Na topie

Wolfenstein II: The New Colossus na PC i Xbox One X w rozdzielczości 4K

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Tematyka: strzelanina Producenci: Machine Games

Wprawdzie Wolfenstein II: The New Colossus punktować ma innymi elementami, ale na mocnym sprzęcie dobrze wypadać ma również grafika.

  • Wolfenstein II: The New Colossus na PC i Xbox One X w rozdzielczości 4K
A A

Wielu fanów strzelanin ostrzy sobie zęby na Wolfenstein II: The New Colossus. O całej serii rozwijanej przez Machine Games powiedzieć można wiele dobrego, ale grafika raczej nie wysuwa się tu na pierwszy plan. Wprawdzie mało komu psuje to zabawę, ale jeśli już sprzęt dysponować będzie odpowiednią mocą to nadchodząca produkcja ma to odpowiednio wykorzystać.

Twórcy zdradzili, iż właściciele nowej konsoli Xbox One X będą mogli cieszyć się wsparciem HDR oraz rozdzielczością 4K. Niestety nie zdradzono tego, czy mowa tutaj o natywnym 4K czy też skalowanym, ale nieśmiałe głosy sugerują ten pierwszy scenariusz. Dowiedzieliśmy się też, co nie jest najmniejszym zaskoczeniem, że na podobną rozdzielczość liczyć mogą posiadacze wydajnych komputerów.

To nie koniec dobrych wieści dla sympatyków produkcji rozwijanych pod skrzydłami Bethesdy. Z identyczną sytuacją powinniśmy mieć do czynienia w przypadku The Evil Within 2. Obydwie gry zadebiutują w październiku.


Źródło: dualshockers, Bethesda Softworks

Odsłon: 6743 Skomentuj newsa
Komentarze

32

Udostępnij

Gry w marketplace

    1. hex3n
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2017-07-18 19:32

      Wyluzuj pupę darioz :) Ja mam ps4 i nie mam zamiar nic w tej kwestii zmieniać jeszcze przez wiele lat :)

      Skomentuj

      1. projectdarkstar
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-07-19 08:27

        Jeżeli masz PS4 a nie PS4 Pro to muszę ci powiedzieć, że Sony tak jakby już przyznało że konsola jest za słaba, bo wypuściło wersję pro z mocno wzmocnionymi bebechami.

        Skomentuj

        1. michal_mat
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-07-19 12:00

          W odróżnieniu do MS który mając jeszcze słabszą konsolę od PS4, wcale nie wypuściło 4 razy mocniejszej wersji......

          Skomentuj

          1. projectdarkstar
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-24 09:54

            No i? Obie konsole są słabe i były słabe już na starcie.

            Skomentuj

    2. raffal81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-18 22:02

      Ty się dobrze czujesz ???

      Skomentuj

    3. Eyesofthesouth
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-18 22:48

      chyba cos ci sie w głowie pomyrdało. Prędzej to koniec xboxa bo po co komu konsola bez exclusivów. Sony może spac spokojnie. Nintendo moze spac spokojnie. Ja nie zamierzam zmarnowac centa na wymysł microsofta. Wole PC, Playstation i Nintendo

      Skomentuj

    4. Daro_ufo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-19 10:31

      Nowe Atari zmiażdży te wasze Xboxy i PSy.. a tak poważnie mam wrażenie, że niektórzy na tym forum są bardzo mocno ograniczeni umysłowo albo mają poniżej 12 lat. Na dzień dzisiejszy KAŻDA konsola ma coś do zaoferowania popatrzmy chociaż na Nintendo - Switch nie oferuje pierdyliarda teraflopów, 200 fps a sprzedaje się bardzo dobrze. Więc wytłumacz mi proszę dlaczego dla Sony to koniec i dlaczego ma wypuścić w przyszłym roku nową konsolę? Czekam z niecelowością na odpowiedź :)

      Skomentuj

    5. michal_mat
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-19 12:03

      Hmm, MS dawał jakoś radę z wyraźnie słabszą konsolą przez 4 lata..... I żyje. Może jednak gry też mają w przypadku konsol znaczenie........?

