3D Mark 11
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
17600
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
14000
EVGA GeForce GTX 1660 XC
14017
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
72 kl/s
AMD Radeon HD 7870
28 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
74 kl/s
AMD Radeon HD 7870
33 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
84 kl/s
AMD Radeon HD 7870
39 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
AMD Radeon RX 460
41 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
Nvidia GeForce GTX 980 Ti
110 kl/s
AMD Radeon HD 7870
41 kl/s
EVGA GeForce GTX 1660 XC
b/d
AMD Radeon RX 460
43 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.