3D Mark 11
nVIDIA GeForce GTX 680
9100
nVIDIA GeForce GTX 980
15220
nVIDIA GeForce GTX 960
9913
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
nVIDIA GeForce GTX 680
6200
nVIDIA GeForce GTX 980
11120
nVIDIA GeForce GTX 960
6330
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
nVIDIA GeForce GTX 680
41 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
64 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
32 kl/s
AMD Radeon R9 Nano
61 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
nVIDIA GeForce GTX 680
50 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
75 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
nVIDIA GeForce GTX 680
51 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
70 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
37 kl/s
AMD Radeon R9 Nano
68 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
nVIDIA GeForce GTX 680
55 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 980
92 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon R9 Nano
91 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.