Na topie

Samsung Galaxy S III i9300: premiera smartfona z ekranem Super HD AMOLED - specyfikacja

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Telefony

Kategoria: Telefony Producenci: Samsung

Mamy nowego króla smartfonów?

Przy dźwiękach londyńskiej orkiestry symfonicznej Samsung zaprezentował flagowego Samsunga Galaxy S3. Jak usłyszeliśmy w czasie konferencji, to najważniejsza smartfonowa premiera roku. Z pewnością dla Samsunga, który marzy o tym, aby nowy Galaxy stał się ikoną rynku mobilnego.

AA

Oficjalnej prezentacji smartfona dokonał JK Shin, szef działu mobilnej komunikacji w Samsungu. Choć jego występ był dość krótki, to właśnie na niego czekały miliony osób na świecie i wszyscy zgromadzeni w Londynie. Jak się okazało „część plotek była prawdziwa, a część nie”. JK Shin określił Samsunga Galaxy S3 jako najlepszy smartfon w swojej klasie i pokazał go zgromadzonym.

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona JK Shin

Plotki o zaokrąglonych kształtach nowego smartfona i obsłudze jedynie dla kart mikro SIM okazały się prawdziwe. Podobnie jak dane o czterordzeniowym procesorze Exynos 4.

Samsung Galaxy S3 wyposażono w 4,8-calowy ekran Super HD AMOLED o rozdzielczości 1280 x 720 pikseli. Ekran ma czas reakcji na poziomie 0,01 ms, co ma wyeliminować całkowicie wszelkie rozmycie obrazu.

Dostępne będą trzy warianty pamięciowe: 16, 32 i 64 GB. Plastikową obudowę smartfona wykonano w nowym procesie produkcyjnym Hyperglaze, a do wyboru będziemy mieli dwie wersje kolorystyczne - Pebble Blue i Marble White

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona wersje kolory

Po występie JK Shina, Jean Danie Aime (wiceszef europejskiego oddziału) oraz Loesje de Vriese (belgijski oddział Samsunga), omówili najciekawsze cechy Samsunga Galaxy S3, dzięki którym jest on, jak to określono, czymś niesamowitym.

Po pierwsze kształt. Nowy Galaxy nie jest już tak kanciasty jak poprzednik, a wąska ramka pozwoliła na zachowanie prawie takich samych wymiarów jak u poprzednika, przy większym ekranie. Samsung Galaxy S3 waży 133 gramy, czyli całkiem sporo, a cechuje go grubość jedynie 8,6 mm - o 0,1 mm więcej niż w Galaxy S2. Przy tym wszystkim w obudowie udało się zmieścić całkiem pojemny akumulator - 2100 mAh.


Platforma systemowa to oczywiście Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich, który wyposażono w inspirowaną naturą nakładkę Nature UX TouchWiz z czerokolumnowym układem ikon.

Smartfon dla wielu osób to nie tylko codzienny kompan, lecz także pierwszy i jedyny aparat cyfrowy z jakim mieli do czynienia. Nic więc dziwnego, że bardzo duży nacisk położono na prezentację tych cech w Galaxy S3.

Smartfon wyposażono w dwie kamery. Pierwsza o rozdzielczości 8 Mpix pozwala nagrywać wideo 1080/30p, a druga, mimo że przeznaczona do wideokonferencji i o niewielkiej rozdzielczości 1,9 Mpix - wideo 720/30p. Pod względem rozdzielczości nie mamy tu więc rewolucji.

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona aparat 

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona aparat funkcje

Nowy aparat ma być jeszcze lepszy. A to za sprawą natychmiastowej reakcji (Zero Shutter Lag), bardzo szybkiemu startowi (w ciągu 990 ms) i trybowi seryjnemu, który pozwala wykonać serię 20 zdjęć z prędkością 3,3 klatki/s.

Dodatkowy tryb Best Photo to przy tym mało znaczący dodatek. Kamerę wyposażono w funkcję Face Zoom (zbliżanie się na twarz) oraz funkcję stabilizacji podczas nagrywania wideo. I jeszcze jedno - zdjęcia można wykonywać podczas filmowania.

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona Pop Up Play
Funkcja Pop Up Play przypomina znany z telewizorów PIP, czyli obraz w obrazie. W Galaxy S3 pozwala ona na jednoczesne oglądanie wideo i wykonywanie innej czynności, na przykład pisanie wiadomości.

Szybki procesor, doskonały aparat, świetny wyświetlacz - to wszystko pięknie brzmi, ale Samsung Galaxy S3 musi czymś jeszcze zabłysnąć, aby powalczyć o miano najlepszego w swojej klasie.

W Samsungu Galaxy S3 musiała się znaleźć odpowiedź na technologię Siri. I faktycznie, otrzymaliśmy funkcję sterowania głosowego, którą nazwano S Voice. Samsung dumnie twierdzi, i trudno się temu dziwić, że jest to najlepsza obecnie technika sterowania głosowego. Warto dodać, że system sterowania smartfonem będzie wykorzystywał także przednią kamerę. Funkcja Smart Stay przyciemni ekran, gdy przestaniemy się na niego patrzeć.

Wśród innych wartych wspomnienia funkcji i technologii, które znalazły się w nowym smartfonie są:

  • Direct Call - technika wykrywania osoby, do której chcemy zadzwonić
  • Smart Alert - inteligentne informowanie o nieodebranych połączeniach i ich liczbie
  • Social Tag - tagowanie osób na zdjęciach
  • Buddy Photo Share - pomaga w automatyzacji procesu rozsyłania zdjęć do znajomych.
  • Mirror Link - integracja z systemem audio w samochodzie
  • S Beam - szybka bezprzewodowa komunikacja zbliżeniowa
  • Bezprzewodowe ładowanie - dostępne jako opcja po zakupieniu specjalnego adaptera
  • In-call sound equalizer – poprawia jakość dźwięku podczas rozmowy telefonicznej
  • Game Hub / Video Hub (filmy HD, 7 krajów) / Music Hub (17 millionów utworów) / Mirror Link / Health apps (aplikacje do monitorowania stanu zdrowia, niektóre kraje)

Samsung Galaxy S III 3 premiera smartfona S Beam
S Beam to połączenie technologii NFC i WiFi - zapewnia dużą szybkość zbliżeniowej transmisji. Podobne rozwiązanie oferuje również Sony w najnowszych smartfonach.

Samsung Galaxy S3 to również akcesoria. Niestety opcjonalne, ale warto o nich wspomnieć. Są to przystawka AllShare Cast do bezprzewodowego strumieniowania kontentu HD, adapter HDMI to przewodowego przesyłania wideo, S pebble (dedykowany odtwarzacz MP3), ładowarka bezprzewodowa.

