• benchmark.pl
  • Gry
  • Sztuczna inteligencja w Titanfall na najwyższym poziomie
Gry

Sztuczna inteligencja w Titanfall na najwyższym poziomie

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-01-04

Tym razem głos zabrał jednak Jon Shiring, jeden z inżynierów Respawn Entertainment.

Titanfall gra sztuczna inteligencja

W pierwszym kwartale tego roku pojawi się kilka bardzo interesujących gier i do grona tego zaliczyć trzeba chyba również Titanfall. Jeśli spełni się chociaż połowa obietnic, jakie składają przedstawiciele Respawn Entertainment, to z pewnością nie będziemy się przy tym tytule nudzić.

Twórcom motywacji raczej nie brakuje, ponieważ dla nikogo nie jest tajemnicą, iż Titanfall to pierwsza produkcja wspomnianego studia. Teoretycznie nie ma ono zatem dużego doświadczenia, ale w jego składzie znajdziemy już pojedyncze osoby, które z branżą gier związane są od lat. Wystarczy wymienić tutaj takie postaci jak Jason West i Vince Zampella, którzy pracowali kiedyś dla Infinity Ward rozwijali markę Call of Duty.

Tym razem głos zabrał wprawdzie Jon Shiring, ale jego wypowiedź nie różni się od tych, którymi byliśmy świadkami już wcześniej. Titanfall określone zostało mianem gry wspaniałej i takiej, która wniesie na rynek powiew świeżości. Shiring wyraził też zadowolenie z możliwości pracy na konsoli Xbox One, która daje dużo większe możliwości, co przełoży się m.in. na bardzo wysoki poziom sztucznej inteligencji.

"Nie będziemy próbować przekonać graczy, by kupili grę z uwagi na aspekty techniczne. Gra jest super na wszystkich frontach - to coś naprawdę nowego i innego, a myślę, że właśnie tego chcą gracze. Dodatkowa przepustowość pozwala nam budować świat z poruszających się obiektów, a dużo większa moc procesora daje nam szansę na stworzenie zdecydowanie lepszej sztucznej inteligencji. To nie będzie byle co, ale rzeczywista sztuczna inteligencja zdolna do podejmowania decyzji, strzelania do określonych rzeczy i uważnie rozglądająca się po okolicy."

Przypominamy, iż Titanfall zawita do Europy już 13 marca. Gra dostępna będzie w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i Xbox One.

Źródło: metro.co.uk, gamingbolt

marketplace

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Widzę, że największy nacisk położono na marketing, bo zaraz Titanfall wyląduje w mojej lodówce...
    Zaloguj się
    16
  • avatar
    Tia.. przy Rome 2 też mówili że gra ma 40% większy budżet, najlepsze AI w historii serii.. a wyszło AI głupsze niz w Shogunie 1 z 2000? roku.
    Zaloguj się
    14
  • avatar
    Jak słyszę ten bełkot o innowatorskiej technologii konsoli Xbox one/PS4 i tajemnej potędze obliczeniowej nextgenów to nie wiem czy czytam wypowiedź poważnego dewelopera czy kaczora donalda.
    Zaloguj się
    14
  • avatar
    Dotąd nie spotkałem lepszej SI niż tej w Crysisie 1, która miała jeden powszechnie znany bug z łodzią, ale poza tym była na bardzo wysokim poziomie i jakoś do szczęścia tej grze wystarczał C2D i 8800gt.
  • avatar
    Pamiętają pierwszego F.E.A.R tam AI było wyborne i robiące bardzo duże (dobre) wrażenie :)
    Titanfall zobaczymy co z tego będzie poczyta się recki ODPOWIEDNICH serwisów oraz opinie graczy.

    CIEKAWOSTKA:
    Co do nazwy Titanfall nie bierze ona się z kapelusza.
    Otóż grę tworzą asy IW (Respawn Entertainment) jeśli ktoś pamięta czasy pierwszego Medal of Honor i Call of Duty to pewnie wie do czego zmierzam.
    Medal of Honor okazał się wielkim sukcesem konkurencja nie mogła stać z boku zanim Call of Duty znane dziś właśnie jako Call of Duty nosiło nazwę MOH Killer.
    A teraz gdy wyżej wspomniana gra sprzedaje się w dużych nakładach,powstaje gra o nazwie Titanfall (Upadek Tytana) przez byłych pracowników IW,ojców marki.
    Przypadkowa nazwa ? Nie sądzę :)
    Zaloguj się
  • avatar
    AI zdolne do strzelania... to będzie HIT.
  • avatar
    Mowa o Titanfall - sshot z Destiny. Cool
  • avatar
    To są na razie same obietnice bez pokrycia. Zobaczymy co będzie kiedy zaczniemy w to naprawdę grać, bo takie obiecanki składało już wielu developerów.
  • avatar
    Birgirpall i tak udowodni, że jest inaczej :)
  • avatar
    To to wkoncu single palayer? czy multi z botami?
    Zaloguj się
  • avatar
    Do SI na najwyższym poziomie nie trzeba nowej generacji tylko umiejętności ze strony developerów. Pamiętam jakie cuda wyczyniali komputerowi przeciwnicy w F.E.A.R. oraz w Far Cry, gdzie potrafili współpracować w celu faktycznej eliminacji naszej osoby, no ale to było przed erą skonsolowienia. Ostatnie wielkie SI to gra Crysis (pierwsza część) z modem Advanced AI + najwyższe ustawienia trudności - no po prostu miód na sercu!

    A co mamy teraz? Respawnujących się komputerowych idiotów, na takim poziomie by segment 12+ na padach był w stanie pograć bez problemu :/
  • avatar
    Xbox360 nie daje raczej tej "dużo większej mocy obliczeniowej procesora" o której mówi :). Czyżby na tej konsoli AI będzie o generację głupsze?
    Marketing pełną gębą, Pan Gop może się uczyć :).
  • avatar
    Teraz już nie ma gier, które nie są "super, inteligentne, mądre, same myślą, same strzelają, same się włączają i same sobie kupią rozszerzenie za twoje pieniądze, bo wiedzą lepiej, że go potrzebujesz" ;)
    --------------------
    Skup tuszy i tonerów - nie wyrzucaj!
    EcoPartner.pl