Na topie

Rockstar Games od początku planowało GTA V w wersji PC

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: Grand Theft Auto Producenci: Rockstar

Dlaczego robiono z tego taką tajemnicę? Macie swoje przypuszczenia?

GTA 5

AA

Na premierę Grand Theft Auto V w wersji PC czekamy już naprawdę długo. Spora część graczy pamięta jednak zapewne, że Rockstar Games nie śpieszyło się także z zapowiedzią komputerowej wersji swojego hitu. Okazuje się, że była to jedynie swojego rodzaju zasłona dymna.

Producent bardzo długo nie zabierał głosu w sprawie wydania gry na PC. Przecieków było mnóstwo, ale jeśli już pojawiały się oficjalne komunikaty to zazwyczaj mówiły one jedynie tyle, że jest to możliwe, ale nic konkretnego nie ujawniano. Trzeba przyznać, że pracownicy Rockstar Games są wyjątkowo zdyscyplinowani, ponieważ od samego początku wiedzieli, iż Grand Theft Auto V na PC trafi.

"Zawsze wiedzieliśmy, że przeniesiemy GTA V na PC. Planowaliśmy to od pierwszego dnia i już wtedy podjęliśmy kilka decyzji związanych z aspektami technicznymi, które miały potem ułatwić prace. Te zaczęliśmy zresztą dość wcześnie, ale początkowo koncentrowaliśmy się na wersjach PS3/Xbox 360. Chcieliśmy rozbudować je jak tylko się da, ponieważ trzeba było brać się za wersje PS4/Xbox One."

Dlaczego robiono z tego taką tajemnicę? Macie swoje przypuszczenia?

Źródło: vg247, rockstargames

Grand Theft Auto V (PC)

Cena od 169.00 do 169.00

Zobacz wszystkie oferty

Odsłon: 10506 Skomentuj newsa
Komentarze

67

Udostępnij
  1. Silver
    Oceń komentarz:

    64    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:35

    Bo hajs się musi zgadzać.

    Skomentuj

    1. kiziamizia2
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2015-04-13 16:16

      aaa jak :p czegoś takiego jeszcze na świecie nie było :p nie ma jak to sprzedać tą samą gra 3 razy :p to był plan od początku :) a tak z innej beczki przed wydaniem GTA5 to Rockstar miał spore problemy finansowe

      Skomentuj

  2. Uiskam
    Oceń komentarz:

    -12    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:36

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    ...

    Skomentuj

  3. MjutZGR
    Oceń komentarz:

    21    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:38

    Moim zdaniem chodzi tu o pieniądze (to jest biznes a w nim chodzi zawsze o pieniądze), rozłożyli strategicznie daty premier tak by zarobić na każdej platformie jak najwięcej. Najpierw na starszych generacjach konsol, następnie na nowszych i na końcu PC. Do końca nie chce mi się wierzyć w to że chcieli dopracować wersję PC.

    Skomentuj

  4. Buuren
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:39

    Żeby konsolowce mieli radochę przez kilka miesięcy.

    Skomentuj

    1. Pieterman1982
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-14 20:23

      Nikt nie kupiłby wersji konsolowej, gdyby wyszło pierw na PC w 4k 60fps na max detalach. Oczywiście, że z premedytacją, pokazywali grę od generacji PS3, potem 4, a następnie w pełnej krasie na PC. Tak, jak piszą wcześniej, hajs się musi zgadzać i stąd takie przepaści między platformami. Bzdury o "optymalizacji" i innych gównach możemy wsadzić między bajki. Jedynym powodem opóźnień międzyplatformowych są pieniądze.

      Skomentuj

    2. Pieterman1982
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-14 20:23

      Nikt nie kupiłby wersji konsolowej, gdyby wyszło pierw na PC w 4k 60fps na max detalach. Oczywiście, że z premedytacją, pokazywali grę od generacji PS3, potem 4, a następnie w pełnej krasie na PC. Tak, jak piszą wcześniej, hajs się musi zgadzać i stąd takie przepaści między platformami. Bzdury o "optymalizacji" i innych gównach możemy wsadzić między bajki. Jedynym powodem opóźnień międzyplatformowych są pieniądze.