W trakcie oficjalnej prezentacji bardzo często podkreślano, że tworząc Galaxy S3 Samsung chciał stworzyć smartfon, który rozumie człowieka i jego potrzeby. I to nie tylko w przenośni ale i dosłownie. Czy koreański koncern utrafił w nasze oczekiwania? Ocenić będziemy musieli sami. Na razie przypominamy specyfikację urządzenia:

 

 
Samsung Galaxy S3 (model I9300)
Procesor
 Samsung Exynos 4212 / cztery rdzenie 1,4 GHz
GPU
 Mali-400MP
Pamięć RAM 1024 MB
Pamięć masowa  16, 32 lub 64 GB / rozszerzalna za pomocą micro SD
(maksymalnie 64 GB)
Ekran
Super HD AMOLED / 4,8 cala / 1280 x 720 pikseli / Gorilla Glass 2
Obsługiwane sieci
(tylko karta mikro SIM)
 GSM - 850 / 900 / 1800 / 1900
3G - HSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100
4G - LTE (tylko USA i Korea)
Kamera 8 Mpix (główna), 1,9 Mpix (do wideokonferencji)
obie wyposażone w lampy LED i sensory CMOS BSI
Wideo 1080/30p (tylna kamera) lub 720/30p (przednia kamera)
Transmisja danych HSPA+ (21 Mbps)
Złącza  słuchawki 3,5 mm, micro USB 2.0 (USB On-the-go)
Wi-Fi  802.11 a/b/g/n, DLNA, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth  4.0 z A2DP, EDR
Sensory akcelerometr, żyroskop, kompas, sensor zbliżeniowy, RGB i barometr
Nawigacja GPS / GLONASS
System Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)
Wymiary i waga 136,6 x 70,6 x 8,6 mm i 133 gramy
Akumulator litowo-jonowy 2100 mAh


Samsung Galaxy S3 Marble White

Samsung Galaxy S3 Marble White

Samsung Galaxy S3 Pebble Blue

Samsung Galaxy S3 Pebble Blue

Samsung Galaxy S3 wejdzie do sprzedaży 29 maja 2012 roku. Najpierw w Europie, a potem w innych regionach. Trafi ostatecznie do 296 operatorów w 145 krajach.
 

Więcej o serii mobilnej Samsung Galaxy:

Źródło: Samsung Unpacked 2012

Odsłon: 47623 Skomentuj newsa
Komentarze

113

Udostępnij
  1. MartinS
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:37

    Według mnie dziwacznie wykonali środkowy przycisk pod ekranem. HTC One X lepiej wygląda.

    Skomentuj

    1. Czajson
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:57

      Przypomina ten z Samsunga Wave Y. Ciekawe czy też taki oporny ;)

      Skomentuj

      1. st195668
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2012-05-04 11:02

        nie, na zdjeciu widac wypuklosc w miejscu klawisza

        Skomentuj

        1. Kowal99
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2012-05-05 10:43

          Czemu robią teraz takie wielkie telefony ?
          Mi się taki krowi talerz nawet do kieszeni nie zmieści.

          A jak chodzi o wygląd to to jest bardziej zaokrąglona wersja galaxy wonder.

          Skomentuj

  2. kopczenko
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:39

    i znowu brak LTE na europe? - wtf
    telefon nie dla mnie;/ - strasznie zaokrąglony - w me gusta trafia kanciasty htc..

    Skomentuj

    1. R2rrO
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:11

      A to HTC ma kanciaste telefony? :o Zaskoczyłeś mnie zupełnie :D Jaki model masz na myśli ?

      Ja sadziłem, że Samsung właśnie tym razem zerżnął wygląd z HTC - bo taki okrąglutki wyszedł :)
      Apple zrobił mu na złość i wypuścił identycznego iPhona, wiec nie mieli się na kim wzorować ;)

      Skomentuj

      1. projectdarkstar
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2012-05-04 09:10

        Nie zerżnął tylko pewnie wspólnie robią hardware i tylko delikatnie zmieniają specyfikację (albo tylko logo :P).
        Wszystko żeby oszczędzać kasę.

        Skomentuj

        1. Czajson
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2012-05-04 09:13

          Chyba się jeszcze dzisiaj nie obudziłeś. ;)

          Skomentuj

    2. michael85
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2012-05-04 10:17

      Wyszli na przeciw oczekiwaniom klientów z Polski. Co z tego że masz LTE jak miesięczny pakiet wyciągasz w kilka/kilkanascie minut ;)

      Skomentuj

  3. Szymon331
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:44

    Wygląda świetnie, bebechy też potężne ale jak to się ma do baterii?

    Czy ten telefon może pracować dłużej niż jeden dzień?

    Skomentuj

    1. projectdarkstar
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-05-04 09:13

      Zależy co masz na myśli przez "pracować".
      Jeżeli chcesz non-stop go używać i męczyć CPU (powiedzmy grać) to na więcej niż 5-6 godzin nie licz.

      Mój SGS na baterii wytrzymuje ponad tydzień, jeżeli po prostu sobie leży i od czasu do czasu do odblokuję żeby sprawdzić smsy itd.

      W normalnym użytkowaniu, czyli net, mail, telefon, jakaś krótka gierka, bateria trzyma jakieś 2-3 dni.

      Skomentuj

    2. marrcus
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-05-04 17:23

      z taka małą baterią będzie ciężko

      Skomentuj

      1. devilmaycry20
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-05-04 23:49

        2100mah w fonie to mało? wydawało mi sie ze 1500-1250 to mało

        Skomentuj

        1. marrcus
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-05 20:42

          galaxy s2 miał 2000mAh (kit z klapką) wieć tylko o 100mAh na taki wielki telefon to mało 2500 min powinno być
          Zresztą po motoroli 3300 to nawet nie 2/3.

          Być może wyjdzie też i tu powiększona bateria.

          Skomentuj

  4. radier
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:51

    Został zaprojektowany tak by pracować dłużej na baterii niż poprzednik.

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-05-04 11:55

      Dłużej o 1 dzień, o jedną godzinę a może minutę? Bez konkretnych danych naprawdę różnica może być w minutach podawana...

      Skomentuj

      1. aquadigger
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-05-04 21:24

        przynajmniej nie mniej niż poprzednik ;)

        Skomentuj

  5. tanakov
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:52

    szału nie ma szczerze mówiąc... Nawiązali bardziej do starego galaxy i wygląda to całkiem ładnie... Ale zapowiedzi jakiegoś oszałamiającego ekranu Full HD i Aparatu 24MPx okazały się jak zwykle czczym gadaniem. Ciekawe jak bateria.. 2100 to już ładny wynik ale 4 rdzenie mogą być też makabrujące... Mi bardziej odpowiadałby telefon z taką baterią i solidnym 1 rdzeniem.

