Na topie

Uncharted 4 w 30 fps - na pocieszenie sztuczna inteligencja na wysokim poziomie

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Producenci: Naughty Dog

Redaktorzy magazynu Play UK Magazine mieli okazję pobawić się przy Uncharted 4: A Thief's End. Z relacji płyną dwie istotne dość informacje.

Uncharted 4: A Thief's End gra

AA

Redaktorzy magazynu Play UK Magazine mieli okazję pobawić się przy Uncharted 4: A Thief's End. Z relacji płyną dwie istotne dość informacje - średnio optymistyczna, ale raczej spodziewana oraz całkiem radosna.

Ta pierwsze związana jest z aspektem technicznym, który poruszany jest dość często. Ostatnio twórcy stwierdzili, iż Uncharted 4: A Thief's End w 60 fps wydaje się być czymś niemal nierealnym i zanosi się na to, że zaskoczenia nie będzie. Z Play UK Magazine dowiadujemy się bowiem, iż obecnie gra działa w 30 fps i nie ulegnie to już raczej zmianie.

Zdecydowanie lepiej brzmią natomiast kwestie związane z rozgrywką. To co najbardziej rzuciło się w oczy szczęśliwcom mającym okazję zagrać w Uncharted 4: A Thief's End to zdecydowana poprawa sztucznej inteligencji. Jak to określono, "wrogowie nie są już idiotami".

Wciąż czekamy, aż ujawniona zostanie dokładna data premiery gry. Pojawić ma się ona w tym roku, rzecz jasna jedynie na PlayStation 4.

Źródło: ign, gamepur

Odsłon: 7692 Skomentuj newsa
Komentarze

86

Udostępnij
  1. deeveejay
    Oceń komentarz:

    28    

    Opublikowano: 2015-03-09 10:00

    aha, czyli aktualnie gracze next-genowi mają wybór: albo gry z wrogami-idiotami w 60 FPS, albo też możemy się zmierzyć z legionami Einsteinów, ale w 30 :D

    Skomentuj

    1. davidoff
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2015-03-09 10:13

      przecież to było do przewidzenia obecne konsole są za słabe.... to nie to co kiedyś kiedy premiere miały PSX PS2 w dniu premiery przewyższały PC np taki procek CELL z chyba jak się nie myle 8 wątkami odlatywał od PCtów..... dziś już tak nie ma to PC góruje nad konsolami no bo obecna konsola to nic innego jak mini-PC z procesorem i kartą od AMD Jaguar....

      Skomentuj

      1. Eyesofthesouth
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-03-09 10:57

        Japońce gdyby chcieli, znowu mogliby opracować jakiś procesor który wytarłby podłoge wszystkimi intelami i7 ale po tym co przeżyli z CELLEM raczej już się na to nie zdecydują. Potężne koszty związane z opracowaniem tak zaawansowanej technologii odbiło się niestety czkawką. Łatwiej i taniej pakować do konsoli gotowe produkty i zlepić wszystko do kupy

        Skomentuj

        1. robgrab
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-03-09 11:05

          Wystarczyłoby zrobić CELL w 28nm lub 22nm z 32SPE i 4 PPE, podbić trochę zegar do powiedzmy 4ghz i byłby to CPU o wydajności ponad 1TFlopsa. Trudno się to programuje, ale po ps3 ludzie zdążyli się już nauczyć jak to robić. Więc czemu tak nie zrobili? Proste, koszt układu byłby podobny jak w przypadku pierwszego CELL w ps3. A teraz Sony już przy założeniach projektowych chciało od pierwszego dnia zarabiać na konsolach, zamiast do nich przez lata dokładać.

          Skomentuj

          1. ModeratorChodziWRurkach
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-03-09 11:40

            Samo IBM oświadczyło, że Cell to ślepa uliczka, a ze względu na duże problemy z utrzymaniem wysokiej wydajności cały projekt kończy żywot w śmietniku. Taka udziwniona architektura w ogóle nie ma miejsca w obecnych czasach. Zamiast kombinować z PPE w CPU, to samo można wykonać znacznie prościej na shaderach.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 13:59

            A gdzie to wyczytałeś ?

