Gry komputerowe

Wideo zapowiada spore zmiany w World of Tanks w 2014 roku

przeczytasz w 1 min.

Usprawniona oprawa wizualna, ulepszony system fizyczny i nowe tryby gry.

World of Tanks 2014

Studio Wargaming zapowiedziało, że rozpoczęty przed dwoma miesiącami rok 2014 będzie dla jednej z najpopularniejszych gier sieciowych na świecie – World of Tanks – bardzo ważny. Zakres zmian wprowadzonych do wirtualnych starć czołgów prezentowany będzie w formie materiałów wideo z cyklu „pamiętniki twórców”. Zwiastun został już opublikowany – czego się dowiadujemy?

Rok 2014 przynieść ma grze World of Tanks szereg usprawnień graficznych – nowe przetwarzanie, zwiększenie szczegółowości modeli i tym samym większy realizm. Poza samym wyglądem poprawiony ma zostać także silnik fizyczny, czego wynikiem będą realistyczne zniszczenia otoczenia, dynamiczne zawieszenia czołgów i częściowe uszkodzenia maszyn.

Twórcy, a więc studio Wargaming, zapowiedzieli także wprowadzenie nowych trybów gry z bitwami historycznymi na czele. World of Tanks zyskać ma również całkowicie nową funkcjonalność, mianowicie ufortyfikowane tereny. 

„To będzie przełomowy rok dla gry,” powiedział producent, Mike Zhivets. „Usprawnienia zaplanowane na 2014 rok dotkną każdego, kluczowego aspektu World of Tanks i sprawią, że zarówno wygląd jak i mechanika gry przeniosą World of Tanks na nowy poziom realizmu i immersji”.

Poniżej możecie zobaczyć wspominane wideo:

Źródło: Wargaming

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    6
    World of Tanks (2014):

    Użycie GPU1: 98%
    Użycie GPU2: 0%
    Użycie CPU1: 99%
    Użycie CPU2: 25%


    Morrowind (2002) + Morrowind Overhaul :

    Użycie GPU1: 34%
    Użycie GPU2: 29%
    Użycie CPU1: 79%
    Użycie CPU2: 66%


    Myślę, że tyle w temacie silnika WoT i jego technologii :D
    • avatar
      plmnb
      2
      Wyeleminowana oraz profesjonaliści. Przykry jest brak możliwości edycji.
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        Jak na Wargaming... te ich plany mnie oszołomiły. :>
        Może naprawią mi Mausa :D
        • avatar
          Suncho
          1
          plmnb ..to jest tylko glupawa gierka jak wiele innych ...czytaj rozrywka w wolnym czasie wiec nie wczuwajmy sie za mocno mate :] Sam gram w wot i czasami mozna sie zdraznic bardzo mocno ale to ciagle TYLKO gra , nie podoba sie - nie grac i tyle!
          pozdro :]
          • avatar
            MaNiAc
            1
            WG czy wy myślicie że gracze to debile? Najpierw naprawcie lagi, strzały za zero, przenikanie pocisków, spot system, mm total f wg system, następnie przestańcie brać co bierzecie i naprawcie ten crap jakim jest dziś wot. Od aktualizacji 0.7.4 ta gra to jakiś żart... Sporo moich znajomych już nawet gwiazdek nie zbija, ja również bo mi się nie chce wk....ać jak gram w ten wasz shit... World of ufo invisible tanks...
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              ciekawe czy będą gorsze lagi
              • avatar
                plmnb
                -1
                Nie rozumiem jak do ciężkiej cholery oni chcą wprowadzić tryb realistyczny jeżeli w WoT nie odpowiada skill tylko RNG czyli prawdopodobieństwo:
                Prawdopodobieństwo ,że czołg trafi w drugi czołg ,a może w ziemię 5m przed tobą. Prawdopodobieństwo przebicia pancerza (maszyna z penetracją 400mm nie mogąca przebić 200mm pancerza...)
                Do tego ten havoc teraz jak wrzuci 5 art to wystarczy ,że jedna r*********i budynek a reszta dokończy dzieła zniszczenia. Widzę brak miejsca do schowania na malinówce.
                W tym filmie tylko 1 model wygląda lepiej is4 reszta to stary crap z możliwością działania zawieszenia.
                System pogody... To znaczy jeszcze mniej FPS , jak wiadomo wot ma 1 core support.


                Moim zdaniem WoT jak i WT nigdy nie będzie grą która będzie choćby w 1% realistyczna, a to z jednego powodu... Idioci bez skill którzy dostają możliwość respawn.
                Tacy idioci jadą przez środek mapy spotując respawn ,a arta robi swoje...
                W WT czołg powinien kosztować przykładowo 3 miliony dla takiego Tiger i w przypadku w który on zostanie zniszczony no to zostanie zniszczony i trzeba zbierać na kolejnego Tiger. Takie coś w całości wyeleminowały by idiotów bez skill pokroju hallac który nie wykazuje się znajomością czołgów ,a jednak gra pana boka...
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -8
                  Model zniszczeń i poprawienie grafiki nie zrobi z tego gówna dobrej gry, a dziewczynki z WG już czują oddech WT:BG na karku.
                  • avatar
                    Sinned
                    0
                    Widać tutaj efekt jaki wywołuje konkurencja w postaci WT. Jest konkurencja i biorą się do roboty. Po cichu liczę że podobny efekt zostanie spowodowany przez Titanfall'a i CoD dostanie nowy silnik graficzny i ogólnie może coś nowego wprowadzą do marki. Swoją drogą uwielbiam i jednocześnie nienawidzę coda za to co się dzieje z tą marką od mw1 no może od mw2. Konkurencja to zdrowa rzecz i możemy się tylko cieszyć :D
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Ciekawe czy gąsienica nadal będzie rozciągała się jak guma ;-]
                      niby zawieszenie ładnie pracuje a nie widać by się napinała ...
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Juz tak nie narzekajcie. Gra sie dalej w miare fajnie. Ja mam tylko prosbe do Wargaming.net zeby popracowali nad optymalizacja. Gra na MAX detalach wyglada jak produkcja z 2008r a chrupie na Phenomie 965BE z HD6870 bez AA. To smieszne, zeby tak wygladajaca gra wyswietlala mniej FPS niz Crysis3.