Na topie

Udana akcja charytatywna towarzyszyła premierze gry Hitman 2 w Warszawie

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Ciekawostki Wydarzenia Producenci: Cenega IO Interactive

W Warszawie, w barze New Meta, odbyła się oficjalna polska premiera gry Hitman 2. Firma Cenega wykorzystała ją do przeprowadzenia akcji charytatywnej, która zakończyła się sukcesem.

  • Udana akcja charytatywna towarzyszyła premierze gry Hitman 2 w Warszawie
A A

13 listopada odbyła się premiera gry Hitman 2 – jedni fani pobiegli do sklepów po swoje egzemplarze, drudzy czekali na kuriera, a jeszcze inni skorzystali z dystrybucji cyfrowej. W tym samym czasie dziennikarze i influencerzy zgromadzeni w warszawskim barze New Meta świętowali, grając na stanowiskach z konsolami PlayStation 4 i monitorami LG, a przy okazji mogli pomóc… 

Będąca dystrybutorem tej gry w naszym kraju firma Cenega zorganizowała ciekawą akcję. Zaproponowała gościom, by ci upodobnili się do Agenta 47 (czyli bohatera gry Hitman 2), a za każdą osobę przekaże 1000 złotych na rzecz Mateusza, 17-letniego podopiecznego fundacji Mam Marzenie. Nie trzeba było oczywiście tatuować sobie kodu kreskowego, wystarczyło zgolić głowę.

Hitman 2 premiera foto

Do czekającego na nich profesjonalnego barbera z Barber Shop Ferajna zgłosiło się 9 chętnych, co oznacza, że udało się uzbierać 9000 złotych, które pozwolą Mateuszowi zrealizować swoje marzenie. Te pieniądze powinny w zupełności wystarczyć na dobry komputer do gier, który pozwoli mu w pełni cieszyć się swoją pasją. Takie akcje lubimy!

A co do samej gry – ta zbiera bardzo pozytywne oceny, których średnia to osiem z plusem. Ekipa IO Interactive  postarała się o to, by najlepsze cechy „jedynki” zostały przeniesione do kontynuacji i  równocześnie by oferowała ona jeszcze większą swobodę i dawała po prostu więcej frajdy z rozgrywki. Czy warto więc dać jej szansę? Jak najbardziej tak. 

Źródło: Cenega

Odsłon: 3570 Skomentuj newsa
Komentarze

8

Udostępnij
  1. korbee
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-11-17 12:26

    Akcja charytatywna zakończyła się sukcesem? 9-ciu facetów dało sobie ogolić głowy i to jest sukces? Widzę, że fryzura niejednego lapsa droższa mu niż 1K na dzieciaka.

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-11-17 12:43

      Kasa dla randomowego dzieciaka ma być dla mnie więcej warta niż moje własne włosy, bo ktoś postanowił się tym dzieciakiem reklamować, lmao.
      I tak dziw, że się aż 9 frajerów znalazło.

      Skomentuj

      1. korbee
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-11-17 13:53

        Zero serca.

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-11-18 20:23

          Zero mózgu.

          Skomentuj

      2. korbee
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-11-20 05:49

        Krwi też nie oddajesz pewnie, bo dla randomowego człowieka...

        Skomentuj

    2. pablo11
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-11-17 14:44

      Udana akcja marketingowa. 9tyś to grosze na marketing, a tak sporo ,,prasy" napisało o tym wydarzeniu.

      Skomentuj

      1. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-11-20 08:09

        pewnie się spodziewali że przyjdzie znacznie więcej chłopa ogolonych na zero. tak więc sukces jest połowiczny.

        Skomentuj

    3. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-11-20 08:07

      gdybym nie mieszkał tak daleko, to sam bym ogolił głowę, włożył gajerek i przyszedł :) tak nb. lubię swoje włosy.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!