            Skomentuj

          3. ModeratorChodziWRurkach
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 17:55

            W oświadczeniu, które IBM wystosował z okazji porzucenia jakichkolwiek prac rozwojowych architektury Cell.

            Skomentuj

          4. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-03-09 18:20

            To ciekawe bo ja widziałem coś innego .

            Skomentuj

          5. ModeratorChodziWRurkach
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-03-09 18:42

            Nic nowego.

            Skomentuj

          6. prime27pl
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:17

            "Zapewne zobaczycie, że Cell zostanie włączony do naszych przyszłych strategii rozwojowych. Wykorzystamy tę architekturę w naszych przyszłych produktach. Istotnie, pracujemy nad zapewnienem odpowiedniej wydajności urządzeń następnej generacji." - mówi Jai Menon, szef działu technologii i systemów IBM. http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Procesor_IBM_Cell_powroci-31305.html

            Skomentuj

          7. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 23:28

            Nie wcale, nie miało praktycznego zastosowania:
            http://www.worldsfactory.net/wp-content/uploads/2014/10/cpu_bench-600x281.jpg

            Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2015-03-09 11:20

          1 rdzeń do uniwersalnego użytku oraz 7 użytecznych, wyspecjalizowanych rdzeni .8 .

          Skomentuj

          1. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 23:26

            co za różnica czy nazwiemy to rdzeniem, wątekiem, jednostka wektorowa czy co tam innego, liczy się jego wydajność w praktyce.

            Skomentuj

        1. tomx1989
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-03-09 11:41

          PS2 nie był słabszy od Dreamcasta, po prostu Dreamcast miał wygładzenie krawędzi, przez co lepiej multiplatformy się prezentowały. PS2 w swojej generacji był najmocniejszy pod względem procesora i efektów które był wstanie wyświetlić. Wystarczy spojrzeć na serię NFS, GTA gdzie na PS2 najlepiej się prezentowały.

          Skomentuj

          1. scoobydoo19911
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-03-09 13:59

            Najmocniejszy w generacji był XBOX później był Gamecube i dopiero gdzieś tam za uralem było ps2 razem z Dreamcastem.
            Co do wyższości Dreamcasta nad ps2 to trudno to dzisiaj racjonalnie orzec. Nie było nam dane poznać pełnej mocy tej pierwszej, inna rzecz że niewielki procent gier z DC nie pracował w 480p(kilka w ogóle nie miało tego trybu, a w reszcie gier które nie miały oficjalnie tego trybu dało się to obejść dosyć prosto) a na ps2 większość gier działało w 480i. Ponadto ps2 miało dziwną architekturę, dla tego potrzeba było tak dużo czasu żeby gry zaczęły po ludzku wyglądać. Dreamcast z kolei był wynikiem ciężkiej lekcji za którą SEGA musiała w przyszłości słono zapłacić. Także pomimo że Dreamcast był bardzo przyjazny dla developerów to niestety firmy(EA i parę innych) były zrażone do tej konsoli jeszcze po jej poprzedniku. Sony robiło jeszcze bardzo brzydki marketing wtedy SEDZE twierdząc że makaron jest niewiele lepszy od ps1.
            Tak w ramach ciekawostki pierwotnie GTA3 było tworzone dla Dreamcasta, tylko że zanim gra zdążyła się SEGA zdążyła ogłosić że porzuca makarona.
            A co do wspomnianego gf3 to właśnie układ na tej architekturze był gpu w pierwszej wersji XBOX'A

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 15:32

            Gry typu god of war czy gran turismo wyglądały super, ale gdyby tylko wyszły na Xbox 1, to wyglądałyby jeszcze lepiej.
            Xbox 1 jeśli o moc konsoli chodzi zjadał ps2 na śniadanie i widać to było po grach typu splinter cell, czy ghost recon 2, gta 3 i VC. Te gry w wersji na xboxa przeszły wyraźny lifting i prezentowały się zdecydowanie lepiej.

