• benchmark.pl
  • Gry
  • Project Cars bardzo szybko przekroczyło barierę miliona sprzedanych egzemplarzy
Gry

Project Cars bardzo szybko przekroczyło barierę miliona sprzedanych egzemplarzy

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-06-06

Premiera Project Cars była kilka razy przekładana, ale gracze najwyraźniej nie stracili zainteresowania tym tytułem.

Project CARS

Premiera Project Cars była kilka razy przekładana, ale gracze najwyraźniej nie stracili zainteresowania tym tytułem. Z informacji ujawnionych właśnie przez producenta dowiadujemy się, że jest on bardzo zadowolony ze sprzedaży gry.

Od jej rynkowego debiutu lada chwila minie miesiąc, a więc jest to doskonały czas na pierwsze podsumowania. Te okazały się dla Slightly Mad Studios bardzo przyjemne, ponieważ na zakup Project Cars zdecydowało się już ponad milion graczy.

Mowa o wszystkich wersjach, a więc tych na PC i konsole Xbox One i PlayStation 4. Nie wiemy, jak wyglądają procentowe udziały każdej platformy we wspomnianym milionie sprzedanych egzemplarzy, ale twórcy Project Cars pochwalili się, że w przypadku konsoli Sony mówić można o najlepiej sprzedającej się grze wyścigowej.

„W trakcie rozwoju gry społeczność odgrywała bardzo ważną rolę. Dostawaliśmy cenne opinie na temat każdej wersji gry, które mówiły nam o tym co wymaga poprawy i co powinno się pojawić, aby ostatecznie mówić o wyścigowej grze marzeń. Docierały do nas pierwsze optymistyczne komentarze, ale dopiero pierwsze recenzje dały nam do zrozumienia, że Project Cars zostało przyjęte naprawdę świetnie przez media, profesjonalistów oraz graczy na całym świecie. Gra przekroczyła milion sprzedanych egzemplarzy w naprawdę krótkim czasie, a to pokazuje, że zespół i społeczność zrobiły przez lata kawał dobrej roboty.” - Ian Bell, szef Slightly Mad Studios

Źródło: vg247

marketplace

Komentarze

27
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Lepiej niech przekroczy użycie GPU w SLI powyżej 40%, bo jest masakra ...
    Zaloguj się
  • avatar
    Meh konsolowe fajfusy sie niczego nie nauczyly...
    Zaloguj się
  • avatar
    Dwie gry wyglądają obłędnie na PS 4 - The Order i Drive Club niech Yoshiemu będzie. A co wygląda lepiej na PC niż na konsolach? Wszystko pozostałe. Jego gadka jest jak paplanie matek z USA, które ciągle mówią że są "dowody" na to że autyzm jest jakoś skorelowany ze szczepieniami dzieci. Te dowody sa może dwa. Reszta badań temu zaprzecza. Co z tego że BF hardline działa w 900p, to samo BF4, Wiedźmin lata na średnio-wysokich, Project Cars wygląda gorzej, GTA podobno też lepiej, AC: unity lata w 900p, nie wiem czy ktoś porównywał DA:I. Jestem ciekaw co powie Batman. No ludzie, dwie jaskółki wiosny nie czynią, ile czasu można onanizować się nad deszczem w grze i jakaś 6h korytarzówką z 4h rozgrywki? Za rok wyjdzie GT7 które pewnie będzie wyglądac tak samo jak Drive Club i znów będzie rok jarania się "ze konsole sa lepsze" a w międzyczasie wyjdzie parę gier 900p/30 fps, kiedy PC da radę 1440p i 30 fps. A ze drożej... no cóż, za jakość trzeba płacić.
    Zaloguj się
  • avatar
    Komputerowcy minusją, ale rozumiem, że to przez zazdrość o grafikę w takim DriveClub. Przecież każdy uczciwie przyzna, że nie ma ładniejszych wyścigów na tę chwilę.
  • avatar
    Gdzie te wasze 4K 60fps :) PS4 zjada te wszystkie karty grafiki w cenie 3 konsol bezcenne..... normalnie pcmr pełną gębą he.

    Zaloguj się
    -10
  • avatar
    Gra bardzo przyjemna jeśli używa się kierownicy. Szkoda tylko, że tak wolno łatają :/
  • avatar
    Wszyscy tak się spierają o grafikę i mierne gry lol.

    Drodzy konsolowcy, nie przyszło wam nigdy do głowy iż posiadacie sprzęty o bardzo ograniczonym zakresie gier?

    Jak dla mnie to konsole mogą mieć swoje the order i inne "kinopodobne produkcje".

    Gdyby nie brak gier typu moba/mmo/TCG to pewnie bym sobie siedział przed TV na kanapie jarając się grafiką tylko :P

    Ech te wojenki :)