Na topie

Zwiastun GTA IV w nowej odsłonie - odtworzony w świecie GTA V

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry komputerowe Tematyka: Grand Theft Auto Zwiastuny gier Producenci: Rockstar

Kreatywne wykorzystanie Rockstar Editor.

GTA V

AA

Grand Theft Auto V powiedziano już niemal wszystko, a bez wątpienia najważniejsze jest to, że od pewnego czasu bawić mogą się przy tym tytule już nie tylko właściciele konsol, ale również posiadacze PC. Ci otrzymali produkcję nieco bogatszą i dość szybko korzystają z nowych funkcji.

Jedną z nich jest Rockstar Editor, dzięki któremu można rejestrować, edytować i wrzucać do Internetu materiały z rozgrywki. Jest ich już naprawdę wiele, ale niektórzy zdecydowali się wykorzystać wspomniane rozwiązanie w nieco bardziej kreatywny sposób.

Pamiętacie jeszcze poprzednią część serii, a właściwie pierwszy zwiastun ją promujący? Pytanie może nieco dziwne, ale nie zostało postawione bezpodstawnie. Zdecydowano się bowiem owy materiał odświeżyć i zaprezentować go w świecie Grand Theft Auto V, rzecz jasna na tyle, na ile to możliwe. Wystarczył do tego Rockstar Editor oraz odpowiednio dobrane lokacje i efekt okazał się naprawdę dobry.

Materiał zobaczycie poniżej, a dla przypomnienia prezentujemy też oryginalny zwiastun GTA IV.


 


Źródło: youtube

Odsłon: 14061 Skomentuj newsa
Komentarze

23

Udostępnij
  1. Griba
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2015-04-25 19:59

    Spoko, powinni zrobić taki filmik jak leci na początku house of cards z tą muzyczką ;)

    Skomentuj

  2. Eyesofthesouth
    Oceń komentarz:

    -20    

    Opublikowano: 2015-04-25 20:00

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    tej grze nawet lepsza grafa nie pomoze

    Skomentuj

  3. Szymon331
    Oceń komentarz:

    -12    

    Opublikowano: 2015-04-25 20:30

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Tak naprawde to graficznie niewiele rozni obie gry. Az dziwne.

    Skomentuj

    1. B_M84
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-25 20:39

      różnią się i to mocno
      trailer IV jest zrobiony przez Rockstar i jest mocno obrobiony
      remake traileru jest zrobiony przez zwykłego gracza a w dodatku dość nieudolnie

      Skomentuj

  4. Marucins
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2015-04-25 20:32

    Na tym filmie IV wygląda dużo lepiej.

    Skomentuj

    1. czarnobrody
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2015-04-26 10:20

      A w którym miejscu?

      Skomentuj

  5. Michur
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-25 21:50

    GTA V jest fajne ale nie wszystko jest lepsze niż w czwórce, trochę pograłem i na chwilę obecną mogę stwierdzić że:
    System uszkodzeń jest bardzo uproszczony ( nie urwiemy 1/4 auta jak miało to miejsce w poprzedniej wersji po prostu obijamy karoserię z jakiś tam skutkiem na pracę auta)
    Praca zawieszenia aut jest bardzo drewniana.
    System wybierania gry online wygląda tak że ciężko się doczekać na swoją kolej. (może czegoś nie wiem)
    Praca kamery podczas lotu helikopterem jest tragiczna (sprawdzane w multi) w czwórce było to dosyć stabilne i tak nie bujało.


    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2015-04-25 22:56

      akurat w 4 bujały sie jak zdezelowany polonez więc tez nie bardzo .

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-04-25 23:13

        GTA4 auta miały bardzo wyeksponowaną prace zawieszenia, przypominało to bardziej resoraki. Na poniższym filmiku zawieszenie tej taxi w gta5 dość ładnie pracuje jak na grę sandboxową. Wygląda to nie gorzej jak w Colinie Mcrae 4

        https://www.youtube.com/watch?v=yhOSyR1mL2I

        W gta 5 masz ten sam silnik fizyki, różnica jest jedynie w tym, że zmieniono wartości danych odpowiadających za kalkulację przeciążeń

        https://www.youtube.com/watch?t=59&v=28zgwwMwU3c

        Przedstawia to dobrze mod do gta5 w wersji na ps3, jak widać, prosta modyfikacja danych i auta zaczynają reagować podobnie jak w gta4.

        Natomiast sprawa ze zniszczeniami aut nie jest taka prosta, jak to się na pierwszy rzut oka wydaje. Różnica jest taka, że w gta4 auta psuły się znacznie szybciej, już po pierwszym dzwonie widać było bardzo wyraźne wgniecenie. W gta5 dzieje się to wolniej, czułość na uszkodzenia jest znaaacznie mniejsza, natomiast można bardziej zdemolować auto (względem gta 4 nawet koła odpadają), trzeba na to poświęcić jednak więcej czasu, i tego już wiele osób nie zauważa. To wszystko wynika ze zmian w dynamice gry.

        Piszesz, że w gta5 nie urwiemy 1/4 auta, ja jednak widzę tu co innego.

        http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/QCSe_72kokii4qvpZmhSLg_0_0.jpg
        http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7754/jOnHZyP3BU6fq8PwZloctQ/0_0.jpg
        http://i.imgur.com/60qPS5n.jpg
        http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140408122830/gtawiki/images/a/ab/9F_crashed.jpg
        http://i61.tinypic.com/nevukk.jpg
        http://www.cheatsgta5.com/wp-content/uploads/2014/01/0_0-84.jpg

        Tak czy inaczej, to jest pewnik, że wyjdą mody do gta5 upodabniające te kwestie do gta4 (model jazdy jak i wrażliwość na zniszczenia auta).


        Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-25 23:41

          Dodam też, że mi akurat w tej grze przydał się bardzo pad od xboxa one. Mam jeszcze pada od xboxa 360, ale akurat w tej grze wychodzi jego wada, mniejsza responsywność i precyzja analogów. Na padzie od xbox ona znacznie lepiej mi się gra akurat w tą grę. Łatwiej o kontrole poślizgów (to akurat daje masę frajdy), a przed każdym zakrętem musisz precyzyjnie dobrać odpowiednią siłę triggera od hamowania, tak aby samochód delikatnie delikatnie obróciło, a później dodajesz do tego ręczny. Kontrolowane drifty to kwintesencja gta5, w gta4 nie było rady tak grać, bo nawet przy niskiej prędkości auta z zakrętów wypadały, a użycie ręcznego było tam zawsze ryzykowane. Czasem mam wrażenie, że w gta5 można wyczyniać akcje jak w szybkich i wściekłych.

          Skomentuj

          1. KaYteck
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-04-25 23:59

            WTF? Nawet nie chce mi się pisać...

            Skomentuj

        2. Michur
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-26 10:17

          "natomiast można bardziej zdemolować auto (względem gta 4 nawet koła odpadają), trzeba na to poświęcić jednak więcej czasu, i tego już wiele osób nie zauważa"

          Nieprawda sprawdzałem przed chwiląkilka aut oraz odpowiednik tego w GTA5 https://www.youtube.com/watch?v=OTkzAvRXBLo
          (patrz 0 : 48) i nie ma możliwości wykonania takich uszkodzeń.

          Skomentuj

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-26 13:57

            Nie wykręcaj się, napisałeś że nie da się zdemolować 1/4 auta i że tylko da się lekko obić karoserię, a ja pokazałem zdjęcia, gdzie zostało tylko połowę auta. Twój filmik pokazuje gta4 dodatkowo z modem na uszkodzenia, a i tak nie zniszczyło tam bardziej auta jak tu:

            http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7754/jOnHZyP3BU6fq8PwZloctQ/0_0.jpg

            Gta4 nawet koła nie odpadają (W gta5 odpadają wszystkie indywidualne części auta plus dochodzi do tego większa deformacja karoserii). Tak jak pisałem, jedyny problem w tym, że czułość na uszkodzenia w gta5 jest dużo mniejsza, więc aby już coś odpadło w gta5, to trzeba się postarać, a nie jak w gta4 przywalić jeden dzwon.

            Skomentuj

          2. lansky
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-04-26 17:47

            Byc moze po jakiejs eksplozji/wybuchach (albo jak by sugerowal screen - po przejechaniu czolgiem po aucie) tak to moze wygladac ale mam za soba 1/2 gry i nic takiego nie uswiadczylem. Szybciej auto sie zapali i przestanie jechac niz urwie sie pol karoserii. Wejscie na czolowe przy 150kmh powoduje lekkie wgniecenia i otarcia. Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy po uruchomieniu gry to znacznie okrojone zniszczenia wlasnie.

            Skomentuj

      2. lansky
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-04-26 12:02

        Biorąc pod uwagę jakie auta tam były (amerykańskie krążowniki szos) to zachowywały się ok. Pooglądaj na youtube jak prawdziwe odpowiedniki zachowywały się przy wchodzeniu w zakręt na dużej prędkości.

        Skomentuj

        1. DrathVader
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-26 12:36

          Taki np. Sultan to nie krążownik, a bujał się jak łódka. Model jazdy, a konkretniej zawieszenia aut w IV był raczej słabo zbalansowany.

          Skomentuj

        2. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-26 14:04

          Przy wchodzeniu przy bardzo dużej prędkości w zakręt to wiadomo, że każde auto wypadnie z niego. W gta4 dochodziło jednak do absurdów, bo brałeś sportowe auto (a nie żaden "amerykański krążownik szos") i tylko przy najniższej prędkości nie wyleciałeś z zakrętu. Chodziło więc tylko o to, aby przed każdym zakrętem użyć hamulca na max i dopiero przy dosłownie zatrzymującym się już aucie można było skręcić. Ani to realistyczne, ani nie daje dynamiki w czasie jazdy.

          Skomentuj

        3. prime27pl
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-26 17:59

          wszystkie zachowywały sie tak samo a nie same krążowniki tam były .

          Skomentuj

    2. Makkk
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-27 09:16

      Auta trudniej uszkodzić ze względu na dużo większy obszar, na którym nie ma ani jednego pojazdu. W IV miałeś Nowy Jork, cały zawalony ulicami i parkingami. W V są tereny, na których praktycznie nie ma pojazdów.
      Wyobraź sobie, że jedziesz w takim lesie, czy po pustyni, niszczy Ci się auto i biegasz po całym Blaine Country z nadzieją, że trafisz na coś - za dużo zmarnowanego czasu. Tak samo z zapisywaniem stanu gry - robisz to z poziomu telefonu, nie jedziesz przez pół obszaru, żeby Twoja postać się przespała ;)

      Skomentuj

  6. berodon
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-26 03:04

    W GTA V samochody mają już ABS czy dalej koła się blokują i nie można skręcać przy hamowaniu?

    Skomentuj

    1. DrathVader
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-04-26 12:34

      Jest ABS, nawet widać hamowanie pulsacyjne ;)

      Skomentuj

  7. PIRAT_PL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-26 08:29

    Chyba w V nawet lepiej to wygląda niż w IV no wiadomo różnica grafiki zrobiła swoje ;) Ale odwzorowanie na wysokim poziomie.

    Skomentuj

  8. DreamerDream
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-04-26 13:50

    Czy to nie muzyka z Watchmen'ów?

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!