Laptopy

Toshiba naprawi biznesowe laptopy 72 godz.

przeczytasz w 1 min.

Dział systemów komputerowych firmy Toshiba poinformował o uruchomieniu w Polsce nowej promocji dotyczącej biznesowych laptopów Tecra A11, Tecra S11 oraz Satellite Pro S500.

Zgodnie z nią, jeżeli notebook przyjęty do serwisu nie zostanie naprawiony w ciągu 72 godzin, producent wydłuży gwarancję o kolejny rok. Aby skorzystać z promocji należy kupić komputer w terminie do końca czerwca 2010 roku, zarejestrować gwarancję w serwisie internetowym producenta oraz posiadać dowód zakupu komputera.

W przypadku pojawienia się awarii notebooka należy ją zgłosić telefonicznie w centrum pomocy technicznej pod numerem 801 88 77 55 i postępować zgodnie z instrukcjami. Gdy naprawa potrwa dłużej niż 72 godziny Toshiba wydłuży gwarancję na komputer o rok.

Gwarancja producenta na modele Tecra wynosi 3 lata, natomiast Satellite Pro 2 lata.

Źródło: Toshiba

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    b1tzz
    0
    Naprawa, czyli ja wysyłam i za 3 dni laptop do mnie wraca, czy wysyłam, 3 dni robią, wysyłają?
    • avatar
      Bany_krk
      0
      w hp care pack, naprawiają w 24h na miejscu u użytkownika
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        W tytule brakuje "w".