Gry

The Sinking City - lovecraftowski horror detektywistyczny na nowym zapisie rozgrywki

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2019-04-13

Na kanale Game Informer pojawił się 15-minutowy gameplay, który pozwala dobrze przyjrzeć się temu, jak wygląda rozgrywka w The Sinking City – najnowszej grze studia Frogwares.

Prace nad The Sinking City właściwie już się skończyły – ekipa Frogwares zajmuje się już tylko dopieszczaniem detali. Opublikowany na kanale Game Informer zapis rozgrywki pokazuje więc ten detektywistyczny horror tak, jak faktycznie będzie on wyglądał. I trzeba przyznać, że prezentuje się to naprawdę dobrze.

Przypomnijmy, że w The Sinking City studio Frogwares zaprasza nas do Massachusetts z początku ubiegłego stulecia, ale przedstawionego w taki sposób, w jaki mógłby to miejsce opisać H.P. Lovecraft. Tajemnicza powódź, pradawne istoty i niepokojące zdarzenia to zdecydowanie coś, na co powinniśmy być przygotowani.

The Sinking City screen

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, to będzie to przygodowy horror detektywistyczny. Zabawa polegać będzie zatem przede wszystkim na eksploracji świata w poszukiwaniu poszlak, rozmowach z mieszkańcami, którzy (czasem nieświadomie) mogą nas przybliżyć do zrozumienia, co się dzieje oraz rozwiązywaniu logicznych zagadek. 

Trzeba będzie też dbać o zdrowie psychiczne bohatera, którym jest prywatny detektyw nazwiskiem Charles Reed. Twórcy obiecują również wysoki poziom regrywalności, jako że każde śledztwo będzie można rozwiązać na kilka różnych sposobów. 

A zatem… jak to wygląda? Sami zobaczcie!

The Sinking City – gameplay (15 minut):

Chcąc uniknąć poważnej konkurencji, wydawca gry The Sinking City, którym jest Bigben Interactive, zdecydował się na przesunięcie jej premiery. W efekcie zagramy dopiero 27 czerwca – będzie to zatem tytuł w sam raz na rozpoczęcie wakacji. Dodajmy, że platformami docelowymi konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz pecety (przez pierwszy rok wyłącznie przez Epic Games Store).

Źródło: Game Informer, Bigben Interactive

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    Ciekawe czy na konsolach "next-gen" będzie "current-genowy" Ray Tracing ;>
    Zaloguj się