      Skomentuj

  5. hollow_
    Oceń komentarz:

    20    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:48

    Jak by posiadacze X360 czy PS3 zobaczyli od początku jak gra wygląda i śmiga na nowszej generacji albo jeszcze lepiej - na PC to podejrzewam, że by się ze*rali z bezsilności i ruszyli do sklepów po nowe konsole albo piece upgrade'ować. Ile mniej hajsu by wpadło? I to nie są przypuszczenia. To fakt :)

    Skomentuj

    1. ohoho
      Oceń komentarz:

      12    

      Opublikowano: 2015-04-13 15:54

      Dokładnie, gdyby wypuszczono GTA V na PC w pierwszej kolejności, raczej niewiele osób zdecydowałoby się na gorszą i droższą wersję.

      Skomentuj

      1. Number_one
        Oceń komentarz:

        -10    

        Opublikowano: 2015-04-13 16:44

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Daaaaawno nie czytałem takich bzdur, hehehe. Pytanie zagadka bystrzaki: na jakiej platformie zdecydowanie najlepiej sprzedają się gry multiplatformowe? Pytanie drugie: dlaczego gracze konsolowi nie grają na PC?

        Na konsolach sprzedali już ponad 40 000 000 egzemplarzy GTA V, a wy dalej żyjecie w innym świecie, pora się obudzić i przejrzeć na oczy. Oczywiście nie macie pojęcia, że gdyby nie było konsol to nie moglibyście zagrać w ok. 90% gier multiplatformowych, które wychodzą na PC, bo byłoby to nieopłacalne. Nigdy byście nie zagrali w gry z serii GTA począwszy od "trójki", w gry z serii Batman, z serii Burnout, w L.A. Noire itd. Po prostu "gryziecie rękę, która was karmi".

        Skomentuj

        1. BariGT
          Oceń komentarz:

          13    

          Opublikowano: 2015-04-13 17:00

          Dokładnie i wtedy by znów powstawały gry jak za czasów sprzed konsol: Fallouty, Baldursy, Gothici które tworzyli pasjonaci dla pasjonatów, dla ELITY. Obecnie "hity" w stylu "wciskaj szybko X to ci pokarzemy cut-scenkę to typowy regres. Z prostego powodu: jaki gimbus śliniący się na cut-scenkę poradziłby sobie z atakiem na konwój w SH2 albo siedział z ołówkiem i kartką opracowując builda do D2 do pvp?
          Dlatego teraz D3 sam robi builda - łatwo i przyjemnie - bo to już nie ma być dla elit, tylko dla każdego...

          Skomentuj

          1. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2015-04-13 18:15

            tak, wychodziłyby same niskobudżetowe giereczki. Robienie czegoś droższego z większym rozmachem byłoby nieopłacalne.

            " albo siedział z ołówkiem i kartką opracowując builda[...] bo to już nie ma być dla elit,"
            Od kiedy gierki są dla elit? zejdź na ziemię. Siedzenie z ołówkiem i kartką jest właśnie dla gimbusów, które mają mnóstwo wolnego czasu.

            Skomentuj

          2. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 18:42

            Powiedz to Stevowi Jobsowi...a nie zapomniałem, jesteś zbyt głupi żeby wiedzieć kto to był. Uwielbiam ludzi, którzy potrafią oceniać inne osoby przez internet nie wiedząc nawet jak mają na imię.

            Skomentuj

          3. BariGT
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-13 18:57

            Nie sądziłem, ze to zrozumiesz. Gry które stanowią WYZWANIE dla człowieka, gdzie wiesz, że na tym, poziomie komputer powinien cie pokonać ale jednak wygrywasz są właśnie dla elit. Nie każdy ma w sobie umiejętność ustawienia sobie maksymalnego poziomu trudności aby przejść takie Baldur's Tactics. Teraz gry maja byc dla każdego więc uproszczono je to wciskania X i czekania na cut-scenkę. To coś tak jak z Monty Pythonem - to nie humor dla każdego, trzeba rozumieć i czuć go - dla reszty sa kawały z familiady...

