Karty graficzne

Testy: World In Conflict

przeczytasz w 1 min.

Bardzo wymagający, dynamiczny RTS, "ogłuszający" niemal ferią graficznych fajerwerków. Gra ze względu na wymagania dla jednych kontrowersyjna, dla innych wyznacznik nowoczesności w dziedzinie strategii czasu rzeczywistego. Jak tu prezentują się nasze nowe Radeony?

Test przeprowadzony wbudowanym narzędziem pomiaru wydajności.

  • High : Aniso-x2, AA-x2
    High : Aniso-x4, noAA
    High : Aniso-x4, AA-x4



Pod DX9 (XP) wydajność nowych kart prezentuje się doskonale. W środowisku DX10 jest już znacznie gorzej. GeForce 8800GT nie będzie mieć tu póki co godnego rywala.

Sytuacja podobna w wyższej rozdzielczości. Dodatkowo włączenie wygładzania krawędzi x4 kartom Radeon HD bardzo nie służy; prezentują wydajność "cierpiącego" na zbyt małą ilość pamięci GeForce'a 8800GTS.

DirectX10, wysoka rozdzielczość, anty-aliasing i karty RadeonHD to zdecydowanie nieudane połączenie. Miejmy nadzieję tylko, że jest to wypadek przy pracy nad sterownikami i niebawem doczekamy się lepszej optymalizacji AA dla tych kart.