• benchmark.pl
  • Gry
  • The Evil Within przeraża również wymaganiami sprzętowymi
Gry

The Evil Within przeraża również wymaganiami sprzętowymi

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-09-26

Niektórych mogą one przestraszyć tak samo jak publikowane wcześniej zwiastuny.

The Evil Within gra wymagania sprzętowe

Fani gatunku survival horror otrzymają w ostatnich miesiącach tego roku coś dla siebie. Jedną z bardziej kuszących propozycji wydaje się The Evil Within, ale z tytułem tym może wiązać się pewien problem.

Bethesda opublikowała wymagania sprzętowe gry i trzeba przyznać, że niektórych mogą one przestraszyć tak samo jak publikowane wcześniej zwiastuny. Po pierwsze, w przypadku The Evil Within nie mamy nawet wymagań minimalnych. Producent przedstawił jedną konfigurację, która nie wygląda szczególnie przyjemnie, zwłaszcza jeśli dysponuje się nieco starszym sprzętem.

"Nie mamy minimalnych wymagań sprzętowych gry. Jeśli spróbujesz grać na sprzęcie poniżej przedstawionej konfiguracji (niezależnie należy zaplanować 4 GB na karcie graficznej) to nie możemy zagwarantować dobrej wydajności."

Wymagania sprzętowe The Evil Within:

  • system operacyjny: 64-bit, Windows 7 / Windows 8
  • procesor: Intel i7
  • pamięć RAM: 4 GB
  • wolne miejsce na dysku twardym: 50 GB
  • karta graficzna: GeForce GTX 670 lub odpowiednik z 4 GB pamięci

Ilość wymaganego miejsca na dysku dla wersji konsolowych:

  • Xbox One - 40 GB
  • PlayStation 4 - 40 GB
  • PlayStation 3 - 7 GB
  • Xbox 360 - 7 GB

Przypomnijmy jeszcze, że premiera gry planowana jest na 14 października.

Źródło: bethblog

marketplace

Komentarze

56
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    chłopy chyba sobie jaja robią :D Przecież w tej grze nie będzie otwartego świata. A oni dojebali takie wymagania, Hehe
    Zaloguj się
    25
  • avatar
    Dawno nie widziałem tak zje***** optymalizacji bądź kłamliwych wymagać :) Chociaż znając twórców, jedno i drugie.
  • avatar
    W praktyce to pewnie do normalnej rozgrywki wystarczy coś pokroju G2030, GTX 650 i 4GB ramu
  • avatar
    Nie dość, że brzydkie to jeszcze port skopany. Podziękowania należą się wspierającym konsole.
    Zaloguj się
    12
  • avatar
    A to ciekawe z tymi wymaganiami. Zgodnie z tym co piszą to chyba na żadnej z tych konsol teoretycznie nie powinno być płynnej rozgrywki :S

    Dlatego osobiście bym w to nie wierzył. Tak samo jak było z ghostami. Dam sobie rękę uciąć że na mocnym i5/7870 i pokrewne gra będzie działała co najmniej przyzwoicie :)
    Zaloguj się
  • avatar
    to sa zalecane...ten gpu jest szybszy niz nowe konsole.....
  • avatar
    widziałem gameplay z tego...

    cutscenka>qte>cutscenka>skrypt, skrypt, skrypt>cutscenka.

    do tego i7 potrzebny?

  • avatar
    Swiadczy tylko o tym że zrąbali/olali optymalizację i mają gdzieś głebogo PCtowców. Przykre... :(
    Zaloguj się
  • avatar
    Widze ze w tym przypadku glowna role odegra szybki, wielordzeniowy procek. Aczkolwiek grafika tez niezla potrzebna.
    Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce i chetnie zobacze roznice miedzy Xbox One a Xbox 360 bo patrzac na wymagania PC roznica powinna byc ogromna. Moze sie okazac ze to praktycznie rozne gry (Xbox One, PS4, PC - vs. - Xbox 360, PS3).
    Widac ze czas staszych konsol minal. Czas na gry dedykowane tylko nowym. To co dostajemy teraz to sa gry, ktore tworzone byly od pewnego czasu i to jeszcze przed premierami current genow.
    A co do wymagan: Kto bogatemu zabroni? Gracze PCtowi i tak wymienia sprzet jak tylko producenci sprzetu i gier o tym zadecyduja - efekt widac tutaj. Mam jednak nadzieje ze wymagania okaza sie nizsze, bo dyskryminowac posiadaczy kart GF750/760 i Radeon R9 280/280x to nieladnie. Przeciez to karty naprawde wydajne i do tego kosztujace wcale nie malo, zwlaszcza jeszcse niedawno, przed zapowiedzia serii GF9xx
  • avatar
    Core i7-620M - 2 rdzenie 2.67GHz

