• benchmark.pl
  • Gry
  • Rainbow Six: Siege bez kampanii - tekstury wyższej rozdzielczości w DLC?
Gry

Rainbow Six: Siege bez kampanii - tekstury wyższej rozdzielczości w DLC?

opublikowano przez w dniu 2015-09-29

Ubisoft jest jednym z producentów w największym stopniu sympatyzujących z dodatkami. Tym razem może jednak przesadzić.

Rainbow Six: Siege gra

Ostatnie dni to sporo nowych informacji dotyczących Rainbow Six Siege. Większość z nich jest naprawdę ciekawa, w związku z czym wypada się nad nimi pochylić.

Zgodnie z planami, 24 września rozpoczęły się zamknięte beta testy gry. Załapaliście się do nich? Jeśli tak to sprawdzać możecie produkcję studia Ubisoft dłużej. Zdecydowano bowiem, że beta potrwa do 1 października - 4 dni dłużej niż pierwotnie zakładano.

To wieści bez wątpienia pozytywne, ale są też te gorsze. Okazuje się, że Rainbow Six: Siege dołączy do grona gier, które nie zaoferują kampanii.

„Nie ma tutaj klasycznego trybu z historią. Przechodzisz szkolenia, gdzie możesz poznać różnych operatorów i ich wyposażenie. Możesz grać przeciwko AI w trybie kooperacji na wszystkich mapach. Można też dostosować mecze do swoich preferencji i to właśnie oferujemy dla jednego gracza.” - Scott Mitchell, dyrektor artystyczny Rainbow Six: Siege


Zdecydowanie najwięcej emocji budzi jednak ostatnia z kwestii, którą chcemy teraz poruszyć. Biorący udział w testach beta doszukali się bowiem bardzo ciekawego zapisu dotyczącego opcji graficznych. Wynika z niego, że możliwość ustawienia grafiki w najwyższej jakości pojawi się po zainstalowaniu DLC.

Rainbow Six: Siege beta grafika

Nadmienić trzeba, że podobne przypadki już się zdarzały i dodatkowe opcje graficzne udostępniane były po premierze danej gry. Posługiwano się jednak wtedy określeniem patch, które w tym kontekście brzmi zdecydowanie lepiej. Nawet jeśli będzie to DLC, nikt nie mówi, że płatne. Niektórzy twierdzą jednak, że Ubisoft stać na wszystko. Czy jednak producent mógłby posunąć się tak daleko?

Źródło: pcgamesn, Ubisoft

marketplace

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Już teraz za jedyne 9,99$ możesz nabyć Limitowane Ekskluzywne ProGejmingowe DLC UnlimitedFPS. Dołącz do elity i ciesz się rozgrywką w 60 fps’ach. W ofercie dostępny jest również season pass pozwalający na pobieranie kolejnych DLC ZA DARMO:
    - ProGejming DLC 60 FPS
    - Crystal Clear Vision DLC 120 FPS
    - Ultimate Experience DLC 144 FPS
  • avatar
    Haha :D
  • avatar
    Wydaje się to świetnym rozwiązaniem, po co ściągać całego klienta z kosmicznymi teksturami skoro i tak będzie to odpalone na jakimś drewnianym PC. Oby tylko Ubisoft czegoś na siłę nie dołożył od siebie i nie kazał za to płacić.
  • avatar
    Textury mogłyby być opcjonalne przy instalacji, nie wszyscy mają wypasione komputery, ale znając UBI, firmę która nie raz pokazała, iż stać ich na wszystko, nie zdziwiłbym się opłat =)
  • avatar
    Brak kampanii sp (z opcja coopa) = no deal.
  • avatar
    Przecież na Steam te są tekstury HD do Skyrim. W ten sposób zmniejszyli rozmiar podstawowego klienta przy instalacji a jak ktoś ma kompa który pociągnie na ultra to mógł dodatkowo pobrać dodatkowy pakiet za darmo.

    Nawet ubi nie przejdzie taka akcja... To już by było żydostwo OVER 9000!
  • avatar
    Nie ma co panikować , pewnie nieporozumienie i tyle .
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Stać cię na komputer, to będzie cie stać na dlc... Proste
  • avatar
    Textury mogłyby być opcjonalne przy instalacji, nie wszyscy mają wypasione komputery, ale znając UBI, firmę która nie raz pokazała, iż stać ich na wszystko, nie zdziwiłbym się opłat =)
  • avatar
    Mnie bardziej irytuje fakt, że kolejna gra od ubi nastawiona jest na granie za pomocą kontrolera xbox. Osoby posiadające kilka urządzeń podłączonych do PC (kierownica, osobne pedały itp.) musi je odpinać lub software'owo wyłączać aby móc grać w tradycyjny sposób za pomocą klawiatury i myszki. Jeśli się tego nie zrobi, gra ustawia priorytet poruszania się na któryś z kontrolerów uznając go za pada xbox. Podobnie było już w Ghost recon i do tej pory nie zostało to do końca naprawione. Podejrzewam, że tu będzie identycznie. Dlatego betę odinstalowałem zaraz po stwierdzeniu tego problemu i jeśli tego nie naprawią, to gry na 100% nie kupię. Nie znam się ale czy tak trudno dodać opcję w grze wł/wył kontroler?!
    Zaloguj się
  • avatar
    Ja to widzę tak że przy instalacji gry będzie info że posiadacze przykładowych kart mogą pokusić się o lepsze opcje graficzne i wtedy paczka z lepszymi teksturami będzie ściągana, w przeciwnym razie nie będzie. Użytkownicy słabszych sprzętów będą mogli zaoszczędzić trochę miejsca na dysku. Ograniczanie opcji graficznych dla wszystkich było by strzałem w kolano bo każdy producent gier chce by jego produkt był jak najlepszy - a przynajmniej jak najlepiej wyglądał.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ubisoft...
  • avatar
    Ja myślę że dlatego tak zrobili bo to jest oszczędność na płytkach DVD, a nie każdemu ta gra na ultra śmignie. Chcesz ultra tekstury zassaj z netu zwłaszcza, że na ULTRA na karta musi być 6 giga pamięci.

    Dokładnie ma być tak jeżeli chodzi o ram na grafice:

    LOW - 1 GB
    MEDIUM - 2 GB
    HIGH - 3 GB
    VERY HIGH - 4 GB
    ULTRA - 6 GB

    źródło: http://on.fb.me/1Qj69Qg