            Jedynie gta sa wyszło lepiej na ps2, ale to tylko z uwagi na niedbałość ponieważ tylko wersja ps2 miała żółte filtry obrazu (nazywały się "trails") i dopiero niedawno wyszedł mod do GTA:SA PC dodający owy ficzer (swoją drogą zmienia zupełnie grafikę gry na plus, wszystkie nabiera ciepłego, słonecznego koloru)

            http://gtaforums.com/topic/750681-relsa-skygfx-ps2-graphics-for-pc/

            tutaj ten mod do San Andreas PC

            Skomentuj

          3. tomx1989
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 22:49

            No nie powiedziałbym że Xbox był najmocniejszy. Pod względem ilości wyświetlanych wielokątów GC był na pierwszym miejscu 15mln w 60fps, xbox ok. 20mln w 30fps, ps2 12mln w 30, a DC 6mln w 30 fps. Xbox był dobry pod względem shaderów, cieni. PS2 był najlepszy w efektach. DC w niczym nie był najlepszy no chyba że w łatwości przeróbki.

            Skomentuj

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-10 13:52

            GameCube
            -485MHz IBM CPU
            -162MHz ATI GPU
            -40MB RAM

            Xbox
            -733MHz Intel CPU
            -230MHz nVidia GPU (w dodatku pierwsze z Shaderami)
            -64MB RAM
            -HDD (co usprawniało ładowanie wszystkiego)

            Proc IMB w gamecube miał większą przepustowość, ale architektura RISC nie sprawdzała się jednak w grach i według analizy anandtecha najlepszym procem był wciąż ten od xboxa.

            http://www.anandtech.com/show/858/13
            Jest to podsumowanie, ale wszystko jest tu bardzo dokładnie opisane na poprzednich stronach.

            Nawet na oko było widać, która konsola miała najlepszą grafikę. Wszystkie multiplatformy wyglądały najlepiej na xboxie, nigdy na gamecube. Co do exów, to na gamecube były oczywiście takie dobrze wyglądające gry jak Rogue Squadron 2, Metroid Prime, Resident Evil (1,4 oraz zero), czy star fox adventure, jednak każda z poniższych gier na xboxa classic robiła na mnie jeszcze lepsze wrażenie :

            Far Cry Instincts, Max Payne 1/2, Fable, Halo 2, Chronicles Of Riddick, Doom3, Voodoo Vince, Crimson Skies, Splinter Celle (Zwłaszcza 3 i 4), Half Life 2, Ghost Reacon 2 (gra wyglądała jak jakiś 3d mark, las, trawa, i świetnie wykonana woda), Conker (star fox przy conkerze nie wyglądał już tak dobrze), Enclave, Ralli Sport Challenge 2, Project Gotham Racing 2, Ninja Gaiden Black, Star Wars KOTOR 1/2, Hitman Blood Money, Oddworld: Stranger's Wrath, Dead or Alive Ultimate




            Skomentuj

          5. ifeelveryblah
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 15:40

            Dokładnie. Dreamcast na tamte czasy miał zajebistą grafę. Pamiętam Shenmue - szczena opadała do podłogi :)

            Skomentuj

          6. Fraa_Orolo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 17:17

            Nie no sprawa wydaje się oczywista. Technicznie w kolejności od najmocniejszej: xbox, gc, ps2, dc.

            Jak dla mnie nie ma żadnych watpliwosci co do tego czy ps2 jest mocniejsze od dc. Wystarczy sobie porównać MSR do gt3 albo DMC do shemue. w 2001 roku dreamcast jeszcze żyl a graficznie już widoczna była spora przewaga ps2. Ktoś tam wspomniał o pamięci. Dreamcast miał w sumie 26mb a ps2 36mb.