            Skomentuj

        2. hollow_
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2015-04-13 19:44

          Nie mam do Was żalu konsolowcy. Naprawdę. Strasznie jednak prawda w oczy kole i za każdym razem jest tak samo z Waszej strony. Fakt, że obecne konsole, nie mówiąc już o poprzedniej generacji mają wydajność zbliżoną do laptopa, którego moja żona używa do Internetu za każdym razem próbujecie wyciszyć a to wynikami sprzedaży, a to exclusive'ami, a to wcześniejszymi premierami. A niestety jak napisał BariGT, dzisiaj gry nie są już tworzone dla elit. Elit - w sensie świadomego użytkownika, który wie za co płaci, że kiedyś kupując grę za 120 zł grało się przez miesiąc albo i dwa, że pół osiedla grało i jak się spotykało to kilka osób przedstawiało swoją wersję rozwiązania questa i każdy inną. A jeśli dla Ciebie drogi konsolowcu elitą jest grupa osób płacąca za gry, które można przejść w jeden dzień 250zł, płacąca za produkt absolutnie nie odzwierciedlający możliwości technicznych dzisiejszych inżynierów (mówię tutaj o obecnej generacji konsol) grubą kasę, bo marketingowcy wmówili wszystkim, że to hiper mega super okazja i szczyt możliwości technicznych to chyba nie bardzo mamy o czym rozmawiać. Wszak jestem tylko plebejskim pecetowcem z elitą nie godnym dyskutować. Pozdrawiam szczerze i życzę troszku więcej rozsądku.

          Skomentuj

          1. hollow_
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-14 17:51

            I właśnie taki tok rozumowania, obnaża drogi krzykaczu Twoją biedotę umysłową. Gdybyś czytał ze zrozumieniem dowiedziałbyś się z mojej wypowiedzi, że właśnie tym się różni elita graczy od pieniaczy Twojego pokroju. Dla wspomnianej elity nie liczy się wartość materialna gry ale merytoryczna a idąc Twoim tokiem "rozumowania" stan posiadania świadczy o poziomie człowieka, a gra im droższa tym lepsza. Szczerze współczuję.

            Skomentuj

          2. piotrektomaszek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-15 15:21

            elitą nie jest ten kto ma kasę , tylko kto myśli

            Skomentuj

        3. Number_one
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-14 00:22

          "dla ELITY" - Nie ośmieszaj się, bez trudu mogę wymienić kilkadziesiąt gier z czasów PSOne, które grywalnością dorównują, albo przebijają Twoje Fallouty, Baldursy i Gothici. Taka to była Twoja "ELYTA", mógłbym napisać coś jeszcze o twórcach tamtych RPG'ów, mało oryginalnych i robiących wszystko na jedną modłę.

          Na koniec kilka pytań, kto napisał petycję z błaganiem o wydanie Watch Dogs, Dark Souls i ostatnio Bloodborne na PC? Masz coś do takich gier jak: L.A. Noire, Burnout Paradise, Batman: Arkham City, GTA V, itp.? Gdzie Ty masz mózg?

          Skomentuj

      2. bandan
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-04-13 17:25

        Jeśli ktoś ma konsolę to nie kupiłby wersji PC i tak, bo po co? ten tok rozumowania nie ma sensu. Ja nie mam konsoli dlatego nie kupiłem wersji na konsolę. kupowanie konsoli dla jednej gry to też bezsens.

        Skomentuj

    2. Ladros
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2015-04-13 16:18

      Nie sądzę, żeby wyglądała tak od samego początku.
      To jest złożony proces. Gdybyście dostali grę razem z konsolowcami w 2013r. to wyglądała by jak g*wno... bo byłaby portem z konsol - TO FAKT. Dzięki temu, że czekacie 2 lata dłużej, tak ładnie ona wygląda...
      Poza tym Panie Kolego, kasa z konsoli albo upgradeu pieca nie leci do Rockstar, więc po jakiego grzyba mieli by Wam dawać od razu tańszą wersję? Poza tym i tak Was dymają, każąc płacić 180zł.

      Skomentuj

      1. mgkiler
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-13 18:59

        Przecież GTA V na PC nie jest portem z PS4/X0.
        Wygląda lepiej.

        Tak samo by było jakby wyszło 2 lata temu. Wyglądało by dużo lepiej na PC niż na konsolach.

        Skomentuj

    3. prime27pl
      Oceń komentarz:

      -6    

      Opublikowano: 2015-04-13 17:04

      :D mam wiele gier na pc i na xbox 360 ( tych samych ) i wole ograć je na xbox i tv .Płakanie nad grafika to domena pc a nie konsol .

      Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-04-13 17:50

          owszem ale mi aż tak na grafice nie zalezy

          Skomentuj

        2. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-13 18:17

          ostatnio chciałem zagrać w mass effect na pc na padzie i okazało się że... się nie da.

