Benchmarki

3DMark wzbogaci się o dwa nowe testy - znamy pierwsze szczegóły

opublikowano przez Paweł Maziarz w dniu 2018-09-20

UL jeszcze w tym roku planuje wprowadzić do pakietu dwa nowe testy, które sprawdzą się w różnych scenariuszach.

Niedawno pisaliśmy, że firma UL (dawniej Futuremark) planuje wprowadzić kolejny test do benchmarka 3DMark. Znamy już więcej szczegółów na ten temat.

Jak się okazuje, w planach producenta jest nie jeden, ale dwa nowe testy – każdy docelowo sprawdzi się w innych zastosowaniach.

3DMark Night Raid

3DMark Night Raid to test wykorzystujący DirectX 12, który został opracowany z myślą o laptopach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych ze zintegrowanym układem graficznym. Podobno sprawdzi się również z nowymi urządzeniami napędzanymi przez układy ARM.

Oprócz tego w planach producenta jest również drugi test, który ma prezentować działanie technologii ray tracing (jego nazwa jeszcze nie została określona). Benchmark jest tworzony przy współpracy firm biorących udział w programie Benchmark Development Program (m.in. AMD, Intel i Nvidia) i ma ruszyć na każdym sprzęcie obsługującym DirectX Ray Tracing API.

Night Raid ma zostać udostępniony na początku października. Na test z ray tracingiem poczekamy do czwartego kwartału tego roku. Czekacie? Bo my tak! :)

Źródło: UL

marketplace

Komentarze

17
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    W końcu jakiś soft żeby realnie przetestować wydajność RTX-ów w ray tracing.

    Przez to że Nvidia niczego nie chce mówić o wydajności i trzyma za **** wszystkich programistów oraz producentów sprzętu ich chorym NDA dalej nie wiadomo czy taka 2080Ti pociągnie real time RT w 1080p.
    Zaloguj się
  • avatar
    Wole benchmarki Unigine, te 3DMarkowe od dluzszego czasu sa dla oka brzydkie i nie widac tej zaawansowanej grafiki. W Unigine dodatkowo mamy swobodny tryb "zwiedzania" benchmarka :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Wulfen4, piotreeeek.

    Oboje się kpmpromitujecie bo DLSS to jest wygładzanie krawędzi jak FSAA, MSAA, CSAA, FXAA i nie ma nic wspólnego z upscalingiem.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nvidia już ma swojego asa żeby jednostki Tensor Core też mogły brać udział w grach.
    Pięknie to widać na przykładzie gier , które tryb antyaliasingu o nazwie DLSS będą miały.
    Wydajność konstrukcji starszych po prostu nie ma szans w konfrontacji z tym.
    Szczerze nie myślałem o takim skoku technologicznym w architekturze ich GPU patrząc na to z jakiej litografii korzystają jeszcze.
    Ten test mówi wiele jak daleko w grach będą niedługo modele takie jak GTX 1080 i GTX 1080Ti pod względem fps.
    https://zapodaj.net/6614020e05192.png.html
    Zaloguj się
    -3