            Skomentuj

          7. scoobydoo19911
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:49

            Shenmue ukazało się w 1999 toku. Miało zmienny cykl dobowy(słońce wędrowało po niebie co widać po zmianie cieni), każdy NPC miał swój dzienny rozkład zajęć a w samej grze są jeszcze dodatkowo mini gierki z automatów SEGI z okresu. Porównywanie gry 2 lata starszej z konsoli również o dwa lata starszej jest troszkę nie na miejscu, a inna rzecz że developerzy twierdzili że w makaronie było jeszcze sporo mocy do wykorzystania na poczet przyszłych gier. jedną z największych przeszkód które z czasem wyszły był brak obsługi DVD co w 1998 roku było rzeczą raczej oczywistą.

            Skomentuj

        1. Snake73
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2015-03-09 18:28

          Magnavox Odyssey 1972 rok - Pierwsza konsola do gier. Wtedy pecety były napędzane węglem i ropą naftową a o grach lepiej nie mówić. Na przyszłość lepiej się zastanowić przed użyciem słów typu "kiedykolwiek cokolwiek".

          Skomentuj

    2. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-09 11:15

      Co ty powiesz ...najlepsze ai miały dwie gry F.E.A.R i seria Halo .No teraz to już widzę że bzdury się takie pisze byle głupio coś napisać .

      Skomentuj

  2. hasati
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2015-03-09 10:25

    Przecież to mówiłem to Yoshi z Larą chcieli mnie zabić i mówili że mają dużo czasu i się uda.... :) Na tej generacji nic się nie udaje :D

    Skomentuj

      1. decorator12
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2015-03-09 11:07

        Rozgrywka w U4 jest inna niż w Orderku. Tutaj Drake może przemieścić się w górę, w dół, gdzieś po skale się prześlizgnąć, obejść wroga czasem. W Orderze mogłeś zajsć od tyłu kogoś, tylko gdy ten przeciwnik stał do Ciebie tyłem szepcząc "zabij mnie, czekam". Lokację są większe, wiec nie zrobią znów takiego dema ładnego. W dodatku gra ma chodzić w fHD, a nie tym zabawnym 1920x800. To jakieś 25% więcej roboty dla grafiki z konsoli.

        Skomentuj

        1. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-03-09 23:31

          gdyby nie msaa order chodziłby prawdopodobnie w pełnym 1920x1080

          Skomentuj

      2. Eyesofthesouth
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-03-09 11:15

        graficznie Uncharted 4 już się zaje...scie prezentuje

        Skomentuj

        1. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2015-03-09 23:25

          Zamiast słuchać kretyńskich recenzji lepiej samemu sprawdzić. Przeszedłem gre 2 razy i jak teraz widzę w niektórych recenzjach minusy to sie zastanawiam czy ci recenzenci widzieli The order na oczy, czy tylko tak dla zasady sobie pojechali po gierce, bo to takie fajne jest. Jak na filmwebie gość ocenił Order na 8, to go masa betonów, która na oczy nie widziała TO1886 zlinczowała.

          Skomentuj

      1. Szymon331
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-03-09 11:15

        Na konsolach tez nie ma stalych 60 czy 30 klatek na sekunde wiec i tu i tu plywa FPS. Kwestia tylko gdzie sa wieksze dropy bo ponizej 20 klatek to juz odechciewa sie grac...

        Skomentuj

      1. decorator12
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-03-09 11:08

        Wejdź sobie na news o gameplayu z poprzedniego roku :)

        Skomentuj

          1. decorator12
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-03-09 11:29

            a przyznaje, sprawdziłem, mój błąd.

            Skomentuj

          2. mgkiler
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-03-09 20:29

            Bo Lara miała wcześniej konto "Lara Croft" potem dostała bana a teraz ma "Lara_Croft".

            Dlatego nie znalazłeś.

            A dziś się wypiera.

            Skomentuj

  3. Yorge
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-03-09 10:31

    "AI na wysokim poziomie"
    :D
    Ileż to już razy słyszałem tę bajeczkę...

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-03-09 11:17

      Chocby bylo takie jak w pierwszym F.E.A.R...

      Skomentuj

      1. Jake24
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-03-09 15:12

        Aż dziwne, że do tej pory nie pojawił się godny następca FEARA w tym aspekcie rozgrywki...