    Skomentuj

    1. wredniak
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:08

      Aparat 24Mpix w telefonie??? Chyba tylko dla onanistów - "mój ma większą matrycę".
      Zwiększ sobie rozdzielczość 3x z tego aparatu i będziesz miał dokładnie to samo. Chyba lepiej jest mniej pixeli ale lepszej jakości obraz niż masę pixeli z czego połowa to szum?

      Co to jest 'solidny rdzeń' i czym różni się od tych 4 mniej solidnych?

      Skomentuj

      1. R2rrO
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2012-05-04 08:15

        Ale lepszej optyki do telefonu nie wsadzą, bo jakby to wyglądało ? Przypominałby wtedy cyfrówkę z funkcja telefonu ;)
        Nokia całkiem ciekawie to rozwiązała, dając kosmiczną matrycę, której rozmiar(przez specjalne algorytmy) skalowany jest do zwyczajnych 8MP - to w jakiś sposób nadrabia braki optyki.

        Skomentuj

      2. steelek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-05-04 09:09

        Nokia w 808 PureView ma 41Mpix a zdjecia sa zabojcze dla wiekszosci nawet highendowych kompaktow. Wiadomo z lustrem to nie ma co sie tutaj klocic ale jak nie potrzebujesz wielce profesjonalnego aparatu, a jednak chcialbys miec aparat zawsze pod reka to dobra i duza matryca jest jak znalazl... chociaz to jest nisza rynkowa.

        Skomentuj

        1. Czajson
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2012-05-04 09:18

          Poczytaj sobie najpierw o optyce tej Nokii. Dobre zdjęcia to nie zasługa 41M, tylko algorytmu, który liczy pixel z siedmiu pixeli, więc w skrócie zdjęcia są robione jakby lepszym optycznie 5M aparatem. Megapixele to marketingowy bełkot dla klientów marketów. Liczy się optyka. Do zrobienia rodzinnego zdjęcia 5M jest po pachy.

          Skomentuj

          1. steelek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-05-04 09:50

            Nie wykorzystasz 41 Mpix bo ksztalt matrycy nie pozwala na to. Mozesz zrobic zdjecia maksymalnie w rozdzielczosci bodaj 38 Mpix. Albo tak jak mowisz nizsza rozdzielczosc z dobrym algorytmem. Do zdjec rodzinnych wystarczy 5 mega czemu nie. Ale nie zawsze robisz zdjecia rodzinne. Czasem chcesz pstryknac ladny zachod slonca albo fajny samochod. PureView napewno zapewni idealny wrecz poziom odwzorowania szczegolow.

            Skomentuj

      3. cyberant
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-05-04 10:31

        Niektórym się wydaje że "1 solidny rdzeń" ciągnie mniej prądu niż "4 niesolidne" a to g... prawda. Tegra 3 mniej prądu wciąga niż Tegra 2. Z nowymi Exynosami jest podobnie... 1 rdzeń sprawdza sie lepiej w 1 wątkowych aplikacjach, ale niech ktoś pokaże mi smartfona czy tablet na którym działa jeden program i do tego jednowątkowy...

        Skomentuj

        1. luk9400
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-04 15:58

          Porównanie do Tegry 3 jest raczej nie trafione, bo Tegra 3 ma 5 rdzeni w tym jeden Ninja Nore który działa przez większość czasu i ma taktowanie ~500MHz, z tego co pamiętam. A jednordzeniowe czasami biorą więcej prądu, bo zazwyczaj mają wyższe taktowania, niż dwu czy czterordzeniowe.

          Skomentuj

    2. MekPrzemasMek
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:18

      Na co Tobie 24 MPix? Zdjęcia na przydrożne bilboardy będziesz robił? Ciekaw z jaką ceną wyskoczą?

      Skomentuj

      1. tanakov
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-05-04 08:39

        Słuchaj też zadaje to pytanie... tak jak dziwie się ludziom którzy widzieli iPhona 5 w Warszawie i że gadam głupoty że takiego nie ma.

        Chodzi konkretnie o ten: http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

        Skomentuj

  6. Kadzidło
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-04 07:53

    Nie podoba mi się z wyglądu, taki jajowaty :o
    sgs2 wygląda lepiej

    Skomentuj

  7. 60Dogg
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:10

    co to jest ładowarka bezprzewodowa?

    Skomentuj

    1. tanakov
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:40

      pewnie indukcyjna

      Skomentuj

  8. radier
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:23

    Taka podstawka, na którą odkładasz telefon i się ładuje.

    Skomentuj

  9. Nieznośny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:24

    Mnie też się zupełnie nie podoba ten kształt, ale to kwestia gustu po prostu. Wolę SGS 2. Ekran faktycznie nie powala. Na plus Gorilla Glass 2 i pojemniejsza bateria. No i nadal jakość wykonania wydaje się być słabiutka, ale nie widziałem z bliska więc nie ma co oceniać. Myślę, że jednak daleko mu wciąż do iphone'a z ekranem Retina. Znając Samsunga i widząc białą wersję, pewnie będzie się to rysować okrutnie jak to jest z Galaxy Tabem...

    Skomentuj

    1. Czajson
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:37

      Kształt i wymiary to praktycznie Galaxy Nexus a więc kolejna cegła, która ani do ręki ani do kieszeni. Takie wypychacze kieszeni nie nadają się dla ludzi którzy są bardzo aktywni na codzień. Tył obudowy to lakierowany na wysoki połysk plastik, więc efekty wycierania znane z tanich serii Galaxy tutaj też się pojawią. Dzięki takiej polityce Samsunga zyskuje HTC - topowy Galaxy a niżej w ofercie tak naprawdę nic. To co wypełnia lukę produktową u Samsunga to same modele z poprzedniej epoki - takie wersje classic jak w motoryzacji. Topowy ma najnowszy system a reszta to albo stare GB albo częściowy ICS. Nawet Ace II wchodzi do sprzedaży z GB na pokładzie. A później ukazują się artykuły, że ICS pozostaje w cieniu starych wersji z niecałymi 5% udziału w rynku.

      Skomentuj

  10. R2rrO
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:34

    Ale patelnia 4,8 cala w HD! (śmiech)

    SGS 4 ile będzie miał czego?
    5,5cali ekran, tym razem już FHD ? Procesor 6 rdzeniowy, aparat 12MP? 40MP? No i baterie z 4k mAh

    Skoro piszecie, że SGS3 szału nie robi, dupy nie urywa, to ja już nie wiem, co musi czwórka posiadać :D
    To jest właśnie marketing! Ludzie oczekiwali cudów a tu proszę, lekko poprawiona specyfikacja i już wielkie buuuu..