      Skomentuj

  1. mesjan
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-07-18 18:08

    Konsole nie będą miały natywnego 4K (przynajmniej w tej grze), PC wiadomo że będzie miał taką możliwość (jeśli ktoś będzie miał odpowiedni sprzęt). A po za tym sądzę że 4K powinno być zniszczone. Dziękuję za uwagę ;)

    Skomentuj

  2. logimen
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-07-18 19:31

    A migajace tekstury naprawili ?

    Skomentuj

  3. KENJI512
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2017-07-18 20:06

    Więc dwie ważne rzeczy:

    1) Lepiej aby było skalowane 4K, bo natywne oznacza, że gra ma słabą grafikę :/ (skoro konsola może ją uciągnąć).

    2) Ciekawe jakby zrobić test:
    a) 4K i/lub lepsza grafika, ale 30FPS
    b) 720/1080p i/lub gorsza grafika ale 60FPS
    Co wybieraliby konsolowce po odpaleniu gry, jestem naprawdę ciekaw^^

    Skomentuj

    1. kubas246
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2017-07-18 21:30

      4K @ 30FPS. Ludzie oko i tak nie widzi więcej ;)

      Mówiąc jednak całkiem serio to wystarczy przejrzeć nasze czy też zachodnie fora i popatrzeć na opinie. Nagle wraz z obecną generację (a zwłaszcza PS4 Pro) okazało się, że 60FPS to jest bardzo fajnie i jest to niesamowita jakość.

      Skomentuj

      1. Mofixil
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-07-19 08:24

        >4K @ 30FPS. Ludzie oko i tak nie widzi więcej ;)

        Widzisz, a oka masz dwa, tylko musisz mrugnąć w odpowiednim momencie żeby jedno oko łapało klatki parzyste a drugie, nieparzyste. /s

        Skomentuj

      2. KENJI512
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-07-19 10:57

        Co to będzie, jak wyjdą TV natywnie 120Hz + gry na konsole 120fps :o toż to zaburzy ich cały światopogląd, będzie chaos :o

        Skomentuj

    2. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-07-18 23:24

      Tej konsoli starczy mocy na 4K i ładną grafikę. XboxOneX ma moc na miarę 1080GTX włożonego do PC z uwagi na swoją architekturę, gdzie Microsoft wyeliminował największe bottlenecki w pracy GPU skorpiona, przez co efektywność tych 6.2 tflops w skorpionie można podobno przyrównać do aż 9.6 tflops na PC. Po wynikach forzy 6 już widziałem, że sprzęt ma moc, gdyż przy stresowej sytuacji (16 aut, deszcz) skorpion miał obciążenie GPU na jedyne 88% (a w detalach odpowiadających wersji na xbox one już tylko 66%), podczas gdy 1080GTX osiąga blisko 100% nawet przy mniej stresowych warunkach testowych (a już 1070GTX zdarza się zaliczać dropy na 46-50fps, czyli poniżej 60fps).

      Po zapowiedziach innych gier też widać, że konsola ma power do 4K. Titanfall 2 rozdzielczość renderowana nawet 6K, podczas gdy ps4 pro osiąga "tylko" 1440p. czy chociażby forza 7 (70% użycia GPU w 4K i 60). Tak więc sprzęt ma moc do 4K natywnego, a przynajmniej w tych tytułach, gdzie xbox one miał gry w rozdzielczości 1080p.

      Skomentuj Historia edycji

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2017-07-18 23:46

        To już nie bierzesz PS4Pro skoro XOX taki mocny według ciebie? :)
        A pamiętaz jak sie podniecałes fotorealizmem w GTSport? :D
        To tu masz gameplay z Tokio...
        https://www.youtube.com/watch?v=ry-tGY1N6KY
        To gdzie ten fotorealizm z tych bulshotów które pokazywałeś, bo za chiny ludowe ja go tu nie widze na tym filmiku :DDD

        Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2017-07-19 00:11

          Obydwie konsole będę miał (ps4 pro za miesiąc, a xbox skorpiona na premierę kupię). Co do grafiki w GT sport nadal robi na mnie wrażenie, choć w starciu z forza 7, to sam nie wiem która ostatecznie gra będzie robić na mnie większe wrażenie.

