Gry PlayStation 4

The Order: 1886 z bardzo ciekawym arsenałem - nowe wideo z gry

przeczytasz w 1 min.

Twórcy zapewniają, iż postarali się o to, aby uzbrojenie było nie tylko zróżnicowane, ale również przygotowane z dbałością o wszystkie detale.

The Order: 1886 gra

Najciekawiej zapowiadająca się gra powstająca z myślą o PlayStation 4? Zapewne każdy właściciel tej platformy ma swój typ i z pewnością nie brakuje tych, którzy wskażą tutaj The Order 1886. Właśnie oni z największą przyjemnością zapoznają się z najnowszym materiałem promującym grę.

Przedstawiciele studia Ready At Dawn opublikowali kolejne tzw. wideo zza kulis. Tym razem opowiedziano nieco o jednym z najważniejszych elementów gry, a więc uzbrojeniu. Wygląda na to, że nie będziemy narzekać na brak ciekawych gadżetów.

Twórcy zapewniają, iż postarali się o to, aby uzbrojenie było nie tylko zróżnicowane, ale również przygotowane z dbałością o wszystkie detale. Było to podobno tym trudniejsze, że zdecydowano się tutaj połączyć bronie charakterystyczne dla epoki wiktoriańskiej z broniami wymyślonymi przez twórców.

"Zarówno przy broni prawdziwej jak i wymyślonej musieliśmy upewnić się, że zaprojektowaliśmy wszystko ze szczegółami - trzymając się budowy, materiałów i rzemiosła. Gracze muszą czuć, że broń jest głęboko zakorzeniona w realnym świecie i pasuje do XIX wieku. Najważniejsze było dla nas wprowadzenie wielu broni po to, aby zapewnić różnorodność w walce i dać graczom dużo zabawy przez możliwości stosowania różnych scenariuszy bojowych."


Przypomnijmy, iż premiera The Order: 1886 odbędzie się 20 lutego przyszłego roku.

Źródło: blog.eu.playstation, primagames

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    prime27pl
    3
    Oby tylko nie przesunęli premiery.
    • avatar
      Lara_Croft
      1
      Super. Czekam z niecierpliwością na premiere.
      • avatar
        SzybkiSasza
        1
        Zapowiada się ciekawa gra z niezłą grafiką - oby gameplay i historia też były dobre! :)
        • avatar
          Konto usunięte
          1
          Poczekajmy na recenzje, bo takie mydlenie oczu pierdołami i detalami, owszem może podnieść wartość gry w oczach przyszłych klientów, ale nie zmieni to tego, że gra może okazać się słaba. Co mnie ostatnio denerwuje w grach, to zbyt duża integralność środowiska gry z jej fabułą - przykład: według fabuły mogę wejść na ścianę "x" o wysokości 2m, po drugiej stronie również stoi 2m ściana, na którą nie mogę wejść, bo nie miałoby to żadnego znaczenia od strony fabularnej. Dzięki takim zabiegom gry stają się coraz bardziej linowe w rozwiązywaniu zagadek - wciśnij X, przesuń Y, przełącz Z, a potem znowu X. Ostatni np. w Darksiders 2 rozwiązałem pewną zagwozdkę wbrew fabule, które przewidywała inną mechanikę. Po prostu nakombinowałem się ostro (w ramach ogólnej mechaniki gry) nie przypuszczając nawet, że podążając za fabułą natrafię na bardzo proste rozwiązanie tej zagwozdki. I to mnie trochę zirytowało, że gry są upraszczane do tego stopnia, a gracze obdzierani są z własnej pomysłowości w rozwiązywaniu zagadek. Mechanika gier jest coraz bardziej upraszczana i ograniczana właśnie przez coraz węższe szyny (tudzież tunel) fabuły.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            mnie ciekawi jak oni zrobili efekt psyhxa na hardware od AMD, widac to w niektorych punktach filmiku jak kawalki wybuchu zachowuja sie jak psyhx :O