Telewizory

Toshiba: Gwarancja Zero Problemu - zero kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu

przeczytasz w 1 min.

Są pewni jakości produktów

Firma Toshiba uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, obejmującą większość nowych urządzeń i zwalniającą użytkownika z dodatkowych opłat.

Nasz sprzęt jest narażony na mnóstwo uszkodzeń. Choćbyśmy nie wiadomo jak pilnowali, starali się i pielęgnowali nowo zakupione urządzenia, na niektóre wypadki po prostu nie mamy wpływu. Najgorsze jest jednak to, że nie ważne kto zawini, płacić musi właściciel – a koszty naprawy są niestety ogromne –za wymianę dysku twardego w laptopie serwisy życzą sobie nawet 750 złotych, a w większości przypadków bardziej opłacalne jest kupno nowego sprzętu.

Toshiba Gwarancja Zero Problemu logo

Firma Toshiba, jak twierdzi - „wierząc w jakość i niezawodność swoich produktów” uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, która między innymi z tego typu kosztów właśnie ma użytkownika zwalniać.

Toshiba Gwarancja Zero Problemu przypadkowe zalanie

Gwarancja Zero Problemu obejmuje:

  • Przypadkowe uszkodzenie (niezamierzone upuszczenie, uderzenie lub zalanie płynem) – darmowa naprawa
  • Kradzież (potwierdzona zaświadczeniem z policji) – wymiana na nowy produkt
  • Utrata danych (w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania lub ataku wirusów) – darmowe odzyskiwanie danych i dostarczanie ich na nowy dysk twardy

Toshiba Gwarancja Zero Problemu przypadkowe uderzenie

Aby skorzystać z tej oferty należy w ciągu dwóch tygodni od dnia nabycia sprzętu zarejestrować go na jednej z dwóch dedykowanych stron – toshiba lub noproblemguarantee. Urządzenia, które mogą zostać zarejestrowane to laptopy, telewizory i tablety zakupione przed 30 września bieżącego roku.


Więcej o Toshiba:

Źródło: Toshiba

Komentarze

34
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    21
    I taką gwarancją powinien być objęty każdy produkt.
    • avatar
      off_line
      14
      Wymiana pękniętej matrycy była by darmowa? Szkoda że dopiero teraz to wprowadzają...
      • avatar
        HAMANN
        4
        To tylko reklama. Sprzet objety ta gwarancja moze byc kupiony wylacznie do 30 wrzesnia. Czytajac ze zrozumieniem to jest to samo jakby napisali ze nasze sprzety sa do kupienia -20% do konca wrzesnia - spieszcie sie i kupujcie. Zwykla reklama, nic wiecej...
        • avatar
          Konto usunięte
          3
          Tak, czy aby na pewno to będzie takie darmowe czy usługa będzie wliczona w koszt nowego podzespołu.
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Trochę mi to przypomina moją gwarancję "premium" na dell`a 2209wa... właśnie wczoraj skończyłem batalię (mam nadzieję) z reklamowaniem monitora. Miałem problem z panelem przycisków ale ekran jak na 2209wa igiełka mi się trafił, to co mi przysyłali (2x refurby) to była jakaś tragedia porysowane i źle spasowane obudowy przebieg jeden miał 4k a drugi 9k godzin, bad piksele i cienie na matrycy. Znalazłem że UOKiK wygrywał w sądzie sprawy dotyczące wymiany na refurby, uparłem się i udało mi się wywalczyć nówkę :) padło na U2412M jednak czas spędzony na infolinii i kosmiczne problemy z wysłaniem maila (trzeba podać numer którego nie dają do takiego monitora) do tego w ciągu 1,5 tygodnia 6x kurier to jest męczące... GWARANCJA PREMIUM:P
            • avatar
              aquadigger
              0
              drugie zdjęcie jest trochę dziwne ;P

              If you know what I mean.
              • avatar
                kubawiewiora
                -1
                Super pożąda gwarancja, szkoda ,że tak dawno kupiłem sobie ich laptopa.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -3
                  Trzeba mieć 2 lewe półkule żeby z wymianą dysku iść do serwisu i jeszcze dać się zrobić na 750zł.
                  • avatar
                    Sakret
                    0
                    Wysoko sobie ceni Toshiba i punktuje , bardzo dobry pomysł i racja lepiej nie oddawaćdo naprawy bo i tak musisz płącić czasem nawet więcej niżsprzęt kosztuje/ksoztował.
                    • avatar
                      radelgar
                      0
                      Przypadkowe uszkodzenie (niezamierzone upuszczenie, uderzenie lub zalanie płynem) – ciekawe jak udowodnić, że uszkodzenie było nie zamierzone. Ogólnie rzecz biorąc to fajnie by było jakby każdy producent laptopów dawał taką gwarancje na swoje produkty.
                      • avatar
                        RexRX
                        0
                        Gdyba każda firma tak miała to było by dobrze, ale wiadomo że nie jest.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          "Przypadkowe uszkodzenie (niezamierzone upuszczenie, uderzenie lub zalanie płynem" - bardzo jestem ciekawy jak do tego dojdą, że nie rzuciłem tabletem ze złości o ścianę, tylko mi poprostu upadł?
                          • avatar
                            wdowa94
                            0
                            I to jest gwarancja- Mi dla przykładu Samsung nie chce wymienić monitora który od nowości ma blade plamy twierdząc iż ,,jest to uszkodzenie mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu"
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              To teraz wszystkie sklepy typu RTV EURO AGD, Media Expert, które proponują przedłużoną gwarancję będą miały problem na Tośki ;)
                              • avatar
                                Toushiro
                                0
                                Ta mój brat kupił laptopa toshibę z tą gwarancją i po przyjedzie do domu okazało się że jeden głośnik nie gra. Trzymali mu ją na gwarancji z tydzień oddali naprawioną ale porysowaną i powiedzieli że już było. Taki jest serwis toshiby, jakby nie mogli nowego laptopa dać.
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  Porządna Gwarancja to taka, z której się nie korzysta ;] Porządny produkt, to taki który działa również po gwarancji. Od maja mam Tośkę z gwarancją na 3 lata. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. Jeżeli chodzi o rejestracje itp, to trzeba takie rzeczy robić od razu po konfiguracji komputera itp - potem się zapomina, nie chce i przepada. A jak to mówią - "Przezorny zawsze ubezpieczony". Zwłaszcza, gdy sprzęt wynosimy poza dom, mieszkanie - a wiadomo, że wtedy różne rzeczy i wypadki lubią się dziać... Szczególnie gdy jest się w ruchu, na uczelni, miejscach publicznych czy nawet imprezie lub warsztacie. :)
                                  • avatar
                                    borat1979
                                    0
                                    W dzisiejszych czasach odzyskiwanie danych z uszkodzonego dysku powinno być standardową procedura w ramach gwarancji.
                                    • avatar
                                      Konto usunięte
                                      0
                                      Gwarancja wliczona w cenę ;) , a co do dysków ostrzegam przed nieładnym zachowaniem firmy WD wymyślającą, iż w celu dostarczenia produktu zamiennego jak najszybciej wysyła dysk RECERTIFIED, a dziwnym trafem osoby posiadające pakiet WD Care jedynie mogą dostać nowy. Co dziwne pakiet ten jest niemożliwy dla dysków Caviar Black / Raptor...