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-07-19 00:30

            https://www.youtube.com/watch?v=ry-tGY1N6KY

            To gdzie w tych sterylnych do bólu szaro burych budynkach, widzisz ten fotorealizm :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
            Mówiłem ci sto razy że gameplay to nie to samo co podpicowane bulshoty z replaya no i prosze...znowu miałem racje.
            Tu masz w jeszcze lepszej jakości...
            https://www.youtube.com/watch?v=26Po4GHiu74
            Piewrsza cześć filmiku z gameplaya...bieda graficzna w tym Tokio taka że bania mała, ale ty dalej rajcuj sie bulshotami z replaya.

            Skomentuj

      2. jonny2003
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-07-19 00:29

        Co za brednie. GPU tej konsoli to max 1070.
        W sumie technicznie bardzo podobne do Radeona 480.
        To, że w jakiejś forzie(której niema) czyli niby demie technicznym, niby wyciągnęli 4K i 60 FPS to nic nie znaczy.
        Wszystko przechwałki albo opłacone wywiady, coś czego i tak nie można sprawdzić.
        Na dodatek gra chodziła na Xbox One w 1080P i 60 FPS.
        Nie była zbyt wymagająca.
        Gdyby na PC tak to zoptymalizować to porządnie przeportować to z GTX 1070 i i5 możnaby jeszcze więcej wyciągnąć.
        XbXOneX jest bardzo nieudaną konsolą, podobnie ja PS4 PRO.
        Obie mają trupiastego jaguara i przez to można zapomnieć o tym co najważniejsze czyli 60 klatkach.
        Dalej będzie 20-30 klatek tylko w wyższej rozdzielczości, czyli oszukanym pseudo 4K.
        " Titanfall 2 rozdzielczość renderowana nawet 6K"
        A w PC rozdzielczość renderowana nawet do 16K
        https://forums.anandtech.com/threads/titanfall-2-update-includes-adaptive-supersampling-dynamic-resolution-increase-vsr.2499961/
        I co z tego, skoro XboXOneX będzie mieć taką rozdzielczość w menu co najwyżej albo jak się podejdzie do ściany, kiedy nic nie będzie widać bo w zadymie to pewnie będzie nędzne 20-30 klatek w jakimś skalowanym pseudo 4K.
        Zobaczymy ile będzie gier choćby w 1080P i 60 fps przy tym trupiastym procesorku.
        Już widzę jak takie nowe Metro czy Anthem chodzi w 60 fps na tym trupku. Nawet w 720P by nie poszło w 60 fps.

        Skomentuj Historia edycji

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-19 01:26

          Niestety, ale konsola xbox one X nie dostanie podzespołów z PC i porównując to tylko do 1070 czy 480 pokazujesz jak mało wiesz o temacie. Sama praca nad GPU wyglądała tak, że inżynierzy z Microsoftu wzięli na warsztat GPU AMD i wyszczególnili największe bottlenecki, które spowalniały wydajność w grach. AMD później przeprojektowało GPU pod życzenie Microsoftu, aby wyeliminować te bottlenecki. GPU w skorpionie nie można więc do niczego przyrównać znanego z PC i te twoje porównania do 1070GTX czy 480GTX są więc absolutnie beznadziejne. CPU również został przeprojektowany (choć wciąż jednak bazuje na jagurze), a sama architektura tej konsoli sprawia, że proc zyska 50% więcej wydajności i w dodatku GPU odciążył najbardziej zasobożerne taski, które na xbox one musiał obliczać proc. Inżynierzy z Microsoftu wiedzieli co robi i zamiast ładować topowy sprzęt, to dali coś przemyślanego (na papierze specyfikacja skorpiona robi średnie wrażenie), ale nadrobili architekturą i taki sprzęt robi już mega wrażenie.

