Gry komputerowe

Twórcy World of Tanks prezentują nowy silnik gry

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2014-03-05

Opowieści twórców World of Tanks - po raz pierwszy.

World of Tanks fizyka

Pod koniec lutego studio Wargaming zapowiedziało, że rok 2014 będzie jednym z najbardziej rewolucyjnych dla jego największego hitu – World of Tanks. Twórcy najwyraźniej zdali sobie sprawę, że potężna baza graczy – ponad 78 milionów zarejestrowanych kont – nie wystarczy aby wyjść zwycięsko z pojedynku, w którym udział bierze coraz więcej producentów. Sposobem na znokautowanie konkurencji ma być szereg usprawnień dotyczących oprawy wizualnej, fizyki oraz mechaniki rozgrywki. Wszystko to będzie owocem zastosowania nowego silnika, który to też jest głównym tematem pierwszego filmiku z serii „pamiętniki twórców 2014”.

Pierwsze wideo z cyklu w całości zostało poświęcone prezentacji możliwości nowego silnika fizycznego gry powstałego na bazie Havok. Dzięki niemu World of Tanks zyskać ma więcej realizmu, ale też dawać więcej frajdy wirtualnym czołgistom. Jedną z najważniejszych zmian jest modyfikacja systemu zniszczeń – głównie mowa tu o destrukcji budynków. Same pojazdy także doczekały się odświeżenia – ich ruchome elementy faktycznie są ruchome, a model jazdy – usprawniony, dzięki wzięciu pod uwagę większej liczby czynników.

Sporo można by opowiadać, ale zdecydowanie lepiej jest posłuchać co też do powiedzenia mają sami autorzy. Tym bardziej, że trwający ponad 8 minut materiał jest naprawdę interesujący. Co tu jednak dużo mówić – zobaczcie sami:

Kolejne odcinki powinny ukazać się już wkrótce.

Źródło: Wargaming

marketplace

Komentarze

59
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Mogli by bardziej zoptymalizować działanie na wielordzeniowych procesorach.
    Zaloguj się
  • avatar
    Bardzo ciekawy news od dawna czekam aż w WoT zmienią silnik gry bo jak narazie wykorzystuje tylko jeden rdzeń i trochę mi wolno chodzi pod Ubunciakiem +/- o połowę wpolniej niż pod windą a jakby dodali jeszczę wersję natywną pod pingwina to już byłby wypas.
    Zaloguj się
  • avatar
    No no, jest szansa że za 10lat gra wyjdzie z fazy beta ;]
    Dodali tryb rozgrywki NvN, który powinien być od samiuśkiego początku ;]
    Ciekawe czy wraz z nowym silnikiem będzie możliwe zastosowanie taktycznej płyty betonowej lub bala z chałupy przeciwko pociskom akumulacyjnym ;]
    Ciekawe też na ile modne stanie się turlanie taktycznej wieżyczki przed czołgiem ;]

    W kwestii OpTanków raczej nie powinny się wypowiadać osoby które grają głównie Randowny, tam system MM potrafi cuda robić w imię "balansu". To co czołgi faktycznie potrafią, lub nie, wychodzi w pokojach treningowych czy każdym innym trybie w którym MM nie macza paluszków.
    Zaloguj się
  • avatar
    Przynajmniej teraz jak ktos bedzie na linii strzału na moście to nie spadnie specjalnie bo sie rozwali.
  • avatar
    God dammit... Ciekawe za ile ja to zobaczę w grze. Niech się nie prężą jak Putin tylko wezmą do roboty. :/ I naprawią niemieckie czołgi i osłabią przesadzone putinowskie maszyny destrukcji...
    Zaloguj się
  • avatar
    Bieda- Ale i tak sam bym tego lepiej nie zrobił :3
  • avatar
    reklama, reklama
    pranie mozgu juz od rana
  • avatar
    Benchmark.pl poproszę więcej nie katować mnie artykułami o najbardziej spie-----ej grze przez kacapskie zachłanne buraki. No chyba że te wieśniackie studio WG wam płaci za takie arty. Dziękuje.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Chwalą się tym nowym silnikiem na Havoku i chwalą, a mieli już go wprowadzić przy którymś patchu wstecz. Ostatnio poprawili stary silnik graficzny, więc na nowy czołgiści czekali, czekają i moim zdaniem jeszcze poczekają.
    Zaloguj się
  • avatar
    ciekawie to będzie wyglądało jeżeli wszystkie te rzeczy wejdą do gry. kto wie może wrócę do WoT po tej aktualizacji.
  • avatar
    Zapraszam wszystkich, ktorzy maja dosc czolgow do polubienia:

    https://www.facebook.com/wotafc