetooth). Polycom z kolei jest cenionym producentem rozwiązań technologicznych z zakresu konferencji głosowych i wideo oraz szeroko rozumianej współpracy. 

Poly art

Razem, jako Poly, firmy te chcą „wykorzystać wyjątkowo bogate kompetencje Plantronics i Polycom w dziedzinie systemów audio i wideo, a także szeroką ofertę inteligentnych urządzeń końcowych połączonych w ramach zintegrowanych platform komunikacji i pozwalających użytkownikom skoncentrować się na wykonywanych zadaniach, zmniejszyć złożoność obsługi i uwzględnić rozproszenie geograficzne typowe dla współczesnych środowisk pracy”, jak czytamy w notce prasowej.

Innymi słowy, Poly będzie koncentrować się na opracowywaniu i dostarczaniu rozwiązań sprzętowych i programowych, które będą sprawiać, że komunikacja elektroniczna będzie równie wygodna, naturalna i efektywna, co kontakty osobiste. Główną grupą docelową mają być użytkownicy profesjonalni, którzy według zapewnień docenią technologie poprawiające koncentrację w biurach open space, ułatwiające pracę grupową oraz zwiększające efektywność użytkowania urządzeń własnych i firmowych.

Poly logo

„Widzimy nieograniczone możliwości w obszarach komunikacji i współpracy między ludźmi. Dzięki postępom w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz nowym technologiom możemy łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której Poly skonstruuje mechanizmy wymiany informacji, a po pewnym czasie staną się one naturalnym elementem środowiska, wręcz niezauważanym przez uczestników spotkań” – skomentował Joe Burton, dyrektor generalny nowo powstałej firmy Poly.

Na katalog nowej firmy złożą się między innymi: przenośne stacje Elara 60 Series zintegrowane z Microsoft Teams, słuchawki UC Blackwire 7225 dla pracowników w biurach open space, kamera 4K do wideokonferencji Eagle Eye Cube, łatwe w obsłudze urządzenie wideokonferencyjne Polycom Studio, lampka połączona z platformą komunikacyjną Plantronics Status Indicator, oraz pomagające w zarządzaniu firmowym sprzętem oprogramowanie Plantronics Manager Pro 3.13 i PDMS-E.

„Nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz chcemy ze sobą połączyć – dodała Amy Barzdukas, dyrektor ds. marketingu w firmie Poly. – Nie ma na rynku firmy o równie bogatej jak nasza ofercie urządzeń i usług komunikacyjnych na różnych platformach. Prawdziwa wartość takich rozwiązań polega na ich integracji i udostępnieniu użytkowników narzędzi umożliwiających efektywną pracę”.

Źródło: ITBC, Poly, Engadget

marketplace
avatar
Dodaj

Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!