    A czego chcieliście więcej? Przecież nie można w nieskończoność powiększać ekranu, MP w aparacie i wsadzać coraz więcej rdzeni... Bo do czego to wszystko potrzebne? Czy moc SGS2 już przestała być wystarczająca? Być może dla OSu, ale nie dla użytkownika...

    Ja się obawiam, że za niedługo nie kupię już telefonu, który będzie przyzwoity i z ekranem 3,7 - 4cali. Producenci aby móc sprzedać kolejne wersje, wmawiają ludziom, że 4,8 cali jest im potrzebne... A jeśli już wypuszczą coś z mniejszym ekranem, to jest to taki kastrat że szkoda mówić. Nic z rozsądku - wszystko dla kasy :/
    To mnie martwi najbardziej :(

    Telefon jajowaty, dobrze że są jeszcze kanciaste Sony czy Nokie - ufff :)

    Skomentuj

    1. Czajson
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:42

      To się nie dziw, że iPhone sprzedaje się jak świeże bułeczki. Również nie lubię mieć cegły w kieszeni. Patrząc na te śmieszne premiery Samsunga wcale mnie teraz nie dziwią prognozy analityków co do udziału WP7 i 8 w rynku na poziomie 15% już w 2015 roku. Tam większość urządzeń jest z ekranem 3,7-3,8" i w dodatku pracują w pełni płynnie. Google zamiast dopracować szybkość działania systemu woli sztuczny popyt na coraz szybsze podzespoły.

      Skomentuj

      1. R2rrO
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-05-04 09:02

        Zgadzam się.
        Niestety dla mnie iPhone ma jedną wielka wadę, (pomijam brak microSD) obudowę:( Zdarza mi się upuścić telefon. W normalnym telefonie mam 50/50, że rozwalę ekran - bo one głównie są ze szkła. W iP jest 90% szansy na to, że coś się stłucze :/
        To rzecz gustu ale tez i rozsądku. Cała reszta jak najbardziej OK! Sam ekran zamiata każdy Amoled!

        Lumia z bodaj 4,3calowym wyświetlaczem, jest jeszcze do przełknięcia (minus to brak tych cholernych microSD ) Ogromny plus to wygląd, materiał obudowy i OS.

        Jeśli w nowym iPhonie poprawią obudowę, dadzą ciut większy ekran z takim samym zagęszczeniem pikseli - odniosą kolejny sukces!

        Skomentuj

        1. Czajson
          Oceń komentarz:

          -8    

          Opublikowano: 2012-05-04 09:22

          Ja tam nie narzekam na brak karty. Szybciej jest podłączyć kabelek USB niż otworzyć obudowę, wyciągnąć kartę, włożyć ją do adaptera SD a potem do czytnika.

          Skomentuj

          1. Rysiu0192
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2012-05-04 11:35

            No brawo, tylko że jak podłączysz USB to też masz dostęp do karty pamięci.

            Skomentuj

        2. vorthess
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-04 20:11

          To nie wiem jak to robisz. Ja upuściłem iphona kilka razy i nic sie nie rozwaliło, a od tego czasu nosze etui które chroni ekran i jestem zadowolony.
          Pozatym jak kupujesz telefon za 2k, to trochę szacunku, nie trzeba nim rzucać.

          Skomentuj

          1. R2rrO
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2012-05-04 20:57

            Szacunku? Szacunek mogę mieć do drugiego człowieka, jeśli na to zasługuje.
            Telefon, to tylko narzędzie. Nie rzucam specjalnie o ścianę, ale jak wszystko inne, może czasami wypaść z ręki. Nigdy nie upuściłeś kluczy, portfela czy tez wspomnianego telefonu?
            Obudowa iP jest bardzo efektowna i na tym koniec zalet... Dbam o sprzęt, ale bez przesady. Nie mam zamiaru nosić szklanki w kieszeni, która może mi upaść i się stłuc.
            Ty miałeś szczęście :) Ja wolę losu nie kusić, telefon za tyle kasy powinien być solidniejszy - kropka. Na szczęście, jest jako taki wybór :)

            Skomentuj

    2. tanakov
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:46

      nie chodzi tu właśnie o 400 rdzeni a o umiejętność sprzedania w dobry sposób nawet bubla...

      Samsung ma jedną strategię wpakować jak najwięcej i jak największe cyfry w swoje urządzenia..

      Przyzwyczajeni do tego użytkownicy spodziewają się stale że będą mieli fullHD, 3D, 5G, itp..

      Dla mnie większym wow byłoby gdyby dali baterię x mAh przekładającą się na np 5 dni pracy i jakiś niepowtarzalny wygląd niż te wszystkie rdzenie.

      Szkoda tylko że inni producenci HTC, Apple... próbują nie odstawać i również idą powoli tą drogą...

      Skomentuj

    3. steelek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2012-05-04 09:42

      Smartphone ida w strone tabletow. I nie dziwne ze tak robia w koncu smartphone ma nie byc tylko phone tylko jeszcze cos zeby smart z tego wyciagnac. A zeby bylo smart to trzeba przegladac internet, sluchac muzyki, obejrzec jakis filmik i moze nawet zagrac w gre. Jezeli chcesz telefon do dzwonienia to jedyne co potrzebujesz to nokia 3210. Jakos nie rozni sie wiele od smartphone (no moze poza faktem ze 3210 byla dwuzakresowa, anyway jezeli kupisz w media markcie telefon za 90 zl najprawdopodobniej polaczy sie z tymi samymi sieciami co SGS3 za 3000zl). Kształty? Cóż takie okragłe smartphone troche mi sie nie podobaja. Wolalbym cos innowacyjnego, ale co tu mozna zrobic jak probuja najwiekszy ekran wcisnac na najmniejszej powierzchi. Wiec albo kanciak albo okragly. Powiem jedno. Nigdy mi sie kanciaki nie podobaly. Przypominaly mi sony ericksona albo dzisiejsze sony Xperie. BLE... Ten z wygladu tez mi sie nie do konca podoba ale z dwojga zlego lepiej i w te strone. Co do tylnej klapki. Wydaje sie ze moze byc tragedia. Jakis tam lakier i nic wiecej. To sie wytrze predzej czy pozniej. Wolalbym matowa wersje. Tak czy siak. Wydaje sie ze galaxy lepiej sobie bedzie radzil niz htc one x. Wieksza bateria etc. Bolaczka one x byla wlasnie bateria i fakt ze przy wlaczonym podswietleniu po 5 godzinach szukalo sie gniazdka z pradem. Roznica w baterii to jest 300mAh nie jest duzo ale napewno bedzie to jakas roznica na plus do galaxy.

