Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon w tym tygodniu bez dodatków, ale nadchodzi duża aktualizacja

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-07-07

CD Projekt RED nie ustaje w dalszym uprzyjemnianiu graczom zabawy przy grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

CD Projekt RED nie ustaje w dalszym uprzyjemnianiu graczom zabawy przy grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Właśnie ujawniono bardzo istotne kwestie z tym związane.

Już jakiś czas temu zapewniono, iż przygotowywany jest kolejny, bardzo duży tym razem patch. Prace nad nim dobiegają właśnie końca i aby się od nich nie odrywać zrezygnowano z udostępnienia w tym tygodniu kolejnych darmowych dodatków. Jak zapewniają twórcy to jednak tylko krótka przerwa w imię wyższego dobra.

„Jako że wszyscy pracujemy nad tym, aby aktualizacja 1.07 została ukończona i wydana na czas, chcemy poinformować iż w tym tygodniu nie zostanie udostępnione darmowe DLC (nie martwcie się - bezpłatna zawartość powróci już w przyszłym tygodniu). Mamy nadzieję, że rozumiecie naszą decyzję.”

Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.07

Czego spodziewać się po wspominanej aktualizacji? Najważniejsze zmiany to:

  • nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
  • skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze; lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie
  • materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi
  • książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie
  • cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych
  • rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia
  • dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
  • przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu
  • usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)

Pełna lista usprawnień podana zostanie jeszcze w tym tygodniu. Być może wtedy też poznamy dokładną datę udostępnienia patcha. Już teraz wiadomo jednak, że trafi on na wszystkie docelowe platformy gry - PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Pamiętajcie też, że przygotowaliśmy dla was benchmarkowe centrum gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, gdzie znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje związane z tym tytułem.

Źródło: thewitcher, facebook - The Witcher

marketplace

Komentarze

26
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Umieszczenie skrzyń na ekwipunek i ogarnięcie menu ekwipunku to chyba najbardziej oczekiwane zmiany przez graczy. Chyba czas przejść Wieśka na najwyższym poziomie trudności.
    Zaloguj się
    33
  • avatar
    Świetne wieści, najbardziej brak mi było skrzyni, która była obecna w poprzednich częściach. Jestem typem osoby, która lubi chomikować wszelkie graty, czy to w grach czy w życiu więc sprzedawanie unikalnego miecza, mimo że dawało dużo koron, to jednak bolało :D Nowy tryb poruszania też brzmi ciekawie, początkowo ciężko było się przyzwyczaić do poruszania Geralta, było trochę ślamazarne (duży deadzone lewej gałki). Cieszy też powrót systemu sortowania. Przekopywanie się przez dziesiątki przedmiotów by znaleźć najdroższe/najcięższe nieraz było irytujące, nie wspominając już o książkach, które trzeba było scrollowac jeżeli chciało się dostać do petard/eliksirów. Świetne fixy i usprawnienia, ciekaw jestem pełnej listy poprawek, bo to co tu dostaliśmy to pewnie jedynie przedsmak.
    Zaloguj się
  • avatar
    Niepotrzebnie grałem w tą grę od razu po premierze...
    Dopiero teraz będzie normalnie grywalna!
    Poczekam aż wyjdą te pełnoprawne wydatki za hajsy, jak będą tanie to kupie i przejdę jeszcze raz a jak będą drogie to przejdę 2 raz z lepszą frajdą!
    Zaloguj się
  • avatar
    no cóż, mogę wam tylko pozazdrościć masy wolnego czasu tylko dla siebie :D pozdrówka dla zapracowanego ludu miast i wsi.
  • avatar
    No nic idę pykać w Wieśka, widzę że dużo osób przeszło grę, ja dawkuję sobie po trochu ;), mam jakieś 60H gry ;)
  • avatar
    poczekam na patch i zaczynam od nowa grę z innymi decyzjami i zakończeniem. grałem 90h robiąc głównie główne i miałem mniej niż 50%.
    dla zainteresowanych, którzy np nie chcą tatuażu w grze a mieli savy z 2 z nimi.
    trzeba wybrac bez symulowania decyzji nowa gre a decyzje mozna poten zasymulować podczas rozmowy z morvanem w wyzimie i wszystkie postacie, które chcecie będą żyć :)
  • avatar
    A ja poczekam sobie na edycje rozszerzoną.
  • avatar
    Wreszcie 60 fps na uber z włosex na 980 gtx ???
  • avatar
    Darmowe dlc fajny pomysł, ale trochę za bardzo rozłożony w czasie, dawno grę skończyłem, może w zimie zagram już ze wszystkimi dodatkami. System skilli mogliby poprawić bo moim zdaniem najgorszy ze wszystkich 3 części.
  • avatar
    Moim zdaniem mogli by poprawić finishery, dodać jakieś ciekawsze i specjalne do większych wyzwań /potworów i busów.

    Jeszcze przydałby się jakiś trudniejszy tryb bo ten najwyższy już nie robi jakiegoś wrażenia, no i oczywiście coś w stylu areny z 2 części

    Oczywiście prawie zapomniałem, przydałaby się możliwość łączenia mutagenów z gryfa itp. z różnymi innymi bo ja osobiście bardzo rzadko trafiam na takie "zwykłe" a tych z potworów mam od zaje...
  • avatar
    A mnie najbardziej jest brak normalnej gry bo raz gra wywala mi sterownik nvidii po 5min lub 2h
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    A mi brak ZAPOWIADANYCH NAWET NA PREMIERE narzędzi moderskich.. [dzien po premierze nagle zmiana "narządzia będą jakis czas po premierze] obecnie nie powstał ŻADEN mod który potrafi zmienić choćby z cząstkowym stopniu gameplay. Nie dziwota, że obecnie w Wieśka na steam gra ~20 000 ludzi.. a w 4,5 letniego skyrima 2x więcej.. bo ma mody na wszystko..
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    dlugo trzeba bylo czekac
  • avatar
    "skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze; lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie"
    Tak prosta gra, a gimbaza nie ogarnia? Boże... już widzę gimbów jakby włączyli Planescape Torment :D! Nie wyszliby nawet z pierwszej lokacji :).
  • avatar
    No ja juz skonczylem w 130 godzin i tez narazie poczekam az wyjda te platne dodatki i wtedy zagram od nowa z wszystkimi poprawkami :)
  • avatar
    Wiesłąw to wspaniała gra jednak tak skopanego menu postaci jeszcze nie widziałem. Wszystko chaotycznie i zupelnie nieintuicyjnie pomieszane. Czego nie zrobili jak w 1 czy 2 czesci?
  • avatar
    MNie cieszą filtry, skrzynia w karczmach i wzmianka czy książka została przeczytana ale brakuje jeszcze regulacji gamma (nie doszukałem się) w grze - ustawiam ją na sterownikach. Ponad to, przydał by się jakiś system do obsługi eliksirów z pominięciem wchodzenia do juk - Cały czas wachluję niemal wyłącznie pomiędzy kotem i białym miodem i trochę to drażni.