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 19:14

            sam chciałem tak pograc ale niestety.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-13 20:01

            mozna tak

            Skomentuj

          3. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-16 15:27

            próbowałem i nie działa to poprawnie. Celowanie jest tak strasznie powolne(niska czułość) że kompletnie nieda się grać.

            Skomentuj

        3. Voyciechu
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-13 18:18

          Tak jak pisałem pod newsem o kartach do GTA V, konsolowcy nie ogarniają że można PC pod TV podpiąć, a co dopiero że Pada da się. Nie oczekuj od konsolowca racjonalnego myślenia. Jak człowiek kupujący brzydsze gry za połowę większą cenę ma coś ogarniać?

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-13 19:13

            Jak czytam takie brednie to nie wiem czy płakać czy się śmiać ...ogarnąć podłączenie ...następny z rasy panów ...

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-04-13 20:04

            powód ? lubie dostawac osiągnięcia to raz , dwa prostota bo włączam zasilacz awaryjny telewizor i xbox do tego od razu w menu na i kone gry i gram a pc to zanim to zanim tamto a poza tym juz tyle miałem jazd ze sterownikami itp itd że wole pograc w gorszej oprawi ale zostawiam gre na 3 miesiące i po nich wracam i gram dalej .Na pc to format srednoi raz na 2 miechy i znow= sejwy szl...g trafia .

            Skomentuj

          3. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-04-13 20:22

            lubie testowac rózne programy :D taki bzik troche

            Skomentuj

          4. Voyciechu
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-14 00:42

            A ja mogę lubić testować wytrzymałość konsoli w zetknięciu z dużą prędkością ze ścianą. I patrz, savy też co średnio miesiąc tracę. Teraz widzisz ironię i bezsensowność Twojego argumentu?

            Skomentuj

          5. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-04-14 11:12

            Nie widze pyszałka

            Skomentuj

          6. hollow_
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-04-13 20:25

            Na PC rozumiem nie można zdobywać osiągnięć? Ciekawe. Jeśli chodzi o uruchamianie gier...hmmm no to popatrz masz tak jak ja! Włączam kompa i monitor/tv (tak kompa można podpiąć pod tv) klikam na ikonę i gram! Wierz lub nie, ale:
            - odkąd siedzę na win7 nigdy nie miałem problemów ze sterownikami,
            - Win 7 instalowałem 2 razy: pierwszy raz jak kupiłem, drugi jak zmieniałem dysk (patrz niżej)
            - podejrzewam, że na moim piecu uruchomię system i grę szybciej niż na Twojej konsoli - wiesz co to SSD?
            Tylko mi nie mów, że do obsługi systemu i zainstalowania/uruchomienia gry na piecu trzeba jakichś skomplikowanych procedur bo to by znaczyło, że uwłaczasz inteligencji rodzaju ludzkiego.

            Skomentuj

          7. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2015-04-13 21:04

            no to sporo gier przeszedłeś skoro nigdy problemów nie miałeś :D a co to ssd ? :D na konsoli osiągnięcia sa jedne a na pc co platforma dostepności gier to inne osiągnięcia .No patrz że mozna podlączyc pc pod tv ...zalatuje konsola co ?

            Skomentuj

  6. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-04-13 15:52

    W produkcję gry poszła absurdalna suma pieniędzy, a najlepiej zarabia się na konsolach. Gdyby wpierw wydali wersję na PC, to podejrzewam że bardzo wiele osób spiraciłaby gta5 na PC, i nawet nie kupowała wersji na PS3 czy PS4.

    Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Gta5 na PC gra wychodzi najpóźniej, ale za to port jest najlepszej jakości. Są już artykuły opisujące wrażenia z wersji PC i warto było czekać dłużej, optymalizacja świetna, a nawet wersja na ps4 odstaje bardzo, to nie jest port w stylu ubisoftu,

    Skomentuj

    1. kurzi5
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2015-04-13 16:22

      No tak bo na konsolach nie ma piractwa...

      Skomentuj

      1. Gomezovsky
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2015-04-13 16:42

        Jest, ale w dużo mniejszym stopniu.

