Gry

Wiedźmin 3 z huczną kampanią promocyjną

przeczytasz w 1 min.

Zajmie się nią Agora.

Wiedźmin 3

Premiera jednej z najbardziej wyczekiwanych gier bieżącego roku – Wiedźmin 3: Dziki Gon – coraz bliżej. Właśnie dowiedzieliśmy się, że podobnie jak w przypadku poprzedniczki współwydawcą najnowszych przygód Geralta z Rivii będzie firma Agora. Wynikiem tej współpracy ma być huczna i głośna kampania promocyjna, mająca pozytywnie wpłynąć na poszerzenie grupy odbiorców. Jak zapowiadają sami zainteresowani – będzie to wyznacznik standardów w polskiej branży gier wideo.

Agora jest współwydawcą, samą dystrybucją gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, tak w wersji pudełkowej, jak i cyfrowej zajmie się natomiast firma CDP. To nic dziwnego biorąc pod uwagę fakt, że za tworzenie dzieła odpowiedzialne jest należące do spółki studio CD Projekt RED – podobnie zresztą jak miało to miejsce w przypadku dwóch poprzednich odsłon serii.

„Bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Agorą. Przy Wiedźminie 2 układała się ona wzorowo i przyniosła wymierne korzyści, zapewniając wyjątkowy sukces gry w Polsce. Wiedźmin 3 jest projektem nieporównywalnie większym i z takim partnerem jak Agora możemy mieć pewność, że kampania promująca naszą grę będzie prowadzona we właściwej skali” - powiedział Adam Kiciński, prezes zarządu CD Projekt S.A.

Ogłoszenie skomentował także dyrektor Pionu Projektów Specjalnych w firmie Agora, Robert Kijak – „Ponowna współpraca ze studiem CD Projekt RED pozwala nam kontynuować strategię wspierania najlepszych polskich produkcji kulturalno-rozrywkowych. Pierwsze materiały związane z grą, które mogłem już zobaczyć, pozwalają mi stwierdzić, że Wiedźmin 3 będzie wydarzeniem roku, nie tylko w świecie gier”.

Dokładna data premiery gry wciąż pozostaje nieznana. Platformami docelowymi są natomiast komputery osobiste oraz konsole nowej generacji – Xbox OnePlayStation 4.

Źródło: CDP, TheWitcher

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    chmielx12
    20
    Czekamy !!!!
    • avatar
      alb3rt
      19
      Nic dziwnego skoro na promocje idzie 4 czy nawet 5 razy tyle co na produkcje.
      • avatar
        GhostReconPL
        6
        Ja już nie wytrzymie..... dawać mi tą grę!
        • avatar
          radex126
          2
          Tak się panowie zastanawiam ile ta gra będzie zajmować gb z 50
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            jakos 1 sklonila mnie do kupna 2 , 2 byla o wiele slabsza ale i tak kupie 3
            • avatar
              Fiona
              -1
              1 - kolekcjonerska
              2 - zwykła
              3 - zobaczę

              Nie kupuję gry dlatego że pl czy japan, kupuje dla gry.
              A tu niestety wiesiek idzie w dół z każdym numerkiem
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                ja tylko trzymam kciuki żeby nie przegieli z marketingiem i nie okazało się że dostaniemy PR-owy koltet niewiele mający wspólnego z zapowiadaną grą