    Nie widzę problemu :)

    A tak poważnie to prostu przetestowali na jednej konfiguracji, nie ma czym się przejmować.
    Zaloguj się
  • avatar
    To jedna z gier robiona pod konsole nowej generacji, które mogą przeznaczyć na grafikę ponad 4 GB ramu, a dokładnie PS4 4.5 GB, a Xbox One 5.5 GB, więc nie jest to żadna zła optymalizacja, tylko maksymalne wykorzystanie pamięci przez silnik id Tech 5, który napędza grę.
    Twórca silnika John Carmack narzekał na stare konsole, kiedy wychodził Rage, że mają mało pamięci i wiedział, że silnik rozwinie skrzydła dopiero na PS4 i Xbox One.
    Te 50 GB zajmują Mega Texture, oferujące tekstury bardzo wysokiej rozdzielczości.
    Mi tam to rybka i tak w grudniu kupuję Geforca 960 i będzie to wersja z 4 GB Ram.
    Trzeba się pogodzić z tym, że 2 GB ram odchodzą już lamusa i kupowanie dzisiaj nowej karty z tak małą ilością pamięci, to zwykła głupota!
    Zaloguj się
  • avatar
    A ile osób ma kartę graficzną z 4GB pamięci? 10% ? Jeżeli faktycznie będą takie wymagania, to będzie wielki minus tego tytułu. Mam nadzieję, że tak nie będzie, bo takich gier jest zdecydowanie za mało.
  • avatar
    dla mnie ta gra graficznie wyglada tragicznie, cos ala 2010 rok... i takie wymagania? to sa naprawde chyba jakies jaja :)
  • avatar
    whoojek
    0 2014-09-26 14:20
    Nawet gdyby aktualny poziom audiowizualny pozostał na tym poziomie to nie widzę w tym większego problemu.
    Gry wyglądają bardzo dobrze a zdarzają się również perełki. Jestem przekonany, że gdyby wziąć zwykłego człowieka (nie maniaka szukającego każdego piksela i fps) to nie będzie w stanie odróżnić gry w FHD i max na pc od takiej puszczonej w FHD "dla biedaków" na PS4/Xone.

    Jak niektórzy nie widzą różnicy między 20-30 60 fps to co dopiero parę pikseli? konsolowcy pisali , że 720 wystarcza jak zobaczyli fullhd na ps4 to zmienili zdanie,a ile to już razy i7 było w wymaganiach i 16 gb ramu, niech jeszcze napiszą wymagany monitor minimum 24 cale.
  • avatar
    No i jak tam panowie? Co z tymi konwersjami z konsol? Przecież de facto to słabe PCty, czyż nie? Gdzie ci geniusze od kodowania i ich teorie?
    Zaloguj się
    -7
  • avatar
    No chyba ich kopnęło.
  • avatar
    Co Wy stron nie czytacie.Siedzicie tylko na str benchmark,pisze jak byk w necie,że na konsolach gra śmiga w 30KKL/s na wersji PC 60kl/s ..Może zaraz news wskoczy na stronę :)

    @Lara_Croft

    Nie zaczynaj znowu prowokacji

  • avatar
    To już było na innym forum hehe
  • avatar
    Da się rade :)
  • avatar
    o nikt mi nie wspominał że 1 kwietnia dzisiaj :D
  • avatar
    Minimum 4GB VRAM?! To zalecane będą 6GB czy 8GB haha, a gra wygląda jak z 2010 roku... I jeszcze te 50GB na dysku..
  • avatar
    Są trzy opcje.
    1) Japończycy jak zwykle mają w dupie optymalizowanie gier pod PC(nawet z konsolami średnio im to wychodzi, ale wciąż lepiej)
    2)Lobby producentów podzespołów. "Zapowiedzieliśmy wam kartę graficzną znacznie mocniejszą od waszej obecnej, która świetnie radzi sobie z nowymi grami, ale niestety nowa seria również musi się sprzedać"
    3)Wymagania w rzeczywistości będą mniejsze bądź też można będzie je w jakiś sposób zmniejszyć(Mało prawdopodobne, ale zawsze)
  • avatar
    Narzekacie na The Evil Within, że będzie potrzebował 4GB Ramu na karcie. A co powiecie na to?

    http://www.gamepur.com/news/16366-middle-earth-shadow-mordor-pc-graphics-options-revealed-6-gb-vram-ultra.html
  • avatar
    Interesujące 6 gb żeby tego gra chociaż była warta a po za tym jakiś obowiązek grania tylko na ultra?
  • avatar
    do czemu do ch..ja wafla ta gra ma blokade fps na PC do 30?