Na topie

Milion sprzedanych egzemplarzy gry Sniper: Ghost Warrior 3

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Choć przyjęcie gry Sniper: Ghost Warrior 3 nie było najcieplejsze, polska strzelanina zdołała znaleźć ponad milion nabywców. To dobra wiadomość dla ekipy CI Games, która przygotowuje się do kolejnych projektów.

  • Milion sprzedanych egzemplarzy gry Sniper: Ghost Warrior 3
A A

Sniper: Ghost Warrior 3 nie okazał się takim cudeńkiem, na jaki liczyliśmy, choć niekonicznie zasłużył też na taką lawinę krytyki. Dobrze więc widzieć, że nawet ta ostatnia nie przeszkodziła w osiągnięciu całkiem niezłego wyniku sprzedażowego.

Dobra sprzedaż Sniper: Ghost Warrior 3

Ekipa CI Games pochwaliła się, że trzecia odsłona spod znaku Sniper: Ghost Warrior znalazła na świecie ponad milion nabywców. W liczbie tej zawarte są fizyczne i cyfrowe egzemplarze na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Przypomnijmy, że niedawno gra została wzbogacona o tryb multiplayer, co może być dla kolejnych osób zachętą do zakupu.

„Sniper Ghost Warrior 3 był największym tytułem, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy i wydaliśmy. Pomimo przeciętnego przyjęcia tytułu przez media zaraz po premierze, kontynuowaliśmy ciężką pracę nad ulepszeniem gry. Udało nam się dopracować grę i zakończyć projekt z sukcesem” – powiedział Marek Tymiński, Prezes CI Games.

Pomimo tego sukcesu firma CI Games (która wygenerowała w 2017 roku ponad 100 milionów przychodów i potwierdziła rentowność) nie wycofuje się ze swojego planu „pomniejszającego”. Polski producent i wydawca zamierza tworzyć więcej mniejszych gier w skromniejszych zespołach. 

Marek Tymiński o przyszłości CI Games:

„Jakość gier jest dla nas bardzo dużym priorytetem, nie tylko w kontekście nadchodzącej gry (tactical shooter), ale także dla każdej kolejnej gry, którą wprowadzimy na rynek. Trudności, które napotkaliśmy podczas tworzenia i premiery Sniper Ghost Warrior 3 były dla nas ogromną lekcją. 

Obecnie wierzymy w mniejsze, doświadczone zespoły jako podstawa odniesienia sukcesu w tej tak bardzo konkurencyjnej branży. Jednocześnie jesteśmy dumni z wysiłku naszego zespołu i szczerze chcemy podziękować wszystkim, którzy brali udział w pracach nad SGW3, ponieważ bez nich nie moglibyśmy nawet próbować dostarczyć graczom z całego świata grę kalibru AAA na trzy kluczowe platformy sprzętowe.

Mamy wieloletnie doświadczenie, jako wydawca i deweloper gier. Dzięki temu bardzo dobrze rozumiemy wyzwania, które są częścią tych procesów”.

Źródło: CI Games, Dark Side of Gaming

Odsłon: 3246 Skomentuj newsa
Komentarze

3

Udostępnij

Gry w marketplace

  1. Kenjiro
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-02-17 15:00

    Zdanie:
    "Dzięki temu bardzo dobrze rozumiemy wyzwania, które są częścią tych procesów."
    powinno brzmieć:
    "Zrozumieliśmy, że projektowanie dużych gier nasz przerasta, więc zamiast rozbudować zespół, wolimy robić mniejsze gry."
    Co oczywiście nie jest złym rozwiązaniem, bo niektórzy szefowie nigdy się nie uczą...

    Skomentuj

    1. Kiciulek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-02-19 08:50

      Myślę, że raczej chodzi o to by zatrudniać małe zespoły, które będą się zajmowały konkretnymi mniejszymi partiami gry, zamiast tworzyć jeden - pracujący nad całością...

      Skomentuj Historia edycji

  2. czerwonyznajomy
    Oceń komentarz:

    -9    

    Opublikowano: 2018-02-17 16:43

    Aż ciężko uwierzyć, że tak śmieciowa gra osiągnęła taką liczbę sprzedanych egzemplarzy.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!