        Skomentuj

        1. Sezar186
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2015-04-13 16:54

          Pamiętam te ruskie strimy tydzień przed premierą GTA V PS3 i X360. Piractwo jest wszędzie! Z resztą jak można spiracić tak fenomenalną grę. ;] Mieć oryginał to jest coś ;]

          Skomentuj

      2. BariGT
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-04-13 17:04

        tia, torrenty z GTA5 na ps3 i x360 to chyba rekordy wszech-czasów S/P

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2015-04-13 17:51

      No widzisz ale jak pisalem jeszcze niedawno ze wersja PC jest od dawna gotowa to ludzie glupio komentowali ze "teraz Rockstar beirze sie za wersje PC i chca ja dopracowac"
      A takiego wała :)
      Wersja PC byla juz dawno gotowa w chwili ujawnienia ze pojawi sie na tą platforme.
      Po prostu przelozyli premiere ze wzgledu na osiągi sprzedazowe jakie byly na ps4/xone i chcieli troche kabze nabic do konca.
      Wersja na PS3/X360 to obcieta wersja dla nextgenow i tyle. Dlatego nie pokazywali nic na nextgeny bo wtedy sporo osob przesiadlo by sie na nowe konsole wraz z gra bo nie ukrywajmy - dobra gra na nextgena umacnia jego sprzedaz.
      Piekna pielgżymka GTAV przez wszystkie platformy i w koncu ląduje na PC :)
      I do tego wszyscy sa jeszcze zadowoleni :D szok
      To samo czeka nastepne GTA zapewne .

      Skomentuj

  7. xFruciuux
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:00

    O kurde R*... w ogóle się nie spodziewałem...
    Co jak co ale jak można tak chamsko pokazywać że liczy się tylko kasa ?

    Skomentuj

  8. danieloslaw1
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:06

    no wiadomo po co tak zrobili :) Żeby nowe konsole sie sprzedały :)

    Skomentuj

  9. DaroBenchmarkPC
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:12

    Biznes is biznes :)

    Skomentuj

  10. wojciechoslaw
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:23

    Bo kto (kto nie lubi konsol lub strzelanek na konsole) kupi GTA V na konsolę skoro może kupić na PC i to taniej? To jest wytłumaczenie.

    Skomentuj

  11. picol
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:31

    wszyscy to wiedzieli :) najpierw wydali na konsole zeby konsolowe dzieciaki zaplacily duzo hajsu na upgrade dla pc i potestowaly bete wszystko dla pctowcow :d kochany rockstar :d

    Skomentuj

  12. Lonnger
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:38

    Właśnie o tym wczoraj rozmawiałem z kolegą:) R dokonał praktycznie niemożliwej rzeczy. Trzy razy zarabiał na tej samej grze. Jedna generacja konsol, Druga generacja konsol i PC. Dlaczego?

    Hajs się zgadzać musi:) Jeśli ktoś miałby od razu do wyboru wersję na PS3/PS4/PC. To mógłby zrezygnować z wersji PS3 i kupić od ranu na PS4. Inny nie kupiłby wersji na PS#, bo ma lepszego PC itd.

    A mało ludzi było, którzy zakupili grę na PS3/X360, a potem na PS4/XO?

    Jednak trzeba zastrzec, że gra naprawdę musi być tego warta, by wywołać taki szał. Wiele gier przeniesiono z poprzednich konsol na aktualne i takiego szału nie było.

    Trzeba to przyznać, że gra się sama w sobie obroniła, a R wybrał to co najlepsze dla niego.

    niektórzy się śmieją i psioczą, że na "next-geny" wydawano grę która ma już rok w pełnej cenie, a teraz na PC wydają grę dwuletnią w cenie nowej gry.
    Faktem jest jednak to że R dopracował GTA i przede wszystkim nie ma mikro płatności, ani DLC. Stworzył niesamowity produkt. To wszystko powoduje, że się dobrze sprzedaje.

    Skomentuj

  13. Sezar186
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:48

    Tylko tyle ;] http://mafro.ca/v/

    Skomentuj

    1. bandan
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-13 17:24

      wiemy.na stronie steama jest odliczanie przecież.

      Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-13 19:35

      Mam pytanie bo myślę że rozmawiam z kimś poważnym .Co masz do graczy konsolowych ale tak poważnie ? ciekaw jestem za co to ciągłe czepianie i obrażanie ? nie pytam innych bardziej "aktywnych" bo to bez sensu .

      Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-04-13 20:06

          no chyba :D ja to juz w ogóle jestem burak bo wole pograc w mass effect na konsoli niz na pc ...

