• benchmark.pl
  • Gry
  • Skull and Bones - będzie fabuła, ale nie będzie osobnego trybu
Gry

Skull and Bones - będzie fabuła, ale nie będzie osobnego trybu

przeczytasz w 1 min.

Jeśli liczyliście na piracką grę z kampanią fabularną dla jednego gracza, to Skull and Bones może wam nie do końca odpowiadać.

Pierwsza zapowiedź Skull and Bones spotkała się z bardzo ciepłym odbiorem. Gdy kilka dni później Ubisoft dodał, że tytuł otrzyma solidną kampanię, entuzjazm stał się jeszcze większy, a jakby tego było mało pod koniec lipca twórcy obiecali „wieloletnie wsparcie”. Okazuje się jednak, że ta solidna kampania będzie czymś innym niż się spodziewaliśmy, co nie wszystkim się spodoba.

O co chodzi? Ano o to, że Skull and Bones jest rozwijane właściwie wyłącznie pod kątem rozgrywek sieciowych. Opowieść rzeczywiście pojawi się w grze, ale będzie raczej wypełnieniem. Będą to fragmenty historii (np. spotkania z legendarnymi piratami) przedstawione podczas standardowej rozgrywki, a nie jako taka kampania fabularna w postaci odrębnego trybu.

Założenie jest takie, by gracze eksplorowali świat gry, rozwijali stosunki z załogą i walczyli, a w międzyczasie poznawali kolejne rozdziały historii. – „Naszym celem jest stworzenie rozwiązania, dzięki któremu poprowadzimy opowieść miesiąc po miesiącu i rok po roku, dorzucając wraz z upływem czasu elementy historii” – mówi Justin Farren, dyrektor kreatywny.

Opowieść będzie zatem wpleciona w rozgrywkę wieloosobową – będzie jej integralną częścią, ale niczym poza tym. Jak to wyjdzie w praktyce, dowiemy się dopiero po premierze, która jest planowana na bliżej nieokreślony dzień przyszłego roku. Przypomnijmy, że platformy docelowe to pecety oraz konsole PlayStation 4Xbox One.

Źródło: Eurogamer 

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    figer
    1
    Czyli będzie jak zawsze - dużo gadania i przechwałek, a potem klapa.
    • avatar
      Fenarid
      0
      Warto zapamiętać że "solidna kampania" to dla UBISoftu tryb multiplayer z elementami fabularnymi.

      Jakoś wcale nie jestem zaskoczony.