• benchmark.pl
  • Gry
  • Śródziemie: Cień Mordoru początkowo przerosło możliwości Monolith Productions
Gry

Śródziemie: Cień Mordoru początkowo przerosło możliwości Monolith Productions

przeczytasz w 1 min.

Takie rewelacje ujawnił w ostatnim wywiadzie Michael de Plater z obozu producenta.

Śródziemie: Cień Mordoru gra

Śródziemie: Cień Mordoru to w opinii wielu graczy jedna z najlepszych produkcji zeszłego roku. Okazuje się, że mogła być ona jeszcze lepsza, ponieważ części planów producent nie zrealizował.

Takie rewelacje ujawnił w ostatnim wywiadzie Michael de Plater ze studia Monolith Productions. Pierwotna wizja gry była nieco inna i na wczesnym etapie prac planowano zaimplementowanie kilku rozwiązań, z których później producent musiał zrezygnować.

"Podczas pre-produkcji nie oceniliśmy najlepiej naszej zdolności produkcyjnej. To doprowadziło do wniosku, iż gra jest zbyt ambitna, co w późniejszym czasie, po dokładniejszym spojrzeniu na cały projekt, wymagało od nas kilku bardzo dużych i bolesnych cięć. W ten sposób odczuwaliśmy podwójny ból. Po pierwsze, straciliśmy to co zostało wycięte. Po drugie, rzuciliśmy na siebie sporo dodatkowej pracy mającej na celu zastąpienie wyciętych funkcji i treści, w tym dużych przestrzeni dzikiej przyrody i epickich stworzeń takich jak Great Beast."

W teorii mogło być zatem jeszcze ciekawiej. Również dobrze producent mógł jednak nieco przesadzić z niektórymi rozwiązaniami lub dodać elementy niedopracowane, a to z pewnością nie byłoby mile widziane.

Źródło: gamespot, nerdist

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kropeczka
    12
    Kolejny tekst o niczym....

    Może po prostu kamerkę za oknem zamontujecie i podacie linka ????
    • avatar
      R2rr0
      3
      Zawsze mogą coś dorzucić w następnej części i od razu sobie założyć na to więcej mocy przerobowych.
      • avatar
        prime27pl
        2
        Dziwny komentarz .Gra super to sie facet ciesz a nie płacz że coś straciliście .Czekamy na 2 część .
        • avatar
          czorcik696
          1
          Nie wiem co na celu miała wypowiedź pana z Monolith, bo chyba to, że w ich studiu planuje się coś na "huraaa", a moment refleksji nadchodzi już po wykonaniu pewnej ilości pracy. Rozumiem już takie tłumaczenie się, w przypadku kiedy gra jest kiepska, a nie można tego powiedzieć o Shadow of Mordor. Gra się udała. Mieli szczęście, utalentowanych ludzi i koniec kropka. Ta wypowiedź to do wewnętrznej informacji firmy chyba miała być.
          • avatar
            Ganster
            1
            Po prostu reklamę robi jej i już na 2 szykuje podkład.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Przepraszam ze offtopic. Ale w ten weekend odbyły się testy alfa World of Warships. Nawet dostałem key za co dziękuje benchmarkowi. Ale fajnie było by przeczytać jakiś felietonik z wrażeń. Zawsze na stronie benchmarka produkcje spod loga Wargaming były szeroko opisywane z byle powodu czy zmiany. Czy nagle w redakcji ktoś zapomniał o tej firmie czy poprostu przelew od Wargaming-u utknął gdzieś w którymś z banków?
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                No skoro odnieśli sukces z SoM, to może jest dobry moment aby wskrzesić No One Lives Forever? Pomarzyć można ;p