Konsole do gier

PlayStation laureatem nagrody Superbrands w Polsce

przeczytasz w 1 min.

Nagroda Superbrands przyznana została PlayStation jako światowej marce, która kojarzy się z najlepszą rozrywką i najbardziej popularnymi grami.

Superbrands PlayStation nagroda

Polski oddział Sony ma kolejne powody do zadowolenia - PlayStation otrzymało nagrodę Superbrands.

The Superbrands Ltd. to działająca w 85 krajach świata organizacja nagradzająca sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy tegorocznej, VII edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek.

Podczas Gali Finałowej VII edycji Superbrands, która odbyła się w piątek 5 kwietnia, statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrands dla marek, które są wytworem polskiej myśli brandingowej. Nagroda honorowa Superbrands trafiła w ręce Andrzeja Wajdy.

Sony Computer Entertainment Polska było reprezentowane na Gali przez Macieja Kmiołeka – Dyrektora Marketingu SCE Polska.

„Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób, do których kierujemy nasze produkty i komunikację. Cieszymy się, że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki.”

Źródło: Sony, inf. prasowa

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Varso
    3
    Co to za marketingowa papka ?
    Przecież tych marek tam jest masa:
    http://www.superbrands.pl/explore/wyniki.html

    Tylko czekać jak teraz będzie wysyp identycznych artykułów dla Samsunga,LG ... Żubra :D
    • avatar
      Artik
      2
      Mało stać na PS3? Przecież nie jest taka droga. Co innego gry których cena na konsole to czyste ździerstwo.
      • avatar
        Konto usunięte
        -1
        Dokładnie marketingowy bełkot sponsorowany przez Sony
        W tej samej kategori są Aplle, Bosh, Braun, Canon, Duracell, Electrolux, LG, Nikon, Nokia, Panasonic, Philips, Samsung, Siemens, Whirpool, Zelmer.
        Wybaczcie ale poziom Benchmarka dobija do dna za trochę kasy opiszecie każdą bzdurę i te wasze newsy wycięte z kontekstu hmmmm.
        • avatar
          wdowa94
          -1
          "Źródło: Sony, inf. prasowa"- Idź mi pan z tym
          • avatar
            projectdarkstar
            -1
            Wysoka rozpoznawalność... no tak, wartość Sony zmalała tylko o 50% w ostatnich latach i ostatnie podrygi spadającej gwiazdy ktoś dostrzegł. Super.
            • avatar
              wii u troll
              0
              sony ssie

              • avatar
                Konto usunięte
                0
                SONY YLOD