        Skomentuj

  4. Satanski
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-03-09 10:33

    Ciągle mówią, że "raczej"się nie zmieni, a przecież dobrze wiedzą, czym dysponują. Może mają wydzielony zespół do spraw modłów w intencji wyższej wydajności, który przeszukuje religijne manuskrypty w poszukiwaniu precedensu?

    Skomentuj

  5. prime27pl
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2015-03-09 11:04

    Znowu głupie gadki .

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-03-09 11:21

      Co jak co ale jest to portal bardziej komputerowy niz konsolowy. Nie potestuja na tej grze kart graficznych wiec szkoda czasu pisac tylko o tym jak wyglada grafika czy fabula.

      Natomiast Ty Lara masz mozliwosc napisac tu swoja wlasna recenzje tej gry. Ja chetnie poczytam nawet jesli bedzie full subiektywna.

      Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-03-09 12:03

          Ja wiem? Mysle ze gwoli informacji. Sam nie bede gral w ta gre ale lubie poczytac takie newsy.

          Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2015-03-09 12:05

          Gre, ktora jest oskryptowana do granic mozliwosci a lokacje ograniczone do waskich tuneli znacznie latwo pozbawic bledow i maksymalnie wycyzelowac.

          Z reszta to nie jest news o the Order, ta gra zostala juz dostatecznie omowiona.

          Skomentuj

        2. moorell
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-03-09 12:58

          "a połączenie antyaliasingu i technik post-processingu pozwoliło stworzyć obraz zbliżony jakością do klatki obrazu żywcem wyciągniętej z filmu na Blu-rayu"

          OK, tylko niech powiedzą o jaki film chodzi, bo te które ja lubię pooglądać to raczej są poza zasięgiem nawet najmocniejszego PC.

          Skomentuj

  6. Dragonik
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-03-09 11:47

    Gdzieś widziałem porównanie fizyki z F.E.A.R i jakiejś konsolowej gry z tamtego roku porównanie polegało na tym że w jednej i drugiej grze został rzucony granta w kierunku lampy wiszącej i w F.E.A.R ładnie to wyglądało a na konsoli żadnego efektu. No cóż cofamy się.

    Skomentuj

      1. kbrbabzbtb
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-03-09 12:54

        W czym się objawia ta fizyka materiałów w The Order? Zagram dzisiaj jeszcze raz i sprawdzę bo całą grę ukończyłem i poza fizyką odzieży i rozbijaniem dzbanków na stołach wiele więcej nie widziałem. Nie wiem kto mógłby być na tyle szalony żeby porównać to np. z CryEngine2, gdzie ścinam drzewa serią, niszczę każdą małą konstrukcję typu wiata/szopa, przesuwam/podnoszę/rzucam każdy mały element otoczenia (beczki, skrzynki, amunicję... kury), każda roślinność ulega odkształceniom przy wchodzeniu na nią etc etc. Technologia z 2007 roku.

        Skomentuj

          1. Gorgonek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 18:02

            Fakt, podobała mi się jak po balonie tego sterowca zjeżdżali, ale sama gra była co najwyżej średnia. Grafika ją ciągnie w górę, ale nie aż tak :)

            Skomentuj

  7. Dragonik
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-03-09 12:13

    Chodzi mi o to że F.E.A.R wyszedł w 2005 roku a ta gra w 2014 i w tej nowej grze chyba to był killzone nie było takich efektów no ale ok konsolowcy lepiej wiedzą żę gry na konsole są zaawansowane

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-10 16:35

      no to nie chybaj tylko konkrety podaj. bo chyba sie mylisz

      Skomentuj

  8. miedzianek
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-03-09 12:35

    Macie te swoje NEXT GENY. Każda gra na początku jest śpiewnie zapowiadana na 60fps+ekstra grafika rodem z 2050 roku, AL na poziomie Einsteina, po czym okazuje się, że obietnice są do spełnienia pod warunkiem ucięcia FPS na 30klatek/sek:)

    Skomentuj

    1. ohoho
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-09 12:44

      Sztuczna inteligencja (z ang. artificial intelligence, AI)

      Skomentuj

    2. Fraa_Orolo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-09 14:53

      the order, killzone i drive club od początku zapowiadane byly na 30 fps z masakryczną grafika i obietnice te zostały w 100% spełnione.

