Gry na konsole

Jak bardzo poprawiono grafikę w Assassin's Creed The Ezio Collection?

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-11-11

Premiera Assassin's Creed The Ezio Collection już w przyszłym tygodniu.

Na nową odsłonę serii Assassin's Creed trzeba będzie poczekać, ale aby najwięksi jej fani nie czuli się zaniedbywali producent odda w ich ręce Assassin's Creed The Ezio Collection. Właśnie o tej propozycji przypomniał.

Mówimy tutaj o pakiecie składającym się z gier Assassin’s Creed II, Assassin’s Creed Brotherhood oraz Assassin’s Creed Revelations, a także wydanych do nich dodatków. Każdą ze znanych już gier producent postanowił odświeżyć pod względem graficznym.

Jak bardzo widoczne będą różnice? Częściowej odpowiedzi udziela najnowszy materiał wideo udostępniony przez producenta. Zobaczyć możemy na nim wymienione wyżej gry w wersjach na PlayStation 3 oraz PlayStation 4.

Rzućcie okiem i podzielcie się spostrzeżeniami. My przypominamy jeszcze, że światowa premiera Assassin's Creed The Ezio Collection na Xbox One oraz PlayStation 4 odbędzie się 15 listopada. Do Polski pakiet dotrze dwa dni później.


Źródło: Ubisoft US

marketplace

Komentarze

14
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Czekam na remaster Ponga. :)
  • avatar
    Hm... Jest przyzwoicie. Widać zmiany w teksturach i nie tylko. Dla mnie największym plusem będzie jednak chyba usunięcie blooma, który w oryginałach był dość denerwujący :)
  • avatar
    Takie a nawet lepsze efekty można uzuskać stosując Reshade. Z tego co widzę to jedynie podkręcili kontrast i ostrość, dwa proste filtry które są w Reshade (+wiele więcej) za darmo i do każdej gry.
  • avatar
    Mam nadzieje , że z optymalizacją się postarają ale to jest Ubi$oft oni potrafią zaskakiwać negatywnie .
    Zaloguj się
  • avatar
    Szczerze mam już dość tych remasterów wszystkich, bicie piany, gówno to zmienia tak na prawdę, zawsze 100x więcej można osiągnąć modami, a już takie remastery od ubi jak heroes 3 to w ogóle żenujące, uboga podstawka na którą narąbali trochę makeupu w photoshopie i mieli czelność jeszcze hajsu ciągnąć za to od tych co mieli zwykłą wersję.
  • avatar
    ja ubi juz dawno nie wierze w jakiekolwiek porowniania, a ponadto niech chlopaki porownaja z wersja pna pc, na najwyzszych ustawieniach, wowczasm ozna stwierdzicz czy rzeczywiscie cokolwiek zrobil iz a gra poza zwiekszeniem draw distance
  • avatar
    ja ubi juz dawno nie wierze w jakiekolwiek porowniania, a ponadto niech chlopaki porownaja z wersja pna pc, na najwyzszych ustawieniach, wowczasm ozna stwierdzicz czy rzeczywiscie cokolwiek zrobil iz a gra poza zwiekszeniem draw distance
  • avatar
    Mody na remastery ciag dalszy. To sa popluczyny po remasterach. Remasterem to mozna by nazwac jeszcze raz zrobionym na engine Unreal Engine 4: Unreala i Unreala Return to Na Pali, i Umreala II przy czym bylby on przystawka do Unreala III, tak zeby wszystkie czesci reprezentowaly te sama epoke..

    Tak samo mozna mowic o remasterze Half-life na Source 3, albo innym engine, jako przystawke do Half-life 3.

    W innym wypadku dziekuje za remaster w ktorym jest nalozny jakis filtr i podniesiona rozdzielczosc tekstur... to jest lifitng a nie remaster.

    Jeali wiec mamy do czynienia z remasterem pokroju tego assasyna to powinien byc za darmo dla tych co kupili wczesniej.

    Remaster pokroju Cod 4 Modern Warfare powinien kosztowac gora 50% oryginalu, dla jego posiadaczy.

    Dopiero remaster w ktorym wszystko zrobiono od poczatku na nowym engine albo niektore alementy rozgrywki wrecz rozszerzono i poprawiono moglby kosztowac wiecej. Jesli oczywiscie oryginal dzielila znaczna ilosc czasu od remastera i przpasc technologiczna tak jak ww Unreal ws UT4. Przy czym dla tych ktorzy juz kupili oryginal upust nie powinien byc nizszy niz 30%. Kwestia inflacji jednak pewnie i tak by go zabila, no ale zamiast 150zl mozna by liczyc na cene 100zl.. Ale jak juz napisalem to jest przepasc czasowa i technologiczna a napewno jest to tez kwestia innej mechaniki rozgrywki.. mozna hy to nazwac nowa gra, gdyby nie znana juz fabula, ktora tez moznaby gdzieniegdzie zmienic, zwlaszcza w tych miejscach gdzie kulala.
  • avatar
    A mnie dziwi, że w ogóle ludzie chcą grać drugi raz w to samo... Zamiast robić nowe gry, to tylko bawią się grafiką. Zastój twórczy po całości.