          ""Gdyby na PC tak to zoptymalizować to porządnie przeportować to z GTX""
          Port odpalony na xbox one to praca jednego człowieka w dwa dni, więc to raczej wersja na PC powinna być bardziej zoptymalizowana jak to co pokazali na xboxie skorpionie, no ale tak sobie tłumacz, że 1070 nie daje rady, to zaraz musi być kwestia złej optymalizacji. 1070GTX niestety nie daje rady w forzy 6 apex z 60fps gdy mowa o stresowych sytuacjach (dropy sporo poniżej 60fps przy 16 autach i deszczu), co dopiero mówić o 90 fps w forzy 7 przy 4K (a tyle osiąga xbox jak digitalfoundry pokazało w benchmarku). Czy ci się podoba czy nie, to skorpion będzie miał moc większą jaką ma 99% graczy na PC, bo mało kto ma nawet 1070GTX, a co dopiero szybsze karty. Oczywiście sama moc nie zagwarantuje sukcesu tej konsoli, ale na pewno będzie to sprzęt ciekawy, bo sama perspektywa odpalenia gier z xboxa one w 4K będzie się ludziom podobać.

          Skomentuj Historia edycji

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-19 10:25

            Ty to Lucky masz serio klapki na oczach. Skoro XOX jest tak dużo potężniejszy od gtx1070 to czemu Gears of War 4 bedzie na nim działał w 4K w zaledwie 30fps (o natywnym 4K sie chwalą, a o 60fps nikt słówkiem nie wspomniał, więc bedzie 30) ? I ciekawe czemu ta gra pojdzie też w 4K i 30fps na gtx 1070 (czyli mniej wiecej ta sama wydajnośc co XOX).

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-19 20:59

            Piotrek, zadajesz pytania, na które odpowiedz jest oczywista. 60fps w gears of war 4 przy 4K jest poza zasięgiem nawet 1080ti. Zobacz sobie na wyniki w 4K i weź pod uwage, że to tylko średni fps, czyli minimalny fps jest dużo większy.

            http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_1080_aorus_11_gbps_review,16.html

            GPU w xboxie osiąga podobny poziom jak 1080GTX na PC i sam widzisz, że 60 fps jest absolutnie poza zasięgiem w tej grze, więc nie mogli dać nic innego jak 30fps. To i tak będzie dużo lepsza jakość jak miałeś na zwykłym xbox one, a dochodzą do tego też ustawienia maksymalne znane z wersji PC.

            Skomentuj Historia edycji

          3. jonny2003
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-07-19 11:15

            "CPU również został przeprojektowany (choć wciąż jednak bazuje na jagurze), a sama architektura tej konsoli sprawia, że proc zyska 50% więcej wydajności "
            Po tym co napisałeś to już nie ma sensu dalej gadać.
            Widać, że łykasz marketingowe brednie. Skąd ty się wogóle urwałeś i ile masz lat.
            Ja już wiem ile ten marketingowy bełkot producentów konsol jest warty.
            Pamiętam ściemy z prezentacji PS2 gdzie konsola miała mieć grafikę jakości CG, zaawansowaną symulację fizyki, inteligencji przeciwników itp itd. Każdy wie co z tego wyszło.
            Pamiętam bajki o 1080P i 120 klatkach w grach na PS3 i prerendowane filmiki z Killzone i Motorstorma pokazywane jako gameplay a wyszło, że często gry były nawet poniżej 720p w 20-30 klatkach.
            Pamiętam bajki o mocnej architekturze PS4 i jak to GPU miało odciążać CPU a jak czas pokazał nic to nie dało i masa gier nie była w stanie utrzymać nawet 30 klatek, często spadając nawet do 18.
            Podobne efekty a nawet lepsze niż na PS4 Pro w oszukanej 4K można uzyskać na przeciętneym kompie z byle GTX 1060.
            http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-4k-gaming-what-can-pc-learn-from-ps4-pro
            W przypadku Xbox one X to 1070 pewnie zje ten wynalazek w większości gier.
            No bo już o procesorze nie trzeba pisać bo gdzie tam takiemu jaguarowi do zwykłego i5.
            Zresztą już to widać po 30 klatkach w prawie wszystkich grach na Xbox One. Nie ma mocy procesora a nieco wyższa moc GPU idzie w udawane 4K.
            Łykasz jak dziecko marketnigowe ściemy i cytujesz te brednie. Ty serio w to wierzysz?
            Poczytaj sobie na przypomnienie to:
            http://www.eurogamer.pl/articles/2016-10-28-ps4-pro-jak-sony-zaprojektowalo-pierwsza-konsole-4k
            No i zobacz co z tego wyszło. CPU też niby mocniejsze( pisze, że 30 procent), szmery bajery o lepszej architekturze a gry dalej jak miały 30 klatek tak mają, jak zwalniały tak zwalniają. Jedyne co to trochę wyższe rozdzielczość i tyle.
            To samo będzie z XboxOneX.
            Jedynie co może uratować konsole to następna generacja z porządnym procesorem.

