3D Mark 11
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
17600
nVIDIA GeForce GTX Titan X
18000
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
b/d
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
14000
nVIDIA GeForce GTX Titan X
14200
EVGA GeForce GTX 1660 XC
14017
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
14121
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
72 kl/s
nVIDIA GeForce GTX Titan X
74 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
74 kl/s
nVIDIA GeForce GTX Titan X
76 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
84 kl/s
nVIDIA GeForce GTX Titan X
85 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
110 kl/s
nVIDIA GeForce GTX Titan X
116 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 4G
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.