      Skomentuj

        1. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-03-10 03:44

          coś ci się przyśniło. Jeśli już to pisałem "killzone ful hd i grafika niedostępna dla pc"
          Obecnie w jednym lub 2 tytułach na pc(AC: Unity i może ryse) jest już grafika na poziomie killzonea, ale w tym momencie na ps4 wyszedł the order dzięki czemu ps4 jest znowu o krok od pc.

          Skomentuj

  9. prime27pl
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-03-09 13:48

    :) i znowu to samo :) Dochodze do wniosku że tu chyba jest zazdrośc o te 30 fps bo tyle o nie wojenki :)

    Skomentuj

    1. Fraa_Orolo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-03-09 14:56

      Największą sraczkę o 60 fps zawsze dostają blacharze. Każdy konsolowiec zdaje sobie sprawę z ograniczeń sprzętu i tego że zawsze trzeba wybierać między 30 fps i lepsza grafike lub 60 z gorszą. Blacharnia jest albo na to za głupia, albo maja za wielki ból dupy widząc jak the order zamiata pctami.

      Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2015-03-09 19:19

          Stek bzdur .

          Skomentuj

          1. Snake73
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 20:40

            Dokładnie. Przynajmniej jeśli chodzi o tv. Mam w domu do wyboru monitor 144hz i plazme 50'. Płynniejsza i przyjemniejsza gra jest na pc i konsoli podłączonych do tv. Grałbym na tv częściej gdyby nie reszta domowników. Chyba nie widziałeś dobrego tv w akcji.

            Skomentuj

          2. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-03-09 21:14

            Dobrego :) no nie każdy może wywalic pare tysi na zabawe .

            Skomentuj

        2. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-03-09 20:42

          Ja wiem, wy wszyscy macie ustawione ultra detale, rozdzielczość 4k, supersampling i 120fps, a wszystko poniżej 4k+120fps to niegrywalna kupa.

          Skomentuj

  10. Fraa_Orolo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-03-09 14:51

    Bardzo dobra decyzja. Już miałem obawy że przytną grafikę dla 60fps, ale jak widać chcą jeszcze przebić poziom the order.

    Skomentuj

  11. Anonim20
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-03-09 14:57

    Przecież ta gra przeszła downgrade.
    Pamiętacie E3? Gameplay z napisem: Real Time Footage From PS4 1080p/60fps wyglądało fajnie, ale to była bez ruchu scena.
    Potem pokazali gameplay i to już całkiem inaczej wyglądająca gra ;)
    http://youtu.be/2QKKsD8lv8U?t=52s
    Tam jakiś fanboy wspomniał ,ze gry latają na Ultra na PS4...Która? PS4 nie daję rady takiemu BF4 bo lata w 900p 40-60fps Medium więc o czym tu gadać ;)

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-03-09 15:05

      Zabawna sprawa bo ostatnio oglądałem jak goście porównywali tą gre na pc i ps4 i wiesz jak poznali która jest która ? na pc promienie słońca były lepsze i gra miejscami miała mikro przycięcia .

      Skomentuj

    2. Paweł4427
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2015-03-09 15:33

      A wg mnie na E3 pokazali fragment z dopracowanym oświetleniem i shaderami. Gameplay który pokazali był wersją alfa bo oświetlenie i shadery były mocno średnie. Oglądałem konferencję ND na PlayStation Experience (jest na YT) podczas której omawiają aspekty techniczne i pokazują m. in. model Drake'a czy zastosowany subsurface scattering i wszystko imo wygląda bardzo dobrze czytaj:jak na e3. Gameplay był też chyba w 60 fps więc skoro zjechali do 30fps to powinni wszystko poprawić.

      Skomentuj

    3. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-09 16:04

      Uncharted 4 nie ma prerenderowanych filmików jak poprzednie części, jednak używają zdecydowanie lepszego oświetlenia czy assetów do cutscenek, stąd takie różnice na obrazkach. Na tym gameplayu z uncharted 4 widać było na samym końcu cutscenkę i ona miała zdecydowanie lepszą jakość grafiki, niż sam gameplay.