            Skomentuj Historia edycji

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-19 21:11

            Jonny2003@ Szczegóły architektury są już znane, a każdy kogo takie rzeczy interesują, to sobie mógł poczytać. Ja o szczegółach dowiedziałem się z licznych artykułów (tak na eurogamerze, czy innych) i kanałów YT, gdzie ludzie przytaczają wypowiedzi developerów, czy samego microsoftu opisujące zalety tej nowej architektury w skorpionie. CPU w skorpionie jest 31% szybszy, a w dodatku dzięki nowej architekturze nie musi robić draw calli, które to zostały przerzucone na GPU i masz z tego dodatkowo 50% wydajności więcej.

            ""Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out. It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change.""

            http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-tech-revealed

            W artykule masz nawet napisane o 50% zwiększeniu wydajności

            "The 50 per cent CPU rendering overhead improvement was reported by shipping games. The amount of win is dependent on the game engine and content, and not all games will see that size of improvement. Scorpio's Command Processor provides additional capability and programmability beyond what Xbox One/Xbox One S can do. We plan to take advantage of this in the future"

            Po wynikach jakie osiąga xbox skorpion w grach, to już widać, że sprzęt jest szybszy sporo od 1070GTX i dopiero czytając o architekturze tej konsoli mogłem zrozumieć skąd wziął się taki duży power. Tak jak pisałem wcześniej, na papierze xbox skorpion nie robi wrażenia, ale dzięki swojej architekturze jest to bestia, która pokaże grafikę na poziomie, który przekracza możliwości 99% komputerów graczy, bo mało kto ma karty pokroju nawet 1070GTX, a GPU dzięki customizacji i nowej architekturze jest jeszcze dużo szybsze od 1070GTX czy 480RX.

