Technologie i Firma

Subiekt Sprint 2. Premiera systemu szybkiej sprzedaży dla MSP z branży retail

przeczytasz w 1 min.

InsERT wprowadził drugą generację swojego systemu do szybkiej sprzedaży detalicznej: Subiekt Sprint 2.

Subiekt Sprint

We współczesnym handlu detalicznym, kluczową rolę odgrywa sprawna obsługa klientów. Dlatego tak duży nacisk powinien być położony na sprawny system, odciążający pracownika i pozwalający mu na większy kontakt z klientem. Z myślą o takich właśnie zastosowaniach, InsERT stworzył drugą generację swojego programu Subiekt Sprint, przeznaczoną dla sektora MSP.

System w nowej odsłonie zyskał bardziej przejrzysty interfejs oraz nowe rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Subiekt Sprint 2 przeznaczony jest dla sklepów jedno- i wielostanowiskowych, w tym również samoobsługowych. Sprint 2 jest zintegrowany z systemami handlowymi Subiekt GT i Subiekt nexo, z którymi bezpośrednio wymienia poszczególne informacje o towarach czy cenach. Program potrafi współpracować również z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych czy wagi elektroniczne.

Subiekt Sprint 2 składa się z dwóch sprzężonych aplikacji: sprzedaży i zarządzania. Pierwsza z nich umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży, druga natomiast to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, pozwala na konfigurowanie stanowisk z urządzeniami zewnętrznymi, rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych czy konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym. Cena licencji na pierwsze stanowisko sprzedażowe wynosi 400 zł netto.

Podczas warszawskiej premiery systemu Subiekt Sprint 2, zadebiutował również program vendero, czyli opisywane już na łamach serwisu rozwiązanie ułatwiające prowadzenie biznesu w internecie dla firm z sektora MSP.

Źródło: InsERT

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    2
    Reklama, reklama, reklama - gdzie ten napis? Wystarczyłoby "Informacja sponsorowana".