      Skomentuj

    4. Fraa_Orolo
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2015-03-09 17:25

      i gdzie ty tam widzisz downgrade? Wcześniej postać była mokra i światło padało pod innym kątem.

      Zobacz sobie to:
      https://www.youtube.com/watch?v=VcQ_VJX0BNo

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-03-09 18:49

        Na koniec tego długiego gameplayu jest scenka przerywnikowa, gdzie również widać znacznie lepszy model postaci, czy lepsze oświetlenie), więc to na pewno nie kwestia mokrego ubrania, ani kąta padania światła. Po prostu, cutscenki mają lepsze assety jak i lepsze oświetlenie jak sam żywy gameplay, gdzie sterujesz już postacią. Tak czy inaczej wszystko oblicza konsola

        Skomentuj

        1. Fraa_Orolo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2015-03-09 23:18

          Nie no wiadomo, że na cut scenkach zwykle dodaje się dodatkowe światełka czasami podmienia tekstury, sahdery itp. W samym gameplayu grafika będzie trochę mniej dokładna bo nie ma takiej potrzeby, natomiast cut scenki wyglądają tak samo jak na tym niby renderze z e3. A wszyscy gadają jakieś głupoty o downgradzie.

          Skomentuj

  12. fexxer
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-03-09 17:24

    Nie rozumiem Was ludziska, po co znów te wojny konsolowo-pecetowe? To czego jesteśmy świadkami dotyka wszystkich. Ja bym po prostu zapłakał, że producenci mają tak bardzo w d..pie swoich potencjalnych klientów. Jestem pecetowcem, ale wcale mnie nie cieszy to, że Ci którzy mają konsolę borykają się z takimi problemami. Wszędzie widzę tylko zawiść, przykre, że tak wygląda nasze społeczeństwo.

    Skomentuj

  13. Mariano_
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-03-09 17:37

    Przecież te 30 fps na konsolach będzie jeszcze w kolejnej generacji standardem, bo pewnie podbiją rozdzielczość do 4K i znowu będzie problem, żeby uzyskać 60, więc nie wiem po co ta gównoburza pod każdym newsem na temat. :D

    Skomentuj

      1. Gorgonek
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-03-09 18:08

        WystarczyŁOBY, niestety nie jest :)

        Skomentuj

        1. kryspin34
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2015-03-09 18:31

          To które najlepsze gry nie są dostępne na konsolach?

          Skomentuj

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-03-09 18:45

            Ja w ostatnim czasie zagrywam się w homeworld remastered, nie ma jej na konsoli. Oczywiście przykład można odwrócić i napisać o exie konsoli, którego nie ma na PC, tak więc bez sensu takie wiele nie zmieniają. Tu i tam są gry, które są warte zagrania.

            Skomentuj

          2. Gorgonek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:25

            Algebra Boolowska coś Ci mówi? Komentarz Lary sugerował, że konsole otrzymują tylko najlepsze gry (bo jest to standardem), a niestety też otrzymują crapy. Gram na wielu platformach, więc wiem że różowo nie ma ;)

            Skomentuj

          3. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:40

            Na moje to komentarz sugerował, że jeżeli wychodzi jakaś gra, która jest 'najlepsza' to jest dostępna na konsole lub między innymi na konsole - i to jest standard. Nie widzę tam żadnej sugestii, że konsole mają tylko najlepsze gry.

            Skomentuj

          4. Gorgonek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:43

            Widziałeś na konsolach Endless Legend, Starcraft 2, Cywilizacja V? Ja też nie ;)

            Skomentuj

          5. Gorgonek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-03-09 19:46

            Jeszcze poza strategiami np ARMA 3, Amnesia: The Dark Descent czy Sims 4 ;) Chciałem wymienić Zaginięcie Ethana Cartera, ale PS4 dostanie swoją wersję :)

            Tak czy inaczej, warto być otwartym na wiele platform :)

            Skomentuj

          6. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-09 20:43

            Sęk w tym, że nie zaliczyłbym tych gier do grona najlepszych, a już na pewno nie najpopularniejszych. Może z wyjątkiem starcrafta.

