Ciekawostki

Najciekawsze reklamy technologicznych gigantów na Super Bowl 50

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-02-08

Zapraszamy na przegląd kilkunastu reklam technologicznych gigantów prosto z 50. finału Super Bowl.

Super Bowl 50

Super Bowl to sportowe (i nie tylko) święto dla Amerykanów (i – ponownie – nie tylko). W tym roku, dokładnie wczoraj, finał mistrzostw NFL odbywał się już po raz pięćdziesiąty. Jeśli choć trochę interesujecie się tym tematem, to pewnie wiecie, że impreza ta znana jest również z tego, że rywalizują ze sobą nie tylko najlepsze drużyny futbolowe ale też ...marketingowcy i zespoły kreatywne. Jeśli z czegoś (oprócz sportowych wrażeń) Super Bowl słynie, to są to bezsprzecznie reklamy. A właściwie małe filmowe arcydzieła.

Aby wyświetlić swoją 30-sekundową reklamę podczas Super Bowl trzeba zapłacić „jedynie” 5 milionów dolarów. Za takie pieniądze firmy otrzymują jednak widownią liczoną w dziesiątkach milionów. Nikogo więc nie powinno dziwić, że każdy chce się pokazać podczas tej imprezy z jak najlepszej strony. Jak technologiczni giganci (z sektorów elektroniki konsumenckiej, mobile i motoryzacji) zaprezentowali się podczas Super Bowl 50? Zapraszamy na przegląd.

Acura (motoryzacja)

Amazon (moto)

Audi (moto)

Buick (moto)

Fitbit (tech)

Honda (moto)

Hyundai (moto)

Jeep (moto)

Kia (moto)

LG (tech)

Machine Zone (gry)

Mini (moto)

PayPal (tech)

Pokémon (gry)

Squarespace (tech)

T-Mobile (mobile)

Toyota (moto)

Wix (tech)

A zwycięzcą jest… Dajcie znać w komentarzach! ;-)

Źródło: MarketingLand

marketplace

Komentarze

10
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szczerze mówiąc ...reklama Audi jakoś najbardziej mi się podobała.
  • avatar
    T-mobile wymiata
  • avatar
    Toyote stać na więcej ;D

    http://www.gannett-cdn.com/-mm-/8eb9be64fa81c0a8bf0b8eaf5b3f0503c0c2d07d/c=166-0-2000-1036&r=x329&c=580x326/local/-/media/2015/10/08/USATODAY/USATODAY/635799342865224790-isil.JPG
  • avatar
    Świetna reklama T-Mobile.
  • avatar
    Mini Cooper wygrał. Bardzo mocny przekaz :)
  • avatar
    Cóż... z powyższych tylko Jeep jest na miarę Super Bowl. Reszta to zwykłe telewizyjne gnioty jakich wiele.
  • avatar
    Takie wielkie korporacje w Polsce powinno się dodatkowo opodatkować! Skoro stać ich na zapłacenie 5 milionów dolarów za wyświetlenie reklamy podczas jakiegoś meczu, to stać ich będzie na to aby dołożyć się do programu rodzina 500+!!!
  • avatar
    Ale o co chodzi??? Też Wam zapłacili za reklamowanie?
  • avatar
    toyota prius wymiata
  • avatar
    Reklama to reklama.
    Pstryk i kanał zmieniony ;)