      Skomentuj

      1. steelek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2012-05-04 09:46

        http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4320&idPhone2=4238

        Takie porownanie specyfikacji.

        Htc niby ma troche wiecej tych pixeli na cal, ale za to jest to LCD. Mimo iz calkiem dobry lcd to katami widzenia do amoleda raczej nie ma co startowac.

        Samsung ma slot na karty. Niby przy tych 64GB wbudowanych (jezeli wezmiesz taka opcje) to ci to nie bedzie robic zbytniej roznicy, ale ktos moze miec potrzebe rozbudowy.

        Skomentuj

  11. Jamalos
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:39

    jeżeli ktoś lubi gadżety to telefon jest idealny...ja osobiscie chętnie go kupie

    Skomentuj

  12. ff1-ff1
    Oceń komentarz:

    -5    

    Opublikowano: 2012-05-04 08:48

    nadmuchany balon przekłuto ...i nic .Uszło powietrze.Poza 4 rdzeniami nic ciekawego a wrecz mozna mówić o zasadniczej wadzie: zbyt dużych wymiarach,Cóż z tego że ekran fajnie wygląda.Ja tego w kieszeni spodni nosić nie mogę....Za mało miejsca.Także moje palce nie są na tyle długie by swobodnie jedną ręka obsługiwać ten mini tablet.

    Skomentuj

    1. Czajson
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-04 08:56

      Bo to jest sprzęt dla tych co siedzą pół dnia w biurze i twierdzą, że im topowy smartfon potrzebny. Tylko po co jak mają przed oczami monitor komputera? Przydaje się w czasie spędzania wolnego czasu z dala od komputera? Do aktywnego trybu życia wygodniejszym rozwiązaniem jest coś do 4". Ot marketingowy bełkot.

      Skomentuj

  13. Nalovp
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-04 09:09

    Oby więcej takich piekielnie mocnych modeli.
    Na dzień dzisiejszy mamy podobną sytuację (jeżeli chodzi o gry) jak konsole i PC.Najnowsze tytuły gier nie wnoszą graficznie nic nowego i wszystko przez to że deweloperzy starają się,by ich gry działały na jak największej liczbie smartfonów kosztem jakości!
    Apropo samego galaxy S3 to w końcu wygląda jak samsung :D

    Skomentuj

  14. Jamalos
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2012-05-04 09:41

    Dziwi mnie nazywanie duzego ekranu wada! Przeciez to jest kwestia gustu

    Skomentuj

  15. Maciej Lewczuk
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-05-04 09:53

    Wydaje mi się, że nie zaszaleli z parametrami, gdyż konkurują bezpośrednio z nowym iPhone, który także nie wprowadził niczego szałowego. Teraz chyba mamy okres pojawiania się nieco poprawionych konstrukcji, a nie wielkich skoków jakościowo-wydajnościowo-wyposażeniowych. A tak po prawdzie - czy dużo lepsze smartfony są obecnie potrzebne?

    Skomentuj

  16. Nalovp
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 10:05

    Jest potrzebny bo android 5.0 już na horyzoncie.
    Apple wypuszcza nowy model co 2 lata bo jednak rok to za mało by zaprojektować,wyprodukować i przetestować.

    Skomentuj

  17. Mariusch
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2012-05-04 10:07

    Czekam na update softu dla mojego Wave 3. Już mi się ten Nature UX TouchWiz podoba.

    Co do samego telefonu... nigdy bym go nie zamienił z moim Wave 3.
    Jeśli raz się poczuje różnicę między aluminium, a plastikiem to nigdy nie będzie się już chciało trzymać tego szmelcu w dłoniach.

    Podzespoły... Też obiecywali cuda, a tutaj co takiego dostaliśmy? Tylko 4 rdzeniowy procek z 1,4GHz na każdy rdzeń...
    Wyświetlacz miał być SAmoled + a tutaj dupa, dali ten sam co w moim Wave 3, tylko że większy.

    I jeszcze ten design... To bardziej on do kobiet pasuje niż seria Wave, która według producenta jest stworzona dla płci pięknej.

    Skomentuj

    1. cosmox
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-04 11:47

      Bądźmy obiektywni - fizyczna jakość wykonania Wave jest zdecydowanie na plus, jednak ilość aplikacji na BADA w porównaniu do Andka powoduje, że Wave w ostatecznym rozrachunku to tylko "solidna" zabawka przypominająca smartfona.

      Skomentuj

  18. Thorin49
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2012-05-04 10:10

    Szczerze to dupy nie urywa... ;P
    Czekam na nowego iPhone'a :]

    Skomentuj

    1. david_89
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-05-04 10:37

      SrajFon urwie ci kieszen bo bedzie kosztował krocie a jakością, wydajnością i funkcjonalnością nie dorówna konkurencji ;]

      Skomentuj

      1. marklar
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2012-05-04 10:50

        kon by sie usmial

        Skomentuj

  19. eryk1310
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 10:37

    łał ;)

    Skomentuj

  20. Damian_jo
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2012-05-04 11:29

    Ciekawi mnie kilka rzeczy
    Jak jakość ekranu - czy bliżej mu do SGS czy do SGS2 który ma niesamowity ekran - bo SGS miał właśnie Super HD Amoled (jak SGS3) a SGS2 miał Super HD Amoled +
    I jak aparat ? SGS2 robił nieco lepsze fotki niż Galaxy Note
    Mam nadzieję że słowa/pokaz nie jest ... rzucony na wiatr? że fotki będą świetne ;) może sobie takiego smartphone'a sprawię :)

    Skomentuj

    1. Rysiu0192
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-04 11:43

      SGS ma 480 x 800 czyli prawi WVGA a nie HD

      Skomentuj

    2. PetBB
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-04 22:09

      Akurat to Note robi lepsze fotki od SGS2. SGS i SGS2 nie miały HD Amoled. HD był do tej pory tylko w Note. Przy takich małych pikselach nie ma znaczenia czy jest pentile dlatego spokojnie Samsung go użył.

      Skomentuj

      1. Damian_jo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-05-06 19:01

        Tak walnąłem się - chodziło mi o jak jakość SUPER AMOLED czy SUPER AMOLED + (rozchodzi się o +) który w SGS2 robił wrażenie

        Co do fotek - nie zgodzę się
        Note w ciemnych pomieszczeniach i w nocy miał strasznie dużo szumów,SGS2 jakoś sobie z tym radził

        Skomentuj

  21. ^RaxJoris^
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 11:52

    Ostatnio zastanawiałem sie nad NOKIA N9 ale stwierdziłem ze warto poczekac co pokaze SGS3 i prawdopodobnie sie skusze na Samsunga .. pytanie tylko jaka bedzie cena ?? wie moze ktos ?? i czy moze lepiej kupic N9 ??