            Skomentuj

          7. Snake73
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-03-09 20:55

            Symulator kozy i kamienia. Tego na pewno nie znajdziesz na konsoli.

            Skomentuj

          8. tomx1989
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-03-09 23:15

            Nie martw się tak wspaniały ex jak symulator kozy już zmierza na ps4:)

            Skomentuj

          9. prime27pl
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-03-10 13:04

            Akurat :)

            Skomentuj

  14. Gural
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-03-09 23:18

    Nie ważne ile FPSów będzie miała, ważne żeby była dobra i godna poprzednich części.

    Skomentuj

  15. Szymon331
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-03-10 10:25

    Ja osobiście w takie Assassyny, Wiedźminy, czy Skyrimy mogę grać w 30 FPSach nawet z dropami do 25FPS. Widzę różnicę między 60 a 30FPS ale komfortowo się gra na tej niższej wartości

    Ale BF3 czy BF4 przy 30FPS jest bolesny. Tu już widać rwanie obrazu, spowolnienie reakcji, utratę detali i zmniejszoną skuteczność w walce. Dla mnie komfort zaczyna się dopiero gdzieś od 45+ FPS ale dopiero przy 60 FPS jest idealnie.

    Także gra, która nie jest stricte FPSem nie musi mieć koniecznie 30 klatek. Szkoda tylko że te nowe konsole już dzisiaj nie zapewniają i 60FPS i wysokiej rozdzielczości i epickiej grafiki.

    Skomentuj

    1. fexxer
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-10 14:40

      Potrafisz wadę obrócić w zaletę :) nie ma się czemu dziwić, że ludzie grają w te niedopracowane gry i podoba im się to, co widzą na ekranach swoich TV czy monitorów. W końcu ich wymagania są wyjątkowo niskie, nawet nie potrzebują płynnej rozgrywki.

      Skomentuj

  16. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-03-10 16:05

    Benchmark to juz nie potrafi zrobic arta o grze na konsole bez sprowadzenia tytulu do 30/60 fps
    Przykre to i smutne.
    Zamiast skupic sie na tym co przyniesie sama gra, wszyscy skupiaja sie na tym ile FPS bedzie na ekranie.
    Smutne jest jeszcze bardziej to ze w wiekszosci przypadkow gier multiplatformowych, skupiacie sie na tym ile bedzie klatek na konsolach, a zapominacie ze w wiekszosci przypadkow nie bedzie ich wiecej w wersji na PC.

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-03-10 17:56

      I o to chodzi żeby zadyma była i mnóstwo wyświetleń .

      Skomentuj

    2. hasati
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2015-03-10 19:22

      To nie czytaj, a co jak co to na PC na pewno nie gram w 30FPS albo mniej to jest nie grywalne...

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-03-11 00:23

        a ja na PC gralem w czasach gdy gry chodzily w 10-15 fps i nikt nie marzył by miec plynne 25fps w kazdej grze.
        Przeszedlem tomb raidera na pentium 200 bez zadnego akceleratora i jakos nie czuje by bylo to niegrywalne.

        Obecnie 60% ludzi posiadajacych PC i grajacych w gry nie moze sobie pozwolic na to by odpalic kazdy tytul w 60fps, a z roku na rok ten procent rosnie.

        I nie mow mi ze mam czegos nie czytac - nie bedziesz mi zycia ukladał.

        Skomentuj

    3. hasati
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2015-03-10 19:22

      To nie czytaj, a co jak co to na PC na pewno nie gram w 30FPS albo mniej to jest nie grywalne...

      Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-03-11 10:09

          Zeby byla jasnosc - jak by bylo w 60fps to by bylo bardzo fajnie, ale 30 jest naprawde wystarczajace.
          Zeby nikt zaraz nie zarzucil ze nie widzisz roznicy pomiedzy 30 a 60.

          Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!