Gry komputerowe

Witchfire nabiera kształtów - fani Painkillera będą zachwyceni

przeczytasz w 1 min.

Najnowsze dzieło zespołu The Astronauts, tworzonego przez autorów gier Painkiller czy Bulletstorm, wygląda coraz lepiej. Spójrzcie, oto Witchfire.

Witchfire to gra, która ma być spełnieniem marzeń miłośników takich szalonych FPS-ów jak Painkiller czy Bulletstorm, tworzona zresztą przez zespół The Astronauts, na którego czele stoi odpowiedzialny także za tamte tytuły Adrian Chmielarz. W sieci pojawił się krótki, ale jakże rozbudzający apetyty materiał wideo, któremu towarzyszy pewna notka.

Z notki tej dowiadujemy się, że gra Witchfire zadebiutuje na rynku… gdy będzie gotowa. Polacy z ekipy The Astronauts (której pierwszym projektem było Zaginięcie Ethana Cartera) jasno dają do zrozumienia, że nie zamierzają podawać (bardziej lub mniej) konkretnej daty premiery, aby uniknąć presji i być w stanie dostarczyć produkt tak dobry, jak to możliwe.

A trzeba przyznać, że Witchfire zapowiada się świetnie. To pierwszoosobowa strzelanina osadzona w świecie dark fantasy wypełnionym groźnymi wiedźmami, którym stawimy czoła jako nie mniej groźny łowca. Fabuła nie będzie miała w tym tytule większego znaczenia, liczyć będą się przede wszystkim dynamiczne i widowiskowe starcia, odkrywanie tajemnic świata i podejmowanie wyzwań.

Twórcy przyznali otwarcie, że gra wymaga jeszcze wielu miesięcy pracy. Są miejsca, w których działa zupełnie nie tak jak powinna, ale są też takie, które spełniają wszystkie wymogi narzucone sobie przez „astronautów”. Takie właśnie fragmenty możemy zobaczyć na świeżutkim, lecz zaledwie 12-sekundowym filmiku – oto on:

Źródło: The Astronauts, Dark Side of Gaming

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    0
    Szkoda, że "fabuła nie będzie miała w tym tytule większego znaczenia", sama mechanika strzelania dziś już nie wystarcza, by grę uczynić "świetną".