Gry Xbox One

Xbox One X nie uciągnie Killing Floor 2 w 4K

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-07-31

Chociaż twórcy chcieli zaprezentować grę w 4K, Xbox One X okazuje się dysponować za małą mocą.

Killing Floor 2 to bardzo udana strzelanka, która już w przyszłym miesiącu dostępna będzie dla większego grona odbiorców. Twórcy zdecydowali się bowiem na rozszerzenie platform docelowych gry, która po PC i PlayStation 4 trafi także na Xbox One.

Premierę zaplanowano na 29 sierpnia. Studio Tripwire Interactive potwierdziło też, że po debiucie konsoli Xbox One X wydany zostanie odpowiedni patch, który pozwoli wykorzystać większe moce obliczeniowe w niej drzemiące. Okazuje się jednak, że nie są one na tyle duże, aby pozwolić na zabawę w 4K.

„Xbox One X okazał się platformą, którą łatwo opanować. Niewiele czasu zajęło nam przeniesienie bazowej gry na nową konsolę. Killing Floor 2 zadziała w natywnym 1800p, bez checkerboardingu. Wprawdzie eksperymentowaliśmy z 4K, ale spadki klatek były za duże. 1800p to odpowiedni balans między jakością i płynnością.”

Wykorzystane zostaną tekstury ultra, znacznie lepiej prezentować mają się również cienie. Patch udostępniony zostanie w dniu premiery konsoli Xbox One X.

Źródło: dualshockers

marketplace

Komentarze

59
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konsola reklamowana do 4K i jej nie uciągnie w takiej rozdzielczości?
    Zaloguj się
  • avatar
    Oho... szybciej niż myślałem.
    Zaloguj się
  • avatar
    Pogoń za bardzo wysoką rozdzielczością kosztem jakości oraz płynności jest bez sensu.

    To ja już wolę 1080p przy detalach High i stabilnym 60FPS.
    Zaloguj się
  • avatar
    Haha to są ale jaja...
  • avatar
    Buhaha "Xbox One X nie uciągnie Killing Floor 2 w 4K" - bo wydawca ma to w dupie. Tytuł newsa iście obiektywny. Brawo, brawo.
    Zaloguj się
  • avatar
    GTX1080Ti ~3500 zł jako sama karta graficzna w kompach nie jest w stanie utrzymać pełnych 60 fps w każdej grze,

    a co dopiero w konsoli za 2500 zł
    Zaloguj się
  • avatar
    biedni konsolowcy
  • avatar
    biedni konsolowcy
  • avatar
    Ta gra w sumie i na PC nie jest optymalizacyjnym majstersztykiem, więc nie dziwię się. Na 1440p na 1070 potrafi mieć raz 150 fps a za chwile spaść do 60. Nie ma co się dziwić, że konsola nie jest w stanie tego uciągnąć.

    A w jakiej rozdzielczości i ilu klatkach chodzi na PS4?

    Poza tym kto w to będzie grał na padzie? Przecież to krzywda dla samej gry jest. Już to widzę jak na Suicide na padzie bez autoaima ktoś gunslingerem albo sharpshooterem daje sobie radę. A co dopiero na Hell on Earth.

    Ogólnie konsole to złom - powinni tego zabronić.
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Na PS4 pro to nawet 20 FPS w 2k nie ma haha..
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    hahahahahahahaha HA HA
  • avatar
    Dalej ludzie nie rozumieją.Deweloperzy korzystają ze starego silnika graficznego ,który nie potrafi wykorzystać w pełni konsoli XBOX ONE X bo kod gry na to nie pozwala.
    Żeby wykorzystać moc obliczeniową procesorów i kart graficznych nie da się tego zrobić na starych silniach.
    Sam CRISIS pokazuje jak przyszłościowo powstał ten silnik graficzny ,który na chwilę obecną dawno także jest przestarzały.
    Zacofanie rynku polega na tym ,że deweloperzy używają silników graficznych ,które teoretycznie potrafią wykorzystywać CPU i GPU na maksymalne możliwości jednak jakbyśmy spojrzeli na grafikę wykorzystania sprawa by wyglądała tak - RYZEN w CPU gdzie jeden ludek robi za jeden wątek potrafi być wykorzystany używając tylko prawej dłoni czasami dodając lewą zaś plecak ma pusty.
    Firma ,która pierwsza wyprodukuje silnik graficzny ,który zapełni plecak i dwie dłonie w 75% możliwości wątku wygra sporo kasy zwłaszcza gdy tych wątków będzie można w tym samym czasie być używanych nawet 64.
    Widoczny jest ewidentny zastój w tej branży i nie ma innej możliwości ,żeby zrobić kolejny skok w przyszłość potrzeba nowego rozwiązania przełomowego na rynek gier ale także programów.
    Wystarczy tego kilkuletniego zastoju i trzeba ruszyć na przód.
  • avatar
    A jak mowiłem że do 4k potrzeba minimalnie 12Tflop to nikt nie chciał uwierzyc.

    Oczywiscie dał oby sie zrobic tą grę w 4k na xonex bo co by nie mowić to kwestia silnika a ta gra ma po prostu stary engine i samo taktowanie GPU+CPU w xonex nie pomoze juz - tu musi byc nowy silnik i nowa optymalizacja zeby dało sie cos wiecej wykrzesac, inaczej trzeba by dorzucic jeszcze z 6tflop.

    MS jak chce konkurowac z Sony to musi na tą konsole sciągnąc jakies exy które będa zrobione specjalnie pod XOX bo inaczej sytuacja będzie sie powtarzac - gry będa pisane pod XO i na XOX po prostu będzie boostowana rozdzielczosc.

    Killing floor 2 to akurat bardzo zle zoptymalizowana gra. Na PC tez są dropy straszne przy duzym zagęszczeniu mobow i akcji.

    Na PS4 pro pracuje w 3200x1800 i pojawiają się tez kilkuklatkowe dropy.

    Na PC przy GTX1080 i 4k mamy dropy 30-65 fps wiec nawet jeszcze gorsza optymalizacja.
  • avatar
    Gdzie ten true power 4K.......bój się PS4 PRO hue hue
    Jaki piękny kit wciskał M$ przy reklamach ech...........

    W 2019 wyjdzie PS5 i będzie po xboxie x bez gier na wyłączność.

    Hej fanbojki M$ gdzie jesteście @#$%^&*
    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    Gdzie Pogromca? Chodź tu ziomek, podpinaj peesczterypro! Pokaż iksboksiakom i pececiakom jak się gra w cztery ka
    Zaloguj się