Nowe Volvo V60 Cross Country już w sprzedaży w Polsce

przeczytasz w 1 min.

Nowy crossover Volvo: V60 Cross Country już w sprzedaży na terenie naszego kraju.

Volvo V60 CC

Volvo V60 Cross Country trafiło do polskich salonów w niespełna trzy miesiące po swoim debiucie, podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie. Nowy crossover szwedzkiego producenta bazuje na modelu V60, ma jednak wyraźnie zmienione podwozie i zawieszenie oraz zwiększony o ponad 6 centymetrów prześwit, dzięki czemu dobrze radzi sobie w lekkim terenie. W ofercie producenta znalazły się również dwie wersje z napędem na cztery koła: D4 AWD z silnikiem Diesla oraz benzynowa T5 AWD.

V60 Cross Country to crossover dedykowany klientom poszukującym atrakcyjnego wizualnie samochodu, który pozwoli im na zjechanie z asfaltu. Samochód jest kompromisem między uterenowionym V40 Cross Country oraz najpopularniejszym w Polsce, średniej wielkości SUV-em: XC60. V60 Cross Country ma prześwit wynoszący ponad 20 cm, wzmocnione zawieszenie, którego pewne elementy pochodzą z modelu XC70 oraz system zarządzania momentem obrotowym przekazywanym na napędzane koła, których rozmiar wynosić może od 16 do 19 cali.

Volvo zadbało również o stronę wizualną uterenowionej wersji V60. Dla nowego modelu dostępna jest nowa paleta barw lakierów oraz nowe wzory aluminiowych obręczy kół. V60 Cross Country ze zwiększonym prześwitem, posiada także przednią i tylną osłonę podwozia, boczne listwy oraz przedłużone błotniki, które dodają mu terenowego charakteru. Wersje z napędem na cztery koła bazują na układzie Haldex piątek generacji.

Najtańszą wersją V60 Cross Country, wycenioną na 140 200 złotych, jest odmiana D3 z napędem na przednie koła, wyposażona w silnik z rodziny Drive-E o mocy 150 KM. Mocniejsza wersja D4 z silnikiem Drive-E o mocy 190 KM kosztuje 150 400 zł. Cena odmiany T5 AWD z napędem na cztery koła i pięciocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 254 KM rozpoczyna się od 173 000 zł, a odmiana z silnikiem Diesla D4 AWD wyceniona została na minimum 179 600 złotych.

Źródło: Volvo

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    7
    Bądzcie fair w stosunku do nas i dodajcie, że to artykuł sponsorowany. Czy gdzieś jest a jam ślepy?
    • avatar
      projectdarkstar
      2
      Volvo widzę mocno inwestuje w bencha.
      Mam tylko taką prośbę - jak już dajecie takę ewidentną reklamę, to może warto by gdzieś dodać "art sponsorowany" dla przyzwoitości?
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Benchmark to raczej strona o nowinkach komputerowych i rzeczy pokrewnych, a tu samochody. Ciekawe kiedy zaczniecie reklamować produkty z biedronki.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Spoko ale i tak chyba zdecyduje się z konkurencją: Alfa Romeo 159, Audi A4, BMW serii 3, Honda Accord, Lexus IS,Mercedes-Benz klasy C, Opel Insignia, Saab 9-3, Skoda Octavia,Toyota Avensis albo Volkswagen Passat.

          A wy jak sądzicie które auto z Alfa Romeo 159, Audi A4, BMW serii 3, Honda Accord, Lexus IS,Mercedes-Benz klasy C, Opel Insignia, Saab 9-3, Skoda Octavia,Toyota Avensis albo Volkswagen Passat będzie najlepsze?
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Szkoda tylko ze te ich suvy szpeca te okropne swiatla z tylu + fakt ze to juz nie szwedzki a chinski samochod odkad kupili to chinczycy... Wraz z przejeciem przez chine wiadomo co stalo sie z jakoscia.