          Skomentuj

          1. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-16 15:41

            cube mapy to ja widziałem kilka lat przed crysisem. Natomiast wielowarstwowe tekstury doszły dopiero w cryengine 3 (blend shader). Za to na konsolach można było to zobaczyć wcześniej w unchartedach.

            Skomentuj

          2. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-16 15:45

            pokaż mi na pc gierke, która ma taką fizykę wody jak starusieńki, konsolowy resistance 2 na konsole z gpu zblizonym do 7800gtx i jednordzeniowego cella.

            Skomentuj

  14. koshin
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-04-13 16:58

    Oda samego początku planowali? A porządnego launchera do sicągniecia gry z Social Club nie umieli napisać. Gra kupiona ale żeby pograć w dniu premiery trzeba pliki preload ściągać z torentta.

    Skomentuj

  15. prime27pl
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 17:05

    Piękne zagranie w wykonaniu Rockstar :D nie ma to jak połechtać ego graczy przed premiera :D

    Skomentuj

  16. greghostor
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 17:15

    jutro serwery nie wytrzymają albo znowu bedzie cos nie tak

    Skomentuj

  17. krychu67
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 17:41

    Nie można mieć żalu do Rockstara że chcą zarobić jak najwięcej, w końcu to nie ubisoft który wypuszcza niedopracowany chłam i chce za niego nie wiadomo ile.

    Skomentuj

  18. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-13 17:46

    hahah :) no i co :) potwierdza sie to co mowilem przy okazji petycji pisanej przez pecetowcow :)

    To wszystk oto bardz odobry misterny plan a wlasciwie system sprzedazy produktu :)

    mam nadzieje ze teraz widzicie to w jaki sposob rockstar zarabia na swoich "fanach". Prawie to samo co robi ubi czy ea.
    Przyjeli tylko nieco inna strategie i poki nikt sie nie zorientuje jada dalej z tematem :)

    Skomentuj

  19. prime27pl
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2015-04-13 19:29

    Miło wiedzieć że gra z konsoli daje tak ogromna radość i poczucie dowartościowania graczom pc .

    Skomentuj

      1. prime27pl
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-13 20:08

        no hardkor z ciebie przyznaje :D z tymi 7 płytami to juz mistrzostwo trzeba przyznać :) trevor jest niezły szczególnie akcja na kastingu jest niezła :D

        Skomentuj

        1. Sova30
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-13 20:55

          A może już czas, żeby producenci gier zaczęli wypuszczać swoje produkty na pendrivach? Najtańsze pendrivy 64 GB to koszt ok 20-30 zł. Płyty Bluray, na których jest wydawana wersja na PS4 czy XO jest nie wiele tańsza, więc myślę, że gdyby Rockstar wypuściło coś takiego na PC to byłby to niezły boom na rynku gier.
          Oczywiście oni kupują takie nośniki po śmiesznych cenach, więc gra dużo droższa by nie była.
          7 DVD? Czyli mamy powrót do czasów Amigi gdzie grę wczytywało się z kilku/kilkunastu dyskietek.

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-13 21:06

            e no płyta nie kosztuje 25 zł a jakieś 2 zł...

            Skomentuj

          2. Sova30
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-14 08:52

            Bluray 50 GB?

            Skomentuj

          3. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-14 11:08

            25 paka 7 szt. Za 25

            Skomentuj

    1. czorcik696
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-14 09:04

      Sorry, ja jestem GRACZEM, mam PC, PS4 (tutaj troszkę żałuję bo dałem się złapać na marketing i kupiłem kilka miesięcy po premierze, a nie kilka lat, tak jak ostatnią generację), PS3, Xbox360, Vitę, PSP, i gram we wszystko co mnie zainteresuje bez buluf doopy, lub opowiadania się po stronie danej platformy. GRACZ gra dla GIER nie dla PLATFORMY!

      Skomentuj

        1. czorcik696
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-14 14:09

          Co kto lubi bro, co kto lubi. Pozdrawiam

          Skomentuj

  20. Marucins
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-14 18:07

    Ale magia.
    Ja tez wiedziałem że GTA V będzie na PC.
    Problemem nie jest to czy ma być czy tez nie bo większość zna ta odpowiedź ale to kiedy i dla czego marketingowo przeciągali to aż tak długo.
    A najlepiej to niech pochwalą się statystykami przedsprzedażny do pierwszego przesunięcia i po pierwszym i drugim przesunięciu.
    Do tego czasu mogą sobie nawijać makaron na uszy reszcie.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!