    Skomentuj

    1. Kieresz
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-04 11:55

      bueheheh n9? U mad?

      Skomentuj

      1. ^RaxJoris^
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2012-05-04 12:01

        Nokia N9 też fajna .. a napewno lepiej wyglada niz SGS3 :)

        Skomentuj

        1. steelek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-04 18:23

          Wygladem moze tak... mozliwosciami nigdy w zyciu. MeeGo jest zarzucony nie ma na niego nowych aplikacji. Pozatym to jest aktualnie inna polka cenowa. Po N9/N8 juz praktycznie gotowy jest nastepca ktory wraca na symbiana Belle - Nokia 808 PureView.

          Skomentuj

  22. d3vilroot
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2012-05-04 11:54

    Nie rozumiem tych narzekań. Jedni narzekają, że specyfikacja szału nie robi.. drudzy, że po co te 4 rdzenie..
    Może się myle, ale czy nie to nakręceanie specyfikacji podnosi nam poziom technologiczny?
    Najbardziej irytujące są wypowiedzi typu:
    - po co w telefonie tak duży ekran?
    - na co aż 4 rdzenie.
    Jeśli komuś nie odpowiada taki telefon to niech kupi starą nokie w komisie. Bedzie dzwonić, pisać sms i bateria wytrzyma tydzien.
    Ja chce móc zrobić na mojej komórce wszystko to co na komputerze/konsolce, może jeszcze nie dziś, ale w przyszłości.
    Po SIII nie spodziewałem się cudów, ale i tak mi się podoba - jest postęp. Na razie nie myśle o zakupie bo dopiero sprawiłęm sobie Galaxy SII i wystarcza mi w zupełności.

    Skomentuj

  23. Rakoth
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-04 11:59

    Jestem tylko ciekaw ceny, jak będzie powyżej 2500zł to sobie daruję.

    Skomentuj

  24. 19arek93
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 12:00

    "GPU Mali-400MP"

    Ile modułów?

    Skomentuj

    1. Rysiu0192
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-05-04 12:19

      Mali-400MP4@400MHz

      Skomentuj

      1. marrcus
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2012-05-04 17:06

        a S2 ?

        Skomentuj

        1. marrcus
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-04 17:08

          240MHz in 65nm LP
          395MHz in 65nm GP

          takie coś znalazłem




          Skomentuj

          1. marrcus
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2012-05-04 17:08

            tego edit tu brakuje :/

            30M tri/s and up to 1.1G pix/s at 275MHz
            44M tri/s and up to 1.6G pix/s at 400MHz

            Skomentuj

  25. emigrant
    Oceń komentarz:

    -10    

    Opublikowano: 2012-05-04 12:44

    Ten SGS3 to kałomocz. Brzydki design, za mocno zaokrąglony, wygląda jak jajko, ekran 4.8-inch jak patelnia, do tego bezsensowny amoled PenTile. WTF?! Z tyłu kamerka wygląda jak jakiś nowotwór. Do tego skośna podróbka Siri, która nie działa jak trzeba(wręcz w ogóle nie działa) jak to pisali/mówili ludzie co byli na konferencji.
    W SoC stary, mało wydajny gpu Mali-400. Jedynie co na plus to Cortex-a9 4 corowy.
    Plebs samsungowy i tak go kupi mimo, że to nieudany produkt.

    Skomentuj

    1. PetBB
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-04 22:11

      To żałosne wklejać ten sam komentarz na różne portale.

      Skomentuj

    2. 19arek93
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2012-05-05 07:50

      Ten cały SGS3 to takie samo gówno jak Willa nad morzem i Ferrari. No po prostu po co to komu?

      Skomentuj

  26. gregotsw
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2012-05-04 12:50

    A co Apple na zaokrąglone rogi? Szykują już pozew?

    Skomentuj

  27. roztworek
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-05-04 13:00

    Bez jaj, moj czytnik ebookow ma niewiele wiekszy ekran od s3...

    rok 2015 premiera S6 - ekran 15 cali (torba gratis)?

    Skomentuj

    1. Maciej Lewczuk
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-05-04 13:11

      Eee tam, będą miały projektor, rozwijalny ekran lub coś z holo ;D

      Skomentuj

  28. Wasek
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-05-04 14:08

    Szkoda, że nie ma 12mpx.

    Skomentuj

  29. Noobek P-ce
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-05-04 14:16

    Przepraszam, ile to cacuszko ma pamięci RAM ?

    Skomentuj

    1. Rysiu0192
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-04 14:38

      1GB

      Skomentuj

  30. Noobek P-ce
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 14:50

    Ok. Wielkie dzięki Rysiu :)

    Skomentuj

  31. silentpa100r
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-04 15:47

    tak jak czesc osob wspomniala, lekko poprawiony sgs2. Usprawnienia poprawia tylko wydajnosc w grach. Teraz wszystkie smartfony sa identyczne, rozna sie tylko wydajnoscia. JAk dla mnie 1 os na caly rynek smartfonow to masakra. CZlowiek nie ma zadnego wyboru bo moze wziasc albo andka ktory dizala wolno, albo takiego ktory dziala szybko, ew. ios ktory jest 2krotnie za drogi

    Skomentuj

    1. steelek
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2012-05-04 18:27

      Zapomniales o Windows Phone, ktory mimo iz jest systemem dosc mlodym, to swoje wprowadza i plynnoscia powala androida nawet na sprzecie o wiele slabszym.

      Skomentuj

  32. edekzkrainykredek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 15:50

    No coz nie widze powodow do zmiany z sgs2 na 3, ma prawie to samo co poprzednik a jak nie widac roznicy to po co przeplacac :)

    Skomentuj

  33. silentpa100r
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 15:59

    no chyba ze chcial bys miec 0,5 cala wiecej oraz wiecej rdzeni gpu i cpu:D

    Skomentuj

  34. silentpa100r
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-04 16:04

    zamiast zwieloktorniania mocy obliczeniowej wzieli by sie za baterie ktore krotko trzymaja.Choc wiadomo ze zadna firma nie zrobi tel idealnego. Zadlugo byl; by na rynku i wiekszosc ludzi by go nie wymieniala gdyby byl bez wad.Robienie rzeczy trwalych to juz nieoplacalny relikt poczatkow elektryfikacji

    Skomentuj

  35. Towarzysz Komisarz
    Oceń komentarz:

    -7    

    Opublikowano: 2012-05-04 16:12

    1) Samsung mógłby zmienić designerów, SG3 wygląda jak zmniejszony Note i jest równie paskudny.

