• benchmark.pl
  • Gry
  • Śródziemie: Cień Mordoru - tak powstawała ta gra (wideo)
Gry

Śródziemie: Cień Mordoru - tak powstawała ta gra (wideo)

przeczytasz w 1 min.

Pierwsza część dokumentu na temat tego, jak powstawała jedna z najwyżej ocenianych gier tego roku.

Śródziemie: Cień Mordoru Ork

Z grą Śródziemie: Cień Mordoru wiązane były ogromne nadzieje. Bo to produkcja odpowiedzialnego chociażby za świetny F.E.A.R. studia Monolith Productions. Bo gra osadzona w tolkienowskim uniwersum. I wreszcie bo zwiastuny pozwalały liczyć na ciekawą i nietypową rozgrywkę. I pierwsze recenzje pokazują, że Cień Mordoru to naprawdę solidna pozycja – średnia ocen na poziomie 85 proc. (którą zaniżają zaledwie 4 noty poniżej 80) mówi zresztą sama za siebie. 

Panowie ze studia Monolith Productions postanowili uchylić rąbka tajemnicy w temacie tego, jak takie gry się w ogóle tworzy. Za pośrednictwem platformy YouTube opublikowali oni pierwszą część dokumentu o powstawaniu tej produkcji. Możemy zobaczyć czym kierowali się twórcy, jakie były założenia i co robiono, aby zadowolić graczy. Polski dystrybutor tego tytułu – Cenega – dodał do filmiku polskie napisy, dzięki czemu nikt nie będzie miał problemu ze zrozumieniem materiału. 

Jeśli zatem jesteście ciekawi co takiego o powstawaniu gry Śródziemie: Cień Mordoru mają do powiedzenia sami jej twórcy, zapraszamy:

Premiera gry Śródziemie: Cień Mordoru w wersji na komputery osobiste już jutro (30 września). Posiadacze konsol Xbox OnePlayStation 4 otrzymają swoją edycję 3 października, a posiadacze Xbox 360 i PlayStation 3 będą musieli poczekać do 21 listopada.

Źródło: Cenega, Monolith Productions, Facebook/ShadowofMordor

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    9
    Co oni pierdolą o nowej generacji systemów? Raczej chodzi o konsole i hajs...
    • avatar
      Konto usunięte
      3
      I to mi się podoba. Mimo, że gram na ps3 to wolę jak gry robione są pod PC lub PS4/XO, a potem wszystko obniżane (Graficznie itp.) żeby działały na starych.generacjach.
      Bo potem jestem zdany na czytanie durnych komentarzy, że konsole be tylko piece.
      • avatar
        Fenarid
        0
        Z tym "I wreszcie bo zwiastuny pozwalały liczyć na ciekawą i nietypową rozgrywkę." To ostro Cenega pojechała, ta gra wygląda jak skórka na Assasin Creeda, nawet część animacji jest kupiona od Ubisoftu. Ale rzeczywiście oceny userów na metacritic ma niezłe wygląda na to, że Monolith zrobił lepszego Assasin Creeda niż Ubi :P (co akurat mnie nie dziwi).