Na topie

Witchfire nabiera kształtów - fani Painkillera będą zachwyceni

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Najnowsze dzieło zespołu The Astronauts, tworzonego przez autorów gier Painkiller czy Bulletstorm, wygląda coraz lepiej. Spójrzcie, oto Witchfire.

  • Witchfire nabiera kształtów - fani Painkillera będą zachwyceni
A A

Witchfire to gra, która ma być spełnieniem marzeń miłośników takich szalonych FPS-ów jak Painkiller czy Bulletstorm, tworzona zresztą przez zespół The Astronauts, na którego czele stoi odpowiedzialny także za tamte tytuły Adrian Chmielarz. W sieci pojawił się krótki, ale jakże rozbudzający apetyty materiał wideo, któremu towarzyszy pewna notka.

Z notki tej dowiadujemy się, że gra Witchfire zadebiutuje na rynku… gdy będzie gotowa. Polacy z ekipy The Astronauts (której pierwszym projektem było Zaginięcie Ethana Cartera) jasno dają do zrozumienia, że nie zamierzają podawać (bardziej lub mniej) konkretnej daty premiery, aby uniknąć presji i być w stanie dostarczyć produkt tak dobry, jak to możliwe.

A trzeba przyznać, że Witchfire zapowiada się świetnie. To pierwszoosobowa strzelanina osadzona w świecie dark fantasy wypełnionym groźnymi wiedźmami, którym stawimy czoła jako nie mniej groźny łowca. Fabuła nie będzie miała w tym tytule większego znaczenia, liczyć będą się przede wszystkim dynamiczne i widowiskowe starcia, odkrywanie tajemnic świata i podejmowanie wyzwań.

Twórcy przyznali otwarcie, że gra wymaga jeszcze wielu miesięcy pracy. Są miejsca, w których działa zupełnie nie tak jak powinna, ale są też takie, które spełniają wszystkie wymogi narzucone sobie przez „astronautów”. Takie właśnie fragmenty możemy zobaczyć na świeżutkim, lecz zaledwie 12-sekundowym filmiku – oto on:

Źródło: The Astronauts, Dark Side of Gaming

Odsłon: 3334 Skomentuj newsa
Komentarze

7

Udostępnij
  1. Kenjiro
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-11 11:40

    Szkoda, że "fabuła nie będzie miała w tym tytule większego znaczenia", sama mechanika strzelania dziś już nie wystarcza, by grę uczynić "świetną".

    Skomentuj

    1. axelbest
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2019-04-11 11:44

      Ostatni i nadchodzący Doom "lekko" przeczą temu stwierdzeniu :)

      Skomentuj Historia edycji

    2. HomeAudio
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2019-04-11 11:55

      Takie dynamiczne strzelanki najlepsze są gdy nie mają przesadnej fabuły (jak na razie moje ulubione to: Doom i Serious Sam). Mam nadzieję że tutaj też nie dowalą "fabułą" bo znowu wyjdzie kicha z przerywnikami spowalniającymi rozgrywkę.

      PS: W takich grach to MUZYKA (i generalne udźwiękowienie) jest podstawową kwestią a nie fabuła!

      Skomentuj Historia edycji

    3. darioata
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2019-04-11 13:14

      W takiej grze najwazniejsza jest jak najlepsza grafika. Fabula i strzelanie z chodza na dalszy plan.
      Najwzazniejsze jest aby gra podazala najnowszymi trendami i oferowala wsparcie dla Ray Traicng w czasie rzeczywistym!

      Skomentuj

      1. HomeAudio
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2019-04-11 13:25

        Serio? Strzelanie w strzelance schodzi na dalszy plan? Ja tu chyba czegoś nie zrozumiałem....

        Skomentuj

        1. człowiek-taboret
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-04-11 14:56

          Nie rozumiesz, że to debil i troll od miesięcy pod różnymi kontami wypisujący najpierw o zasiłkach w każdym możliwym komentarzu, a teraz o RT i grafice?

          Z góry minus i zignoruj.

          Skomentuj Historia edycji

          1. HomeAudio
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-11 18:10

            :)

            Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!