    2) Po "piii" mi 4 rdzenie, skoro na Lumii 800 te same appki, które są w androidowym sklepie działają równie sprawnie i ładnie i nie potrzeba 4 rdzeni :)

    3) Po co mi 4"8 ekran, skoro do netu / gier / apek / filmów mam tablet

    4) Znowu funkcje, które nie są dostępne w Polsce, jak film hub.

    5) Z pracowym Exchangem się nie połączę, a po używaniu Lumii, to menu androida jest całkowicie nieintuicyjne

    6) Update systemów nie będzie, bo to Samsung, który traktuje użytkowników komórek gorzej niż HTC, jeśli chodzi o upgrade softu

    7) Czekam na nową lumię pod WP8, Galaxy 3 nie jest dla mnie.

    8) Jeśli bogowie odebraliby mi rozum i miałbym coś wybrać na Androidzie, to tylko RAZR MAXX, bo i porządna bateria i ładny design, który bije samsunga na głowę.

    Skomentuj

    1. R2rrO
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2012-05-04 21:03

      Mozna się tylko, pod tym podpisać :)

      Skomentuj

    2. dziobolek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-04 22:21

      "4) Znowu funkcje, które nie są dostępne w Polsce, jak film hub."

      No tak, bo Polska to naprawdę najważniejszy rynek...

      Skomentuj

    3. Raider0001
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-04 23:37

      1) kwestia gustu - sprawdź w Wikipedii pojęcie
      2) będą rdzenie - będą aplikacje, nie ma rdzeni nie ma aplikacji
      3) tablet nosisz wszędzie ze sobą ? serio razem z telefonem ?
      4) ale jest automatycznie odbieranie - polaka ucho wykryje tak to jest z innowacjami - niektóre się sprawdzają inne nie
      5) windows phone zużywa cholernie dużą część ekranu na wyrazy które się na nim nie mieszczą - intuicja mi podpowiada że to nieergonomiczne wykorzystanie małej przestrzeni
      6) SGS 1 otrzymał niedawno parę aplikacji z SGS2 oraz dostał parę dodatkowych MB pamięci operacyjnej na rękę - mówisz że nic nie było hmmmmm może użyj google ?
      7) no wiesz nie każdy lubi najszybsze smartfony na rynku
      8) RAZR MAXX nie różni się absolutnie niczym od RAZR - przytył i można ładować co 2 dni, SGS 3 ma więcej ulepszeń...

      Skomentuj

    4. Jamalos
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-05 04:51

      Dasz mi autograf?

      Skomentuj

  36. silentpa100r
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-05-04 16:26

    Towarzysz dobrze prawisz:D tez sadze ze nowy win na telefony jest strasznie fajny, nie rozumiem czemu masy go tak zjechaly nawet go nie poznajac:(

    Skomentuj

    1. steelek
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2012-05-04 18:31

      Bo ma jakies dziwne ograniczenia. Kij ze wiekszosc juz naprawili i ze ogolnie ida na plus. Ale wiekszosc serwisow i blogerow uznanych juz pojechala po tym systemie i dopoki nie zaczna sie pojawiac opinie ze windows sie robi konkurencyjny dla androida... doputy nie bedzie boom'u na windowsa. Mysle ze jak wypuszcza windowsa phone 8 (ktory pewnie wyjdzie na rowno z Windows 8), to ludzie na to pojda.

      Skomentuj

      1. R2rrO
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2012-05-04 21:06

        Chcesz powiedzieć, że Ci ludzie nie maja własnego rozumu tylko biorą to co ktoś inny poleci ? Biorą to, bo to modne, bo inni tez wzięli?
        rzeczywiście coś w tym jest - inteligenty człowiek, zawsze przetestuje i wybierze to, co dla niego jest najlepsze. Gorzej gdy nie ma co wybrać, a do tego ktoś próbuje mi wciskać coś, co jego zdaniem jest mi bardziej potrzebne...

        Skomentuj

        1. steelek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2012-05-05 08:42

          Nie wszystko da sie przetestowac wlasnorecznie. Zaden operator/producent telefonu ci nie da modelu ktory masz zamiar kupic na tydzien albo miesiac zebys stwierdzil czy telefon jest dobry. Czy system sie dobrze spisuje i czy bateria wytrzymuje odpowiednio dlugo. Jedyne co mozesz to isc do salonu i przy odrobinie szczescia wezmiesz go do reki sprawdzisz jak lezy w dloni i pobawisz sie w menu.

          Dlatego tez portale jak benchmark czy wszelkie blogi o sprzecie sa tak popularne. Na cholere komu by byl benchmark kiedy wszystko co cie interesuje moglbys sobie wziac na jazde testowa do domu na miesiac i potem oddac bez zadnych zobowiazan. Z calego tego marketingowego belkotu (pomijam fakt ze nawet na blogach o sprzecie czasem trafi sie artykul sponsorowany) lepiej jest zajrzec na testy jakichs portali niz czytac co tam producent slodzi o swoim produkcie bo jak by im szla sprzedaz gdyby tego produktu nie lukrowali na kazdym kroku. Wyobraz sobie nokia wypuszcza ten telefon za 15€. I co powiedza, ze on nic nie ma? Monochromatyczyny wyswietlacz i polifoniczne dzwonki? Musza to poslodzic ze bateria Ci wytrzymie miesiac. Dla ludzi dla ktorych liczy sie zywotnosc baterii, a nie dodatkowe mozliwosci to juz jest haczyk. Potem przyjdzie taki blog komorkowy gosc wezmie go na jakis czas i sie okaze ze telefon wytrzymuje dlugo... bo 2 tygodnie, ale nie miesiac. E52 tez miala 3 tygodnie wytrzymywac. Slyszalem ze na standardowym akumulatorze rekord to 13 dni i to praktycznie go nie uzywajac.

          Skomentuj

  37. aquadigger
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-05-04 19:16

    fajnyyy, ale nigdy go nie kupię bo mnie nie stać ;P

    Skomentuj

    1. Raider0001
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2012-05-04 23:52

      spokojnie po kolei, pierw znajdź pracę a później idź do banku lub lepiej weź pożyczkę online, zaoszczędzisz na biletach i butach

      Skomentuj

  38. the_bart123
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2012-05-04 19:27

    obecnie ten tel w Carphonewarehouse UK kosztuje £500 - po paru miesiacach - widzac co sie dzieje z SGS2 itp. takim badziestwiem - to bedzie "half price"

    a taki "przedpotopowy" iPhone 3Gs (z poprzedniej dekady 2009 !!!!!!) to cena "spadla" z £500 na .......... £320 - PO TRZECH LATACH!!!! nawet nie o polowe

    Skomentuj

    1. steelek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-05 08:45

      To jest wlasnie cena za znaczek. Samsung nie ma znaczka wiec bebechy ktore robia sie coraz slabsze tanieja. W iphone bebechy juz na starcie byly kiepskie ale byl znaczek i to on utrzymuje cene.