            Skomentuj Historia edycji

          5. jonny2003
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-21 02:20

            No ale ty dalej nie rozumiesz. To dalej marketingowa papka podana przez MS i cytowana przez eurogamera.
            A developerzy tacy jak z Turn10 to ci opłcani przez MS to będą się wypowiadać zawsze w samych superlatywach.
            Jakbyś rzeczywiście miał aż tyle mocniejsze CPU to gry które są na XBone i Ps4 w 30 klatkach na XboxX byłyby w 60 a tak nie jest. To dalej ten sam trupiasty jaguar tylko trochę podkręcony. A jak podkręcisz gów..o to dalej zostaje gów...o tylko podkręcone. Taka prawda.
            "Po wynikach jakie osiąga xbox skorpion w grach, to już widać, że sprzęt jest szybszy sporo od 1070GTX i dopiero czytając o architekturze tej konsoli mogłem zrozumieć skąd wziął się taki duży power."
            W jakich grach? Gdzie ten power?
            Widziałeś jakieś wyniki od niezależnych developerów w grach?
            Np porównanie w Wiedźminie 3 z GTX 1070? Nie.
            Widziałeś tylko ściemy czyli jakieś pseudo demo Forzy pokazane przez opłacanych developerów od MS i to tylko "wtajemniczonym" z eurogamera. Tylko oni jakimś cudem mają wyłączny dostęp do tego i jakimś cudem piszą pochlebne opinie. Przypadek?
            Dalej wierzysz w bajki?
            Jeśli już opierasz się na opinie "obiektywnego" eurogamera, który jakimś cudem jako jedyny ma dostęp do wszystkiego i robi wielki hype na zamówienie wokół tej konsoli to zobacz to:
            https://www.youtube.com/watch?v=LjjRdrVAHCQ
            Najnowszy i to dużo lepszy od nie wiem jak poprawionego jaguara Ryzen od AMD puszczony w grach zegar w zegar ze starym trupiastym i to dwurdzeniowym pentiumem jest od niego słabszy. To świadczy o ogromnej słabości procesorów AMD a to te najnowsze i najlepsze. A skoro taki procesor przy 3 ghz tak słabo idzie w stosunku do pentiuma starego to tym bardziej stary dużo gorszy jaguar taktowany nieco ponad 2 ghz.
            Ten procesor to złom. Do tego GPU na poziomie radeona 480 i tyle. 30 klatek i skalowane pseudo 4K.

            Skomentuj Historia edycji

      3. michal_mat
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2017-07-19 12:49

        Fajnie, ale ja od dawna developerom nie wierzę, zwłaszcza powiązanym z jakąś firmą (tak dla przypomnienia, na jakie konsole wyszedł pierwszy Titanfall?).
        Prosta matematyka - 1440p to jakieś 3 686 400 pikseli do przewalenia przez GPU, CPU i RAM. 6k to ponad 20 mln.
        Biorąc pod uwagę różnicę w mocy obu konsol (jakieś 46% więcej słynnych teraflopów których prawie nikt nie rozumie, i 8 vs 12 GB zdecydowanie szybszego RAM'u i jakieś 15% szybszy procek w XBOX OX) - do potrzebnej ponad 5krotnie większej mocy obliczeniowej to jeszcze daleko.

        Wiec dla mnie ściema.

        Skomentuj

  4. Chiny_X
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-18 20:38

    Nie ma się co chwalić obsługą HDR.
    Zdaje się że ten standard w grach PC jest od 2005r i serii kart geforce 6x0...

    Skomentuj

    1. mgkiler
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-07-18 21:36

      Chodzi o telewizory HDR.

      HDR ma różne znaczenia.

      Co innego jest HDR w grach w grach z 2006 roku.
      Co innego HDR w fotografii.
      A co innego HDR w telewizorach, które mają 10 bitów na kanał.

      Jedynie co jest tu wspólnego to wysoka rozpiętość tonalna, tylko w każdym z tych 3 rzeczy chodzi o odrobinę co innego.

      Skomentuj

  5. PayStation4PowerOF18fps
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-07-18 21:00

    Patrz mój nick. Pozdro Sony.

    Skomentuj

    1. patol1984
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-07-19 09:34

      Amerykańscy naukowcy udowodnili, że ludzkie oko nie widzi więcej niż 18 fpsów, nie potrzeba ni fpsa więcej.

      Skomentuj Historia edycji

      1. projectdarkstar
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-07-24 09:54

        Chyba masz słabe oczy tak jak i ci naukowcy.

        Skomentuj

  6. Daro_ufo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-07-19 11:03

    Wszyscy się kłócą o konsole, teraflopy i ilość klatek na sekundę a nikt nic nie napisze o samej grze.. co z Wami ludzie?! :) Mam nadzieję, że The New Colossus utrzyma poziom swoich poprzedników The New Order i Old Blood. Poprzednie części wypadły moim zdaniem naprawdę świetnie - klimat, gameplay, ciekawi i zapadający w pamięć bohaterowie, fabuła i mieszkanka starej szkoły z nową.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!