      Skomentuj

  39. pattt671
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2012-05-04 23:23

    Te smartfoniki za ~ 2k z tak słabą baterią są niewiele warte. W życiu nie dałbym tyle kasy na fona, którego muszę ładować co 2-3 dni, bo mam włączone wifi czy od czasu do czasu włączę wściekłe ptaki. Sorry batorry ;)

    Skomentuj

    1. Raider0001
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-04 23:45

      Te baterie są kilkukrotnie większej pojemności niż nokia stosowała w symbianach do niedawna, problem był taki że nokia nie montowała fajnego: CPU i GPU i RAMu i marketu z aplikacjami a nawet ekrany w N95 8GB miały fabryczne bad pixele.

      Skomentuj

    2. kosq83
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2012-05-05 07:23

      Stary, codzienny seans z ładowarką to norma jak używasz telefonu non stop.

      Skomentuj

    3. steelek
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2012-05-05 08:51

      A co to Ci przeszkadza. Idziesz spac to podlaczasz telefon do pradu. To juz nie sa stare baterie ktore musiales rozladowywac do zera zeby moc ladowac. Teraz ladujesz kiedy chcesz i jak chcesz. Zaloze sie ze za niedlugo jak system ladowania bezprzewodowego sie rozkreci i upowszechni to w miejscach publicznych - kawiarnie puby i restauracje znajda sie podobne huby jak dzis hot spoty gdzie bedziesz mogl ladowac swoj telefon bez koniecznosci szukania gniazdka.

      Skomentuj

  40. simong
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2012-05-05 00:45

    Shit just got real.

    Skomentuj

  41. kosq83
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-05 07:21

    Nosze się ze szlachetnym zamiarem zabrania tego telefonu na następnie 24 miesiace cyrografu, zostawić sobie SG2 a ten sprezentować bratu:)

    Skomentuj

  42. GKruger
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2012-05-05 11:27

    Haha :) Dużo typowych komentarzy w stylu myślenia : "Nie stać mnie na niego i raczej go nie będę miał więc trzeba mu pocisnąć" "Po co komu takie bebechy" "Po co komu taki ekran" "Tylko debil go kupi, to i tamto jest lepsze" Haha śmiać mi się chce jak to czytam :)

    Skomentuj

  43. Prakosza
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-05-05 13:52

    Fajnie, że zmienili design względem poprzednich Galaxy S-ów

    Skomentuj

  44. Jarvis24
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-05 16:54

    Samsung tak sie skupił na specyfikacji tecnicznej telefonu ze zupełnie zapomnał o dopracowaniu wyglądu. A to własnie wygląd sprawił że GS2 był tak popularny. nie każdy jara sie 4 rdzeniowym procesorem i wynikiem w benchmarku. Dzis każdy nowy telefon jest praktycznie wszystko mający i producenci powinni sie skupic na wyglądzie i tam postawic sobie wysoko poprzeczkę. jestem włascicielem Sony Xperia S i nigdy nie wymienił bym go na SG3 . Wczesniej miałem Xperie Arc.
    To ze mam mniej punktów w benchmarku w aden sposób mi nie ujmuje. Patrząc na przedpremierowe domniemania co do wyglądu SG3 obawiałem sie ze bedzie sporą konkurencją dla Sony. Ale tuż po premierze wygląd nowego galaxy rozwiał moje obawy, gdyby ktos tydzien temu wyciągną przy mnie z kieszeni SG3 i mi nie powiedział jaki to model myslał bym że to jakiś nowszy delphy czy avilla za 800zł nówka ; ) Pozdrawiam wszystkich zwolenników Sony Ericssona :)

    Skomentuj

    1. steelek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2012-05-06 11:55

      Prawda jest taka ze przy dzisiejszym dazeniu do minimalizacji rozmiarow i maksymalizacji rzeczy jak wyswietlacz, nie da sie zbytnio wykazac jezeli chodzi o wyglad. Robisz telefon albo prostokatny o ostrych rogach albo zaokraglony. Wiecej z tym nie zrobisz. Mozna kombinowac z materialami z jakich jest telefon zrobiony itd. Ale juz niewiele da sie zrobic z ksztaltem. Jednemu sie bedzie podobal kanciasty sony innemu okragly samsung a jeszcze komus innemu kompromis miedzy jednym a drugim w postaci HTC.

      Skomentuj

  45. vandam
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2012-05-06 22:03

    sie tak zastanawiam, komu tak na prawde potrzebny jest taki telefon?

    Skomentuj

  46. kenjiboss
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2012-05-07 10:20

    Niezły kombajn :). Ciekawe jak bateria będzie się spisywała bo mając takiego smartfona nie sposób nie korzystać co chwile z możliwości jakie oferuje. Jedyne co mi się nie podoba to tylna klapka z błyszczącego plastiku.

    Skomentuj

  47. hideo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2012-05-08 16:25

    telefon nieładny i za duży (4.8" ponad 136mm długości - niektóre spodnie nie maja tak długich kieszeni lol), a nieładny ponieważ podobno zrobiony "przez prawników" (chodzi o kształty i spory z Apple i tym razem Samsung go zaokrąglał tak by Apple nie miało się do czego przyczepić), w dodatku ekran pentile który jak wiadomo teoretycznie ma 1280x720 ale pentile sam w sobie tą rozdzielczość poniekąd zmniejsza przez 2 subpixele zamiast 3 i jasność pentile pozostawia sporo do życzenia szczególnie jak się porówna z SLCD produkcji Sony montowane w smartfonach Sony, htc itd., sgs2 był dobry ładny i miał to coś a 3 już nie ma i jak dla mnie sgs3 się nie liczy, cena zapewne też nieniska więc nie wiem kto to kupi (bo nawet marką nie ma się co chwalić - to tylko koreański Samsung nic specjalnego), ogólnie SGS3 mnie mocno zawiódł, liczyłem na spektakularny telefon a wyszło że nowa Xperia S jest dla mnie najfajniejszym aktualnie smartfonem na androidzie i w przyzwoitej cenie, sorry Samsung

    Skomentuj

  48. DrathVader
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-04-01 23:15

    Fajnie tak poczytać artykuły sprzed kilku lat, kiedy każdy narzekał że 4.8 cala w smartfonie to za dużo.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!